Terwijl er genoeg andere dingen zijn om je mee te pesten.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo voelt het wel. Ik word ermee gepest
En terecht.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op de zondagavond heb ik betere dingen te doen.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 secquote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl er genoeg andere dingen zijn om je mee te pesten.
Ik ben zelf druk met het zoeken naar een vrouw...quote:
Heb je al dé brief van Atze naar Giel gelezen?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om te juichen, want ik ben er.
Die op de 3voor12 site?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al dé brief van Atze naar Giel gelezen?
Niet gedaan.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die op de 3voor12 site?
Misschien moet je de comments eens bekijken.
quote:Op maandag 19 januari 2015 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Volgend Eddy Wally valt het allemaal best wel mee met dat hele Quantanamo Bay, en ik geloof hem.
Hoezo eigenlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die op de 3voor12 site?
Misschien moet je de comments eens bekijken.
Daar staat een reactie van mij tussen.quote:
Allemaal doorgaan mag het in formeel niet, dat is door Obama stopgezet. Hoewel je in de praktijk natuurlijk niet exact weet wat er nog plaatsvindt.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:12 schreef GGMM het volgende:
Wel bijzonder dat we allemaal janken om de mensenrechten in bepaalde landen maar dit maar door mag blijven gaan.
Atzegod.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar staat een reactie van mij tussen.
Ik reageer standaard onder die naam op de 3voor12-site
Ja ik ben die anderquote:
De bottom line is dat Giel de laatste 3 weken hypocriet bezig is. Wat Atze doet boeit me verder geen flikker.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:19 schreef GGMM het volgende:
Heb die halve brief op de site van 3voor12 gelezen, totdat ik me realiseerde dat het me totaal niet boeide.
Ah.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De bottom line is dat Giel de laatste 3 weken hypocriet bezig is.
Laat mij erbuiten wil je. Maar je hebt wel gelijk.quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)leert_dwdd_comp.htmlquote:Op maandag 19 januari 2015 19:23 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk item dit. Waarom krijgt die vent zendtijd
Wijnschenk zou bedreigt zijn met een pistool door een mede LPFer. Geen idee meer of de vermeende dader ook bij naam genoemd is.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:24 schreef waxmask het volgende:
Wie liep er ook alweer met een pistool de kamer op vlakbij Balkenende?
Eens.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:19 schreef Monolith het volgende:
Noorderslag is bagger. Eurosonic is veel leuker.
De geboorte van hem idd...quote:
Maar je hebt wel een stoel bij de BBC, en dan tik je meer mee dan die kale, babyface, en snelle jelle bij elkaar.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gullit keek nooit wedstrijden.
Die stond met een paar wijven in de kantine te lullen maar stak wel een paar duizend euro in zijn zak.
Ben jij Linda de Mol?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Theo Maassen
Jeroen van Koningsbrugge![]()
![]()
![]()
![]()
Slaapt Dolly Parton op d'r rug?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:32 schreef tong80 het volgende:
De droom van Jan Smeets is Dolly Parton op Pinkpop. Mijn droom is Dolly Parton onderop het stapelbed.
quote:
Er zijn 2 Koningsbergen, lastig maar zo is het... De Wakker Dier type is leuk, de zie mij gek met Linda zijn is kut.quote:
Wat lul je nou toch allemaal manquote:Op maandag 19 januari 2015 19:35 schreef tong80 het volgende:
Heb je het over Gullit. Van Basten kon het zich niet voorstellen dat een bijstandsmoeder met een schamele 15.000 gulden per maand moest rondkomen.
Neequote:Op maandag 19 januari 2015 19:35 schreef tralalala het volgende:
Hebben we dit keer wel Amerikaanse humor gehad?
Neequote:Op maandag 19 januari 2015 19:35 schreef tralalala het volgende:
Hebben we dit keer wel Amerikaanse humor gehad?
Was duidelijk toch? Hij deed een Jinekje, mits Jinek eerder was natuurlijk, anders deed Jinek een Van Bastentje... Snap je?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat lul je nou toch allemaal man
Oké.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was duidelijk toch? Hij deed een Jinekje, mits Jinek eerder was natuurlijk, anders deed Jinek een Van Bastentje... Snap je?
Ben je bij Mr Polska geweest Slob? Schijnt een enorme topshow geweest te zijn.quote:
Neukt lekker weg met een getinte, zolang ze er nog zijn dan he? Weer 11 potentiële Alors neukerts gevlucht naar Syrie...quote:Op maandag 19 januari 2015 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het niet superkut, maar nee ik zou het niet opzetten.
Bob Rossquote:Op maandag 19 januari 2015 19:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hahaha kijk die Bob Ross' daar zitten
Ja wel jammer ja. hoe moet ik nu aan mijn trekken komen?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neukt lekker weg met een getinte, zolang ze er nog zijn dan he? Weer 11 potentiële Alors neukerts gevlucht naar Syrie...
Nee, ik was er van woensdag tot vrijdag bij, zaterdag niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je bij Mr Polska geweest Slob? Schijnt een enorme topshow geweest te zijn.
Je hebt DM.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wel jammer ja. hoe moet ik nu aan mijn trekken komen?
Wil me wel schminken hoor, en dan veel hoer, tsssss, hebieprbleem roepen.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wel jammer ja. hoe moet ik nu aan mijn trekken komen?
Heeft zeker weten een lange regenjas.quote:
geilquote:Op maandag 19 januari 2015 19:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wil me wel schminken hoor, en dan veel hoer, tsssss, hebieprbleem roepen.
Maar kan wel zien dat je geen lange relatie hebt. Wij doen de gekste dingen om het spannend te houden. Licht getint was daar ook 1 van, alleen lastig dat velletje weg shoppen.quote:
Hij is zo gefixeerd op mij, als ik niet reageer ben ik bang dat hij geen levensdoel meer heeft. Dat wil ik niet op mijn geweten heb.quote:
jij bent dol op de tieten van dolly, wel eerlijk blijven.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:43 schreef tong80 het volgende:
Overwelmend item na Heinsbroek.
Wat een contrast.
Ben dol op Dolly
Ohja bah, nee laat dan maar zitten. Zonder velletje is een harde eis.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar kan wel zien dat je geen lange relatie hebt. Wij doen de gekste dingen om het spannend te houden. Licht getint was daar ook 1 van, alleen lastig dat velletje weg shoppen.
Als t maar oud is hequote:Op maandag 19 januari 2015 19:43 schreef tong80 het volgende:
Overwelmend item na Heinsbroek.
Wat een contrast.
Ben dol op Dolly
En dat is dan ook het enige wat ie doet... als ie nou nog iets kon spelen...quote:Op maandag 19 januari 2015 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Wat een nikserige stem heeft deze koorknaap.
quote:Op maandag 19 januari 2015 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja bah, nee laat dan maar zitten. Zonder velletje is een harde eis.
Ze is niets meer dan bassie... oke.. behalve zn rode neus dan...quote:Op maandag 19 januari 2015 19:45 schreef tong80 het volgende:
Interesseert me geen fuck of ze echt zijn. Die stembanden.
Nee hoor, je bent een tof persoon hoor met een klein hiaat, maar wie heeft dat niet? Voor mij is het vooral spiegelen aan een meisje die bij me werkte en alleen licht getinte deed, nooit anders, vooraf besloten. Ik snap dat dan gewoon niet. Een keer swarma is lekker, maar bounty af en toe ook toch? Of witte chocolade?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is zo gefixeerd op mij, als ik niet reageer ben ik bang dat hij geen levensdoel meer heeft. Dat wil ik niet op mijn geweten heb.
Wat heeft iedereen tegen Fallon?quote:
Gewoon schoonhouden, heb je wel altijd je eigen Transformer in je broek!!! En op heel saaie avonden kan je leuke dingen doen, zoals een hele conference geven.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja bah, nee laat dan maar zitten. Zonder velletje is een harde eis.
Lekker boeiend.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Ahmed Aboutaleb
Hij oogste roem en waardering, zijn speech na de aanslagen in Parijs ging de hele wereld over en de burgemeester van Londen Boris Johnson noemde hem zelfs zijn grote held. En daar kwam vandaag nog een prijs bij: hij werd verkozen tot lokaal bestuurder van het jaar. Ahmed Aboutaleb, burgemeester van Rotterdam blikt voor het eerst uitgebreid terug op zijn optreden na de terreuracties van gewelddadige moslims die de wereld schokte.
Willem Feenstra, Evgeniy Levchenko en Tjeerd van Dekken
Ten minste twee eredivisiewedstrijden in 2009/2010 zijn gemanipuleerd. Dat onthulden journalisten Willem Feenstra en Menno van Dongen zaterdag in de Volkskrant. Bedreigt matchfixing het voortbestaan van de Eredivisie en welke middelen kunnen ingezet worden om het te bestrijden? Hierover praten vanavond Willem Feenstra, ex-voetballer Evgeniy Levchenko en politicus Tjeerd van Dekken.
Johan Kijff
Morgen doet de rechtbank van Breda uitspraak in de zaak tegen Johan S. Hij wordt verdacht van het doden van zijn vrouw en het neersteken van zijn zoontje. Zijn advocaat voert aan dat anti-depressiva hem tot deze daad hebben aangezet. Vanavond ontvangen we in JINEK de partner van Grietje S., Johan Kijff. Zij bracht eind 2012 haar zoontje op gruwelijke wijze om het leven en ook Johan wijst naar de medicijnen die zij gebruikte als oorzaak van deze daad
Bij Jinek vanavond. Maar dit geheel Ruud Terzijde.
Ahw een trauma doordat je afgewezen bentquote:Op maandag 19 januari 2015 19:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent een tof persoon hoor met een klein hiaat, maar wie heeft dat niet? Voor mij is het vooral spiegelen aan een meisje die bij me werkte en alleen licht getinte deed, nooit anders, vooraf besloten. Ik snap dat dan gewoon niet. Een keer swarma is lekker, maar bounty af en toe ook toch? Of witte chocolade?
Daar snap ik niks van inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ahw een trauma doordat je afgewezen bent![]()
En alles wat ik zeg serieus nemen
Ik kijk meestal het achtuurjournaal.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
Wat te doen die 40 minuten? Beetje warcraften denk ik.
dat kan tegelijkertijd.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk meestal het achtuurjournaal.
Het negerin wezen had ik snel door dat dat niet zo was. Heb Surinaamse tante, zo'n lekker dikke die heel dagen kooktquote:Op maandag 19 januari 2015 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ahw een trauma doordat je afgewezen bent![]()
En alles wat ik zeg serieus nemen
Jesuiswilly vond ik wel aardig.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lach nooit om Lucky's eigenlijk.
De laatste keer dat ik serieus moest lachen, was volgens mij die lucky van Gijs Tuinman en die over het vluchtelingenpark.
De Maximalachjes vind ik nog steeds grappig maar verder niet zo veel meer inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lach nooit om Lucky's eigenlijk.
De laatste keer dat ik serieus moest lachen, was volgens mij die lucky van Gijs Tuinman en die over het vluchtelingenpark.
Pfff niet de nieuwe fab doen..... JOCquote:
Uh nee dat lijkt me niks wax. Ik kan wel heroes of the storm spelen zonder accountkostenquote:Op maandag 19 januari 2015 19:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pfff niet de nieuwe fab doen..... JOC
jerk off challenge
Met zijn allen een kanaal uitkiezen, blijven kijken, wie het eerst komt heeft gewonnen! Beetje zoals Warcraft maar dan zonder account kosten.
quote:Op maandag 19 januari 2015 19:56 schreef tong80 het volgende:
De laatste leuke lucky was in 2002. Toen Feijenoord geen sportploeg van het jaar werd maar de damesturnsters.
twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:31:21Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
Okay, dan ben ik alleen nog maar viesdik en laat me de hele dag door getinte mannen nemen. Ook prima.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het negerin wezen had ik snel door dat dat niet zo was. Heb Surinaamse tante, zo'n lekker dikke die heel dagen kooktEn geloof me die zou heel anders FOKken!
quote:Op maandag 19 januari 2015 20:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:OostveenBert twitterde op maandag 21-04-2014 om 12:31:21Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen. reageer retweet
klinkt p2wquote:Op maandag 19 januari 2015 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee dat lijkt me niks wax. Ik kan wel heroes of the storm spelen zonder accountkostenMaar dat is heel iets anders.
Geen idee dit is nog de beta. Weet niet hoe het verkocht gaat worden.quote:
Alors waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zwarte artiest en Sylvana is weer aanwezig.
Ik ga even zelfmoord plegen.quote:We praten verder over Churchill met Sywert van Lienden en Jesse Klaver.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zwarte artiest en Sylvana is weer aanwezig.
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:27 schreef Specularium het volgende:
We praten verder over Churchill met Sywert van Lienden en Jesse Klaver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |