quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:46 schreef automatic_ het volgende:
Heb mijn vervangende stiften binnen, maar er klopt iets niet bij Leaf Green...
[ afbeelding ]
Beide punten zijn helemaal wit, haha.
Daar zit vast helemaal geen vulling inquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:46 schreef automatic_ het volgende:
Heb mijn vervangende stiften binnen, maar er klopt iets niet bij Leaf Green...
[ afbeelding ]
Beide punten zijn helemaal wit, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk ook dat er geen vulling in zit haha.
B&W vond het ook vreemd en sturen een nieuwe![]()
Idd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vlinders uit Mehdi designs
[ afbeelding ]mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]Mooie lichte kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag dus twee Zeeman boeken gehad en Terrific Tessellations is binnen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dankjewelquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sarabi, mooie mandala's! En wat is er mislukt aan de vogel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zometeen lekker uiteten met schoonfamilie voor mijn verjaardag. En cadeautjes. Potloden van schoonzus en geld van schoonouders om zelf potloden te kopen.![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:17 schreef Cygne het volgende:
Euh leren wat? XM? Ik vind m mooi!
Proficiat Cygne en heel veel plezier vanavond.....en leuk.....nieuwe potloden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zometeen lekker uiteten met schoonfamilie voor mijn verjaardag. En cadeautjes. Potloden van schoonzus en geld van schoonouders om zelf potloden te kopen.![]()
![]()
![]()
Ik vind hem ook heel mooi.....mooie felle kleuren!!!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sarabi, mooie mandala's! En wat is er mislukt aan de vogel
Bubs, mooi!!dit is met markers toch? En je tweede, ook netjes!
Nijna, balen! Maar was het proberen waard.
Had de laatste dagen wat minder kleur-puf. En damn, wat ben je lang bezig met een tekening met potlood. Maar, m'n eerste tekening met de poly's zijn af. Mjaik heb nog wat te leren, zullen we maar zeggen
![]()
Was aan het uitproberen, vandaar de diverse kleuren overal.
[ afbeelding ]
Die is best cool!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx! Vond m zelf nog niet zo.
Nu weer ff met markers aan de slag met deze:
http://static.nrc.nl/images/w1280/0108nnnextkleurplaat.jpg
Plaat van nrc next blijkbaar. Vind m lollig. Mensen gaan droevig naar binnen en gaan blij met potloden weer naar buiten.
Grappig! Het regent ook potloden links.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx! Vond m zelf nog niet zo.
Nu weer ff met markers aan de slag met deze:
http://static.nrc.nl/images/w1280/0108nnnextkleurplaat.jpg
Plaat van nrc next blijkbaar. Vind m lollig. Mensen gaan droevig naar binnen en gaan blij met potloden weer naar buiten.
Deco color wel. Color art niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:52 schreef Sarabi het volgende:
Even een vraag voor diegene die Kaleido Color leuk vonden.
Vonden jullie Color Art en/of Deco Color ook leuk?
Dankjewel!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
+1
Cygne gefeliciteerd met je verjaardag
Wat leuk zegquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:
krijg ik net een appje dat mijn vader ook aan het kleuren is geslagen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:23 schreef Sarabi het volgende:
En weer eentje uit Kaleido Color.
Ze zijn simpel maar het is wel heerlijk ontspannend
[ afbeelding ]
Wauw echt mooi!quote:Op zondag 25 januari 2015 12:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb ook weer een kleurplaat af. Ik kleur normaal gesproken graag een plaat in dezelfde tinten, en nu wilde ik eens kleuren gebruiken die ver van elkaar af staan. Hoewel, ik heb wel setjes van 2 gebruikt: donker- en lichtblauw, donker- en lichtgroen etc.
[ link | afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:30 schreef danic het volgende:
Even niks van me laten horen, maar ik was dan ook druk aan het kleuren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze te groot zijn kan een modje ze misschien in een spoiler zetten. Dat lukt me mobiel niet.
Cute deze. Die wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
prachtige kleuren Spuuglokjequote:Op zondag 25 januari 2015 12:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb ook weer een kleurplaat af. Ik kleur normaal gesproken graag een plaat in dezelfde tinten, en nu wilde ik eens kleuren gebruiken die ver van elkaar af staan. Hoewel, ik heb wel setjes van 2 gebruikt: donker- en lichtblauw, donker- en lichtgroen etc.
[ link | afbeelding ]
Nee, maar schijnt wel goed te zijn. Ik ga ze even mailen over de verzendkosten.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heeft iemand wel eens bij ge-we hobby besteld?
Mooie platen trouwens!
Goed om je weer te zien kleurenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef Sylvana het volgende:
Danic mooie kleurplaten en Spuuglokje, ook erg mooi! Ondanks de verschillende kleuren is hij wel mooi in balans en niet hysterisch
[ afbeelding ]
Ja 19,95 voor 12 stiften.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Goed om je weer te zien kleuren
Zo die Spectrum Noir aquamarkers zijn aardig duur
Dankjequote:Op zondag 25 januari 2015 15:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Goed om je weer te zien kleuren
Ja ik. Snelle levering(dinsdagavond besteld, woensdagochtend factuur en betaal verzoek in de mail en donderdag postbode aan de deur. Bij de bestelling ontbrak iets (doezelaartje is ook zo klein dat het niet opvalt dat ie niet in de doos zit als er al 168 markers in zitten) maar die lag een dag later al bij de post.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heeft iemand wel eens bij ge-we hobby besteld?
Mooie platen trouwens!
Daar was een hele run opquote:Op zondag 25 januari 2015 16:59 schreef automatic_ het volgende:
Mooie platen weer!
Ik was een weekendje weg met cliënten maar heb wel kunnen kleuren haha.
Vriendinnetje heeft deze voor mij en haar gekocht;
http://www.boekenvoordeel(...)ndige-opbergmap.html
Ja haha. Wij hebben 4 winkels gebeld haha. En bij de 5e was het raak.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar was een hele run opben benieuwd hoe ze je bevallen.
Ik ga het van de week ook weer een keer proberen. Morgen wordt al het goed is het Enige echte enorme boek verzondenquote:Op zondag 25 januari 2015 18:20 schreef Cygne het volgende:
Ik heb een stukje in mn mandala boek gekleurd, leuk!
Wauw!!!quote:Op zondag 25 januari 2015 12:01 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef Sylvana het volgende:
Danic mooie kleurplaten en Spuuglokje, ook erg mooi! Ondanks de verschillende kleuren is hij wel mooi in balans en niet hysterisch
[ afbeelding ]
Mooi kleuren Sylvana.......fijn dat je weer de markers hebt gebruikt!quote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef Sylvana het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi! Afleiding is fijnquote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef Sylvana het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Misschien wil je ook wat laten zien?quote:Op zondag 25 januari 2015 19:32 schreef femkepemke het volgende:
Hoi! Ik ben een lurker, maar dacht, ga me nu eens in t topic wagen als deelneemster![]()
Ik kleur al jaren af en aan, de laatste tijd weer wat meer. Ik heb t kleurboek voor volwassenen op reis, maar hou ook van mandala's. Ik heb nog geen duurdere stiften of potloden (helaas geen geld voor), doe t nu met de Stabilo pennen en stiften. Zit wel regelmatig te kwijlen bij jullie collecties en mooie platen!
Leuk:) Ben benieuwd naar je platen.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:32 schreef femkepemke het volgende:
Hoi! Ik ben een lurker, maar dacht, ga me nu eens in t topic wagen als deelneemster![]()
Ik kleur al jaren af en aan, de laatste tijd weer wat meer. Ik heb t kleurboek voor volwassenen op reis, maar hou ook van mandala's. Ik heb nog geen duurdere stiften of potloden (helaas geen geld voor), doe t nu met de Stabilo pennen en stiften. Zit wel regelmatig te kwijlen bij jullie collecties en mooie platen!
Ja, hahaquote:Op zondag 25 januari 2015 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb hem ook gemaakt van de week, zal er morgen wel ff een foto van maken
Oh wil je foto's maken als ie binnen is?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga het van de week ook weer een keer proberen. Morgen wordt al het goed is het Enige echte enorme boek verzonden
Vind ik natuurlijk wel jaquote:
Ik zal vandaag eens wat kleurplaten inscannenquote:Op zondag 25 januari 2015 19:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Leuk! Misschien wil je ook wat laten zien?
Wat vind je ervan dat het nu zo gehyped is?
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind ik natuurlijk wel ja
Mooie ringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ik doenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Oh wil je foto's maken als ie binnen is?
Die van Derwent vind ik fijn!quote:Op maandag 26 januari 2015 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zoek een blenderpotlood voor de Poly's.. Maar kan niet echt wat vinden. Die Lachri o.i.d. gebruikt ook e.e.a. om te smoothen...
Ik zie wel meer webshops hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah, ik zie dat ze m hebben bij de kwast...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |