Terwijl er genoeg andere dingen zijn om je mee te pesten.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo voelt het wel. Ik word ermee gepest
En terecht.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op de zondagavond heb ik betere dingen te doen.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 secquote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl er genoeg andere dingen zijn om je mee te pesten.
Ik ben zelf druk met het zoeken naar een vrouw...quote:
Heb je al dé brief van Atze naar Giel gelezen?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om te juichen, want ik ben er.
Die op de 3voor12 site?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al dé brief van Atze naar Giel gelezen?
Niet gedaan.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die op de 3voor12 site?
Misschien moet je de comments eens bekijken.
quote:Op maandag 19 januari 2015 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Volgend Eddy Wally valt het allemaal best wel mee met dat hele Quantanamo Bay, en ik geloof hem.
Hoezo eigenlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die op de 3voor12 site?
Misschien moet je de comments eens bekijken.
Daar staat een reactie van mij tussen.quote:
Allemaal doorgaan mag het in formeel niet, dat is door Obama stopgezet. Hoewel je in de praktijk natuurlijk niet exact weet wat er nog plaatsvindt.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:12 schreef GGMM het volgende:
Wel bijzonder dat we allemaal janken om de mensenrechten in bepaalde landen maar dit maar door mag blijven gaan.
Atzegod.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar staat een reactie van mij tussen.
Ik reageer standaard onder die naam op de 3voor12-site
Ja ik ben die anderquote:
De bottom line is dat Giel de laatste 3 weken hypocriet bezig is. Wat Atze doet boeit me verder geen flikker.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:19 schreef GGMM het volgende:
Heb die halve brief op de site van 3voor12 gelezen, totdat ik me realiseerde dat het me totaal niet boeide.
Ah.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De bottom line is dat Giel de laatste 3 weken hypocriet bezig is.
Laat mij erbuiten wil je. Maar je hebt wel gelijk.quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)leert_dwdd_comp.htmlquote:Op maandag 19 januari 2015 19:23 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk item dit. Waarom krijgt die vent zendtijd
Wijnschenk zou bedreigt zijn met een pistool door een mede LPFer. Geen idee meer of de vermeende dader ook bij naam genoemd is.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:24 schreef waxmask het volgende:
Wie liep er ook alweer met een pistool de kamer op vlakbij Balkenende?
Eens.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:19 schreef Monolith het volgende:
Noorderslag is bagger. Eurosonic is veel leuker.
De geboorte van hem idd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |