Wanneer stap jij moedig de 20e eeuw binnen?quote:
Precies dat!quote:
Niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wanneer stap jij moedig de 20e eeuw binnen?
Kakverkopers, bij V&D?quote:Op woensdag 21 januari 2015 03:36 schreef Impressme het volgende:
Ik niet, nooit gedaan ook, veels te duur. Wel wezen plassen daar en hoedjes passen. Beetje dollen met die kakverkopers.
Cheapskate.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:33 schreef Hexagon het volgende:
Heb wel eens sierraden gekocht voor mijn vriendin als cadeau.
Mee eens.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:39 schreef Copycat het volgende:
Veel liefhebbers van LaPlace hier. Vind ik dus weer helemaal niks.
Ik ga regelmatig lunchen in de stad, maar echt bijna nooit in een warenhuis. Heel, heel sporadisch in de Bijenkorf, maar liever lunch ik in een eetcafé of restaurant. Vind het vaak zo'n troosteloos bijproduct.
In slechtste geval gewoon laten overkopen door rijke zakenlui en/of corporaties. Zat landen en merken/producten die de Europese markt willen binnenkomen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:13 schreef athlonkmf het volgende:
Eigenlijk best wel zielig voor de medewerkers. Als ze hun baan kwijtraken, waar kunnen ze nog meer terecht? Alle winkels hebben het zwaar. Er zijn meer mensen dan banen.
En dan? Wat moeten ze met een noodlijdend concept?quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:18 schreef Yiwei het volgende:
[..]
In slechtste geval gewoon laten overkopen door rijke zakenlui en/of corporaties. Zat landen en merken/producten die de Europese markt willen binnenkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |