abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148949833
Tegen de kou kun je bijvoorbeeld thermokleding aan doen. Kun je al voor een paar euro bij de Action kopen!
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_148950193
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:26 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Uit nieuwsgierigheid: wat doe je als je er een halfuur langer over doet?
Dat gebeurt eigenlijk nooit. Ik zou dat dan ook niet doorgeven, mocht het het geval zijn.

Kan nu wel gaan doorgeven dat het zo snel kan, maar daar heb ik alleen maar mijn collega's mee, die er allemaal meer tijd voor nodig hebben..
pi_148950342
Ik zie nu net op de planning van volgende week, dat er toch flink gekort is op die loop. Is ook wel terecht.

Dit doen ze wel zonder er melding van te maken.
pi_148950713
quote:
Tegen de kou kun je bijvoorbeeld thermokleding aan doen. Kun je al voor een paar euro bij de Action kopen!
Heb ik, naast de geitenwollen kniesokken, de fleece trui, de oorband, de muts, handschoenen, sneeuwschoenen en de fles warme thee... Okee, misschien ben ik gewoon een koukleum.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_148950772
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:35 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Ik draag ook thermokleding (waar vandaan komt weet ik niet, m'n oma kwam er mee aan. :P staan vlammen op de verpakking.) werkt goed. Heb alleen nog last van kou op m'n handen en gezicht.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 januari 2015 @ 18:22:54 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_148951094
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:53 schreef bikkie het volgende:
Ik hou van m'n wijk..2 uur te vroeg klaar.
No way dat ik dit doorgeef, gezien bijna iedere wijk steeds gekort wordt
Zoveel heb ik nog nooit over gehad op een wijk. 99,9 procent van de wijken staat goed qua tijd en op de rest hou je een kwartier hooguit twintig minuten over
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_148951967
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:49 schreef bikkie het volgende:

[..]

Dat gebeurt eigenlijk nooit. Ik zou dat dan ook niet doorgeven, mocht het het geval zijn.

Kan nu wel gaan doorgeven dat het zo snel kan, maar daar heb ik alleen maar mijn collega's mee, die er allemaal meer tijd voor nodig hebben..
Lijkt me sterk dat het verschil tussen langzame en snelle bezorgers 2 uur kan zijn, tenzij het een wijk van 12 uur of zo. Zou een TC zich dan niet achter de oren gaan krabben?
pi_148952155
Of Bikkie gaat rennend langs de deuren, kan ook.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
  donderdag 22 januari 2015 @ 18:59:20 #59
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148952293
Qua (goedkope) thermokleding: Even naar de dumpzaak en een complete thermo-onderkleding outfit voor een tientje :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Pietertje71 op 22-01-2015 19:04:36 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  donderdag 22 januari 2015 @ 19:00:56 #60
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148952348
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:41 schreef V__L_N het volgende:

Bij ons sorteren we geen afval. Tenminste, ik heb er nog niks over gehoord. Gooi altijd alles gewoon in een oranje of grijze tas. Hoor het vanzelf wel als ze het niet willen.
Wat ik te horen heb gekregen is het volgende:
De tassen plat op elkaar leggen en deze worden meegenomen door de chauffeur. Strips en rommel in 1 oranje tas verzamelen en 1x per week afvoeren.Zo ook de overgebleven folders. In de grijze tassen mag niets meer zitten. Elastieken ook verzamelen in 1 oranje tas en worden afgevoerd als deze (half) vol is.
quote:
Hier 3 buspakketjes uit me tassen gevist. 2 Waren totaal in puin, 1 gewoon gescheurd en gebroken. Tc laten weten, daar moet een oplossing voor komen. Met goed fatsoen kan ik die niet meer bezorgen.
Ik had er vandaag ook weer ene paar ingeporpte bij zitten.
Gelukkig nog wel bestelbaar, maar bij grote beschadiging icm niet thuis zijn (ivm uitleg dat niet ik dit op mijn geweten heb), twijfel ik er aan wat er mee te doen.
Volgens mij is bezorgen gewoon 'verplicht' vergezeld met een excuus-kennisgeving.
Allemaal leuk en aardig maar ik als pbz zijnde wordt er toch wel op aangekeken.
Prima als dit door mijn toedoen is gebeurt, maar niet op deze manier.
quote:
Voor de rest is het smerig koud. Sneeuwt het bij jullie al?
Ik heb het niet koud gehad. Ook geen sneeuw gezien :)
pi_148952523
Ik had vandaag op mn extra wijk een megabundel in de tas zitten. Met veel moeite uit de tas gekregen, zaten 6 elastieken omheen. Die er vanaf gehaald, nummers bekijken, want het bovenste nummer behoorde eigenlijk in een andere bundel te zitten. Allemaal hetzelfde adres! Bundel was zeker 15 cm dik. Was gelukkig vrij in het begin van het stuk straat. Mevrouw was thuis zag ik door het raam, heb maar even aangebeld. Die vrouw schrok zich kapot dat ik met zo'n stapel voor de deur stond.
  donderdag 22 januari 2015 @ 19:10:14 #62
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148952668
Dat ze die bundel voor dat ene adres niet even apart hebben gedaan.
Ik heb vandaag wederom (de zoveelste) klacht over veelte dikke bundels, neergelegd bij mijn TC. Ik krijg die bundels soms helemaal niet in mijn heuptas, zonder deze bundels eerst te splitsen. En dat ook zo met HAH. Gewoonweg niet te doen!
pi_148952883
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:55 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Dat sowieso :)
pi_148952889
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:10 schreef Pietertje71 het volgende:
Dat ze die bundel voor dat ene adres niet even apart hebben gedaan.
Ik heb vandaag wederom (de zoveelste) klacht over veelte dikke bundels, neergelegd bij mijn TC. Ik krijg die bundels soms helemaal niet in mijn heuptas, zonder deze bundels eerst te splitsen. En dat ook zo met HAH. Gewoonweg niet te doen!
Af en toe snap ik er ook niks van. Vaak zitten die grote bol-pakjes in de bundel, dus muur tasvast.
En die kleinere pakjes, die wel prima in een bundel passen, die duwen ze ernaast, met een pakjeskennisgeving op de bundel.
pi_148953181
quote:
Ik heb wel eens overwogen om te gaan skeeleren. Lijkt me ook nog best snel gaan, zeker op daldagen. Jammer van die paar grindpaden.

quote:
Wat ik te horen heb gekregen is het volgende:
De tassen plat op elkaar leggen en deze worden meegenomen door de chauffeur. Strips en rommel in 1 oranje tas verzamelen en 1x per week afvoeren.Zo ook de overgebleven folders. In de grijze tassen mag niets meer zitten. Elastieken ook verzamelen in 1 oranje tas en worden afgevoerd als deze (half) vol is.
Ik ga maar even geen slapende honden wakker maken. Als het anders moet vertellen ze het me vanzelf wel. Tot die tijd bespaar ik mezelf het werk wel.

quote:
Ik had er vandaag ook weer ene paar ingeporpte bij zitten.
Gelukkig nog wel bestelbaar, maar bij grote beschadiging icm niet thuis zijn (ivm uitleg dat niet ik dit op mijn geweten heb), twijfel ik er aan wat er mee te doen.
Volgens mij is bezorgen gewoon 'verplicht' vergezeld met een excuus-kennisgeving.
Allemaal leuk en aardig maar ik als pbz zijnde wordt er toch wel op aangekeken.
Prima als dit door mijn toedoen is gebeurt, maar niet op deze manier.
Ik heb ze niet eens mee genomen op me ronde. Meteen tc gebeld en gevraagd wat te doen. Dus moest ze apart leggen en dan zou die ze komen halen. Ik krijg lang niet genoeg betaald om dat gezeik te krijgen. Plus die klachten komen op mijn conto, plus dat mensen denken dat je aan het jatten bent. Daar heb ik geen zin in. Wat ik niet kan dichtplakken krijgt deze behandeling.
(En ja in mijn tas zit altijd een rol tape voor dit soort dingen. Excuuskaartjes plak ik ook altijd op het pakketje)

quote:
En die kleinere pakjes, die wel prima in een bundel passen, die duwen ze ernaast, met een pakjeskennisgeving op de bundel.
Ik heb liever ook niet te veel kleine pakketjes in een bundel. Moet het nog wel kunnen hanteren. En zeker met hah er onder wordt het zo snel instabiel.
Die kennisgevingen zitten er ook de helft van de tijd niet bij.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_148953257
Worden jullie ook gek van dikke bruine brievenbuspakjes van de postcodeloterij, wat praktisch hah is?
  donderdag 22 januari 2015 @ 19:39:54 #67
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148953651
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:24 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Ik heb ze niet eens mee genomen op me ronde. Meteen tc gebeld en gevraagd wat te doen. Dus moest ze apart leggen en dan zou die ze komen halen. Ik krijg lang niet genoeg betaald om dat gezeik te krijgen. Plus die klachten komen op mijn conto, plus dat mensen denken dat je aan het jatten bent. Daar heb ik geen zin in. Wat ik niet kan dichtplakken krijgt deze behandeling.
(En ja in mijn tas zit altijd een rol tape voor dit soort dingen. Excuuskaartjes plak ik ook altijd op het pakketje)

Vaak zitten ze in de tassen gepropt en haal ik ze er niet uit. Als ze er erg gehavend uit zien, bestel ik ze niet en gaan ze, na een foto te hebben genomen en die vergezeld van commentaar te hebben gestuurd naar de TC, terug/apart. Overigens, zoals de meesten, maak ik dit elke dag wel in meer of mindere mate mee terwijl 'er iets aan gedaan zou worden'....
Als dit zo blijft is straks controle in eigen tijd ook aan de orde....

Theoretisch moet je 'ongezien' je tassen mee kunnen nemen. Maarja, op die altijd strakke theoretische bedoeling is de looptijd ook gebaseerd.
Als al het theoretische nu eens zou werken in de praktijk, zou het mooi zijn ;P ;)
  donderdag 22 januari 2015 @ 19:55:10 #68
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_148954238
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:27 schreef Leontje het volgende:
Worden jullie ook gek van dikke bruine brievenbuspakjes van de postcodeloterij, wat praktisch hah is?
Die heb ik nog niet gezien om eerlijk te zijn.

Verder zijn mijn pakjes altijd heel en netjes, met dat eikelige briefje erbij. Ik krijg steeds vaker het idee dat ik een goude TC, team en sorteerders heb. O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_148957269
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:27 schreef Leontje het volgende:
Ik dacht dat de PCL alles tegenwoordig laat bezorgen door onze blauwe "broeders" (en zusters uiteraard)?
pi_148957485
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:09 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik dacht dat de PCL alles tegenwoordig laat bezorgen door onze blauwe "broeders" (en zusters uiteraard)?
Niet alles. Wij hebben ook een keer gehad dat er een paar wijken waren die ineens tassen vol hadden met PCL-pakjes (weet niet of het dezelfde waren). Sommige wijken hadden ineens 10 tassen. :o

quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:53 schreef bikkie het volgende:
Ik hou van m'n wijk..2 uur te vroeg klaar.
No way dat ik dit doorgeef, gezien bijna iedere wijk steeds gekort wordt
Hoeveel tijd staat er voor die wijk, dat je 'm 2 uur sneller kan lopen? Bij ons heb je sowieso amper wijken waar meer tijd voor staat dan 2.30, enkele buitenwijken daargelaten.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_148962077
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Niet alles. Wij hebben ook een keer gehad dat er een paar wijken waren die ineens tassen vol hadden met PCL-pakjes (weet niet of het dezelfde waren). Sommige wijken hadden ineens 10 tassen. :o
Waarom dan al die blauwe jasjes in elke reclame van de PCL?
Sowieso vind ik het vreemd dat ze in de reclame in blauwe jassen lopen. Op straat heb ik werkelijk nog nooit iemand van die club in bedrijfskleding gezien.
pi_148962789
http://www.reddepostbode.nl/gastenboek?page=1
Vierde bericht van onderen (12:21 uur). :o
Edit: ik vergeet :r

[ Bericht 18% gewijzigd door Rafierafie op 22-01-2015 23:05:52 ]
pi_148964278
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:24 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb liever ook niet te veel kleine pakketjes in een bundel. Moet het nog wel kunnen hanteren. En zeker met hah er onder wordt het zo snel instabiel.
Die kennisgevingen zitten er ook de helft van de tijd niet bij.
Die pakjes haal ik altijd uit de bundel, die duw ik in de schoudertas.
pi_148964559
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:46 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Waarom dan al die blauwe jasjes in elke reclame van de PCL?
Sowieso vind ik het vreemd dat ze in de reclame in blauwe jassen lopen. Op straat heb ik werkelijk nog nooit iemand van die club in bedrijfskleding gezien.
Geen idee? Misschien krijgt de PCL korting op de verzendkosten als ze ook wat reclame voor Sandd maken?
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_148964705
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:00 schreef Rafierafie het volgende:
http://www.reddepostbode.nl/gastenboek?page=1
Vierde bericht van onderen (12:21 uur). :o
Edit: ik vergeet :r
Dat hele Reddepostbode staat vol onzin, er wordt niet gemodereerd. Dus mensen kunnen allerlei onzin plaatsen, variërend van berichten over in oranje tassen poepende bezorgers, tot iemand die claimt een trainee op het hoofdkantoor te zijn, maar nu niet bepaald het taalgebruik heeft van een academicus. Jammer. In het verleden werden er nog wel eens misstanden aan de kaak gesteld, maar tegenwoordig is het vooral vuilspuiterij (letterlijk en figuurlijk).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')