Heb je hem gezien dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je moet die film niet zo ophemelen... nergens voor nodig
Ja zeker, anders zou ik er niks over zeggenquote:
Supergirlquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:03 schreef dyonvbaal het volgende:
o by the way, zijn vriendinnetje in de film word de nieuwe supergirl
En of ik daar naar uit kijk. DC maakt de toch hele goede comic seriesquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:04 schreef JayHovah het volgende:
Whiplash was echt een zware tegenvaller...maar waarschijnlijk had ik er teveel van verwacht...
Dat krijg je als je films zo de hemel inprijst. Veel te hoge verwachtingen alom, zie Limitlessquote:
Limitless is een geweldige film.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat krijg je als je films zo de hemel inprijst. Veel te hoge verwachtingen alom, zie Limitless.
Breek die jongen zijn hart nou niet...quote:
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:28 schreef wyccie het volgende:
Doe je dat nou expres om ons te stangen?
Vertel, waar heb je last van? Ik heb volgens mij nog niks tegen jou gezegd. Of jij moet op dit moment samen zijn met FF en je aangesproken voelen? Verder zou ik niet weten waarom ik hier iemand zou moeten stangen...quote:
Ok, blijkbaar was het niet opzettelijk dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vertel, waar heb je last van? Ik heb volgens mij nog niks tegen jou gezegd. Of jij moet op dit moment samen zijn met FF en je aangesproken voelen? Verder zou ik niet weten waarom ik hier iemand zou moeten stangen...
fixedquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok, blijkbaar was het niet opzettelijk dus.![]()
Jij zei dat je het zo irritant vindt dat je steeds op je erbarmelijke spelling aangesproken wordt. Je hebt geen idee hoeveel irritanter het voor mij is.
Birdmanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:35 schreef JayHovah het volgende:
Soms heb je zo'n week dat je een paar keer een hele goeie film zie, deze week heb ik alleen maar teleurstellende films gezien.... Iemand nog een goeie filmtip voor vanavond?
Dan moet het wel heel erg zijn geweest, hij heeft het zelfs aangepastquote:
Ik was 1 letter vergetenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel erg zijn geweest, hij heeft het zelfs aangepast... was 't in het Chinees?
Nee, jongen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel erg zijn geweest, hij heeft het zelfs aangepast... was 't in het Chinees?
Nou Wicci, waar blijft je tirade? Of is het nou wel goed?quote:
Jij bent de helft van die 'gezelligheid' he...quote:
Ik zei de vorige keer al, ik wil best gaanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij bent de helft van die 'gezelligheid' he...
Hij deed het expres.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou Wicci, waar blijft je tirade? Of is het nou wel goed?
Probeer wat minder geprikkeld te reageren op alles, zou schelen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zei de vorige keer al, ik wil best gaan
Laat mij dan mijn spelfouten maken... Zolang jullie niet reageren op mijn ... en op mijn spelfouten, hoef ik nergens geprikkeld op te reagerenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Probeer wat minder geprikkeld te reageren op alles, zou schelen.
Laat ons lekker reageren. Zolang je geen ... en spelfouten maakt hoeven wij nergens op te reageren.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Laat mij dan mijn spelfouten maken... Zolang jullie niet reageren op mijn ... en op mijn spelfouten, hoef ik nergens geprikkeld op te reageren
Dat is niet nodig.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zei de vorige keer al, ik wil best gaan
Misschien moeilijk voor te stellen, maar voor iemand die daar niet omheen kan kijken is het net zo moeilijk om er géén aandacht aan te besteden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Laten dat nou 2 dingen zijn waar ik niet zonder kan.
Ze worden niet op eens meisjes als je de N weg laatquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is niet nodig.
Het zou wel fijn zijn als jongens jongens blijven.
Wil je geen echte man dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is niet nodig.
Nee Robby, ze wil je nog steeds niet....quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is niet nodig.
Wel leuk om te constateren dat jij me in elk geval tot een echte man rekentquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee Robby, ze wil je nog steeds niet....
Je hebt er de leeftijd voor. Ik wil niet zeggen dat je je er altijd naar gedraagt. Maar dat is iets andersquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wel leuk om te constateren dat jij me in elk geval tot een echte man rekent.
Ik moet het dan ook hebben van m'n looks.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt er de leeftijd voor. Ik wil niet zeggen dat je je er altijd naar gedraagt. Maar dat is iets anders
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik moet het dan ook hebben van m'n looks.
Voor mij is vooral jonge-jongen irritant, de rest niet zo. Het is ook niet dat je achterlijk bent of het verschil niet snapt, daarom begrijp ik niet waarom je het toch voor elkaar krijgt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Laat mij dan mijn spelfouten maken... Zolang jullie niet reageren op mijn ... en op mijn spelfouten, hoef ik nergens geprikkeld op te reageren
Hoe lang is je haar nu?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik moet het dan ook hebben van m'n looks.
Omdat ik 1 niet let op wat ik typ. En 2, gewoon slecht ben in Nederlands. Lang leven de spelling controlequote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mij is vooral jonge-jongen irritant, de rest jiet zo. Het is ook niet dat je achterlijk bent of het verschil niet snapt, daarom begrijp ik niet waarom je het toch voor elkaar krijgt.
Hmm, goed dan. Raar vind ik het wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ik 1 niet let op wat ik typ. En 2, gewoon slecht ben in Nederlands. Lang leven de spelling controle
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat niet de enige aanbieder in Nijmegen?
Geen idee hoe dat werkt. Ik dacht dus dat de zenders die ik krijg gewoon zo uit de muur komen, generiek.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat niet de enige aanbieder in Nijmegen?
Wat nou weer mr bean?quote:
Die meme betekent 'if you know what I mean'.quote:
Dan snap ik em nog nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die meme betekent 'if you know what I mean'.
Robby biedt ook 'wat' aan, Drax.quote:
Ja ja star lord, sorry dat ik jullie intelligent niet heb...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Robby biedt ook 'wat' aan, Drax.
Intellect.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja ja star lord, sorry dat ik jullie intelligent niet heb...
Italiaanse competitie aan het kijken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is er toch gvd met UPC aan de hand.. de voetbalwedstrijd staat meer stil dan dat er beweging is...
Nee, gewoon de Nederlandse. Ik heb alleen fox sport eredivisie en sport 1. De Italiaanse competitie vind ik toch niet interessant. Zou alleen de andere fox kanalen voor de Britse competitie en de Amerikaanse sporten aanschaffen als het niet zo duur zou zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Italiaanse competitie aan het kijken?
Dat was een grap Dyon, refererend aan de Italiaanse voetbaltactiek van met zijn 11en in het doel staan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, gewoon de Nederlandse. Ik heb alleen fox sport eredivisie en sport 1. De Italiaanse competitie vind ik toch niet interessant. Zou alleen de andere fox kanalen voor de Britse competitie en de Amerikaanse sporten aanschaffen als het niet zo duur zou zijn
Dat zei ik. Stomme storing.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is er toch gvd met UPC aan de hand.. de voetbalwedstrijd staat meer stil dan dat er beweging is...
Ik heb echt nergens iets gelezen over een storing bij je posts...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zei ik. Stomme storing.
Misschien moet ik maar eens gaan lezen ipv op de bank hangen.
Ik ben blij dat ik weer een zaterdag avond thuis benquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:31 schreef DragonFodder het volgende:
Maarreh, we hebben dus allemaal geen sociale fuck te doen op zaterdagavond? Wat een club
Die is tv aan het kijken die ik niet wil zien.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Maarre, waarom ga je niet gezellig bij mevrouw drakenvoer zitten?
Tv stoorde net ook bij mij, heb hem maar uitgezet en ben nu Family Guy aan 't kijken... ik blijf het echt heel grappig vinden, helemaal mijn soort humorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |