Te jong? 40+ dus moet kunnen vind ikquote:Op maandag 19 januari 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Ik drink geen bier. En je mag er niet roken. En ik heb een hekel aan meets. En je bent te jong.
Pas op voor je nek...quote:Op maandag 19 januari 2015 23:09 schreef Juup© het volgende:
Tering wat een mietjes zeg, de een drinkt geen bier, de andere vertikt het om buiten te gaan roken![]()
Laat ook maar, ik regel wel wat anders
Dat was 1 en dezelfde. Blinde kip.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:09 schreef Juup� het volgende:
Tering wat een mietjes zeg, de een drinkt geen bier, de andere vertikt het om buiten te gaan roken![]()
Boeiendquote:Op maandag 19 januari 2015 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was 1 en dezelfde. Blinde kip.
je moet toch ergens van dromenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Even mijn whisky (het echte resultaat van bier) leegtetteren en dan ga ik dromen van Kraftwerk morgenavond...
Nog niet, maar dan hoef ik nergens naar te kijken (dochter bij haar moeder en verder heb ik geen afspraken) dus ga ik weer lekker lol makenquote:
net als afgelopen weekend?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog niet, maar dan hoef ik nergens naar te kijken (dochter bij haar moeder en verder heb ik geen afspraken) dus ga ik weer lekker lol maken
ik ga zaterdagavond naar Brabant ff bieren met een maatquote:Op maandag 19 januari 2015 23:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog niet, maar dan hoef ik nergens naar te kijken (dochter bij haar moeder en verder heb ik geen afspraken) dus ga ik weer lekker lol maken
Ninja!quote:
Waar in Brabant?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga zaterdagavond naar Brabant ff bieren met een maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |