Geen idee. Kennelijk at Jos Brink graag vleesstaven?quote:
Frikandel pinda is trouwens niet zo lekker hoor.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Kennelijk at Jos Brink graag vleesstaven?
Ik besef net dat tv-sticks niet van tv's zijn gemaakt.
Je zou het maar in een taart aantreffen!quote:Op maandag 19 januari 2015 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Uccie we hebben nog een verrassing, Nick Carter zit in de taart!
Beetje onsmakelijk imoquote:Op maandag 19 januari 2015 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou het maar in een taart aantreffen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou het maar in een taart aantreffen!
[ afbeelding ]
Als dat in mijn taart zitquote:Op maandag 19 januari 2015 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat is er precies onsmakelijk aan?
Oh gahahaha is het weer zon feestje?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Juist symbolisch, omdat we allemaal de broek op de enkels hebben.
Kan ik wel doen.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:16 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had in de OP gemoeten
dan doet specularium dat tochquote:Op maandag 19 januari 2015 17:16 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Als we ons best doen moet er op een gegeven moment wat blauwe users in dit topic vinden die het er in kunnen zetten.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:16 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan hem nog aanpassen toch!?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:16 schreef Uccie het volgende:
[ afbeelding ]
Onder voorbehoud van aftakelingquote:Op maandag 19 januari 2015 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Uccie we hebben nog een verrassing, Nick Carter zit in de taart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |