Jij toch? Met je supermarktquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:31 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand lachen hoor, misschien moet je eens op NWS gaan kijken.
Daar juichen ze massaal als er een oorlog gaat komen in het midden-oosten.
Pocorn erbij enzo en dan lekker tv kijken.
Alsjeblieft zeg, iedereen vindt dat je de moslims moet mogen ridiculiseren met de meest aanstootgevende cartoons. En als ik reageer (een grapje maak) op een reactie van Copycat over wat de link is tussen een gesprek over margarine roomboter suiker en voedingsstoffen in ons eten en het topic CH aanslag en supermartktgijzeling.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij toch? Met je supermarktVind je dat zelf niet ongepast?
Je smiley zoals ik al zei. Waar slaat ditquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, iedereen vindt dat je de moslims moet mogen ridiculiseren met de meest aanstootgevende cartoons. En als ik reageer (een grapje maak) op een reactie van Copycat over wat de link is tussen een gesprek over margarine roomboter suiker en voedingsstoffen in ons eten en het topic CH aanslag en supermartktgijzeling.
En daarop antwoord ... de supermarkt.
Dan ben ik ineens degene die de slachtoffers van het CH drama belachelijk maak en erom zit te lachen.
Vreemd dat je daar wel een andere waarheid achter zoekt maar wanneer het gaat over overheden en false flags je niets gelooft van hetgeen wij beweren. Nu ben je net een complotgekkie (koosnaampje) want je zoekt iets achter mijn opmerking dat er niet is.
Wat is er mis met die smiley? Ik maak een grapje en zet er een smiley achter die zijn tong uitsteekt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je smiley zoals ik al zei. Waar slaat ditop?
Emoticons hebben allerlei verschillende betekenissen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:35 schreef Copycat het volgende:
Dit is een tong uitstekende smiley:.
Deze is verlekkerend:.
Misschien 'n soort pussy-licking smiley is more appropriate?Is er zoiets?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Emoticons hebben allerlei verschillende betekenissen.
Jij plaats zelf bij je opmerking over wat de link is met CH de emoticon die ik nu heb gebruikt naast mijn reactie.
Dus wat is dat dan? Dat je iedereen uitlacht?
Dit is de betekenis van de emoticon die ik heb gebruikt:
An emoticon showing a tongue protruding from one's face.
This can often be disrespectful, or simply a way of being cute.
Beetje gemierenneuk allemaal imo.
Ja dat is misschien een idee,quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien 'n soort pussy-licking smiley is more appropriate?Is er zoiets?
(met aandacht aan je avatar natuurlijk)
tong80quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er is maar n tong smiley op fok:
[ afbeelding ]
Ergens om lachen mag niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja dat is misschien een idee,
De collega's van CH konden er ook wel om lachen toch?
Dat vond iedereen normaal.
[ afbeelding ]
Van mij mag iedereen lachen, toen ik kind was heb ik ook met mijn neefjes en nichtjes gelachen na de begrafenis van mijn opa. Lachen is gezond. Maar kennelijk mag ik geen grapje maken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:46 schreef theguyver het volgende:
Ergens om lachen mag niet?
Een screenshot maakt nog geen uitgebreid verhaal!
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wie weet eigenlijk wanneer je dezein moet zetten?
En heeft ie coke aan zijn neus of zo?
Lachen bij een begrafenis komt vaker voor en hebben we het ook al vaker over gehad.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen lachen, toen ik kind was heb ik ook met mijn neefjes en nichtjes gelachen na de begrafenis van mijn opa. Lachen is gezond. Maar kennelijk mag ik geen grapje maken.
Om mijn post te begrijpen kan je het beste even de vorige 2 pagina's van het topic lezen dan wordt het wel duidelijk lijkt me. En dat screenshot is van een heel filmpje dat al eerder is gepost en zegt meer dan deze foto.
Ik had het er als voorbeeld bijgehaald.
Maar dat ligt eraan wat je denk over wat er is precies gebeuren?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lachen bij een begrafenis komt vaker voor en hebben we het ook al vaker over gehad.
Jij vindt blijkbaar de moord op vier mensen in een supermarkt erg grappig en iig grappig genoeg om er een verlekkerde smiley bij te zetten. Je ziet toch zelf wel dat dat ongepast is?
Die smiley was omdat ik een grapje maakte over de link tussen de discussie over eten en CH.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lachen bij een begrafenis komt vaker voor en hebben we het ook al vaker over gehad.
Jij vindt blijkbaar de moord op vier mensen in een supermarkt erg grappig en iig grappig genoeg om er een verlekkerde smiley bij te zetten. Je ziet toch zelf wel dat dat ongepast is?
AUB niet zeg.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Beelden van anti Charlie Hebdo demonstratie in Gaza. Vertoon IS vlaggen en Franse vlag verbrand.
Isral... doe je ding
kijk naar 911 en wat er opeens wel kon daarnaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De logica van 't niet kunnen invoeren zonder terroristische actie ertussen ontgaat mij volledig. Om die paar demonstraties te voorkomen?
Dus zonder 't Charlie Hepdo terreur hadden ze dat niet kunnen uitvoerenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kijk naar 911 en wat er opeens wel kon daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |