Maar dat is volgens mij de officiele werkwijze, dat de tijd pas achteraf echt vast staat omdat ze dan pas echt weten hoeveel er was en wat de bijzonderheden waren. Vind alleen wel dat er nogal een groot verschil zit soms tussen de tijd die er 's morgens hangt en de werkelijke tijd die ze dan een paar dagen later ophangen. Zo had ik vorige week donderdag 28 minuten over volgens die planning die er hing, keek ik zaterdag weer, had ik er ineens 5 minuten te lang over gedaan op donderdag. Daar kun je toch niet mee werken, als er zulke grote verschillen zitten tussen de voorspelling en de daadwerkelijke tijd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:53 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Daar zijn ze bij het sorteren wel mee bezig. Aan het begin van de dag hangen er tijden die gelden voor de drukte van die dag. Die haalde ik, week later zie je de uitdraai en zijn die uren nog verder omlaag. Waardoor ik die norm toch op 4 min na niet haalde.
Dan is 4 min geen heel groot gat maar de werkwijze is merkwaardig. Heb het aangegeven en er zou naar gekeken worden.
troost je, heb m ook nog niet! Terwijl ze hier meestal erg vroeg zijn juistquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:06 schreef gelestipjes het volgende:
Hier nog steeds geen loonstrookje online trouwens. Jammer, want na de verhalen hier ben ik natuurlijk wel benieuwd wat voor enorme salarisverhoging ik dan heb.
Raar, ik heb 'm al twee dagen en de extra zondagen die ik gewerkt heb in december zaten erbij (200%quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
troost je, heb m ook nog niet! Terwijl ze hier meestal erg vroeg zijn juist
En? En? Wanneer gaan we?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:19 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb ook nog geen strookje/salaris. . Mocht ik ook zo'n astronomische verhoging krijgen gaan we allemaal uit eten, ik betaal.
Nu houdjemond aan heeft geboden te betalen moet het zeker goed komen!quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Er waren toch ooit eens plannen voor een meet voor iedereen van hier?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:01 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nu houdjemond aan heeft geboden te betalen moet het zeker goed komen!
Ik ook, 9 hele centen erbij. Ik zit al aan de Dom Perignonquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:22 schreef zombo het volgende:
het kan niet op, 9 cent per uur en straks nog een schaal hoger ook
Toen ik klaar was werd gevraagd of ik mijn norm gehaald had. Met de tijd die er toen hing gaf ik aan het net te halen. Beetje doeloze vraag als de tijd later wordt aangepast :Squote:Op woensdag 21 januari 2015 17:18 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar dat is volgens mij de officiele werkwijze, dat de tijd pas achteraf echt vast staat omdat ze dan pas echt weten hoeveel er was en wat de bijzonderheden waren. Vind alleen wel dat er nogal een groot verschil zit soms tussen de tijd die er 's morgens hangt en de werkelijke tijd die ze dan een paar dagen later ophangen. Zo had ik vorige week donderdag 28 minuten over volgens die planning die er hing, keek ik zaterdag weer, had ik er ineens 5 minuten te lang over gedaan op donderdag. Daar kun je toch niet mee werken, als er zulke grote verschillen zitten tussen de voorspelling en de daadwerkelijke tijd.
Je woont in een UWV-kantoor?quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:05 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Ik heb net een offerte binnen gekregen om m'n huis compleet met marmer in te richten. Kom maar op met die miljoenen.
Even 'de bezem er door halen' zal niet meer lukken denk ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:36 schreef Zelva het volgende:
Ik hoorde ook dat er een depot is leeggehaald. Dus een ruimte hebben we ook al.
Bij "meer of minder tijd doorgeven" kun je tot een paar weken terugkijken als je handmatig de data invult.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:08 schreef superkimmi het volgende:
iemand enig idee of ik online op mijnwerk ofzo ergens de gewerkte uren kan vinden? Bij rooster kan je maar 1 weekje terug
thanks!!quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:42 schreef bikkie het volgende:
[..]
Bij "meer of minder tijd doorgeven" kun je tot een paar weken terugkijken als je handmatig de data invult.
Dat aangeven is hier ook volkomen zinloos. Heb een wijk van 389 agp. Heb zelfs al eens voor ze geteld dat ik met 300 folders genoeg heb en dit ook doorgegeven. Krijg nog altijd minstens 400 folders. Zelfs als niemand een sticker had is dat teveelquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik mij nog kon herinneren van mijn oude wijk was dat ik altijd 2 tassen HAH had, waarvan ik maar de helft nodig had van 1 tas.
Na 3 x aangegeven te hebben dat die wijk teveel HAH krijgt (grote wijk, veel nee-nee stickers) heb ik het maar opgegeven.
Hadden jullie nog geen milieustraat op het depot dan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:22 schreef Pietertje71 het volgende:
Middag
Hier was 1 wijk totaal verkeerd gezet/gesorteerd.
Daarbuiten kregen we vandaag ook te horen dat op het depot de oranje tassen voortaan LEEG aan de chauffeur meegegeven moeten worden want anders nemen zij het niet mee.
Vreemd genoeg kregen wij een tijdje terug te horen dat alleen de grijze tassen leeg geleverd moeten worden ivm klachten uit Nieuwegein, en juist alle troep in de ornaje tassen gedana moest worden(ook overgebleven HAH).
De voorbereiding doet dit niet meer(begrijpelijk) de autowijk doet het niet meer(begrijpelijk) dus moet wederom de laatste in de rij, de PBZ, het maar doen. Uiteraard in eigen tijd.
Jaja, ik weet het: kleien moeite.
Maar op een gegeven moment zijn al die 'kleine moeites' een grote moeite, voor iedereen. Helaas wordt alles verder naar 'beneden' geschoven, net zoals de tijden.
Affijn, ik heb het 'afval gescheiden' en in het depotJE komen nu tassen te staan, waar alle rommel nu in gaat(gescheiden uiteraard).
Maar verder was het een fijne dag om te bestellen. Prima weertje.
Op het depot zelf bedoel je?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier moet alles al een hele tijd apart. 1 bak voor de plastic strips, 1 bak voor de elastiekjes en 1 bak voor het papier. En soms ben je dan nog best lang aan het opruimen idd.
Waren ook collega's die dit toch niet deden, en dan mag degene die de eindcontrole doet (ook om te kijken of alle wijken weg zijn) dit alsnog gaan doen.
Uit nieuwsgierigheid: wat doe je als je er een halfuur langer over doet?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:53 schreef bikkie het volgende:
Ik hou van m'n wijk..2 uur te vroeg klaar.
No way dat ik dit doorgeef, gezien bijna iedere wijk steeds gekort wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |