Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:26 schreef Accursius het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)t_35_procent___.html
Zou mooi zijn, komt in ieder geval in de buurt van een soort vlaktaks.
Dan hebben ze dat aangepakt. Toen ik begon waren ARW, RGS tussentoets, elementair internationaal publiekrecht en elementair belastingrecht meerkeuze. Ik snap meerkeuze wel vanuit de nakijkende docenten in de wetenschap dat van de 600 studenten er toch 400 afvallen grofweg. Dus dat is gewoon een kwestie van eenvoud, je bent er minder tijd aan kwijt dan 600 exemplaren met essayvragen te beoordelen. Maar als student hekel ik het, ik krijg de kans niet mijn motivering voor een bepaald antwoord nader te omschrijven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:18 schreef Accursius het volgende:
[..]
Alleen Staats1 heeft multiple-choice als tentamenvorm in het eerste jaar.
Linkje?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:45 schreef underground1009 het volgende:
Via RTL is de eerste kamer wel met geluid te volgen
Maharbal heeft notarieel en fiscaal gedaan (masters)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:50 schreef Exorbitantes het volgende:
Zijn er RUG'ers hier die gekozen hebben voor 2 afstudeerrichtingen? En zo ja, hoe pak je dat aan? Ik wil sowieso gaan voor Nederlands recht maar notarieel erbij lijkt mij een goede toevoeging.
Dank. Degene die nu aan het woord is lijkt wel een Gerrit Zalm look-a-likequote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:49 schreef underground1009 het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)l-studiefinanciering
2 Afstudeerrichtingen in de bachelor is gewoon een kwestie van de gemeenschappelijke en afzonderlijke vakken van de twee richtingen volgen. Aardig wat mensen die Nederlands doen die nu IT er bij doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:50 schreef Exorbitantes het volgende:
Zijn er RUG'ers hier die gekozen hebben voor 2 afstudeerrichtingen? En zo ja, hoe pak je dat aan? Ik wil sowieso gaan voor Nederlands recht maar notarieel erbij lijkt mij een goede toevoeging.
wat een slecht artikelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:26 schreef Accursius het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)t_35_procent___.html
Zou mooi zijn, komt in ieder geval in de buurt van een soort vlaktaks.
Als je het zelf interessant vindt, waarom niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maharbal heeft notarieel en fiscaal gedaan (masters)
Ik ga zelf wss strafrecht erbij doen, doe nu notarieel. Goede combi hè? Denk het niet job
Had het inderdaad over de bachelor. Zal na de tentamens even een afspraak maken dan. Dank voor de reactie iig!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:01 schreef underground1009 het volgende:
[..]
2 Afstudeerrichtingen in de bachelor is gewoon een kwestie van de gemeenschappelijke en afzonderlijke vakken van de twee richtingen volgen. Aardig wat mensen die Nederlands doen die nu IT er bij doenVoor advies hierover kun je het beste naar de studieadviseur
Twee masters weet ik verder zelf niks van, ben zelf tweedejaars IT
Twee scriptiesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:05 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Als je het zelf interessant vindt, waarom niet?
[..]
Daarom gewoon combineren.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daarom gewoon combineren.Niet enkel over tuchtrechtelijk laakbaar gedrag maar ook strafrechtelijk laakbaar gedrag binnen het notariaat ofzo.
In de Master kan dat niet trouwens hoor. Dan moet je gewoon 120 punten en 2 scripties schrijven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:50 schreef Exorbitantes het volgende:
Ja dat mag dus niet, had ik al gevraagdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daarom gewoon combineren.Niet enkel over tuchtrechtelijk laakbaar gedrag maar ook strafrechtelijk laakbaar gedrag binnen het notariaat ofzo.
Dan moedigen ze het ook niet aan op zo'n manierquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet had ik al gevraagd
WERKEN VOOR JE BUL JAquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan moedigen ze het ook niet aan op zo'n manier
Tja, dan is je bul dus ook minder waard.quote:
Volledig mee eens. Bij multiple-choice heb je het of goed of fout. Een mogelijk om in ieder geval 1 puntje te krijgen is er gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan hebben ze dat aangepakt. Toen ik begon waren ARW, RGS tussentoets, elementair internationaal publiekrecht en elementair belastingrecht meerkeuze. Ik snap meerkeuze wel vanuit de nakijkende docenten in de wetenschap dat van de 600 studenten er toch 400 afvallen grofweg. Dus dat is gewoon een kwestie van eenvoud, je bent er minder tijd aan kwijt dan 600 exemplaren met essayvragen te beoordelen. Maar als student hekel ik het, ik krijg de kans niet mijn motivering voor een bepaald antwoord nader te omschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |