quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die holocaustslachtoffers voor m'n post?

jullie kan ik hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Altijd als hermann er niet is moet je mij hebben.

Herman was weer niet op BF4 vanavond heh. Dat je het even weet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Altijd als hermann er niet is moet je mij hebben.

moet je maar bf2 spelenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Ik was wel op BF4, werd gekicked, man man man.

Pwnd wie einer noob.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Ik was wel op BF4, werd gekicked, man man man.

ik sloop je man boelertjequote:

ps4 is niet aangeweest vandaag gquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Herman was weer niet op BF4 vanavond heh. Dat je het even weet.

bedrijfseconomie en bedrijfskunde niet eens kunnen onderscheidenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
bedrijfskundestudentje denkt ook even de stoere boi uit te hangen

Ja ik ja. Boertje uit Drenthe. je weet niksquote:

doet hij al de hele avond.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
bedrijfskundestudentje denkt ook even de stoere boi uit te hangen

Nooit gedaan dat, om daar nu in te komen zou niet te doen zijn, geen nostalgische gevoelens bij en zo.quote:

jellyquote:
ja hoor, fantastischquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik niet hoor, Hermann... ik ben pas net uit de donkerste krochten van mijn eigen verkrachte ziel geslopen.
Leuke dag gehad?

Zal je eens achter de trekhaak binden met je grote waffelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik ja. Boertje uit Drenthe. je weet niks

Kom haten op mijn Xbox One dan.quote:

Dan is het inderdaad geen reet aan, wssquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nooit gedaan dat, om daar nu in te komen zou niet te doen zijn, geen nostalgische gevoelens bij en zo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |