Niet als engineer spelen dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon tevreden zijn met het eerste wapen wat je krijgt.

ik heb nog tot 1feb om te feestenquote:

geef jij het ook nou maar toequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat was er ook al weer gebeurd met "Ja moet je niet laten blijken"

gewoon ak5c jwzquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon tevreden zijn met het eerste wapen wat je krijgt.

Het is niet heel geloofwaardig kerel.quote:

Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is niet heel geloofwaardig kerel.

Als ie nog in staat is om te FOK!ken heeft hij te weinig gepakt.quote:

M16 spam in BF3 was niet normaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
m16a2 is sowieso beste wapen ooit

Ik ben wel waus met dat tweede aanvalsgeweer met weinig terugslag. En die ene met 21 kogels in het magazijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
m16a2 is sowieso beste wapen ooit

Wat knopjes indrukken kan iedereen he, maar goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ie nog in staat is om te FOK!ken heeft hij te weinig gepakt.

Ik speel altijd assault want dan kan ik met med-kits rond strooien en mensen revivenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
anders koop je gewoon die carbine shortcut met echt geld omdat je zo kaolo slecht bent
 .
 .

Een topic volgen daarentegen zal wat lastiger zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat knopjes indrukken kan iedereen he, maar goed

jellyquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik speel altijd assault want dan kan ik met med-kits rond strooien en mensen reviven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |