Maar een menstruatie is toch niet persé de hele tijd belemmerend voor sporten? Ik ben 6 dagen ongesteld, maar de laatste 3 kan ik echt alles weer gewoon doen. Dus dan zou het maar 1 of 2 keer sporten missen betekenen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb geen schuldgevoel, ik wil gewoon iets actiefs doen en constructief met afvallen bezig zijn
En 1x extra sporten zou dat gevoel trouwens ook niet wegnemen want ik sport anders 3 of 4x per week
Dat is bijna nog vervelender dan sportenquote:
Bij mij is het de hele menstruatie lang belemmerend. Waarom ga ik niet uitleggen op een openbaar forumquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:53 schreef Zeester het volgende:
[..]
Maar een menstruatie is toch niet persé de hele tijd belemmerend voor sporten? Ik ben 6 dagen ongesteld, maar de laatste 3 kan ik echt alles weer gewoon doen. Dus dan zou het maar 1 of 2 keer sporten missen betekenen.
Daar kan ik wel echt jaloers op worden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:04 schreef Sjeen het volgende:
Jeetje, ik prijs mezelf gelukkig in deze, ik vergeet vaak zelfs dat ik ongesteld ben...
Gisteren met volleybalwedstrijd viel het mijn teamgenoten op dat ik afgevallen ben, altijd leuk
Altijd leuk als andere het ook zien!quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:04 schreef Sjeen het volgende:
Jeetje, ik prijs mezelf gelukkig in deze, ik vergeet vaak zelfs dat ik ongesteld ben...
Gisteren met volleybalwedstrijd viel het mijn teamgenoten op dat ik afgevallen ben, altijd leuk
Pff geen idee. Was een chaotische dag. Ging pas rond 12 uur mijn bed uit, heb toen wat gegeten en ben naar mijn afspraak gegaan, fysiotherapie daarna. Toen boodschappen naar huis en avond eten.. En de dag was alweer voorbij. Ik denk er dan gewoon niet aan ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Waarom doe je dat? Ik lees ze wel vaker en dan denk ik: neem je geen eten mee als je ergens (werk,studie?) heengaat? Of vergeet je te eten? Heb ik ook wel eens gehad vroeger, maar nu vergeet ik het niet meer![]()
Ik plan mijn eten gewoon altijd de avond van tevoren zodat ik ik tijdens colleges tijdens studie of pauzes op mijn bijbaan gewoon regelmatig kan eten. Kwestie van plannen, maar zoveel tijd kost het niet.
Maar vind je dat soort dagen wel best of zou je het graag veranderen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Pff geen idee. Was een chaotische dag. Ging pas rond 12 uur mijn bed uit, heb toen wat gegeten en ben naar mijn afspraak gegaan, fysiotherapie daarna. Toen boodschappen naar huis en avond eten.. En de dag was alweer voorbij. Ik denk er dan gewoon niet aan ofzo.
Naja net als gisteren heb ik niet téveel gegeten dus dan vind ik het prima. Soms komt het ook wel eens voor dat ik daardoor teveel eet en dan vind ik het niks.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar vind je dat soort dagen wel best of zou je het graag veranderen?
Dus dan is het misschien toch nodig om (meer) te plannen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naja net als gisteren heb ik niet téveel gegeten dus dan vind ik het prima. Soms komt het ook wel eens voor dat ik daardoor teveel eet en dan vind ik het niks.
Nee klopt. Maar ik vind zulke dagen dus zo lastig te plannen. Want ik heb mijn O dus al overgeslagen omdat ik zo laat opsta. En ik sta zo laat op omdat ik die slaap echt wel nodig heb.. want dan heb ik (door pijn) tot een uur of 4 's nachts wakker gelegen. Naja dat kan ik dus al niet van te voren voorspellen. Het is vooral een kwestie van op de slechte dagen verstandigere keuzes maken denk ik..quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus dan is het misschien toch nodig om (meer) te plannen?
Want je weet van te voren niet of je teveel gaat eten (te weinig is ook niet goed)
Maar je kan dan ook een tweede planning maken, voor het geval dat je slecht slaapt en de O overslaat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar ik vind zulke dagen dus zo lastig te plannen. Want ik heb mijn O dus al overgeslagen omdat ik zo laat opsta. En ik sta zo laat op omdat ik die slaap echt wel nodig heb.. want dan heb ik (door pijn) tot een uur of 4 's nachts wakker gelegen. Naja dat kan ik dus al niet van te voren voorspellen. Het is vooral een kwestie van op de slechte dagen verstandigere keuzes maken denk ik..
Dan nog even mijn 2 cents.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:04 schreef Mord_Sith het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd, maar doe's niet zo happen op elkaar dames.
Je zou het ook eens laten rusten he?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan nog even mijn 2 cents.
Ik vind het een groot verschil tussen happen en echt flink hakken.
Net zoals jij bedoel je? Terwijl jij er helemaal niets mee van doen had.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je zou het ook eens laten rusten he?
Huh?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net zoals jij bedoel je? Terwijl jij er helemaal niets mee van doen had.
mosterdquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:04 schreef Mord_Sith het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd, maar doe's niet zo happen op elkaar dames.
Jaloers! Aardappelschijfjes stonden op het menu maar waren over de datum.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:13 schreef DonnaRush het volgende:
Vanavond lekker aardappelschijfjes met een zalmmoot en spinazie! Hmm, nu al zin in!
Dit heb ik heel vaak.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mosterd
Luxeprobleem hier, ik heb zin in wat lekkers. Tussendoortechnisch kan het ook prima, maar welke kast ik ook opentrek, ik vind werkelijk niks wat ik lekker genoeg vind
Ohja zal je net treffen inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaloers! Aardappelschijfjes stonden op het menu maar waren over de datum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |