Kan.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De positieve discriminatie award
nee wacht die kan Ets ook winnen
Ik durf het niet te zeggen vent. Sinds het ontdekken van die nierziekte ben ik zelf min of meer kansloos geworden. Ga uit van een fors hogere premie.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:07 schreef Yreal het volgende:
Even serieus trouwens. Zou ik nog een levensverzekering kunnen afsluiten?
Huh?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:08 schreef IPA35 het volgende:
U bent de eerstvolgende die geholpen wordt...
Je gaat niet dood hoor.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:07 schreef Yreal het volgende:
Even serieus trouwens. Zou ik nog een levensverzekering kunnen afsluiten?
Gezien de reacties is er blijkbaar wel een animo voor een award topic. Ik wil hem best organiseren.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Of dat nu een positief iets is...
vandaag die nieuwe regeling hequote:Op maandag 19 januari 2015 15:11 schreef Ties02 het volgende:
Wil terug naar de bieb maar ben bang dat het nog overvol is
Nooit DOS Rechten proberen te bellen?quote:
Niet echt. Als ik ze nodig heb, loop ik er wel heen.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nooit DOS Rechten proberen te bellen?
Is 3 uur met OV kerel...quote:Op maandag 19 januari 2015 15:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet echt. Als ik ze nodig heb, loop ik er wel heen.
Hang nu al 15 min in de wachtrij...quote:
Haren, maar zit nu thuis.quote:
Leek me misschien wel een aardig moment om daar eens aan te denken...quote:Op maandag 19 januari 2015 15:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen vent. Sinds het ontdekken van die nierziekte ben ik zelf min of meer kansloos geworden. Ga uit van een fors hogere premie.
Hij is nu thth.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:15 schreef Joosie200 het volgende:
3 uur treinen en je woont in Haren?/does-not-compute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |