Mijn man zei het... ik ben zelf niet gaan kijken. Maar hij lag gewoon in zijn bedje te gillen, met zijn handjes naast zijn hoofdje en oogjes dichtquote:Op maandag 19 januari 2015 14:26 schreef Franny_G het volgende:
Burdie, hoe weet je dat hij last heeft van enge dromen? Ik vraag het me soms bij I ook wel eens af.
Herkenbaar die oververmoeidheidquote:Op maandag 19 januari 2015 21:11 schreef Zoë23 het volgende:
Man blijft komende week thuis. Ik blijf last houden van de oververmoeidheid. Van de ha moet ik uitrusten.. Heb veel klachten(pijn op de borst, slapeloosheid(slapen de baby's eindelijk..lukt het niet om in slaap te vallen) enz) ben er wel klaar mee eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ als het bij jou werkt, dan is dat goed. Soms is het misschien ook wel zo dat je in een vicieuze circel zit die je effe moet doorbreken ofzo. Zo klinkt het bij jou in ieder geval een beetje. Fijn dat het nu beter gaat!
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:37 schreef kwakz0r het volgende:
Heeft iemand hier mij net op FB toegevoegd? Ik herken de naam en de baby niet..
Hebben jullie gewoon een fb kliekje en mag ik niet meedoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Wacht maar...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Kan gebeuren DaD, inderdaad trial and error. Straf jezelf niet te hard he, hij is het zelf allang vergeten![]()
Ik ben dus weer ongesteld geworden en was door alle verhalen helemaal voorbereid op de moeder aller menstruaties. Is het gewoon na drie dagen over
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Kan gebeuren DaD, inderdaad trial and error. Straf jezelf niet te hard he, hij is het zelf allang vergeten![]()
Ik ben dus weer ongesteld geworden en was door alle verhalen helemaal voorbereid op de moeder aller menstruaties. Is het gewoon na drie dagen over
was het een progressief dingetje bij jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dikke knuffel voor jouquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:01 schreef BlueEyes het volgende:
Het was hier bij week 5 alweer gestart, zit alweer strak in een 28-30 dagenregime en werd met de keer meer en pijnlijker.
Weet meteen weer waarom ik zo blij was met de Mirena!
F knapt eindelijk op, rochelt nog flink maar de koorts is gezakt. Alleen in de avond nog klam en zweterig. Gelukkig gaat hij verder lekker en giegelt, lawaait, lacht en speelt. Nu even weer beter gaan drinken![]()
En met mij, gespannen op barsten staand bommetje, deze week horen we definitief hoe de behandeling eruit gaat zien van m'n vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |