abonnement Unibet Coolblue
pi_149348308
mogge!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149348319
Hooooiiiiiii
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_149348422
wie geht's?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 4 februari 2015 @ 08:00:59 #229
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149348557
Vroeg :D
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149348843
vroeg ja ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149349224
Ik heb er al een halve werkdag opzitten :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 4 februari 2015 @ 09:37:01 #232
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149349779
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb er al een halve werkdag opzitten :')
'werk'
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149349826
Gister een trein of vier gepakt en geeneens meer dan 10 minuten vertraging :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149349898
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:37 schreef DeJori het volgende:

[..]

'werk'
Applicatie-releases starten hier altijd om 05:00 dus ja... werk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:36:10 #235
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149363931
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 09:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Applicatie-releases starten hier altijd om 05:00 dus ja... werk.
Een werkende IT'er :o

Nee geintje, zit op kantoor met developers en functioneel ontwerpers, en die werken soms ook weleens :9
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149378355
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:36 schreef DeJori het volgende:

[..]

Een werkende IT'er :o

Nee geintje, zit op kantoor met developers en functioneel ontwerpers, en die werken soms ook weleens :9
}:|

Eindgebruikers die nooit in de gaten hebben hoeveel werk er wel niet verzet wordt op de meest onchristelijke tijdstippen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149381179
🙋🙋🙋🙋🙋
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_149383152
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 06:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

}:|

Eindgebruikers die nooit in de gaten hebben hoeveel werk er wel niet verzet wordt op de meest onchristelijke tijdstippen.
Dat moet je ook niet willen. Net als dat je niet wil weten wat voor werk er in een willekeurige fabriek wordt verzet voordat jij het willekeurige product in handen hebt. :9
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149383477
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat moet je ook niet willen. Net als dat je niet wil weten wat voor werk er in een willekeurige fabriek wordt verzet voordat jij het willekeurige product in handen hebt. :9
Vergelijk je me nou met een fabrieksarbeider? :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149383594
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vergelijk je me nou met een fabrieksarbeider? :P
Nee, dat zou ik niet over m'n hart verkrijgen. Of... is dat juist een compliment voor een SP'er? ;)
Punt is dat je gewoon niet moet willen weten hoeveel werk er in een product zit :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149383622
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, dat zou ik niet over m'n hart verkrijgen. Of... is dat juist een compliment voor een SP'er? ;)
Punt is dat je gewoon niet moet willen weten hoeveel werk er in een product zit :')
SP'er?
Blijf je gvd aan de gang?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149383637
quote:
Came across the following. Sounds like an urban legend to me. Couldn't find denial or confirmation anywhere. Can you?

When you've had an absolute "I hate my job" day, try this:

On your way home from work, stop at your pharmacy and go to the thermometer section. You will need to purchase a rectal thermometer made by Johnson and Johnson. Be very sure you get this brand. When you get home, lock your doors, draw the drapes, and disconnect the phone so you will not be disturbed during your therapy. Change to very comfortable clothing, such as a sweat suit and lie down on your bed. Open the package and remove the thermometer. Carefully place it on the bedside table so that it will not become chipped or broken. Take out the material that comes with the thermometer and read it. You will notice that in small print there is a statement:

"Every rectal thermometer made by Johnson and Johnson is personally tested"

Now close your eyes and repeat out loud five times: "I am so glad I do not work for quality control at the Johnson and Johnson Company".

Have a nice day everyone and remember, there is always someone with a worse job than yours
Read more at http://www.snopes.com/hum(...)#MlQQ44cdTiUADp33.99
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149383642
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

SP'er?
Blijf je gvd aan de gang?
Nee hoor. Al moet ik zeggen dat ketchup wel lekker is.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149383681
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee hoor. Al moet ik zeggen dat ketchup wel lekker is.
Bij de friet!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149383766
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Bij de friet!
Ik hou niet van friet. Maar als ik het eet, dan doe ik er ketchup over :9
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 6 februari 2015 @ 07:30:29 #246
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149410912
Ik kreeg vandaag op kantoor commentaar omdat ik friet zei :{

Het is echt waar wat ze zeggen over die bovenmaassers
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 07:38:37 #247
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149410949
Ik zocht op google naar bovenmaassers: enige hit: Den Bosch topic. Ik doorklikken, voor de nostalgie, zie ik dit:

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef DeJori het volgende:
Hier tegenover zitten ze alweer in de voortuin op een tuinstoel met een krat bier eronder.
quote:
2s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:')_! Dat wil ik ook nog eens doen voordat ik sterf.
Bijdehand, deal voor deze zomer? Trainingspak aan en bij jouw ouders/mijn ouders in de voortuin met een krat schultenbrau?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149411012
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 07:30 schreef DeJori het volgende:
Ik kreeg vandaag op kantoor commentaar omdat ik friet zei :{

Het is echt waar wat ze zeggen over die bovenmaassers
Die discussie ook zo vaak gehad in A'dam ja :')

'Friet'
'Het is patat hoorrr'
'ik ben toch gvd geen Amsterdammer... het is friet!'
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 6 februari 2015 @ 07:55:41 #249
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149411025
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 07:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die discussie ook zo vaak gehad in A'dam ja :')

'Friet'
'Het is patat hoorrr'
'ik ben toch gvd geen Amsterdammer... het is friet!'
Hehe, ze vinden de term friettent ook raar :9
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149411033
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 07:55 schreef DeJori het volgende:

[..]

Hehe, ze vinden de term friettent ook raar :9
Ze vinden wel meer raar daar :')
Blij dat ik er niet meer werk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')