Mijn man zei het... ik ben zelf niet gaan kijken. Maar hij lag gewoon in zijn bedje te gillen, met zijn handjes naast zijn hoofdje en oogjes dichtquote:Op maandag 19 januari 2015 14:26 schreef Franny_G het volgende:
Burdie, hoe weet je dat hij last heeft van enge dromen? Ik vraag het me soms bij I ook wel eens af.
Herkenbaar die oververmoeidheidquote:Op maandag 19 januari 2015 21:11 schreef Zoë23 het volgende:
Man blijft komende week thuis. Ik blijf last houden van de oververmoeidheid. Van de ha moet ik uitrusten.. Heb veel klachten(pijn op de borst, slapeloosheid(slapen de baby's eindelijk..lukt het niet om in slaap te vallen) enz) ben er wel klaar mee eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ als het bij jou werkt, dan is dat goed. Soms is het misschien ook wel zo dat je in een vicieuze circel zit die je effe moet doorbreken ofzo. Zo klinkt het bij jou in ieder geval een beetje. Fijn dat het nu beter gaat!
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:37 schreef kwakz0r het volgende:
Heeft iemand hier mij net op FB toegevoegd? Ik herken de naam en de baby niet..
Hebben jullie gewoon een fb kliekje en mag ik niet meedoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Wacht maar...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Kan gebeuren DaD, inderdaad trial and error. Straf jezelf niet te hard he, hij is het zelf allang vergeten![]()
Ik ben dus weer ongesteld geworden en was door alle verhalen helemaal voorbereid op de moeder aller menstruaties. Is het gewoon na drie dagen over
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Kan gebeuren DaD, inderdaad trial and error. Straf jezelf niet te hard he, hij is het zelf allang vergeten![]()
Ik ben dus weer ongesteld geworden en was door alle verhalen helemaal voorbereid op de moeder aller menstruaties. Is het gewoon na drie dagen over
was het een progressief dingetje bij jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dikke knuffel voor jouquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:01 schreef BlueEyes het volgende:
Het was hier bij week 5 alweer gestart, zit alweer strak in een 28-30 dagenregime en werd met de keer meer en pijnlijker.
Weet meteen weer waarom ik zo blij was met de Mirena!
F knapt eindelijk op, rochelt nog flink maar de koorts is gezakt. Alleen in de avond nog klam en zweterig. Gelukkig gaat hij verder lekker en giegelt, lawaait, lacht en speelt. Nu even weer beter gaan drinken![]()
En met mij, gespannen op barsten staand bommetje, deze week horen we definitief hoe de behandeling eruit gaat zien van m'n vader.
Pootje paar seconden ingedrukt houden (maakt niet uit welk)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:25 schreef Butterflower het volgende:
Sterkte Blue, spannende week!
Beterschap Kwak! Wel weer beter zijn voor vrijdag hoor!!
Hoop dat je wat rust kan vinden Zoë!
S heeft volgens mij weer een tand die door gaat komen.
Ze is erg huilerig en weinig is goed. En dan ineens is ze weer de vrolijkheid zelve.
Ze slaapt iig wel de hele nacht gelukkig.
Gisteravond in bed gelegd samen met Ewan het Droomschaap. Maar daar is ze een beetje bang voor geloof ik![]()
En hoe zet je dat ding tussentijds uit? Is er nog een andere manier dan de batterijen er uit halen?![]()
Ik heb nog 15 minuten met een harpengeluidmakend schaap in bed tv liggen kijken terwijl vriendje S in slaap aan het wiegen was
Bedankt!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:29 schreef Jentin het volgende:
[..]
Pootje paar seconden ingedrukt houden (maakt niet uit welk)
Tijdelijk, jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:17 schreef BlueEyes het volgende:
On the bright side trouwens voor de hakende/ knutselende mama's;
Handwerken kan weer rustig vanaf 6 mnd als kind wakker is!
Shhht, laat mij in mn illusiequote:
Hier ook nog niks idd. Mis het niet, maar merk wel dat ik begin te hopen dat het op gang komt de komende maanden als de borstvoeding afneemt. Ben toch wel bang dat ik weer jaren geen cyclus heb.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:13 schreef Fazzoletti het volgende:
Sterkte Blue, hopelijk kan het snel starten en slaat het goed aan![]()
Je F heeft het ook goed te pakken gehad zeg, fijn dat het nu de goede kant op gaat!
Hier nog steeds geen bloed, ben er ook niet echt rouwig om
Die angst heb ik ook ja. Ik wil dan ook echt geen hormonen oid meer om te zien of er nu wel een cyclus komt of dat het weer een ritje zkh word tztquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:26 schreef Chanty het volgende:
Hier ook nog niks idd. Mis het niet, maar merk wel dat ik begin te hopen dat het op gang komt de komende maanden als de borstvoeding afneemt. Ben toch wel bang dat ik weer jaren geen cyclus heb.
Voor z'n zestiende is dat wel over jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:41 schreef BlueEyes het volgende:
Chanty had jij niet 6 wk na de 6mnd controle ook een afspraak bij het CB?
Trouwens, Rapleymama's, wordt de schrik om grote dingen in de mond minder?
Gisteren aten wij worteltjes en had ze iets te gaar geloof ik. F stak de dapper in zijn mond en zat er echt met smaak op te kauwen en hapte er zo stukjes af. Met als gevolg dat ik als Piet Paniek weer een groot stuk uit zijn waffeltje plukte omdat ik bang ben dat ik het er niet uit geheimlichd krijg als het vastzit
Ah, jullie ook met een omweggetje Fazz?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Die angst heb ik ook ja. Ik wil dan ook echt geen hormonen oid meer om te zien of er nu wel een cyclus komt of dat het weer een ritje zkh word tzt
+1. Ook al zit nummer 2 (nog lang) niet in de planning.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Die angst heb ik ook ja. Ik wil dan ook echt geen hormonen oid meer om te zien of er nu wel een cyclus komt of dat het weer een ritje zkh word tzt
Hier ook nog niet, maar misschien denk ik daar over een paar maanden wel heel anders overquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1. Ook al zit nummer 2 (nog lang) niet in de planning.
Nee pas 5 maart weer dus dat is 2,5 maand later pas, daarom wil ik even naar het weeguurtje (en die VPK ontwijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:41 schreef BlueEyes het volgende:
Gisteren aten wij worteltjes en had ze iets te gaar geloof ik. F stak de dapper in zijn mond en zat er echt met smaak op te kauwen en hapte er zo stukjes af. Met als gevolg dat ik als Piet Paniek weer een groot stuk uit zijn waffeltje plukte omdat ik bang ben dat ik het er niet uit geheimlichd krijg als het vastzit
Ik wil wel een 2equote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Hier ook nog niet, maar misschien denk ik daar over een paar maanden wel heel anders over
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Hier ook nog niet, maar misschien denk ik daar over een paar maanden wel heel anders over
Dat zou een mooi moment zijn voor een slokje water uit een rietjesbekerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Blue, F kokt hier ook wel eens maar dan komt het gewoon z'n mond uit. Om het vervolgens weer op te pakken en weer in z'n mond te stoppen![]()
Wel houd hij soms stukken in z'n mond waardoor hij daarna niet kan drinken (geen vacuum kan zuigen) Die vis ik dan, met veel drama, uit z'n mond
Ik werd juist heel makkelijk doorgestuurd maar ik had toen ook al een hele zooi aan gegevens verzameld die lieten zien dat het gewoon niet klopte wat mijn lijf deed (of beter gezegd NIET deed). Geen menstruatie een half jaar na het stoppen met de pil, elke dag positieve ovutesten, en 3 maanden tempen wat alle kanten op schoot. Maar dat ga ik nu allemaal niet doen. Mag sowieso het eerste jaar niet eens zwanger worden. Als de bv minder is en er gebeurt nog steeds niks dan ga ik na 1,5 jaar denk ik een keertje langs de HA. Maar het komt vast goed, ik geef nu nog zoveel bv dat het denk ik niet raar is dat het nog niet op gang is en dan is er ook nog het enorme gewichtsverlies.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Jij bent dan ook nog een jonkie Skittles![]()
![]()
Chanty, ik vraag me ook wel af of je met zo'n voorgeschiedenis al eerder doorgestuurd zal worden of dat de huisarts je weer afscheept met 'eerst een jaar zelf proberen'Echt, ik heb moeten lullen als brugman voor ik die doorverwijzing kreeg
I heeft het echt best lang gehad. Mijn vriend vond het eng, ik niet zo. Want ik zie dat I het heel goed kan, ze spuugt heel rustig iets weer uit en net als de kleine van Fazz stopt ze het daarna vaak weer gewoon in haar mond.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:41 schreef BlueEyes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaa zeg...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:20 schreef Franny_G het volgende:
[..]
I heeft het echt best lang gehad. Mijn vriend vond het eng, ik niet zo. Want ik zie dat I het heel goed kan, ze spuugt heel rustig iets weer uit en net als de kleine van Fazz stopt ze het daarna vaak weer gewoon in haar mond.
Het weer uit het mondje plukken doe ik niet, want ik ben bang dat ze zich dan juist gaat verslikken en angstig wordt omdat ik angstig doe. Maar ik snap wel dat het lastig is om gewoon toe te kijken.
Verder sterkte!!
Ik heb een heel zoet, lief outfitje voor I's verjaardag gekocht.
http://www.marksandspence(...)6221_color=K0&start=
Met een mooi vestje erbij ook..
Zomg, mijn driemaandenvreetbeer is dus 1700 gram zwaarder dan jouw driemaander...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:38 schreef Skittles het volgende:
zomg Crumpette, jouw slagroomvreetbeer is 400 gram zwaarder dan mijn 3 maandenbaby
Ja, heb ik ook aan gedacht... maar ja, uit testen bleek dat ik geen tekorten heb, dat mijn weerstand ook goed is. We wachten het maar even af nog.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:13 schreef BlueEyes het volgende:
Kan dat ook niet liggen aan je 'ondergewicht' Franny?
Maar jouw knapperd is volgens mij ook 3 cm langerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zomg, mijn driemaandenvreetbeer is dus 1700 gram zwaarder dan jouw driemaander...
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:25 schreef Crumpette het volgende:
Wacht maar kwak, mijnes haalt de jouwe heel snel in hoor
Hij is morgen 10 weken. Volgens het grote gele boek zijn er sprongen bij 8 en 12 weken. Die van 8 weken heb ik wel gemerkt, dus nu alweer eentje zou me toch verbazen...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:51 schreef kwakz0r het volgende:
Sprongetje zou goed kunnen DaD, I is dik twee weken jonger dan M toch?
De sprong bij 12 weken is voorbij bij 12,5 weken, begint soms al bij 11,5 week... M had er last van rond 11,5 week maar maar een dag of twee...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij is morgen 10 weken. Volgens het grote gele boek zijn er sprongen bij 8 en 12 weken. Die van 8 weken heb ik wel gemerkt, dus nu alweer eentje zou me toch verbazen...
Crump!. Die van mij weegt dat ook nog niet.
.
Volgens de app begint sprong 3 bij 11,5 week.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
De sprong bij 12 weken is voorbij bij 12 weken, begint bij 10,5 week... M had er last van rond 10,5 week maar maar een dag of twee...
Vind het appje wat dat betreft duidelijker.
ik vind het appje vooral demotiverenderquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
De sprong bij 12 weken is voorbij bij 12,5 weken, begint soms al bij 11,5 week... M had er last van rond 11,5 week maar maar een dag of twee...
Vind het appje wat dat betreft duidelijker... En uitgaande van de UD he?
(Edit: ik vergiste me een weekje)
35 dagen maarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:58 schreef Skittles het volgende:
Dat gaat op basis van UD toch? Dan Lou nu alwéér in een sprong zitten?Ook zo lang.. RIP aan de nabestaanden
ja, echt bemoedigend is het nietquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:00 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zou die app gauw weggooien als ik zoiets lezen zou
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:40 schreef kwakz0r het volgende:
Jaaa online heeft M&S veeel meer leuks! Vooral voor jongetjes hangt er nooit zoveel leuks in de winkel, maar online laatst leuks ingeslagen
Ik herkende het plakkerige, kruimelige gezichtjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]en het halfje ging helemaal op!
Binnen no time was het allemaal in zijn mond gefrummeld en de restjes mocht ik ook zo in het openstaande mondje schuiven.
En er ging zowaar een perongelukminislokje water in via de tuitbeker!
Het is idd leuk om te zien, alleen doordat hij nog in de newbornset 'ligt' is dingen voor hem leggen er niet bij nog.
Komt wel, gaat hard genoeg allemaal!
Mijn F's Next auto shirtje met bijpassende koraal-kleurige korte broek ligt hier te wachten op mooi weerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb gekeken en vind Next toch meer mijn stijl.
Gelukkig maar
[ Bericht 26% gewijzigd door Fazz op 20-01-2015 21:02:04 ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:53 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Mijn F's Next auto shirtje met bijpassende koraal-kleurige korte broek ligt hier te wachten op mooi weeren wat groei van F want het is nu nog te groot
edit; dit setje (maar dan met t-shirt ipv blouse)
Dat Tshirt heeft mijn F ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die 'vaalblauwe' trui met autootjes ook![]()
Volgens mij heeft de helft van alle mannelijke Fok-mini's hemquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat Tshirt heeft mijn F ook.
En die 'vaalblauwe' trui met autootjes ook
Maand geleden was hij 66 cm lang. Denk nu dan 67. Broeken in 68 zijn vooral veeeeeel te wijd om zijn middelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:32 schreef BlueEyes het volgende:
Trouwens, mijn Fje is nu rond de 71 cm (CB-arts dacht zelfs groter nog) hoelang zijn jullie jochies dan?
Hij is wel lang, maar het extreem spekkige van het begin is er wel af aan het gaan.
Dan pas een afspraak weer?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:42 schreef Fazzoletti het volgende:
Geen idee Blue, 3 december was hij 69 cm. M'n volgende afspraak is 15 april![]()
Misschien zelf maar een centimeter naast hem houden!
Chanty, hier zijn de meeste broekjes ook veels te wijd om z'n middelBroekjes die je met elastiek strakker kunt maken blijven wel hangen
Niet alleen de mini'squote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:10 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de helft van alle mannelijke Fok-mini's hemDat wordt wat straks in v&a
Ah, jij ook al.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Buh, wat een nachten! Stom! Sterkte SQ en BE!
Ik ging om 20:00 slapen want ik had gisteren de hele dag hoofdpijn en was gesloopt.
Bij de nachtvoeding om 3:00 was de pijn weg.
En nu.. Jawel.. HoofdpijnEn ik MOET naar school want een dag vol mondelingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forte is idd geen bijvoeding maar wat Kwak al zei... Is misschien wel het overwegen waard in jouw geval Kwak
![]()
Zoe wat gaan die van jou hard zeg![]()
Iets bij Goodmoodkid laten bedrukken (Jaa, ze zijn er weer)? Of Simplycolors?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:32 schreef exode het volgende:
Ok, ik Google me suf:
We zoeken een longsleeve voor de kleine man zijn verjaardag. Iets met slingers, of taart, of confetti. Iets feestigs. Heeeeelp! (of kan ik dat beter in het kleding topic vragen, waar ik niet heel wil want dan ben ik echt failliet denk ik)
Forte niet, maar nutriton welquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:43 schreef kwakz0r het volgende:
Forte is geen bijvoeding overigens, zitten naar verhouding iets meer eiwitten in en daardoor wat zwaarder om te verteren en langer voldaan gevoel. Geen extra kcal.
+1quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:49 schreef Franny_G het volgende:
Ik wist tot op een paar seconden geleden niet eens wat een cakesmash was!
En dan stukken taart met snot en gezichtsafdruk uitdelenquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Cakesmashen was toch vroeger gewoon op je verjaardagstaart meppen? Ik kan niet met de verhipping omgaan geloof ik
snotcakequote:Op woensdag 21 januari 2015 13:52 schreef Skittles het volgende:
[..]
En dan stukken taart met snot en gezichtsafdruk uitdelen![]()
Ik heb mijn foto's nog van mijn eerste verjaardag. Taart met snot vermengd met tranen omdat ik het bij nader inzien toch niet leuk vond![]()
Voor nu zou ik op de eerste verjaardag gewoon een stukje taart afsnijden en daar mag ze naar hartelust op meppen, maar een hele aparte taart daarvoor vind ik zonde van het geld
ik vind dat zelfs al vrij uitgebreidquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:52 schreef Franny_G het volgende:
Maar goed, ik maak geen Big Deal van de eerste verjaardag. Op de verjaardag zelf moet ik werken en gaat I naar het kdv, en dat vind ik eigenlijk wel leuk voor haar, want daar vieren ze het dan ook een beetje. In het weekend vieren we het thuis. Maar dat komt neer op twee ballonen, een slinger, een taart (gewoon een appeltaart van Dudok of zo, omdat ik die zelf lekker vind) en dan komen de opa's, oma's eerst en daarna nog wat familie en een enkele vriend(in). Veel vrienden/vriendinnen van me kunnen niet dat weekend en eerlijk gezegd vind ik helemaal prima dat het niet heel druk wordt. Dat is voor I toch allemaal veel te veel.
.
Ik wil eigenlijk ook niet alle ooms & tantes + kinderen uitnodigen, want dan wordt het echt druk... ff bedenken nog hoe we dat gaan doen...quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:08 schreef Kursor het volgende:
1e verjaardag
Bij M hebben we het toen klein gehouden, alleen opa's, oma's, mijn broertje, twee schoonzussen en vriend van schoonzus. Tussen koffie en lunchtijd. Druk zat voor zo'n kleintje. En wat vond ze 's morgens de ballonnen en de slinger in de woonkamer mooi!
(En de rest van de familie nam het ons niet echt in dank af dat we ze niet hadden uitgenodigd :- )
Nu zal het wel wat anders gaan, want J is echt al wel meer gewend, er is meer aanhang. Maar mijn voorkeur is zeker een klein feestje. En inpakpapier blijft tot de derde verjaardag eigenlijk de grootste hit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Snap ikquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:12 schreef exode het volgende:
Het zijn niet onze ooms en tantes he....die van hem
Kortom mijn zwagers, zus etc. Wij waren thuis met 3, vrouw met 4. En allemaal aanhang en kinderen ondertussen.
Ik ga het eens proberen, naar mijn idee reikt hij altijd met rechts als hij in de stoel zit. Als hij in de box ligt gebruikt hij links wel gewoon.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:30 schreef Burdie het volgende:
Als je iets duidelijk bij zijn linker handje aangeeft, pakt hij het dan wel aan, Chanty?
Nee ik zit juist schuinlinks voor hem.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:38 schreef AwayTL het volgende:
Zit jij altijd aan de voor hem rechterkant?
V deed altijd veel met links, omdat ik daar altijd zit. Is nu bijgetrokken. Maar hij liet zijn arm niet zo hangen
Oh!quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:53 schreef Skittles het volgende:
Aaaah mijn baby lachte net met geluid![]()
![]()
Wat een leuke kleding Dot! Dat je een pakje hebt laten hangen is toch een goede reden om weer terug te gaan of niet?
Oh, shit, ik ben de stiefbroer en zus vergetenquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:13 schreef Fazzoletti het volgende:
Leuke kleertjes Dot!
Wat lief Skittles![]()
Hier gaan we de verjaardag klein vieren, met onze broers/zus&aanhang & (gescheiden)ouders zitten we al op 16 man. Als ik ook al stief-broer/zussen&aanhang moet uitnodigen kan ik er nog 14 bij optellen![]()
Ik vind kinderverjaardagen wel een lastig iets. Veel vriendinnen hebben kinderen maar die zie ik zelden/nooit. Wat heeft zo'n kind er dan aan dat ik op z'n verjaardag kom?Het lijkt soms alsof het een goede reden is om te borrelen met vrienden terwijl het m.i. om het kind moet draaien
Valt me echt tegen van je Nikkiquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leuke kleertjes Dot!
GM ze wordt inderdaad groot!
Wij vieren elke verjaardag best uitgebreid (ongeveer 30 mensen). Ook de eerste verjaardag wordt dus groot gevierd. Sowieso maak ik voor elke verjaardag van de kinderen een uitnodiging die ik opstuur, omdat ik het gewoon leuk vind om crea bezig te zijn. Liefst bakte ik ook de taart zelf, maar ik heb nu de keus gemaakt een taart te bestellen, omdat ik er echt geen tijd voor heb.
gelukkigquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:19 schreef JufMariska het volgende:
Is ook zo SQ, weet ik tussen m'n extreme weekdiermomenten ook best![]()
Na 1 borst en een flinke hap melk over me heen kreeg ik een big smileHij kan in elk geval nog lachen
Goed nieuws! En wie weet is ze vanavond/vannacht ook wel rustiger omdat ze niet heftig hoeft te clusterenquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
Die baby van mij heheel de dag vrolijk en tevreden geweest op het kdv en 380 cc gedronken
Ben benieuwd wat de prijs gaat zijn
Yep, hier precies hetzelfde. Ze is op het kdv altijd zo stoer, lekker spelen, nieuwsgierig, ontdekken. En dan bij mij wordt ze weer helemaal aanhankelijk baby'tje.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij mij zijn T en S ook altijd huileriger dan op het kdv en ook bij papa huilen ze minder. Doordeweeks is het zodra ik na mijn werk ons huis binnenstap altijd huilen geblazen. Gewoon in een split second gaat de stemming van gezellig en spelen naar ik wil NU opgepakt worden. En als ik hele dagen thuis ben hangen ze ook beiden vaak aan mijn been.
Da's toch ook eigenlijk wel heel lief hequote:Op woensdag 21 januari 2015 19:50 schreef Franny_G het volgende:
Yep, hier precies hetzelfde. Ze is op het kdv altijd zo stoer, lekker spelen, nieuwsgierig, ontdekken. En dan bij mij wordt ze weer helemaal aanhankelijk baby'tje.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
M. slaapt ook nog steedslege wieg naast me
Kwak, hoe was het huisjes kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ja dat herken ik wel, had bij mij met veel te laag ijzergehaalte te maken...quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:20 schreef NotTheSame het volgende:
Meeh, bijlezen lukt me nog steeds niet echt, heb echt het geheugen van een goudvis en de concentratie van een sprinkhaan.
Ik lees vanalles over zieke kindjesen bijna Jarige Jobjes
.
Kwakzor wat een mooi mannetje en wat een mooie foto's!
Hier ligt Piranha naast me te mopperen. Sinds 2 nachten hebben we hem maar ingebakerd aangezien hij constant om zich heen ligt te maaien. Vind ie niet gaaf geloof ik!
Even een klein vraagje tussendoor. Is er iemand bekend met oorsuizen na de bevalling? Zowel de vk als de kraamhulp vinden het een vreemd iets, maar zeggen wel dat het zou kunnen dat er tijdens de persfase iets fout is gegaan.
Getver! Beterschap joh!quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:04 schreef Crumpette het volgende:
Oh en wat GM zegt met dat ijzergehalte kan ook - ik merk dat ook aan werkelijk alles. Dat werkt overigens ook ontstekingen in de hand (zo heb ik al mijn tweede borstonsteking te pakken), dus sluimerende binnenoorontsteking kan ook nog? Er is maar weinig voor nodig om je oor te verstoren
Wij geven de 'laatste' fles (zo rond acht uur) in t donker op de slaapkamer. Daarna keilen we m in bed en meestal gaat dat dan goed tot de nachtvoeding tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:20 schreef Zoë23 het volgende:
tap
Butterflowerlief
Franny! Wat knap!
Mooie M van kwak niet te vergeten natuurlijk
Wanneer brengen jullie je baby naar boven? Man brengt E en S altijd rond middernacht op bed. Ik vind dat veel te laat en ik red t niet om tot zo laat wakker te blijven..
Vind het ook geen goede bedtijd tbh maar hij zegt dat er altijd wel 1 baby lang wakker blijft.
M'n kolf staat op zolderquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:33 schreef Burdie het volgende:
Fazz, drupje gekolfde melk gebruiken![]()
.
Hier een keer 'per ongeluk' kraanwater gebruikt met schoonvegen en daarna is het weggegaan en nooit meer teruggekomen..quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoë, als je man ze om middernacht naar bed brengt, wanneer hebben ze dan hun laatste en vorige voedingen gehad? En slapen ze tussendoor dan ook al?
I heeft ook al een tijd een prutoogje. Maak het elke dag schoon met afgekoeld gekookt water en heb er al een paar keer bv in gedruppeld, maar het gaat niet weg. Verder nog tips?
Kan zijn dat het traanbuisje nog niet helemaal open is, heeft Suze ook. Gaat waarschijnlijk vanzelf over. Als het niet vanzelf over gaat dan doen ze er pas wat aan met een jaar vertelde mijn HA. Schoonhouden is belangrijk idd maar hoeft niet per sé gekookt water te zijn. Gewoon koud water is primaquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoë, als je man ze om middernacht naar bed brengt, wanneer hebben ze dan hun laatste en vorige voedingen gehad? En slapen ze tussendoor dan ook al?
I heeft ook al een tijd een prutoogje. Maak het elke dag schoon met afgekoeld gekookt water en heb er al een paar keer bv in gedruppeld, maar het gaat niet weg. Verder nog tips?
Dat is hier ook al een paar keer gebeurd als Baard schoonmaakdienst had.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Hier een keer 'per ongeluk' kraanwater gebruikt met schoonvegen en daarna is het weggegaan en nooit meer teruggekomen..
Maar het zijn toch allemaal streepjes, dan matcht het toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehehe, zo haal ik I net uit zijn bedje. Goede styling, Baard..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:17 schreef JufMariska het volgende:
![]()
J roept "wat is daar nou weer mis mee?!!" En mompelt vervolgens "sowieso, het is een báby"![]()
Haha, mannen!
jup, sinds eergisteren ineensquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:44 schreef Hilmo het volgende:
AH Soes, beterschap!
Hier gaat baby op bed zodra ik pp bed ga. Werkt niet ideaal geloof ik want vaak huilen na een paar borsten, en zodra naar boven lopen en in bed stoppen is het goedmaar vind het zo gezellig hem beneden hebben
![]()
Haren jullie ook zo uit? Nu 3 maanden na bevalling is het echt extreem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |