En in het bezit van misschien wel de naarste La Place van alle V&D's, iig van alle vestigingen die ik ken. Dat krappe hol vol overstresste mensen waar je opschept, die (vooral met een vol dienblad in je handen) lange klotetrap die naar een ongezellig doolhof leidt waar je misschíen nog wel ergens kunt zitten - als je geluk hebt. Ondanks de forse grootte van dat doolhof.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:11 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ze failliet gaan. Matige collectie, idd ouderwets en truttig.
Die V&D in het centrum is sowieso vréselijk. Vooral erg klein imo, en raar opgezet (dameskleding verspreid over drie etages).
Arnhem profiteert misschien van mensen die hun Bijenkorf missen. En hun filiaal is een relatief mooie.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:37 schreef Mylene het volgende:
Ik las in de Telegraaf dat er maar twee V&D filialen goed draaien, namelijk Arnhem en Nijmegen.
Ha! Dan helpt het kennelijk toch dat ik de sokken van m'n vriend altijd daar koopquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:37 schreef Mylene het volgende:
Ik las in de Telegraaf dat er maar twee V&D filialen goed draaien, namelijk Arnhem en Nijmegen.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ha! Dan helpt het kennelijk toch dat ik de sokken van m'n vriend altijd daar koop
En een ruimere keus.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik! Maar alleen babykleding eigenlijk. Vind dat ze leukere babykleding hebben dan bijv. prenatal of hema.
Mwah, ouderwets en truttig vind ik wel meevallen. Veel filialen hebben collecties van mango, desigual (ok, daar moet je wel van houden), replay, en nog meer van dat soort merken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:11 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ze failliet gaan. Matige collectie, idd ouderwets en truttig.
Die V&D in het centrum is sowieso vréselijk. Vooral erg klein imo, en raar opgezet (dameskleding verspreid over drie etages).
Buurkittenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En een ruimere keus.
Ook in kinderkleding trouwens. Buurkitten heeft nu maat 110 en ik shop er nog steeds.
Ik ben nog nooit in m'n hele leven bij de LaPlace bij die V&D geweest. Wat een vreetschuur :x nu vind ik LaPlace sowieso niet lekker, en ga ik liever naar een brasserie ergens.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:33 schreef female81 het volgende:
[..]
En in het bezit van misschien wel de naarste La Place van alle V&D's, iig van alle vestigingen die ik ken. Dat krappe hol vol overstresste mensen waar je opschept, die (vooral met een vol dienblad in je handen) lange klotetrap die naar een ongezellig doolhof leidt waar je misschíen nog wel ergens kunt zitten - als je geluk hebt. Ondanks de forse grootte van dat doolhof.
T'is dat ik tijdens een dagje Amsterdam geen idee heb hoe ik de goede (betaalbare) horeca tussen alle troep uit kan vissen, zodat ik er alsnog om de zoveel tijd belandt ben. Ik weet iig wat ik krijg.
wauwquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb nog bijna 100 euro aan V&D cadeaubonnen liggen![]()
![]()
![]()
Morgen maar eens langs de V&D gaan
Hoe zijn jullie daar nou mee opgescheept geraakt?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb nog bijna 100 euro aan V&D cadeaubonnen liggen![]()
![]()
![]()
Morgen maar eens langs de V&D gaan
Henk en Ingrid gaven het me cadeauquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie daar nou mee opgescheept geraakt?
Een La Place van vijf verdiepingen, dat klinkt als een goed idee.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:44 schreef WammesWaggel het volgende:
De hele V&D in Amsterdam-centrum ombouwen tot een La Place, prijzen 35% naar beneden bijstellen en iets van entertainment aanbieden!
Dat zou die vestiging kunnen redden.
Ik moet wel zeggen, als ik in Amsterdam ben, dan weet ik nooit waar ik moet eten voor een fatsoenlijke prijs welke redelijk smaakt en ook nog genoeg zitplekken heeft. En nee, geen vapianoquote:Op zondag 8 februari 2015 15:44 schreef WammesWaggel het volgende:
De hele V&D in Amsterdam-centrum ombouwen tot een La Place, prijzen 35% naar beneden bijstellen en iets van entertainment aanbieden!
Dat zou die vestiging kunnen redden.
Dat is mijn probleem dus ook. Voeg er ook maar aan toe 'waar je nog een relatief grote kans hebt dat het hygiënisch klaar wordt gemaakt'. Er zitten nogal veel van die vage 'tourist traps' tussen, als je echt van de mogelijkheden in hartje centrum uit gaat.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:09 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, als ik in Amsterdam ben, dan weet ik nooit waar ik moet eten voor een fatsoenlijke prijs welke redelijk smaakt en ook nog genoeg zitplekken heeft. En nee, geen vapiano
Het lekkerste wat ik in Amsterdam heb gegeten is bij Maoz met hun vegetarische falafel, veel groentes en zelf scheppenquote:Op zondag 8 februari 2015 16:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem dus ook. Voeg er ook maar aan toe 'waar je nog een relatief grote kans hebt dat het hygiënisch klaar wordt gemaakt'. Er zitten nogal veel van die vage 'tourist traps' tussen, als je echt van de mogelijkheden in hartje centrum uit gaat.
Die La Place aan het Rokin, of de Subway in de Reguliersdwarsstraat, een van die twee wordt het steeds. Ik moet er zelf óók nog rekening mee houden dat ik niet alles mag hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |