Omdat ze nog niet zijn begonnen met het uit te voeren, ze zijn van plan om het te gaan uitvoeren, volgens de complottheretici. Het zou trouwens wel het mysterie verklaren waarom de overheden er consistent aan meewerken dat mensen onnodig zichzelf vergiftigen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja als ze zo almachtig zijn dan is een false flag toch niet echt nodig lijkt me.
Maar goed erg competent kun je de "powers that be" ook niet noemen, het depopulatie programma wat al enkele decennia schijnt te lopen is nu ook niet echt succesvol.
Volgens de gangbare gedachte hier is het al in volle gang.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet zijn begonnen met het uit te voeren, ze zijn van plan om het te gaan uitvoeren, volgens de complottheretici.
Ja maar dan zouden we toch nog de kleurstoffen (in bijv frisdrank) uit de jaren 70 gebruiken?quote:Het zou trouwens wel het mysterie verklaren waarom de overheden er consistent aan meewerken dat mensen onnodig zichzelf vergiftigen.
Dat lijkt mij op zich ook niet verkeerd.quote:In alle ernst, het zou goed zijn voor de mensheid en voor veel andere soorten als de populatie flink zou inkrimpen. Van mij mogen we rustig naar 1-2 miljard mensen toe.
Die staat al in de OP.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De OP moet voor het volgende deel worden aangepast. Een lutser die het videofilmpje heeft verwijderd.![]()
Hier een andere link: Een slechte kwaliteit maar beter kon ik niet vinden (na wat geschreeuw van complottheoretici opgegeven verder te zoeken).
meteen aangepast.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De OP moet voor het volgende deel worden aangepast. Een lutser die het videofilmpje heeft verwijderd.![]()
Hier een andere link: Een slechte kwaliteit maar beter kon ik niet vinden (na wat geschreeuw van complottheoretici opgegeven verder te zoeken).
Er is ook een hoop troep bij gekomen: margarine (grote troep, je eet veel beter roomboter), aspartaam, een hoop producten waar stoffen aan zijn toegevoegd die niet de voedingswaarde verbeteren maar wel slecht voor een mens (kunnen) zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:11 schreef Chewie het volgende:
Ja maar dan zouden we toch nog de kleurstoffen (in bijv frisdrank) uit de jaren 70 gebruiken?
Margarine is er natuurlijk al wel vrij lang, troep is het zeker maar of het nu echt ongezond is vraag ik me af. Geef zelf de voorkeur aan roomboter. Aspartaam is ongezond in hele grote hoeveelheden, niet in de hoeveelheden die we nu gebruiken. Het is wel ranzig qua smaak.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Er is ook een hoop troep bij gekomen: margarine (grote troep, je eet veel beter roomboter), aspartaam, een hoop producten waar stoffen aan zijn toegevoegd die niet de voedingswaarde verbeteren maar wel slecht voor een mens (kunnen) zijn.
Dat idee had ik al.quote:Het zal wel duidelijk zijn op basis van mijn laatste reactie, ik geloof niet ze de populatie op zo'n brute manier gewelddadig willen uitdunnen. Ik geloof ook niet dat ze met een wereldregering een totalitaire 'staat' willen gaan vormen.
Daarom ben ik ook van liberaal opgeschoven naar libertair, als er al een overheid moet zijn dan zou haar enige taak moeten zijn de vrijheid van de burger garanderen en beschermen. Een utopie wellicht, macht word helaas zelden weer terug gegeven en eigenlijk alleen maar uitgebreid. Democratie doet het op dat vlak eigenlijk ook niet beter dan de andere vormen die we al geprobeerd hebben.quote:Ik vind wel dat een bevolking daar altijd op voorbereid moet zijn en ervoor moet waken dat overheden niet de kans krijgen om dat te kunnen doen. Ik geloof ook dat er van alles speelt waar de overheden en andere powers that be niet transparant over zijn. Wie die powers that be zijn? Gewoon mensen die heel erg veel invloed hebben omwille van hun werk en hun afkomst maar die geen officiële overheidsfunctie hebben. Mensen die een onderdeel vormen van een niet officieel internationaal netwerk. Zo wordt er van alles voorbereid op de Bilderberg-conferenties. Niet per se met een slechte intentie maar omdat daar zoveel invloedrijke mensen elkaar ontmoeten en op een ongedwongen manier met elkaar discussiëren.
uiteraard gaat er veel fout en zijn de intenties niet altijd goed maar een groot vooropgezet plan zie ik er niet in. Dat we nu helaas in een tijdperk zitten waarin vrijheden meer beperkt lijken te worden zie ik dan ook niet als een agenda maar meer een (overtrokken) reactie op gebeurtenissen.quote:Verder hangt natuurlijk erg veel van het land in kwestie af. In de USA bestellen ze ontiegelijk veel hollow point kogels voor DHS (niet echt gebruikelijk voor gewone politie-agenten) en hebben ze plannen liggen voor detentiekampen voor burgers (reactie op Occupy-beweging?). Daar is het heel normaal dat er gemarteld wordt, ook DHS (verklaringen van FBI) en de inlichtingendienst van het leger (zelfs medewerkers van de DHS schrokken er van) doen dit consistent, de laatste nog erger. In eigen land en bij eigen burgers! Dat is in Nederland gelukkig ondenkbaar, hier gaat ook van alles verkeerd (Zaanse verhoormethode, onschuldige mensen die veroordeeld worden voor zware misdrijven, klokkenluiders die koud worden gemaakt door de Nederlandse overheid) maar dat gelukkig niet.
Het feit dat geen dier het eet geeft te denken. Het feit dat het extreem zwaar bewerkt wordt met chemische stoffen om het te ontkleuren, ontgeuren, ontsmaken, kleuren, geuren en smaken alvorens mensen wel bereid zijn om te eten geeft te denken, het is niet dat er niets van die chemische stoffen achterblijft, los van de kleurstoffen etc. zelf.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Margarine is er natuurlijk al wel vrij lang, troep is het zeker maar of het nu echt ongezond is vraag ik me af.
Het smaakt ook beter maar het is sowieso beter. Ook van roomboter moet je niet al teveel eten maar elke dag een beetje is prima.quote:Geef zelf de voorkeur aan roomboter.
Ik vind het ook vies smaken, het is hoe ik light-cola direct herken. De hoeveelheid is altijd belangrijk maar je moet hierbij wel bedenken dat we heel veel troep binnenkrijgen en van heel veel stoffen. Dat alles bij elkaar kan een grotere invloed hebben. Mijn advies aan kinderen: eet zoveel mogelijk die dingen niet die 500 jaar geleden niet bestonden. In het algemeen geldt dat hoe meer het bewerkt is hoe slechter het is voor de mens.quote:Aspartaam is ongezond in hele grote hoeveelheden, niet in de hoeveelheden die we nu gebruiken. Het is wel ranzig qua smaak.
Dat is geen realistische optie als je naar het belang van het leeuwendeel van het volk kijkt. Economische herverdeling is noodzakelijk omdat anders de machtigste mensen in de maatschappij een nog veel groter deel van de middelen naar zich toetrekken dan dat nu al het geval is. Een gemeenschapelijke infrastructuur is eveneens noodzakelijk. Bij het altijd ervoor waken dat je de staat niet in staat stelt om een autoritair regime te vormen waar je je als burger moeilijk tegen kan verweren (zoals tijdens en voorafgaande aan WOII) denk ik aan het volgende:quote:Daarom ben ik ook van liberaal opgeschoven naar libertair, als er al een overheid moet zijn dan zou haar enige taak moeten zijn de vrijheid van de burger garanderen en beschermen.
De effecten lijken beter te zijn, zelfs in de landen waarin het relatief heeft gefaald (USA).quote:Democratie doet het op dat vlak eigenlijk ook niet beter dan de andere vormen die we al geprobeerd hebben.
Ik denk het ook maar we kunnen het helaas niet bewijzen dus we moeten ook voorbereid zijn op het alternatief.quote:Dat we nu helaas in een tijdperk zitten waarin vrijheden meer beperkt lijken te worden zie ik dan ook niet als een agenda maar meer een (overtrokken) reactie op gebeurtenissen.
Mensen en veel dieren prefereren overrijpe vruchten omdat ze zoeter smaken en meer energie geven. waanzin.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het feit dat geen dier het eet geeft te denken. Het feit dat het extreem zwaar bewerkt wordt met chemische stoffen om het te ontkleuren, ontgeuren, ontsmaken, kleuren, geuren en smaken alvorens mensen wel bereid zijn om te eten geeft te denken, het is niet dat er niets van die chemische stoffen achterblijft, los van de kleurstoffen etc. zelf.
Niet alles wat een mens lust is goed voor een mens (in de hoeveelheden waarin we het eten!) maar als een mens iets niet lust dan weet je in ieder geval dat het lichaam niet is aangepast aan deze stoffen. Suiker is trouwens ook zo'n voorbeeld, wat is het nu voor waanzin om suiker met allerlei troep wit te maken terwijl het de smaak niet verbetert maar de suiker hierdoor wel een hoop troep krijgt die je beter niet eet. Waanzin!
'Allo! Et maintenant....quote:
Integendeel, dat is fysiologisch gezien erg gunstig aangezien die dieren niet zoals mensen overal suiker uithalen en dat vervolgens in belachelijke concentraties in hun voedsel stoppen en aangezien die dieren niet heel de dag op hun gat zitten. Hoe dichter je voedingspatroon bij de natuur staat hoe beter het is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:53 schreef Beathoven het volgende:
veel dieren prefereren overrijpe vruchten omdat ze zoeter smaken en meer energie geven. waanzin.
Die is er niet maar wat maakt het uit in BNW?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:46 schreef Copycat het volgende:
Boeiende discusie ... maar wat is de link met Charlie Hebdo?
Nou we houden het toch graag een beetje on topic hierquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die is er niet maar wat maakt het uit in BNW?
Jij beseft toch dat een draad naar hier wordt verbannen omdat het niet serieus wordt genomen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou we houden het toch graag een beetje on topic hier![]()
Dit onderwerp wordt anders zeer serieus genomen en besproken hier. Op een paar trollende reacties na, maar die heb je er altijd bij.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij beseft toch dat een draad naar hier wordt verbannen omdat het niet serieus wordt genomen?
Soms ten onrechte, dat wel.
Dit topic is helemaal niet verplaatst. Dit is een eigen BNW-topic. Gebeurt wel vaker hoor, dat er tegelijkertijd op NWS en BNW een topic over hetzelfde onderwerp loopt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij beseft toch dat een draad naar hier wordt verbannen omdat het niet serieus wordt genomen?
Soms ten onrechte, dat wel. Ik wil maar zeggen dat als je wil dat het serieus besproken wordt dat je het dan niet naar BNW moet verplaatsen. Iets moet niet direct naar BNW gaan omdat er aanwijzingen zijn dat er een complot bij betrokken zou kunnen zijn, dat kan prima een onderdeel zijn van een zakelijke discussie over een gebeurtenis indien het goed is onderbouwd.
My mistake. Je ziet waar het misverstand vandaan komt?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit topic is helemaal niet verplaatst. Dit is een eigen BNW-topic. Gebeurt wel vaker hoor, dat er tegelijkertijd op NWS en BNW een topic over hetzelfde onderwerp loopt.
Ik zie waar het misverstand vandaan komt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
My mistake. Je ziet waar het misverstand vandaan komt?
Goed, ik zal het een kans geven. Hopelijk komt er een vruchtbare discussie en houden de complotgekkies - zij die niet fatsoenlijk kunnen redeneren en niet fatsoenlijk een complot kunnen staven - zich een beetje koest.
Eh oui, c'est une belle chanson Monsieur Tingo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
'Allo! Et maintenant....
Young Parisians - Adam and the Antz
Blijkbaar zien sommige users daar humor inquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:19 schreef mootie het volgende:
Hihi, allemaal dode mensen, lachen toch!
Ik zie hier niemand lachen hoor, misschien moet je eens op NWS gaan kijken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:19 schreef mootie het volgende:
Hihi, allemaal dode mensen, lachen toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |