Individuele belangeloze internetters die zelf mediashows maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel alternatieve media. Wie zijn dat dan wel volgens jou?
Haha, helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor mij was het een shortread, ik stopte met lezen bij "een oorlogszuchtige elite".
... dat is dus stom om te doen ... eerder vandaag dan morgen oorlog.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor mij was het een shortread, ik stopte met lezen bij "een oorlogszuchtige elite".
. omdat het by design is.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mij ook niet. Het is alsof we er regelrecht op af koersen.
Een standaard dat nu op het punt staat te klappen. Inmiddels is het voor de gros van de middenklasse dat niet haalbaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Haha, helemaal mee eens!
In mijn optiek komt er voorlopig geen derde wereldoorlog trouwens, wij europeanen(vooral in het oosten) hebben een levensstandaard die flink gegroeid is.
.. Wat is er anders?quote:De russissche burgers hebben het ook al een heel stuk beter dan pakweg 30 jaar geleden.
In China heeft nu nagenoeg iedereen te eten, oftewel de eerste paar treden van de pyramide van Maslow zijn voor de meeste mensen bereikt.
Voor het uitbreken van de eerste en tweede wereldoorlog was dit echter heel anders.
Vast ... en daarom koopt Griekenland met ONS geld overbodige wapentuig.quote:Een overheid krijgt een massa mensen die in hun natje en droogje voorzien zijn erg lastig mee.
Daarnaast kost een full scale oorlog erg veel geld, geld wat Rusland, meerdere europese lidstaten, etc wel beter kunnen gebruiken nu.
Dit is JUIST de voediingsbodem om te doen. En waarom de dreiging erger is dan ooit.quote:Als een land al een groot conflict wilt aangaan dan is de huidige tijd geen goed moment om dat te doen.
zelden zulk triest quatsch gezien.quote:Uiteraard hebben we meerdere conflicten in het midden oosten, maar heel eerlijk..dat gebied is eigenlijk de laatste 2000 jaar een warzone geweest.
De reden daarvoor komt door de geografische ligging, het is een grensgebied waar beschavingen elkaar tegenkomen en dat is daar al zo vaak fout gegaan, heeft niets met de huidige tijd te maken.
Precies een daarom wordt door onze-edit- leiders de mantra verkondigd dat moslims slecht zijn.quote:Wissel de Amerikanen, Is, etc in voor de legers van Saladin en de kruisvaarders en het komt op hetzelfde neer.
Different name, same shit.
Maar goed waarschijnlijk hoor ik nu bij de "sheeple", echter vind ik veel lui die hier posten erg bang overkomen.
Angst is een slechte raadgever en vertroebeld je logisch denkvermogen
Kap ff met dat typetje lambik uit suske en wiske spelen. Je doet 't leuk maar je bent fake.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... dat is dus stom om te doen ... eerder vandaag dan morgen oorlog.
Oh? Wie zijn jouw leiders?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies een daarom wordt door onze-edit- leiders de mantra verkondigd dat moslims slecht zijn.
ben je nu echt zo blind dat je niet ziet dat we aan een vooravond zitten van een VS/Rusland oorlog .quote:Op zondag 15 maart 2015 13:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kap ff met dat typetje lambik uit suske en wiske spelen. Je doet 't leuk maar je bent fake.
dat weet alleen uberdictator Obama.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:02 schreef Erasmo het volgende:
Ik zou zeggen doe eens een voorspelling als je zo goed geïnformeerd bent. Wanneer barst de bom?
De persoon die achter je karakter zit is daar helemaal niet mee bezig.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ben je nu echt zo blind dat je niet ziet dat we aan een vooravond zitten van een VS/Rusland oorlog .
.. verdiep nu eerst eens ...quote:Op maandag 16 maart 2015 00:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De persoon die achter je karakter zit is daar helemaal niet mee bezig.
Dat typetje dat je speelt is een van de redenen dat BNW soms een poppenkast lijkt. Misschien wel 't aas waarop dit forum draait. Misschien kun je nog eens leuk met caps lock gaan spelen om te laten zien hoe boos je bent.quote:
in wat voor delusional disneyworld leef je?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat typetje dat je speelt is een van de redenen dat BNW soms een poppenkast lijkt. Misschien wel 't aas waarop dit forum draait. Misschien kun je nog eens leuk met caps lock gaan spelen om te laten zien hoe boos je bent.
ok scheids.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:21 schreef jogy het volgende:
Beathoven, ophouden met het lambiekje van Suske en Wiske, je bent gewoon aan het jennen. Genoeg geweest.
Putin schijnt in de nieuwe propa docu gezegd te hebben dat ze het overwogen voor Crimea.. maar dat is grootspraak en spierballenvertoon namens Rusland. Het zou lachwekkend en om te huilen zijn als hij dat echt voor de krim zou doen. Wat een dom stukje grond voor doomsday.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:02 schreef Erasmo het volgende:
Ik zou zeggen doe eens een voorspelling als je zo goed geïnformeerd bent. Wanneer barst de bom?
Ga je excuses aanbieden als deze er niet van komt? Of komen er dan weer smoesjes?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:51 schreef Lambiekje het volgende:
ben je nu echt zo blind dat je niet ziet dat we aan een vooravond zitten van een VS/Rusland oorlog .
bedoel je hierom toevallig?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nja hij formuleert het dusdanig dat hij nooit ongelijk kan hebben. Stel en oorlog breekt pas uit in 2054, zal het terugkijkend in 2153 nu misschien wel de vooravond zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ga je excuses aanbieden als deze er niet van komt? Of komen er dan weer smoesjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |