Materialist!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:48 schreef Yreal het volgende:
Mmmm dankzij etsu wil ik nu een andere motor
Ik wil zoveelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:48 schreef Yreal het volgende:
Mmmm dankzij etsu wil ik nu een andere motor
Doordat jij er gister mee kwam zit ik nu op motorsites alle nieuwe speeltjes te bekijken. Nouwja, motorbeurs is over een maandquote:
Ik heb eigenlijk vrijwel alles wat ik wil momenteelquote:
Die heeft geen duo-seatquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:02 schreef Joosie200 het volgende:
Als het toch een motor moet wezen, doe mij maar een Harley
[ afbeelding ]
Inclusief bijbehorende motorchick uiteraard
Dat is irrelevant, ging me om de combo Harley + chick. Alles valt te customizen no?quote:
Die nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat is irrelevant, ging me om de combo Harley + chick. Alles valt te customizen no?
Ik neem een extra jaartjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef Joosie200 het volgende:
De betere student behoeft een jaar studievertraging aldus de heer Bruins van de VVD
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:02 schreef Joosie200 het volgende:
Als het toch een motor moet wezen, doe mij maar een Harley
[ afbeelding ]
Inclusief bijbehorende motorchick uiteraard
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:24 schreef Ties02 het volgende:
Weet iemand hoe je Pages documenten synct tussen je iPad en iPhone?
Zuchtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]![]()
Bij Microsoft werkt het tenminste
Ah zo ah zo. iCloud is wel een ongrijpbaar iets, je kan er niets in opslaan en toch synchroniseert het dingen..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zucht
Bij mij vast ook hoor
Had iCloud uitgeschakeld
http://tweakers.net/nieuw(...)verkoop-e-books.htmlquote:Het gerechtshof van Amsterdam heeft de site van Tom Kabinet waarop gebruikers e-books konden doorverkopen verboden. Legale tweedehands e-books mogen wel verkocht worden, aldus het hof, maar aannemelijk was dat gebruikers via de site ook in illegaal verkregen e-books handelden.
Een website runnen waarop gebruikers e-books uploaden en doorverkopen mag wel, vonniste het gerechtshof in Amsterdam, maar alleen als het gegarandeerd om legale e-books gaat. Tom Kabinet kon niet bewijzen dat hij het verhandelen van illegale e-books op zijn site kon voorkomen en het hof vond het aannemelijk dat illegale elektronische boeken via de site doorverkocht werd. De site voor tweedehands e-books moet daarom uit de lucht.
Nou enquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)verkoop-e-books.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |