Geen idee. Kennelijk at Jos Brink graag vleesstaven?quote:
Frikandel pinda is trouwens niet zo lekker hoor.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Kennelijk at Jos Brink graag vleesstaven?
Ik besef net dat tv-sticks niet van tv's zijn gemaakt.
Je zou het maar in een taart aantreffen!quote:Op maandag 19 januari 2015 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Uccie we hebben nog een verrassing, Nick Carter zit in de taart!
Beetje onsmakelijk imoquote:Op maandag 19 januari 2015 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou het maar in een taart aantreffen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou het maar in een taart aantreffen!
[ afbeelding ]
Als dat in mijn taart zitquote:Op maandag 19 januari 2015 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat is er precies onsmakelijk aan?
Oh gahahaha is het weer zon feestje?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Juist symbolisch, omdat we allemaal de broek op de enkels hebben.
Kan ik wel doen.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:16 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had in de OP gemoeten
dan doet specularium dat tochquote:Op maandag 19 januari 2015 17:16 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Als we ons best doen moet er op een gegeven moment wat blauwe users in dit topic vinden die het er in kunnen zetten.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:16 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan hem nog aanpassen toch!?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:16 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Onder voorbehoud van aftakelingquote:Op maandag 19 januari 2015 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Uccie we hebben nog een verrassing, Nick Carter zit in de taart!
Dank jequote:Op maandag 19 januari 2015 17:14 schreef timmmmm het volgende:
Is het nu te laat om Uccie nog te feliciteren, of kan dat nog wel om 5 uur 's avonds?
Oh ?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als jullie nu eurosport aandoen zien jullie 22 grote en sterke negers achter een bal aanrennen.
Ik kan niet mobiel editten.quote:
Haha lozerquote:Op maandag 19 januari 2015 17:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan niet mobiel editten.
Technisch gezien wel..maar ik kan dat niet
Rugby?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als jullie nu eurosport aandoen zien jullie 22 grote en sterke negers achter een bal aanrennen.
Kan je geen screens plaatsen ?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, echt waar! Kan niet garanderen dat ze hun shirtjes uit gaan doen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan niet mobiel editten.
Technisch gezien wel..maar ik kan dat niet
Oh voebel.quote:
Oh dat kan prima.quote:
Hmm.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee voetbal.
[..]
[ afbeelding ]
Nigeria toch? Met topshow sambadansje.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee voetbal.
[..]
[ afbeelding ]
Een van die jongens mailde me net, ze vroegen of ik nog belang had bij ¤10.000.000quote:Op maandag 19 januari 2015 17:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nigeria toch? Met topshow sambadansje.
Deze keeper wordt ook heel blij na een doelpunt!quote:Op maandag 19 januari 2015 17:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nigeria toch? Met topshow sambadansje.
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een van die jongens mailde me net, ze vroegen of ik nog belang had bij ¤10.000.000
Heb het maar afgewezen.
die heeft gewoon jeuk aan zn reet.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze keeper wordt ook heel blij na een doelpunt!
[ afbeelding ]
Dan heeft deze zeker jeuk aan zn ballen?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
die heeft gewoon jeuk aan zn reet.
Voorlopig nietquote:Op maandag 19 januari 2015 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heeft deze zeker jeuk aan zn ballen?
[ afbeelding ]
Uccie kan wel wat hebben.....quote:Op maandag 19 januari 2015 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
"Uccie is een oude vrouw"...
... nou, die gaat fijn de avond in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als 23 al oud is inderdaad!quote:Op maandag 19 januari 2015 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
23 is niet zo oud.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
Hij en ik genieten nu van de Afrika Cup, ik probeerde hem daarmee naar dit topic te lokken maar zonder resultaat.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:30 schreef Specularium het volgende:
Henktown zal 23 wel weer oud vinden maar die durft hier toch niet meer te posten.
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:34 schreef Uccie het volgende:
Ik ga even gezellig doen hier. Tot straks
Heb daar net even gekeken. Zag niets leuks.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:35 schreef Mani89 het volgende:
Kingstown post alleen nog maar in de 40+ SC, ik ga bijna overwegen om daar te posten om weer met hem in contact te komen.
is die dood ?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:08 schreef LTVDK het volgende:
En toen was de SC opeens weer dit vogeltje:
[ afbeelding ]
Dat wil ik ookquote:Op maandag 19 januari 2015 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij fladdert in ieder geval niet meer
Schattige vogel + kitten gif ter compensatie:
[ afbeelding ]
Dat zou nog vetter zijnquote:Op maandag 19 januari 2015 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over een paar jaar gaat het zo
[ afbeelding ]
Wat ga je eten dan ?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:00 schreef Peunage het volgende:
Goede dag vandaag.
Als ik thuis ben ga ik knakerveel eten.
Snelle maaltijd wel jaquote:Op maandag 19 januari 2015 19:06 schreef Specularium het volgende:
http://allrecipes.nl/recept/2799/biryani-met-kip.aspx
Wat een teringwerk.
Heb je ramadan ofzo, pleintje?
Dat herken je toch wel?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Was de rijst voor tenminste 30 minuten en giet af met behulp van een vergiet.
30 minuten wassen ?
Geen vlees meer eten.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
Volgens mijn bloedtest is mijn cholesterol aan de hoge kant.
Het was leuk jullie gekend te hebben.
quote:Op maandag 19 januari 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
We zullen je missen.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
Oh dat heb ik ook. En een te hoge bloeddruk. Maar het kassie blijft gewoon brandenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
Dan ga je gewoon Simvastatine snoepen.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:20 schreef Specularium het volgende:
Of die wonder-becel.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon Simvastatine snoepen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 20:27 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het vooral erg voor Elfhenktering.
Die toch nog zit te hopen op een spannende meet.
Ja doe maar zo, we zullen wel zien wie hier het laagste cholesterol heeftquote:
Met een anus van 84 kilo weet ik niet of je gaat winnen.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja doe maar zo, we zullen wel zien wie hier het laagste cholesterol heeft
Mijne is prima en ik verslind hele stallenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja doe maar zo, we zullen wel zien wie hier het laagste cholesterol heeft
Ga jij het dan weer proberen?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie wordt de volgende NWS-mod?
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met een anus van 84 kilo weet ik niet of je gaat winnen.
Ja maar jouw darmen nemen al dat het gewoon niet op.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijne is prima en ik verslind hele stallen
84 kiloquote:Op maandag 19 januari 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met een anus van 84 kilo weet ik niet of je gaat winnen.
Vrouwen liegen er altijd een paar kilo af. Daar kom je nog wel achter als je een vriendin hebt.quote:
Lijkt me sterk. Maar speculeren over wie de nieuwe mod wordt, is altijd wel leuk. In de zomer van 2013 was het zo klaar als een klontje, maar soms zijn er meerdere kanshebbers.quote:
Dus het klopt dat alleen je anus 84 weegt.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vrouwen liegen er altijd een paar kilo af. Daar kom je nog wel achter als je een vriendin hebt.
Zou goed kunnen. Ik was eerst bij een diëtiste en die had zelfs mijn vetpercentage enzo berekend.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus het klopt dat alleen je anus 84 weegt.
Ik hoorde net van Yoki dat ik nog niet dood ga.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Maar speculeren over wie de nieuwe mod wordt, is altijd wel leuk. In de zomer van 2013 was het zo klaar als een klontje, maar soms zijn er meerdere kanshebbers.
Was het een lekkere dietiste?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ik was eerst bij een diëtiste en die had zelfs mijn vetpercentage enzo berekend.
Mooi zo, Mart.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde net van Yoki dat ik nog niet dood ga.
Dus ik blijf nog wel even.
Ik weet wel wie het niet wordt.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie wordt de volgende NWS-mod?
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is bijna een jaar.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:33 schreef YokiKater het volgende:
Mijn MTB heeft al sinds begin april een lekke band. Dat ga ik maar eens fixen. Niet dat ik nog in mijn fietskleding pas maar het is een begin.
Er gaan meestal alleen poezen dood in het doodtopic.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie kan als eerste worden genoemd?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan een heel lijstje namen opnoemen van mensen die het zeker NIET worden.
Ja, het is eigenlijk te triest voor woorden. Het is nog van toen ik keihard was gevallen en met de ambu naar het ziekenhuis moest. Mijn voortand is inmiddels al lang gefixed, nu mijn fiets nog.. kwestie van een binnenbandje van ¤4,50quote:
Dat is nog wel te overzien. Was dus niet zacht gegaan.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk te triest voor woorden. Het is nog van toen ik keihard was gevallen en met de ambu naar het ziekenhuis moest. Mijn voortand is inmiddels al lang gefixed, nu mijn fiets nog.. kwestie van een binnenbandje van ¤4,50
quote:Op maandag 19 januari 2015 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dacht ik ook, ik ben nog niet klaar met nikszeggende oneliners en matige gifjes.
Voorschrift.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wie kan als eerste worden genoemd?
3-voud.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wie kan als eerste worden genoemd?
Nee, ik mocht zelfs mijn nek niet meer bewegen voordat ze foto's hadden genomen. Gelukkig viel het achteraf allemaal wel mee, maar het was een harde klapper ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is nog wel te overzien. Was dus niet zacht gegaan.
Naar het schijnt, RIP NWS SCquote:
Eerder gifjesquote:
Had je daar nou serieus een half uur voor nodigquote:
Nee, 22 minuten.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je daar nou serieus een half uur voor nodig
Ik moest hier weer veel te hard om lachenquote:
Had je dan niet beter een groene gradient kunnen maken, bosje bloemen erop en een tekst erbij typen, 2 minuten werkquote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
Dit is nu al de meest matige grap van 2015.
Zo slecht dat het bijna weer goed is.
Ja, denk het wel.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je dan niet beter een groene gradient kunnen maken, bosje bloemen erop en een tekst erbij typen, 2 minuten werk
ik lig Alquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga straks dan ook gewoon lekker naar mijn nest.
Voor deze kleine dingen des levens doe je het toch allemaalquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Netjes.
Henk zit dit morgen te lezen met een natte plek in zijn onderbroek.
Nee, raar he?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedemorgen.Ben je nou nog geen mod?
Dat denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, best wel. Het is vast een kwestie van tijd.
Ze kan ook echt alles, wat een godinquote:
Vergeet Shirley niet, wat een hete negroide is dat.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze kan ook echt alles, wat een godin
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vergeet Shirley niet, wat een hete negroide is dat.
ik heb wat opstartproblemenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt niet vrolijk... alles goed met je?
Hans Teeuwen is lam had een betere titel geweestquote:
Dus dat!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is lam had een betere titel geweest
Volgens mij is ie in dit filmpje niet lam.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is lam had een betere titel geweest
Is het niet een beetje vroeg voor mannenliefde?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is ie in dit filmpje niet lam.
Wat een god is het ook.
Dan moet je eens op tijd naar je nest gaan.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je eens op tijd naar je nest gaan.
Als ik je vader was had ik je een draai om je iets te grote oren gegeven.
We zijn hier nu allemaal toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is het niet een beetje vroeg voor mannenliefde?
Ben je weer bij je ouders?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:57 schreef YokiKater het volgende:
Whehehe, blauwe dinsdag...
Ik voel me kut, moe, misselijk en dan moet ik zo naar mijn eigen huis en dan komt er nog bezoek ook.. buh.
Zaken van het hart?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
We zijn hier nu allemaal toch?
Waarom zaken van het hart uitstellen?
Als jij vader bent, ziet dat er ongeveer zo uit:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je eens op tijd naar je nest gaan.
Als ik je vader was had ik je een draai om je iets te grote oren gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:03 schreef Specularium het volgende:
Ik moest lachen jongens.Dit is een beetje ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt wel, blauwe ogen en alles.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij vader bent, ziet dat er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Ik zie gewoon veel liefde hier, geen scheldpartijen of een penermeetwedstrijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:24 schreef Elfletterig het volgende:
De invloed van Specularium op NWS neemt zorgwekkende vormen aan. Een stukje dialoog tussen zomaar twee users, uit zomaar een topic:
[ afbeelding ]
Dat is een goede vraag! Weet ik even niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, oké, oké....![]()
Waar moeten we het over hebben dan?
Denk rustig even na....quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag! Weet ik even niet.![]()
Gooi er anders even een van je 3 openingszinnen in.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag! Weet ik even niet.![]()
Over de weerman van vandaag kan ik nog helemaal niks zeggen!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gooi er anders even een van je 3 openingszinnen in.
Het enige dat belangrijk is is of de weerman vierkant is of niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:40 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij is Webschip nu van de hele week de weerberichten aan het terugkijken, op zoek naar een opmerkelijke quote.
Dan zit je goed!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
De laatste paar reacties in dit topic voelen als een bad trip.
Ik ben het ook weer aan het volgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:03 schreef Specularium het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot ze die krakers in de Amstel gooien.
Zij pleit voor de snelle oplossing van kapotschieten?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:06 schreef YokiKater het volgende:
Mijn begeleidster vond het belachelijk dat het zoveel geld moet kosten om die gasten op te pakken.
Daar hebben we het verder niet over gehad, ze was enkel pissig over zo'n grote inzet. En dat die krakers het dus allemaal goedkoper willen hebben maar op deze manier belachelijk veel geld verspillen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij pleit voor de snelle oplossing van kapotschieten?
En die lucht, vergeet die lucht niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar hebben we het verder niet over gehad, ze was enkel pissig over zo'n grote inzet. En dat die krakers het dus allemaal goedkoper willen hebben maar op deze manier belachelijk veel geld verspillen.
quote:
Deze SC wordt gekenmerkt door de extreme liefde tussen de aanwezige users.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:26 schreef Specularium het volgende:
Ik voel weer iets moois opbloeien,.
Zaken van het hart.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze SC wordt gekenmerkt door de extreme liefde tussen de aanwezige users.
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en bovendien is de familie van Tolkien nooit zo happig om even rechten te verstrekken voor alwéér een blockbuster.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zaken van het hart.
Weet jij iets over een elvenfilm van Peter Jackson?
Dat zit niet in zijn aard. Het is een eerlijke en oprechte jongen met Groningse roots.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:56 schreef anonymoussie het volgende:
Of zit Mani gewoon maar te liegen?
Mani is nutsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:56 schreef anonymoussie het volgende:
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:56 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb hem naar jou doorverwezen als Peter Jackson expert. Ik neem aan dat het antwoord naar tevredenheid is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zit niet in zijn aard. Het is een eerlijke en oprechte jongen met Groningse roots.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
[..]
Ik heb hem naar jou doorverwezen als Peter Jackson expert. Ik neem aan dat het antwoord naar tevredenheid is.
Oh... Ik dacht dat het al rond was enzo...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en bovendien is de familie van Tolkien nooit zo happig om even rechten te verstrekken voor alwéér een blockbuster.
Mooi!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zit niet in zijn aard. Het is een eerlijke en oprechte jongen met Groningse roots.
Voor zover ik weet gaat hij bezig als producent van een Kuifje film.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht dat het al rond was enzo...
Hij zou er wel nog aan moeten beginnen of zo...
Hmm nu begin ik te twijfelen.
Goed dat je het zegt, ik was net verwikkeld in een thriller in de dartscompetitie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk het wel.
Je moet trouwens even kijken in het VI Topic. Er is nieuws. Het bestuur gaat tegen de muur.
Ja met Spielberg toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat hij bezig als producent van een Kuifje film.
SPOILER: NSFUOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond niet vierkant.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het enige dat belangrijk is is of de weerman vierkant is of niet.
Fijn Harry, bedankt!quote:
Ned 2 21:10quote:“Een vriendin vertelde me over dit programma. Ik was eigenlijk ook wel heel erg benieuwd. Ik werk hard voor mijn geld en zo’n pleuris habbibabbi vreet daaraan.” Een ‘habbibabbi’ is volgens Sandra ‘iedereen met een kleurtje’. “Ik dacht dat zo’n habbibabbi Schiphol binnen kwam en meteen geld en een huis kreeg, de waarheid was erg confronterend.”
Nee, ik heb Dennis van der Geest inmiddels al 300x over gehoord, ik ben alle interesse verloren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Vanavond op tv:
Rot op naar je eigen land
[..]
Ned 2 21:10
Gaan jullie kijken ?
Oh jammer.. Ik ben wel benieuwd. Ze waren gister schijnbaar bij RTL night. Kijk het nu terug.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb Dennis van der Geest inmiddels al 300x over gehoord, ik ben alle interesse verloren.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:59 schreef Specularium het volgende:
Straks weer de roze wildernis.SPOILER: NSFUOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hè...niet wat onder de spoiler zit.
En ik heb niet eens gekeken
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Nee, ik lees net dat Uccie ook niet gaat kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Vanavond op tv:
Rot op naar je eigen land
[..]
Ned 2 21:10
Gaan jullie kijken ?
Specuruggengraatloos.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik lees net dat Uccie ook niet gaat kijken.
Wij gaan gewoon andere dingen doen!quote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar was hij nog helemaal niet van op de hoogte
Oh, maar dan nog.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je zegt: Ik lees net dat Uccie ook niet gaat kijken.
Oh sorry ik dacht dat je De Roze Wildernis bedoelde.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
JeeeeMisschien zitten er wel familieleden van je in ?
wat is dat nou weer ?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat je De Roze Wildernis bedoelde.
In het nieuwe programma 'De roze wildernis' gaan jonge homo's met hun vaders op survivalkamp om te zorgen voor meer acceptatie.quote:
Is dat ook vanavond ?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In het nieuwe programma 'De roze wildernis' gaan jonge homo's met hun vaders op survivalkamp om te zorgen voor meer acceptatie.
Met Arie Boomsma. En zijn baard.
Ja, eentje was zelfs een veroordeelde potenrammer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn dat dan vaders die er helemaal niks van moeten hebben ?
Wtf... Wat sneu dat je dan zo'n vader hebt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, eentje was zelfs een veroordeelde potenrammer.
Ja, hoe kun je dan ooit thuiskomen en zeggen, hoi pa, dit is je nieuwe schoonzoon.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wtf... Wat sneu dat je dan zo'n vader hebt.
Ja niet...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, hoe kun je dan ooit thuiskomen en zeggen, hoi pa, dit is je nieuwe schoonzoon.
En nu is alles koek en ei ?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:02 schreef YokiKater het volgende:
Die kerel was ook met zijn zoon bij Humberto, was een mooi verhaal.
Ja, eerst spraken ze nooit zo met elkaar maar nu is er veel meer een vader/zoon band. En die potenrammer was heel eerlijk over zijn verleden maar accepteerd zijn zoon nu gewoon en is gegroeid dankzij het programma. Hij liet zelfs een traantje.quote:
Wasda?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, eentje was zelfs een veroordeelde potenrammer.
Dan heb je het wel getroffen met je vader.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan heb je het wel getroffen met je vader.
Die kerel had zelfs gestoken ipv geklapt..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan heb je het wel getroffen met je vader.
Ik bedoelde die jongen he.. als homo. Staat er een beetje ongelukkig.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die kerel had zelfs gestoken ipv geklapt..
Is daar ook een naam voor, volgens mij was rammen vroeger met knuppels.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die kerel had zelfs gestoken ipv geklapt..
Nou ja, die voelt wat hij voelt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Knap van die zoon dat hij daar voorbij heeft kunnen kijken dan.
Oh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik bedoelde die jongen he.. als homo. Staat er een beetje ongelukkig.
Geen idee.. heb wel ooit gehoord over "Nationale knuppeldag" maar verder niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is daar ook een naam voor, volgens mij was rammen vroeger met knuppels.
Hoe bedoel je?quote:
Dat die zoon homo is en daar niets aan kan veranderen.quote:
Ik zet hem in het mapje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet wel deze gebruiken.
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand dit topic even volmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |