quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat niet de enige aanbieder in Nijmegen?
Geen idee hoe dat werkt. Ik dacht dus dat de zenders die ik krijg gewoon zo uit de muur komen, generiek.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat niet de enige aanbieder in Nijmegen?
Wat nou weer mr bean?quote:
Die meme betekent 'if you know what I mean'.quote:
Dan snap ik em nog nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die meme betekent 'if you know what I mean'.
Robby biedt ook 'wat' aan, Drax.quote:
Ja ja star lord, sorry dat ik jullie intelligent niet heb...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Robby biedt ook 'wat' aan, Drax.
Intellect.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja ja star lord, sorry dat ik jullie intelligent niet heb...
Italiaanse competitie aan het kijken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is er toch gvd met UPC aan de hand.. de voetbalwedstrijd staat meer stil dan dat er beweging is...
Nee, gewoon de Nederlandse. Ik heb alleen fox sport eredivisie en sport 1. De Italiaanse competitie vind ik toch niet interessant. Zou alleen de andere fox kanalen voor de Britse competitie en de Amerikaanse sporten aanschaffen als het niet zo duur zou zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Italiaanse competitie aan het kijken?
Dat was een grap Dyon, refererend aan de Italiaanse voetbaltactiek van met zijn 11en in het doel staan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, gewoon de Nederlandse. Ik heb alleen fox sport eredivisie en sport 1. De Italiaanse competitie vind ik toch niet interessant. Zou alleen de andere fox kanalen voor de Britse competitie en de Amerikaanse sporten aanschaffen als het niet zo duur zou zijn
Dat zei ik. Stomme storing.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is er toch gvd met UPC aan de hand.. de voetbalwedstrijd staat meer stil dan dat er beweging is...
Ik heb echt nergens iets gelezen over een storing bij je posts...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zei ik. Stomme storing.
Misschien moet ik maar eens gaan lezen ipv op de bank hangen.
Ik ben blij dat ik weer een zaterdag avond thuis benquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:31 schreef DragonFodder het volgende:
Maarreh, we hebben dus allemaal geen sociale fuck te doen op zaterdagavond? Wat een club
Die is tv aan het kijken die ik niet wil zien.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Maarre, waarom ga je niet gezellig bij mevrouw drakenvoer zitten?
Tv stoorde net ook bij mij, heb hem maar uitgezet en ben nu Family Guy aan 't kijken... ik blijf het echt heel grappig vinden, helemaal mijn soort humorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Oh, heb ik toch niet gepost. Had het blijkbaar weer gewist.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens iets gelezen over een storing bij je posts...![]()
Dat lezen, doe je dat lopend? Of is het dan niet bankhangen wat je doet?
Kijkt ze Gypsy sisters?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die is tv aan het kijken die ik niet wil zien.
Ik zit in mijn Mancave.
geen idee. Straks was ze Devorced aan het kijkenquote:
Ik denk eerder ik hou van holland (of is dat afgelopen?)quote:
Ja die heb ik gezien! Ik kijk vanaf seizoen 13 alles terug naar het beginquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind het leuk om af en toe een aflevering te kijken, maar niet leuk genoeg om te volgen. Je hebt em vast nog niet gezien, maar er is ook een Simpsons/Family guy cross over
Leukste stukjes tot nu toe vond ik met die walvis op die heftruck, of dat hij een blikje spinazie openmaakt... echt geweldig dat uitmelken en die flauwe humorquote:
Wat ik zeg, ik heb maar een paar afleveringen gezien. Ik vond aflevering 1 van seizoen 8 echt geweldigquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Leukste stukjes tot nu toe vond ik met die walvis op die heftruck, of dat hij een blikje spinazie openmaakt... echt geweldig dat uitmelken en die flauwe humor
dit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:44 schreef picodealion het volgende:
De eerdere seizoenen zijn echt slecht vergeleken met hoe het nu is. Ik ben benieuwd of je het heelmaal tot S01 gaat volhouden
We zullen zien, het aanbod is ook wat gering naarmate je afzakt naar seizoen 1... tot nu toe vind ik het topquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:44 schreef picodealion het volgende:
De eerdere seizoenen zijn echt slecht vergeleken met hoe het nu is. Ik ben benieuwd of je het heelmaal tot S01 gaat volhouden
Astro TV komt ook vaak op de tv enzo, heb jij weleens gekeken? Daarnaast kijk ik überhaupt weinig tv en heel erg selectief. Ik weet ong. wel wat er op is, maar dat kijk ik dan liever zelf terug wanneer ik het wil.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe kan je family guy al die tijd gemist hebben? Komt toch vaak op tv enzo?
Kun je daar ook heen als je geen comics leest? Daar komen toch vrouwen in hele strakke pakkies?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Gaat er hier iemand naar de Dutch Comic Con?
1. Jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kun je daar ook heen als je geen comics leest? Daar komen toch vrouwen in hele strakke pakkies?
Wat doe je zoal op zo'n dag? Of ben je er zelf ook nooit geweest?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
1. Ja
2, Ehh... er zullen vast cosplayers zijn ja
Volgens mij de eerste DCC, maar wat doe je er... bekende mensen ontmoeten en betalen voor een handtekening/foto. Stands af gaan voor comics en collectiblesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat doe je zoal op zo'n dag? Of ben je er zelf ook nooit geweest?
Hmja ik kijk ook nauwelijks tv maar family guy kom je ook op internet overal tegen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Astro TV komt ook vaak op de tv enzo, heb jij weleens gekeken? Daarnaast kijk ik überhaupt weinig tv en heel erg selectief. Ik weet ong. wel wat er op is, maar dat kijk ik dan liever zelf terug wanneer ik het wil.
Betalen voor een handtekening? Wat is dat voor oplichtingquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste DCC, maar wat doe je er... bekende mensen ontmoeten en betalen voor een handtekening/foto. Stands af gaan voor comics en collectibles
Oh, ik ben het volgens mij nog niet op internet tegengekomen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja ik kijk ook nauwelijks tv maar family guy kom je ook op internet overal tegen.
Gunstig, ik verwacht dat ik zo snel inslaapquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik ben het volgens mij nog niet op internet tegengekomen.
Hoe staan de sterren vanavond?
Nee nog niet, is het wat?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:16 schreef Robby87 het volgende:
@ Njos, jij houdt ook wel van IJslandse muzak. Heb je de nieuwste album van Björk al gechecked?
Eerste nummer is echt prachtig... 't is allemaal wat zwaarmoedig/melancholisch, maar daar houd ik juist wel van. En verder Black Lake uit die plaat is ook wonderschoon, gelijk downloaden en luisteren!quote:
Ik zal hem eens checken, zal wel op spotify staan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Eerste nummer is echt prachtig... 't is allemaal wat zwaarmoedig/melancholisch, maar daar houd ik juist wel van. En verder Black Lake uit die plaat is ook wonderschoon, gelijk downloaden en luisteren!
Jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:23 schreef DragonFodder het volgende:
Bjork is zo gek als een deur en haar muziek ook.
yep.quote:
De clip of de muziek?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:38 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind dit mooi en het kan me niet schelen hoe gay jullie het vinden![]()
De muziek. Zij doet zo'n mooie dingen met effecten en samplers. Dat gecombineerd met de stem van een oude ziel. Heerlijk.quote:
Zat er wel aan te denken om te gaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
de what now?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
28 en 29 maart in de Jaarbeurs in Utrecht.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
de what now?
* DragonFodder gaat even googelen
Als je van Bjork houd zul je Valravn vast ook wel wat vinden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:23 schreef DragonFodder het volgende:
Bjork is zo gek als een deur en haar muziek ook.
Ik zou zeggen, regel een aantal voorbeelden zodat mensen het idee begrijpen en start gewoon eens een topicquote:Op maandag 26 januari 2015 07:22 schreef JayHovah het volgende:
Ik gooi even een balletje op of er intresse is voor het volgende ideetje:
Wat dachten jullie van een wekelijkse Fok! Movie Paint Challenge? Elke week wordt er een thema gekozen waarna de deelnemer ongeveer een week krijgt om een leuke paint ervan / erover te maken. Vervolgens zal er via een poll een winnaar gekozen worden die de eeuwige roem krijgt, een plek in de Fok! Movie Paint Challenge eregalerij en de eer een nieuwe thema te kiezen.
Leuk ideetje of geven jullie hier geen suikerbiet om?
Eerst de Royal Rumble kijken en daarna Galavantquote:Op maandag 26 januari 2015 13:08 schreef DragonFodder het volgende:
Laatste 2 afleveringen van Galavant, here I come!
Of je doet een beetje hetzelfde als dit qua spelregels.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:04 schreef JayHovah het volgende:
Ik zou zeggen een apart topic.
op maandag een verse opdracht, je favoriete superheld met ebola bijvoorbeeld, dan tot vrijdag 21.00 uur inleveren en stemmen tot zondagmiddag. Zoiets?
Die is vet ja. Nog zo een:quote:
Open er een in ONZ, kijk hoe het gaat.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:04 schreef JayHovah het volgende:
op maandag een verse opdracht, je favoriete superheld met ebola bijvoorbeeld, dan tot vrijdag 21.00 uur inleveren en stemmen tot zondagmiddag. Zoiets?
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:04 schreef JayHovah het volgende:
Shut up pretty boyquote:
DF... whutquote:Op maandag 26 januari 2015 13:08 schreef DragonFodder het volgende:
Laatste 2 afleveringen van Galavant, here I come!
jep, dat was het al. Maar ik denk dat dat een goede beslissing is. Zoiets moet je in kleine doses tot je nemenquote:Op maandag 26 januari 2015 17:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
DF... whut![]()
maar 8 afleveringen in het seizoen... das een tegenvaller...
Dat ligt er maar aan hoe lang je nou moet wachten op seizoen 2. Als je daar nou een half jaar op moet wachten ben je dit alweer vergeten... maar de whut was natuurlijk vanwege iets andersquote:Op maandag 26 januari 2015 17:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jep, dat was het al. Maar ik denk dat dat een goede beslissing is. Zoiets moet je in kleine doses tot je nemen
whut als in wat een plotontwikkeling?quote:Op maandag 26 januari 2015 17:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan hoe lang je nou moet wachten op seizoen 2. Als je daar nou een half jaar op moet wachten ben je dit alweer vergeten... maar de whut was natuurlijk vanwege iets anders
Het is wel te hopen. Het is een geniale seriequote:Op maandag 26 januari 2015 17:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
whut als in wat een plotontwikkeling?
Enne.. het is maar de vraag of er een 2e seizoen komt.
Mee eens. En Timothy Omundson is de held van de show wat mij betreftquote:Op maandag 26 januari 2015 17:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is wel te hopen. Het is een geniale serie
Maar maar Kirstenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:02 schreef picodealion het volgende:
Slappe oppervlakkige romcom, veel te zoetsappig, tenenkrommend slechte geacteerd af en toe.
Waarschijnlijk weinig waarde, aangezien de motor aan gruzelementen is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:22 schreef wyccie het volgende:
Benenwagen in rood metallic dan maar?
Kut zeg, en nog enige waarde bij inruilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |