abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2015 @ 18:21:00 #276
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_148881886
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:26 schreef Morendo het volgende:

[..]

Als je zo redeneert dan kun je ook stellen dat moslims in Nederland en Frankrijk niet moeten zeuren wanneer ze een brandbom naar hun moskee krijgen geslingerd.
Waar heb ik gezegd dat het normaal is om op burgers bommen te gooien?
pi_148881936
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:21 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat het normaal is om op burgers bommen te gooien?
Dat is ook niet wat 'ie zegt. Begrijpend lezen, leer het.
pi_148881953
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Media is natuurlijk alleen betrouwbaar als er iets staat dat je wilt geloven 8-)
Jij bent er zeker zo eentje die zegt dat 9/11 een inside job is enzo.
pi_148881996
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:24 schreef girlygirl8 het volgende:

[..

Ze zaten in die berg ''vast'' omdat ze daar eerst kwamen om IS te bestrijden, nadien waren ze omsingeld. Jezelf verdedigen tegen indringers is een deugd en als de yezidi's dat wilden doen dan kan niemand daar tegen zijn. Dat is hun recht.
Maar waar het mij omgaat is dat het verhaal eerlijk verteld moet worden. Niet eerst een gewapende strijd voeren en achteraf nadat men gepakt worden, liegen dat je volksgenoten als onschuldige burgers werden afgemaakt.
Ah ze kwamen om IS, een voornamelijk uit buitenlandse losers bestaande takfiris en jihadis bestaande groepering, te verjagen (op hun eigen grondgebied), ze waren daardoor omsingeld op de berg? Heb je hiervoor bronnen? Bronnen dat de Yezidi's liegen graag?

Ik neem aan dat in jouw visie de Koerden, die voornamelijk ook moslims zijn, ook liegen gezien hun non-conformistische houding tov de islam?
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_148881999
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 08:05 schreef agter het volgende:
Wat erg voor die vader, zeg.
Triest verhaal ja. Nog maar 17 jaar en dan zo gehersenspoeld.
pi_148882058
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Een jongen van 17 die verkeerde vrienden krijgt. Daar kun je sowieso als ouder niets aan doen. Het komt vaak voor. Kinderen zijn beïnvloedbaar.

Maar dat dit dan eindigt met het overlijden van dat kind, is gewoon triest.

Als dat kind zelf gevechtshandelingen heeft verricht, dan zou dat mijn mening wel veranderen. Maar daar heb ik niets over gelezen. Het is ook mogelijk dat hij daar gewoon als kanonnenvoer is gebruikt.
Die jongens gaan daar toch sowieso heen om te vechten enzo, dus vast. Neemt niet weg dat het ergens heel triest is dat een jonge jongen zo wordt. En waar is het dan ''mis'' gegaan enzo. Hetzelfde bij de twee daders van Charlie Hebdo die door een man in dat wereldje zijn gepraat. Ook triest en jammer dat er slachtoffers van komen.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 18:35:27 #282
412436 girlygirl8
pi_148882298
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Heb je daar ook een bron voor?
De media beweerd 1 ding en IS (of IS sympathisanten) het andere (vanaf 2.04). Woord tegen woord dus.

Feit is dat Amerika de situatie van de yezidi's gebruikte om drone-aanvallen te kunnen doen op Syrië. Precies zoals ze met Irak hadden gedaan met ''weapons of mass destruction'' Irak binnenvallen. Wat achteraf een leugen bleek te zijn. Waarom zouden ze nu wel de waarheid spreken? Ze voeren oorlogen uit dmv leugens om de steun van hun bevolking te krijgen. Die oorlogen voeren ze alleen maar uit om hun macht uit te breiden (en dus meer grondstoffen te kunnen stelen).
pi_148882329
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:23 schreef Nammie het volgende:

[..]

....wat?
Conscience do cost.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 18:38:43 #284
412436 girlygirl8
pi_148882396
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:33 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Onzin, in Afghanistan zit een gekozen regering en in Syrië is de Assad-clan zelf aan de macht gekomen.

Nog andere juiste voorbeelden?
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:33 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Onzin, in Afghanistan zit een gekozen regering en in Syrië is de Assad-clan zelf aan de macht gekomen.

Nog andere juiste voorbeelden?
Nee, marionet poppen die handjes vasthouden en kusjes geven aan westerse leiders (althans voor de oorlog sowieso)
pi_148882478
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:15 schreef girlygirl8 het volgende:

Ik heb geen bewijs gezien:
Van die massagraven is geen bewijs gezien
zonder met bewijs te komen dat men doet wat men beweerd.

De rest in het artikel zijn beweringen van niet toetsbare bronnen.

. De bron is wel onduidelijk, waardoor ik het niet als bewijs kan accepteren.

http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias

http://en.wikipedia.org/wiki/Evidence_of_absence
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_148882557
Er is een 2e dode:

Patatjihadist Soufian el Jelali kapotgebombardeerd
Bedankt hè, 'muricaanse bondgenoot. Ons land mag nóg een naam afstrepen van de beruchte terreurlijst. Bij hetzelfde bombardement waarbij de 17-jarige Achraf al Jihad overleed, zou ook patatjihadist Soufian el Jelali zijn omgekomen. Of gesneuveld, zoals de Volkskrant het liever noemt.

De Nationaal Coordinator Terrorismebestrijding kan zijn dood nog niet officieel bevestigen, maar RTV NH is stellig. "Goed ingevoerde bronnen melden dat El Jelali afgelopen nacht aan zijn opgelopen verwondingen is overleden." Helaasch voor de rouwende nabestaanden laat de 27-jarige ISIS-strijder uit Huizen geen flinke erfenis achter. Zijn banktegoeden zijn namelijk al een flinke tijd geleden bevroren door de overheid (pdf), hetgeen arme Soufian in zijn laatste maanden ongetwijfeld belemmerde in de aanschaf van zijn aanbevolen dagelijkse hoeveelheid goedkope energiedrank.

Ghe, dat ruimt lekker op zo met twee 'Nederlandse' doden op een dag. Opmerkelijk feitje tenslotte: Soufian is de jongere broer van Rachid el Jelali, die in september op punt van vertrek stond naar het Kalifaat van de Islamitische Staat met zijn vrouw en kind. De staat verijdelde dat plan.
Update: Overigens meldde de staatsomroep eerder vandaag dat er toch een Nederlandse link bestaat met de geplande terreuraanslag in het Belgische Verviers. Het gaat om de 18-jarige Zaid Koullis, die al een tijd lang aan de Spaanse costa zit. Zijn ouderlijk huis in Utrecht-Overvecht is vandaag doorzocht.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 20 januari 2015 @ 18:44:30 #287
412436 girlygirl8
pi_148882565
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:38 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Hier ga ik verder niet meer op in, een stelletje kelensnijders verdedigen. Volgens mij hebben we deze discussie al eens vaker gevoerd, verspilling van mijn energie.

Ze moeten niet zeuren dat ze naar de tyfus gebombardeerd worden en dat het Syrische en Iraakse leger ze helemaal sloopt.
Inderdaad, al die volkeren voeren een gewapende strijd tegen IS. Met de koerden aan de front (waarvan de yezidi's overigens soortgenoten zijn: ook oorspronkelijk koerd)
pi_148882582
Girly je hebt alle recht om je mening te verkondigen (hoewel ik verassend weinig 'mening' van je tegenkom en wij maar de hele tijd alle vragen van jou moeten beantwoorden + bewijs leveren), toch vind ik het oprecht walgelijk hoe je hier IS staat te verdedigen. En sommige van jouw posts over bijvoorbeeld homo's vind ik echt abject. Ik dacht eerst dat je een troll was maar je wil echt overal even laten zien hoe 'objectief' jij wil niet bent. Je hoeft niet op mij te reageren maar ik wou het gewoon even gezegd hebben. Bah.
There are only 151 Pokémon.
pi_148882645
Ah, modje bezig?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 20 januari 2015 @ 18:49:27 #290
412436 girlygirl8
pi_148882689
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, die roept wel eens vaker wat, zoals Guantanamo sluiten bv, en dat moet nu nog gebeuren.
IS bevestigd Amerika daarin; want zij roepen op dat die inmenging (lees: drone-aanvallen en andere volkeren bewapenen) moet stoppen.

Leuk geprobeerd
pi_148882695
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:23 schreef Nammie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:24 schreef Nammie het volgende:

[..]

Triest verhaal ja. [...]... dan zo gehersenspoeld.
:|W

pi_148882720
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:47 schreef El_Matador het volgende:
Ah, modje bezig?
Ja, er zijn wat twijfelachtige posts weg.
pi_148882722
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:49 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

IS bevestigd Amerika daarin; want zij roepen op dat die inmenging (lees: drone-aanvallen en andere volkeren bewapenen) moet stoppen.

Leuk geprobeerd
Sorry, maar persberichten van IS geloof ik niet blind, jij wel blijkbaar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_148882728
En er staan er ook nog genoeg.
pi_148882743
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:41 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Er is geen schade voor een kind als hij 1 ouder mist (dus mannelijke rolmodel of vrouwelijke rolmodel)?
Volgens mij geeft de overname van opvoeding door een gangsterlid wel schade aan een kind dat van de één op de andere dag zn pa een satan noemt. Bekijk dat interview maar eens.
pi_148882787
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:51 schreef Specularium het volgende:
En er staan er ook nog genoeg.
Ja, het is gezellig.

Ik ga es even wat werken. Suggestie voor de TT van het volgende deel: "2 patatfrietjihadisten in Syrië omgekomen" -> zie het bericht van GeenStijl (die ook in de nieuwe OP kan dan).

pi_148882831
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:51 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Volgens mij geeft de overname van opvoeding door een gangsterlid wel schade aan een kind dat van de één op de andere dag zn pa een satan noemt. Bekijk dat interview maar eens.
Toch apart. als ik dat op mijn 16e tegen mijn pa had gezegd, had ik gewoon een draai om mijn oren gehad, en dat zou in dat geval dan nog terecht zijn geweest ook. Doet men dat tegenwoordig niet meer of zo?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_148882884
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, het is gezellig.

Ik ga es even wat werken. Suggestie voor de TT van het volgende deel: "2 patatfrietjihadisten in Syrië omgekomen" -> zie het bericht van GeenStijl (die ook in de nieuwe OP kan dan).
Mijn OP verkrachten met een bericht van GS? :{w :N
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_148883164
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:49 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Lees dit bericht nog een paar keer door en concludeer dat je hypocriet bezig bent geweest wat betreft media.
Conscience do cost.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 19:17:41 #300
412436 girlygirl8
pi_148883553
quote:
Om zoiets over mij te beweren zou je mij als persoon moeten kennen en ook wat ik zeg en denk buiten fok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')