Ja dat wel, maar het zit ook in de uitstraling van de winkel denk ikquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah, ouderwets en truttig vind ik wel meevallen. Veel filialen hebben collecties van mango, desigual (ok, daar moet je wel van houden), replay, en nog meer van dat soort merken.
Juist, die McDonalds bij de Munt is ook een aantal verdiepingen groot en het is daar veelal erg druk.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een La Place van vijf verdiepingen, dat klinkt als een goed idee.
Of een grote 'food court' zoals je in het buitenland in die grote shopping malls hebt. Maar dan zonder de mall.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een La Place van vijf verdiepingen, dat klinkt als een goed idee.
Vanwege dit ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem dus ook. Voeg er ook maar aan toe 'waar je nog een relatief grote kans hebt dat het hygiënisch klaar wordt gemaakt'. Er zitten nogal veel van die vage 'tourist traps' tussen, als je echt van de mogelijkheden in hartje centrum uit gaat.
Die La Place aan het Rokin, of de Subway in de Reguliersdwarsstraat, een van die twee wordt het steeds. Ik moet er zelf óók nog rekening mee houden dat ik niet alles mag hebben.
Misschien verwachtten ze al opheffingsuitverkoop. Toen de Bijenkorf hier dicht ging was het echt een gekkenhuis omdat iedereen producten met korting wildenquote:Op zondag 8 februari 2015 18:04 schreef Onnoman het volgende:
gisteren naar de v&d in utreg geweest om ze een dienst te bewijzen.. want een winkelstraatbeeld zonder de v&d is een saai straatbeeld
zeer druk zoals ik dat zelden heb meegemaakt daar..
dan begrijp ik niet hoe deze ketens het hoofd niet boven water kunnen houden
zo heb ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 8 februari 2015 18:10 schreef female81 het volgende:
Die drukte van nu komt door al die mensen die hun giftcard in willen komen wisselen, voor het geval het binnenkort misschien niet meer kan.
In Oss, verleden week, was het wel tamelijk uitgestorven toen ik er met m'n eigen kaart aan kwam zetten.
bronquote:V&D trakteert klanten vandaag op taart
Vanwege de redding van de winkelketen is het vandaag feest bij de V&D. Klanten die een kopje koffie of thee kopen in het warenhuis krijgen daar vandaag een stukje taart bij.
'Op naar de volgende 127 jaar', zo schrijft de V&D vandaag in een paginagrote advertentie in De Telegraaf.
'Het waren hele spannende dagen en er is door iedereen keihard gewerkt. Met een geweldig resultaat; V&D blijft gewoon open.' Voor wie graag gratis taart wil, is het raadzaam om op te schieten: 'Tot snel, want op is op!'.
V&D maakte maandag bekend dat het concern voorlopig gered is. Na een weekend lang onderhandelen werd er met de meerderheid van belanghebbende partijen, waaronder de winkelpandverhuurder, een akkoord bereikt over de herstructurering van het bedrijf.
Net zoals het op de dagen dat V&D aan een zijden draadje hing, het opeens druk was. Alsof mensen verwachtte dat er een opheffingsuitverkoop gaande wasquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:20 schreef White_Flower het volgende:
Maandag was er voor iedere klant gratis koffie, ik heb het restaurant nog nooit zo vol gezien.![]()
Als het maar gratis is.
Ja precies, maar dat verwacht je toch ook een beetje. Ik ben er ook geweest omdat ik ook dacht dat het misschien wel de laatste keer zou zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Net zoals het op de dagen dat V&D aan een zijden draadje hing, het opeens druk was. Alsof mensen verwachtte dat er een opheffingsuitverkoop gaande was![]()
Vooral mensen die dachten "shit, nog snel die cadeaucard opmaken voordat de tent failliet is". Dat was ook de enige reden dat ik er kwam. Viel nog niet mee trouwens om het op te maken, want eigenlijk hadden ze helemaal niks wat ik wilde hebben, dus ik denk dat ik er niet meer zal komen verder (tenzij iemand me weer opzadelt met een v&d cadeaucard natuurlijk)quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Net zoals het op de dagen dat V&D aan een zijden draadje hing, het opeens druk was. Alsof mensen verwachtte dat er een opheffingsuitverkoop gaande was![]()
Idem hierquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:43 schreef gelestipjes het volgende:
Vooral mensen die dachten "shit, nog snel die cadeaucard opmaken voordat de tent failliet is". Dat was ook de enige reden dat ik er kwam.
Idemquote:Viel nog niet mee trouwens om het op te maken, want eigenlijk hadden ze helemaal niks wat ik wilde hebben
Dan moet iemand wel een enorme hekel aan je hebbenquote:(tenzij iemand me weer opzadelt met een v&d cadeaucard natuurlijk)
In b4 'foto!!!'.quote:
Ik niet en ook niet als het voor jezelf geweest was... Het was meer om te voorkomen dat iemand het bloedserieus gaat vragen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Je wilt m'n vent z'n nieuwe boxershorts en sokken zien
Ik heb er 1 gekregen, afgelopen weekendquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:46 schreef quinoahipster het volgende:
Dan moet iemand wel een enorme hekel aan je hebben
Koop ook ondergoed dan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:10 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gekregen, afgelopen weekend![]()
ik wil beige roze maxi rok, hebben ze niet
ik wil een shirt van lace, hebben ze ook niet
een moderne strakke multifunctionele hand/shoudertas, hebben ze wel, maar niet tevreden erover
Toevallig moet ik inderdaad ook nieuw ondergoed hebben. Zijn er aanbevelingen welke kwalitatief goed zijnquote:
Je bent te laat, precies zo'n niet-helemaal-beige, niet-helemaal-roze heb ik daar in de zomersale gekochtquote:
Gewoon proberen, kom je dan vanzelf achter. Vind La Place echt krankzinnig duur voor wat je krijgt.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:09 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, als ik in Amsterdam ben, dan weet ik nooit waar ik moet eten voor een fatsoenlijke prijs welke redelijk smaakt en ook nog genoeg zitplekken heeft. En nee, geen vapiano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |