Waar heb ik gezegd dat het normaal is om op burgers bommen te gooien?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je zo redeneert dan kun je ook stellen dat moslims in Nederland en Frankrijk niet moeten zeuren wanneer ze een brandbom naar hun moskee krijgen geslingerd.
Dat is ook niet wat 'ie zegt. Begrijpend lezen, leer het.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het normaal is om op burgers bommen te gooien?
Jij bent er zeker zo eentje die zegt dat 9/11 een inside job is enzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Media is natuurlijk alleen betrouwbaar als er iets staat dat je wilt geloven
Ah ze kwamen om IS, een voornamelijk uit buitenlandse losers bestaande takfiris en jihadis bestaande groepering, te verjagen (op hun eigen grondgebied), ze waren daardoor omsingeld op de berg? Heb je hiervoor bronnen? Bronnen dat de Yezidi's liegen graag?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..
Ze zaten in die berg ''vast'' omdat ze daar eerst kwamen om IS te bestrijden, nadien waren ze omsingeld. Jezelf verdedigen tegen indringers is een deugd en als de yezidi's dat wilden doen dan kan niemand daar tegen zijn. Dat is hun recht.
Maar waar het mij omgaat is dat het verhaal eerlijk verteld moet worden. Niet eerst een gewapende strijd voeren en achteraf nadat men gepakt worden, liegen dat je volksgenoten als onschuldige burgers werden afgemaakt.
Die jongens gaan daar toch sowieso heen om te vechten enzo, dus vast. Neemt niet weg dat het ergens heel triest is dat een jonge jongen zo wordt. En waar is het dan ''mis'' gegaan enzo. Hetzelfde bij de twee daders van Charlie Hebdo die door een man in dat wereldje zijn gepraat. Ook triest en jammer dat er slachtoffers van komen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Een jongen van 17 die verkeerde vrienden krijgt. Daar kun je sowieso als ouder niets aan doen. Het komt vaak voor. Kinderen zijn beïnvloedbaar.
Maar dat dit dan eindigt met het overlijden van dat kind, is gewoon triest.
Als dat kind zelf gevechtshandelingen heeft verricht, dan zou dat mijn mening wel veranderen. Maar daar heb ik niets over gelezen. Het is ook mogelijk dat hij daar gewoon als kanonnenvoer is gebruikt.
De media beweerd 1 ding en IS (of IS sympathisanten) het andere (vanaf 2.04). Woord tegen woord dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron voor?
....wat?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo eentje die zegt dat 9/11 een inside job is enzo.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:33 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Onzin, in Afghanistan zit een gekozen regering en in Syrië is de Assad-clan zelf aan de macht gekomen.
Nog andere juiste voorbeelden?
Nee, marionet poppen die handjes vasthouden en kusjes geven aan westerse leiders (althans voor de oorlog sowieso)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:33 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Onzin, in Afghanistan zit een gekozen regering en in Syrië is de Assad-clan zelf aan de macht gekomen.
Nog andere juiste voorbeelden?
http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_biasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:15 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik heb geen bewijs gezien:
Van die massagraven is geen bewijs gezien
zonder met bewijs te komen dat men doet wat men beweerd.
De rest in het artikel zijn beweringen van niet toetsbare bronnen.
. De bron is wel onduidelijk, waardoor ik het niet als bewijs kan accepteren.
Inderdaad, al die volkeren voeren een gewapende strijd tegen IS. Met de koerden aan de front (waarvan de yezidi's overigens soortgenoten zijn: ook oorspronkelijk koerd)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:38 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hier ga ik verder niet meer op in, een stelletje kelensnijders verdedigen. Volgens mij hebben we deze discussie al eens vaker gevoerd, verspilling van mijn energie.
Ze moeten niet zeuren dat ze naar de tyfus gebombardeerd worden en dat het Syrische en Iraakse leger ze helemaal sloopt.
IS bevestigd Amerika daarin; want zij roepen op dat die inmenging (lees: drone-aanvallen en andere volkeren bewapenen) moet stoppen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, die roept wel eens vaker wat, zoals Guantanamo sluiten bv, en dat moet nu nog gebeuren.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo eentje die zegt dat 9/11 een inside job is enzo.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Triest verhaal ja. [...]... dan zo gehersenspoeld.
Sorry, maar persberichten van IS geloof ik niet blind, jij wel blijkbaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
IS bevestigd Amerika daarin; want zij roepen op dat die inmenging (lees: drone-aanvallen en andere volkeren bewapenen) moet stoppen.
Leuk geprobeerd
Volgens mij geeft de overname van opvoeding door een gangsterlid wel schade aan een kind dat van de één op de andere dag zn pa een satan noemt. Bekijk dat interview maar eens.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:41 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Er is geen schade voor een kind als hij 1 ouder mist (dus mannelijke rolmodel of vrouwelijke rolmodel)?
Ja, het is gezellig.quote:
Toch apart. als ik dat op mijn 16e tegen mijn pa had gezegd, had ik gewoon een draai om mijn oren gehad, en dat zou in dat geval dan nog terecht zijn geweest ook. Doet men dat tegenwoordig niet meer of zo?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Volgens mij geeft de overname van opvoeding door een gangsterlid wel schade aan een kind dat van de één op de andere dag zn pa een satan noemt. Bekijk dat interview maar eens.
Mijn OP verkrachten met een bericht van GS?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het is gezellig.
Ik ga es even wat werken. Suggestie voor de TT van het volgende deel: "2 patatfrietjihadisten in Syrië omgekomen" -> zie het bericht van GeenStijl (die ook in de nieuwe OP kan dan).
Lees dit bericht nog een paar keer door en concludeer dat je hypocriet bezig bent geweest wat betreft media.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
IS bevestigd Amerika daarin; want zij roepen op dat die inmenging (lees: drone-aanvallen en andere volkeren bewapenen) moet stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |