dit denkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
ik weiger dit te incasserenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:01 schreef voederbietel het volgende:
Gelukkig ben je lelijk --> kan niet incasseren.
dp kloont nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik dacht altijd dat etto een kloon van deadprez was
Ik had zo'n gigantische depressie, dat ik zes ton aan dipsaus heb kunnen weggeven. Smaak: vinegar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vroeg me toevallig gisteren af waar je gebleven was.
dank voor dit complimentquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Etto komt veel verstandiger over, dat is niet de bedoeling van een kloon toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
veel debieler dan deadprez gaat ook niet lukken hèquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Etto komt veel verstandiger over, dat is niet de bedoeling van een kloon toch?
Altijd als hermann er niet is moet je mij hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
veel debieler dan deadprez gaat ook niet lukken hè
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die holocaustslachtoffers voor m'n post?
jullie kan ik hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Altijd als hermann er niet is moet je mij hebben.
Herman was weer niet op BF4 vanavond heh. Dat je het even weet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Altijd als hermann er niet is moet je mij hebben.
moet je maar bf2 spelenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Ik was wel op BF4, werd gekicked, man man man.
Pwnd wie einer noob.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Ik was wel op BF4, werd gekicked, man man man.
ik sloop je man boelertjequote:
ps4 is niet aangeweest vandaag gquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Herman was weer niet op BF4 vanavond heh. Dat je het even weet.
bedrijfseconomie en bedrijfskunde niet eens kunnen onderscheidenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
bedrijfskundestudentje denkt ook even de stoere boi uit te hangen
Ja ik ja. Boertje uit Drenthe. je weet niksquote:
doet hij al de hele avond.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
bedrijfskundestudentje denkt ook even de stoere boi uit te hangen
Nooit gedaan dat, om daar nu in te komen zou niet te doen zijn, geen nostalgische gevoelens bij en zo.quote:
jellyquote:
ja hoor, fantastischquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik niet hoor, Hermann... ik ben pas net uit de donkerste krochten van mijn eigen verkrachte ziel geslopen.
Leuke dag gehad?
Zal je eens achter de trekhaak binden met je grote waffelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik ja. Boertje uit Drenthe. je weet niks
Kom haten op mijn Xbox One dan.quote:
Dan is het inderdaad geen reet aan, wssquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nooit gedaan dat, om daar nu in te komen zou niet te doen zijn, geen nostalgische gevoelens bij en zo.
Was je uit vrije wil niet online op je PS4 of kwam het omdat PSN weer plat lag? Haha.quote:
jij doet gemeen tegen mijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
doet hij al de hele avond.
vrije wil uiteraard. ik zit alleen soms op PSN om BF4 te spelen en heb daar maar 1 keertje problemen mee gehad, een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was je uit vrije wil niet online op je PS4 of kwam het omdat PSN weer plat lag? Haha.
jij begon hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij doet gemeen tegen mij
Is dit wat voor jequote:
dat je het alleen in een match zelf kan doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:15 schreef Catkiller het volgende:
Battlefield op de console werkt zo kut met kits veranderen vind ik. PC is makkelijker.
Krijg dan maar iets aan je hartquote:
Als je het in een game doet dat de menu's zo belachelijk uitgebreid zijn en je niet zo snel bent met een controller om alles langs te gaan. Op de computer stelt het weinig voor, op een console begint het op werken te lijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat je het alleen in een match zelf kan doen?
Je praat me geen schuldgevoel aan hoor, het boeit me niks.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ik al, maar toch bedankt dat je me dit kutteleven nog langer toewenst
oh, nou, fuck jou dan hondquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je praat me geen schuldgevoel aan hoor, het boeit me niks.
ssst. sst. het is goed nu.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik begonnen was
Gewoon tevreden zijn met het eerste wapen wat je krijgt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je het in een game doet dat de menu's zo belachelijk uitgebreid zijn en je niet zo snel bent met een controller om alles langs te gaan. Op de computer stelt het weinig voor, op een console begint het op werken te lijken.
nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ssst. sst. het is goed nu.
quote:
Niet als engineer spelen dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon tevreden zijn met het eerste wapen wat je krijgt.
ik heb nog tot 1feb om te feestenquote:
geef jij het ook nou maar toequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat was er ook al weer gebeurd met "Ja moet je niet laten blijken"
gewoon ak5c jwzquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon tevreden zijn met het eerste wapen wat je krijgt.
Het is niet heel geloofwaardig kerel.quote:
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is niet heel geloofwaardig kerel.
Als ie nog in staat is om te FOK!ken heeft hij te weinig gepakt.quote:
M16 spam in BF3 was niet normaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
m16a2 is sowieso beste wapen ooit
Ik ben wel waus met dat tweede aanvalsgeweer met weinig terugslag. En die ene met 21 kogels in het magazijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
m16a2 is sowieso beste wapen ooit
Wat knopjes indrukken kan iedereen he, maar goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ie nog in staat is om te FOK!ken heeft hij te weinig gepakt.
Ik speel altijd assault want dan kan ik met med-kits rond strooien en mensen revivenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
anders koop je gewoon die carbine shortcut met echt geld omdat je zo kaolo slecht bent
Een topic volgen daarentegen zal wat lastiger zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat knopjes indrukken kan iedereen he, maar goed
jellyquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik speel altijd assault want dan kan ik met med-kits rond strooien en mensen reviven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |