Was je uit vrije wil niet online op je PS4 of kwam het omdat PSN weer plat lag? Haha.quote:
jij doet gemeen tegen mijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
doet hij al de hele avond.
vrije wil uiteraard. ik zit alleen soms op PSN om BF4 te spelen en heb daar maar 1 keertje problemen mee gehad, een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was je uit vrije wil niet online op je PS4 of kwam het omdat PSN weer plat lag? Haha.
jij begon hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij doet gemeen tegen mij
Is dit wat voor jequote:
dat je het alleen in een match zelf kan doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:15 schreef Catkiller het volgende:
Battlefield op de console werkt zo kut met kits veranderen vind ik. PC is makkelijker.
Krijg dan maar iets aan je hartquote:
Als je het in een game doet dat de menu's zo belachelijk uitgebreid zijn en je niet zo snel bent met een controller om alles langs te gaan. Op de computer stelt het weinig voor, op een console begint het op werken te lijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat je het alleen in een match zelf kan doen?
Je praat me geen schuldgevoel aan hoor, het boeit me niks.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ik al, maar toch bedankt dat je me dit kutteleven nog langer toewenst
oh, nou, fuck jou dan hondquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je praat me geen schuldgevoel aan hoor, het boeit me niks.
ssst. sst. het is goed nu.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik begonnen was
Gewoon tevreden zijn met het eerste wapen wat je krijgt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je het in een game doet dat de menu's zo belachelijk uitgebreid zijn en je niet zo snel bent met een controller om alles langs te gaan. Op de computer stelt het weinig voor, op een console begint het op werken te lijken.
nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ssst. sst. het is goed nu.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |