met jou?quote:
Nog niks, ik ging voor de uitslag kreeg ik te horen, het lijkt goed, maar we testen nog wat extra's. Daardoor ben ik nu gespannener dan ooit...quote:Hoe staat het er bij jou voor? Heb niet alles gelezen, maar heb je al uitslag van na de operatie?
Hmm, waardeloos dat ze dat pas tegen je zeggen op het moment dat je definitief antwoord verwacht te krijgen. Wanneer gaan ze dat doen/hoelang gaat dat duren?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
met jou?
[..]
Nog niks, ik ging voor de uitslag kreeg ik te horen, het lijkt goed, maar we testen nog wat extra's. Daardoor ben ik nu gespannener dan ooit...
Vandaag, morgen of overmorgen word ik 's middags / 's avonds gebeld.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:23 schreef Valid het volgende:
[..]
Hmm, waardeloos dat ze dat pas tegen je zeggen op het moment dat je definitief antwoord verwacht te krijgen. Wanneer gaan ze dat doen/hoelang gaat dat duren?
Zo, dat helpt wel om de spanning niet te laten oplopen. Wel fijn dat het geen weken meer duurt, maar dit lijkt me ook zeker niet ideaal. Heb je een beetje afleiding?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vandaag, morgen of overmorgen word ik 's middags / 's avonds gebeld.
Ik zit nu world of warcraft te spelenquote:Op maandag 19 januari 2015 17:28 schreef Valid het volgende:
[..]
Zo, dat helpt wel om de spanning niet te laten oplopen. Wel fijn dat het geen weken meer duurt, maar dit lijkt me ook zeker niet ideaal. Heb je een beetje afleiding?
Dus omdat de RuG wegens een technische storing vrolijk voordat de stufi er is gaat incasseren moeten wij als student maar moeite doen als de incasso misluktquote:Voor het academisch jaar 2014-2015 sta je ingeschreven aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Deze maand zouden wij volgens eerdere berichtgeving rond 26 januari 2015 het collegegeld innen, helaas zal er door een technische storing al rond 20 januari 2015 worden geïnd. Wij realiseren ons dat niet iedereen voldoende saldo op zijn/haar rekening heeft staan op die datum.
Mocht je niet voldoende saldo op je rekening hebben staan, dan heb je nog tot uiterlijk 30 januari 2015 om je termijnbedrag of je volledige collegegeld over te maken op rekeningnummer: NL12ABCD345678910, ten name van Rijksuniversiteit Groningen, inzake onderwijsgelden.
Vermeld op het overschrijvingsformulier je studentnummer, of je naam, voorletters en geboortedatum.
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en onze welgemeende excuses voor het ongemak.
RuG.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus omdat de RuG wegens een technische storing vrolijk voordat de stufi er is gaat incasseren moeten wij als student maar moeite doen als de incasso mislukt
Oh nee, een overschrijving doen. THE HORRORquote:Op maandag 19 januari 2015 17:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus omdat de RuG wegens een technische storing vrolijk voordat de stufi er is gaat incasseren moeten wij als student maar moeite doen als de incasso mislukt
1998 belde, ze willen hun grap terugquote:Op maandag 19 januari 2015 17:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh nee, een overschrijving doen. THE HORROR
2012 wil graag ook hun grap terugquote:Op maandag 19 januari 2015 17:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
1998 belde, ze willen hun grap terug
Haal je overschrijvingskaarten maar tevoorschijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh nee, een overschrijving doen. THE HORROR
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:36 schreef Etsu het volgende:
Als je in 1x betaalt, ben je toch goedkoper uit dan dat je in termijnen betaalt of niet?
Jup, je moet het wel op de plank hebben liggenquote:Op maandag 19 januari 2015 17:36 schreef Etsu het volgende:
Als je in 1x betaalt, ben je toch goedkoper uit dan dat je in termijnen betaalt of niet?
Dat vroeg ik niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, je moet het wel op de plank hebben liggenIk heb geen geldboom in de achtertuin dus betaal in termijnen
Maar als we dan weer inflatie en rente bij tellen...quote:Op maandag 19 januari 2015 17:36 schreef Etsu het volgende:
Het levert een besparing op van een whopping 25 euro wegens het ontbreken van eenmalige administratiekostenquote:
Het is iets.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het levert een besparing op van een whopping 25 euro wegens het ontbreken van eenmalige administratiekosten
Als je het nou wegzet tegen 4% levert het je meer op om in termijnen te betalenquote:Op maandag 19 januari 2015 17:40 schreef Etsu het volgende:
Dus niemand hier betaalt het in 1x behalve ik?
Ja, m'n moederquote:Op maandag 19 januari 2015 17:40 schreef Etsu het volgende:
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je het nou wegzet tegen 4% levert het je meer op om in termijnen te betalen
Mijn ma ookquote:Op maandag 19 januari 2015 17:40 schreef Etsu het volgende:
Vind je het heel gek...quote:Op maandag 19 januari 2015 17:43 schreef Etsu het volgende:
M'n ouders betalen niks voor de studie oid. Ook niet voor m'n broertje.
Je moet maar net geluk hebben denk ik dan maar.
Die van mij ook. Had 'm anders niet meegekregen.quote:
Hi ha ho.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die van mij ook. Had 'm anders niet meegekregen.
Wel liefquote:Op maandag 19 januari 2015 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kreeg de eerste 10 lessen voor m'n 18de, dat wel. Maar daarna zelf moeten betalen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ga halen danquote:Op maandag 19 januari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb geen rijbewijs
Ja voor de brommert
Ja leukquote:Op maandag 19 januari 2015 17:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo jammer dat je vanaf 24 jaar (?) voor zwaardere motoren kan gaan. Daar zit ik nu ook een beetje op te wachten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |