het is toch allemaal 1 pot natquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:40 schreef ntm het volgende:
Als ik met dezelfde afkomst thuis zou moeten komen wordt het lastig

Gewoon een italiaan trouwen en zeggen dat hij Osman heet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:40 schreef ntm het volgende:

Nee, door mijn apathie t.o.v. de politiek in Nederland, mijn politieke incorrectheid en mijn enorme kennis van zaken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt dat door je gevatheid?
Bontkraagjes zijn ook maar gewoon kragen, ik scheer graag alle kragen over één kam.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Marokkaantjes worden meestal in hun bontkraagjes gevat, daar zit het verschil in.

Eigenlijk zou ik dan ook iemand van Turks-Kaukasische afkomst moeten regelen, wordt inderdaad lastiger.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:40 schreef ntm het volgende:

Friet uit eigen friteuse is vaak ook veel lekkerderquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn moeder zag ooit de snackhuthouder in het dorp in het park wildplassen. Sindsdien beweerde ze dat die man altijd over zijn handen plaste en daarom heb ik altijd friet uit de eigen friteuse moeten eten.

Dus door je gevatheid?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, door mijn apathie t.o.v. de politiek in Nederland, mijn politieke incorrectheid en mijn enorme kennis van zaken.
[..]
Bontkraagjes zijn ook maar gewoon kragen, ik scheer graag alle kragen over één kam.

Italiaanse mannenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon een italiaan trouwen en zeggen dat hij Osman heet.

Bontkraagjes zijn dan ook goed te kammenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, door mijn apathie t.o.v. de politiek in Nederland, mijn politieke incorrectheid en mijn enorme kennis van zaken.
[..]
Bontkraagjes zijn ook maar gewoon kragen, ik scheer graag alle kragen over één kam.

Patat uit eigen patatpan is nog lekkerderquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Friet uit eigen friteuse is vaak ook veel lekkerder

patatpan klinkt wel erg pauperquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Patat uit eigen patatpan is nog lekkerder

Een patatpan is niets meer dan een theorie, dus fictief en zal daarom altijd falen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Patat uit eigen patatpan is nog lekkerder

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een patatpan is niets meer dan een theorie, dus fictief en zal daarom altijd falen.

Airfryer dan.quote:

haha ja want ik ben echt een mannenhater he ahahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maak er gewoon effe "mannen" van. Hebben we dat ook weer gehad.

Dat scroll ding?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
gvd de middelste knop op mijn muis doet het niet meer

Zal best, de patat smaakt prima.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een patatpan is niets meer dan een theorie, dus fictief en zal daarom altijd falen.

haha ben je mad?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha ja want ik ben echt een mannenhater he ahaha

een muis met drie knoppen hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
gvd de middelste knop op mijn muis doet het niet meer

Wat maakt dat jou dan?quote:

fijn dat je het zelf ook doorhebtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha ja want ik ben echt een mannenhater he ahaha

ja. scrollen doet ie nog wel gelukkigquote:

Ohhhh. Kijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:44 schreef hoink581 het volgende:
Nee maar je bent geen mannenhater, je houdt van negers weet ik nog wel.

Lijkt me wel zen, altijd deze staat van zijn. Beetje slecht voor je bloeddruk, dat wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:44 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik dat niet was

Als jij er echt op staat.quote:
Ze doen er nog net geen gel in.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bontkraagjes zijn dan ook goed te kammen

Als ik even zo brutaal mag zijn, je zou iemand moeten vinden die op voederbietel lijkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dan ook iemand van Turks-Kaukasische afkomst moeten regelen, wordt inderdaad lastiger.

En als mijn ouders ineens Arabisch gaan praten tegen hem, wat dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon een italiaan trouwen en zeggen dat hij Osman heet.

Ik weet niet hoe voederbietel eruit ziet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als ik even zo brutaal mag zijn, je zou iemand moeten vinden die op voederbietel lijkt.

Gewoon zeggen dat hij verkaast is om zo beter te integreren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef ntm het volgende:
[..]
En als mijn ouders ineens Arabisch gaan praten tegen hem, wat dan?

Zeggen dat hij doof is geboren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef ntm het volgende:
[..]

Ik sta niet op jouw doortraptheidquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als jij er echt op staat.
[..]
Ze doen er nog net geen gel in.

Patatpan is niet eens een woord man.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iemand met een goed product welke toevallig een paupernaam draagt aldus de pauper-expert

Gewoon negerenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef ntm het volgende:
[..]

Ettoquote:

hij is volledig geassimileerdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef ntm het volgende:
[..]

Maar in Brabant brand nog licht zeker?quote:

nou nou zieke diss hoor deadprezquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Patatpan is niet eens een woord man.

Qua innerlijk dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe voederbietel eruit ziet.

Gelukkig hoeft het niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dan ook iemand van Turks-Kaukasische afkomst moeten regelen, wordt inderdaad lastiger.

Zo rol ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou nou zieke diss hoor deadprez

Het gaat er dan ook om hoe hij ruikt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe voederbietel eruit ziet.

Dat geeft altijd hoop, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar in Brabant brand nog licht zeker?

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik een foto van je zou hebben had ik je volledig afgebrand, dat je het even weet

Dat is niet zo moeilijk te raden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om hoe hij ruikt.

Zouden ze minpuntje vinden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij verkaast is om zo beter te integreren.

Moet je wel effe erbij vermelden hoe knap je zelf bent he.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik een foto van je zou hebben had ik je volledig afgebrand, dat je het even weet

Ik heb Geertje even getelefoneerd. Hij zal snel de AIVD op deze ISIS aanhangers, haters van het westen sturen.quote:

Ik heb mn vriend nu 1 t/m 10 leren tellen in het Arabisch, deed er wel bijna een uur over. Maar het is een beginquote:

dat hoef ik niet te vermelden dat straal ik uitquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je wel effe erbij vermelden hoe knap je zelf bent he.

Gilead was anders erg goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef hoink581 het volgende:
Als je ooit echt de behoefte hebt aan een kksaai boek waar niets gebeurd dan moet je boeken lezen van "Marilynne Robinson". Zo. Dat was verschrikkelijk.

Shinen als Tsjernobyl ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te vermelden dat straal ik uit

mij wel hèquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet, mag voederbietel niet zo ;s

Haha, laatst werd ik ook in zo'n topic ISIS aanhanger genoemd omdat ik een onderzoek in twijfel nam. Waren te veel rechts-extremisten ineens.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb Geertje even getelefoneerd. Hij zal snel de AIVD op deze ISIS aanhangers, haters van het westen sturen.

Arabisch is ook wel echt moeilijk hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb mn vriend nu 1 t/m 10 leren tellen in het Arabisch, deed er wel bijna een uur over. Maar het is een begin

Ja! Over die Turken die ISIS steunde. Dat weet ik nog ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha, laatst werd ik ook in zo'n topic ISIS aanhanger genoemd omdat ik een onderzoek in twijfel nam. Waren te veel rechts-extremisten ineens.

Gewoon hard en met veel agressiviteit rochelen toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Arabisch is ook wel echt moeilijk hoor

Heb je het geprobeerd? Ik ben zelf 2talig opgevoed en Arabische les gehad voor lezen en schrijven dus dan wordt het normaal. Maar dat heb jij dan waarschijnlijk met Turks, ik kan daar geen touw aan vast knopenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Arabisch is ook wel echt moeilijk hoor

Ja, net als in het Nederlands.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon hard en met veel agressiviteit rochelen toch?

Alleen boven de rivieren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, net als in het Nederlands.

Ik zei alleen; misschien moet je zelf het onderzoek bekijken en oordelen of het betrouwbaar is, geloof niet alles wat de media zegt. 'ISIS aanhanger! !!!!!'quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja! Over die Turken die ISIS steunde. Dat weet ik nog ja.

Nouja als ik een meid was had ik het wel geweten hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]

Ghph zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zei alleen; misschien moet je zelf het onderzoek bekijken en oordelen of het betrouwbaar is, geloof niet alles wat de media zegt. 'ISIS aanhanger! !!!!!'

Seks in de trekker?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nouja als ik een meid was had ik het wel geweten hoor

Geen idee joh, werd voor van alles en nog wat uit gemaakt door een paar klapjosti's. Had het maar opgegeven, heeft geen zin om met zulke mensen een discussie aan te gaan.quote:

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:56 schreef ntm het volgende:
heeft geen zin om met zulke mensen een discussie aan te gaan.

Ik denk dat dit wel zo'n beetje de grens is van mijn empatisch vermogenquote:

Echt, ik hoop dat óf dit kabinet als de wiedeweerga valt, óf dat Noord-Brabant in een vlaag van gezond verstand dit hele instortende huis dat Nederland heet verlaat.quote:

Ik heb wel eens een paar van die video's gekeken online (learn Arabic with Mahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je het geprobeerd? Ik ben zelf 2talig opgevoed en Arabische les gehad voor lezen en schrijven dus dan wordt het normaal. Maar dat heb jij dan waarschijnlijk met Turks, ik kan daar geen touw aan vast knopen
 ) en ik vond het wel lastig hoor. Het lijkt op geen enkele taal die ik al spreek, dus ik heb geen aanknopingspunten en het feit dat het schrift anders is helpt ook niet.
 ) en ik vond het wel lastig hoor. Het lijkt op geen enkele taal die ik al spreek, dus ik heb geen aanknopingspunten en het feit dat het schrift anders is helpt ook niet.

Niets mag in twijfel worden getrokken hoor. Anders dan verloochen je of je eigen cultuur of je bent een terrorist.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef ntm het volgende:
Ik zei alleen; misschien moet je zelf het onderzoek bekijken en oordelen of het betrouwbaar is, geloof niet alles wat de media zegt. 'ISIS aanhanger! !!!!!'

Ik klikte op seks in een trekker en kwam hier op uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]

jij weet echte kwaliteit niet op waarde te schattenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gilead was een van de meest saaie verhalen die ik ooit heb gelezen.

zachte g harde lquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |