Vakkundig kaalgevroten.quote:Op maandag 26 januari 2015 07:19 schreef matthijst het volgende:
Dit soort ratjes moesten ze allemaal eerst eens afmaken: "Maxeda, waarachter onder meer de beruchte risicobelegger KKR school, verdiende op de verkoop van het vastgoed al 1,5 miljard euro - 150 miljoen meer dan voor het hele winkelconcern was betaald."
Je eigen pensioenfonds investeert rustig in dit soort clubs. Logisch ook: met rentenieren heb je geen fatsoenlijk rendement. Iets minder dom roepen dus.quote:Op maandag 26 januari 2015 07:19 schreef matthijst het volgende:
Dit soort ratjes moesten ze allemaal eerst eens afmaken: "Maxeda, waarachter onder meer de beruchte risicobelegger KKR school, verdiende op de verkoop van het vastgoed al 1,5 miljard euro - 150 miljoen meer dan voor het hele winkelconcern was betaald."
ah, we hebben een fan van de praktijken?quote:Op maandag 26 januari 2015 09:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je eigen pensioenfonds investeert rustig in dit soort clubs. Logisch ook: met rentenieren heb je geen fatsoenlijk rendement. Iets minder dom roepen dus.
Nou, voor bijvoorbeeld het Utrechtse pand lijken er meerdere liefhebbers te zijn, dus de verhuurder daar lijkt niet van plan erin mee te gaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 07:13 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Voor jou 10 anderen, dat gaat niet met v&d. Het verbaast mij dat ze dat niet al eerder hebben gedaan.
'PvdA wil agressieve investeerders aan banden leggen' Beter 7 jaar te laat dan niet, zullen we maar zeggen..quote:Op maandag 26 januari 2015 09:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
ah, we hebben een fan van de praktijken?
Wat is het alternatief? Voor een aandeelhouder gaan bepalen wat wel en niet mag? Maakt Nederland weinig aantrekkelijk, nietwaar? Je gaat ook totaal niet in op het ingecalculeerde rendement waar pensioenfondsen en andere investeerders dankbaar gebruik van maken. Kortom: lekker vrijblijvend gelul allemaal.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
ah, we hebben een fan van de praktijken?
Idd. Voor heel wat van de panden zullen huurders in de rij staan.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:11 schreef matthijst het volgende:
"De Utrechtse huurbaas lijkt niet van plan mee te gaan met het reddingsplan, ook omdat er andere partijen zijn met belangstelling voor de panden van V&D."
Wat denk je dan dat hij gaat zeggen? "Ja joh, prima, dat pand krijgen we toch niet gevuld"?
Of een H&M!quote:Op maandag 26 januari 2015 10:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Lekker overal een primark in proppen
Wordt in Utrecht dan wel een behoorlijk grote.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Lekker overal een primark in proppen
Jij woont in Den Bosch?quote:Op maandag 26 januari 2015 09:07 schreef watisernouweer het volgende:
Waar ik woon, zit V$D in een zeer markant pand in de binnenstad. Ik weet niet of ze het huren, maar als dat zo is, kan ik me voorstellen dat de verhuurder meehelpt om V&D te redden, want wat moeten ze met het pand als V&D er uit gaat?
Dat mooie pand is trouwens de enige reden dat ik nog wel eens bij V&D kom, want ze hebben een mooie LaPLace op de bovenste verdieping, ook met groot terras. Heel mooi uitzicht op de oude binnenstad.
Maar ik koop eigenlijk nooit iets bij V&D.
Die arrogante houding van de V&D gaat hun nog de kop kosten. Door al deze negatieve publiciteit gaan consumenten de V&D weren. En terecht.quote:Op maandag 26 januari 2015 07:17 schreef BlauweSporttas het volgende:
Ik heb niks tegen de v&d, wel tegen die vastgoed bedrijven die met torenhoge huurprijzen winkeliers proberen uit te knijpen, ik krijg er dan ook een kick van als die kan terugpakken door internet aankopen te doen.
Is de beleggingsportefeuille van pensioenfondsen openbaar? Zo ja dan ben ik wel benieuwd wat die van PME is. Men zegt dat ze duurzaam beleggen hoort daar een sun capital dan wel of niet bij?quote:Op maandag 26 januari 2015 09:33 schreef eriksd het volgende:
nfonds investeert rustig in dit soort clubs. Logisch ook: met rentenieren heb je geen fatsoenlijk rendement. Iets m
Check http://goo.gl/4pWea6 (PDF)quote:Op maandag 26 januari 2015 12:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is de beleggingsportefeuille van pensioenfondsen openbaar? Zo ja dan ben ik wel benieuwd wat die van PME is. Men zegt dat ze duurzaam beleggen hoort daar een sun capital dan wel of niet bij?
Flink wat risicospreiding. Staat mij bij dat PME doorgaans slechter presteerd dan gemiddeld. Geen idee of dat nog steeds actueel isquote:Op maandag 26 januari 2015 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Check http://goo.gl/4pWea6 (PDF)
Dat zijn juist weer dingen die terug gaan komen: verpakkingsvrije winkels, waar je je (uit milieu-oogpunt) je eigen potjes en zakjes meeneemt en alles los afweegt.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Het kan hard gaan...mijn opa had in de jaren 60/70 nog een kruidenierswinkeltje waar je 300 gram suiker kon laten afwegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |