nog een nachtje slapen. Zit ik dan met mijn 100% cash...quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En ook nog eens een dubbele top nu, nieuwe kansen. Wil die serieuze test op 495 zien.
Een supergeheime formulequote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:31 schreef Zocalo het volgende:
Hoe bepalen jullie wat het moment is om uit te stappen? Want voor je het weet zit je er al in en is het te laat..?
Nee die crash komt er echt aan!quote:Op maandag 16 maart 2015 09:49 schreef BeamofLight het volgende:
Stopt het echt niet? Pff, DAX ook door de 12000. AEX easy naar 500.
dan gaan we shortquote:
'Error 404, pagina niet gevonden'quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:00 schreef eend112 het volgende:
http://telegraaf.nl/dft/n(...)voor-bubbel-op-beurs
Hehequote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:45 schreef Zocalo het volgende:
[..]
'Error 404, pagina niet gevonden'
Zie je, die bubbel is een grote hoax!
Ik heb shell nu al 1 jaar en 5 maanden hij schommelt altijd rond dezelfde koers.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:36 schreef Yreal het volgende:
Fucking Hell, kut shell
Ik wist dat ik had moeten verkopen
4, 8, 15, 16, 23, 42quote:Op maandag 16 maart 2015 20:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
doe mij ook effe de lottonummers van morgen
Fijn reisverslag om te lezen! Mooie vogels ook daar.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:00 schreef SeLang het volgende:
* Spam *
Laatste deel uit de reeks "What to do with the f*cking money"
TRV / [Reisverslag] Costa Rica
499.94 netquote:
Werd es tijd, mijn Turbo's moeten vretenquote:
quote:
Toch weer in de min nu. De AEX kan de drempel naar 500 maar niet over.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef corehype het volgende:
[..]
Werd es tijd, mijn Turbo's moeten vreten
Komt volgende week welquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[..]
Toch weer in de min nu. De AEX kan de drempel naar 500 maar niet over.
Tegen die tijd lopen mijn turbo's afquote:
Alsof die daar al wéken tegenaan schurkt. Gaat juist gestaag omhoog. Er is altijd wel even weer een lichte terugval.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:49 schreef Dos37 het volgende:
Toch weer in de min nu. De AEX kan de drempel naar 500 maar niet over.
Ja, waar is Vandergeld gebleven bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:05 schreef Zith het volgende:
Graag zwaai ik even naar beneden richting de mensen die al sinds 2011 aan de zijlijn staan met 'het gaat binnenkort echt crashen!'
Het is niet handig om dit soort opmerkingen te plaatsen. Ten eerste is het normaal om respect te hebben voor mensen die anders denken en handelen. Ten tweede wordt dit onthouden. Als over een half jaar de markt onder het niveau van 2011 mocht zakken, ben je zelf de clown van dit topic.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:05 schreef Zith het volgende:
Graag zwaai ik even naar beneden richting de mensen die al sinds 2011 aan de zijlijn staan met 'het gaat binnenkort echt crashen!'
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:46 schreef Bodembel het volgende:
[..]
Het is niet handig om dit soort opmerkingen te plaatsen. Ten eerste is het normaal om respect te hebben voor mensen die anders denken en handelen. Ten tweede wordt dit onthouden. Als over een half jaar de markt onder het niveau van 2011 mocht zakken, ben je zelf de clown van dit topic.
Ik zou Mario Draghi en Ben Bernanke even een kaartje sturen om ze te bedanken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:05 schreef Zith het volgende:
Echt ongelovelijk hoe sterk de USA en de $ uit de recessie zijn gekomen mede dankzij al dat geld gestrooi!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:03 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik zou Mario Draghi en Ben Bernanke even een kaartje sturen om ze te bedanken.
Je bedoelt de dollars die direct worden teruggestort bij de FED?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Echt ongelovelijk hoe sterk de USA en de $ uit de recessie zijn gekomen mede dankzij al dat geld gestrooi!
ze hebben het natuurlijk herstel met hun eigen onkunde afgekapt met de invoering van interest op excess reserves.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Echt ongelovelijk hoe sterk de USA en de $ uit de recessie zijn gekomen mede dankzij al dat geld gestrooi!
er is een aardig koopmoment in mei het is niet verkeerd om te wachten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:05 schreef Zith het volgende:
Maar voelt het niet een beetje arrogant om als zolderkamer economist een heel leger RAND en NBER economen onkundig te verklaren?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:57 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ze hebben het natuurlijk herstel met hun eigen onkunde afgekapt met de invoering van interest op excess reserves.
daardoor hebben ze veel meer moeten stimuleren dan noodzakelijk was geweest. eigenlijk heel zonde. er zou zoiets als 2004-2007 zijn ontstaan en geen landurige ZIRP noodzakelijk inclusief QE1-3
Snap je die IDR structuur? Zelf niet erg bekend mee maar even snel door '14 k-10 gebladert en AGHP ontvangt 0.91x voor elke 0.65x die aan ARLP investors uitgekeerd wordt (en met een 41.x% stake is dat redelijk substantieel).quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:54 schreef monkyyy het volgende:
Heeft iemand hier een mening over ARLP?
quote:Voor orders in dit fonds kunnen (op dit moment) alleen sluitingstransacties opgegeven worden.
omdat het een limited partnership is?, binck heeft niet zo'n zin in US tax gezeik, aangezien bij een LP hun klant Amerikaans belastingplichtig wordt.quote:
Goed punt.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
omdat het een limited partnership is?, binck heeft niet zo'n zin in US tax gezeik, aangezien bij een LP hun klant Amerikaans belastingplichtig wordt.
Koop het middels bijv. Interactive Brokers, als een CFD, dan krijg je ook geen brieven van de IRSquote:
Ik denk dat het hem niet gaat worden.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:22 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Koop het middels bijv. Interactive Brokers, als een CFD, dan krijg je ook geen brieven van de IRSAangezien je een CFD bezit, en niet een aandeel in een partnership.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |