Mijn man zei het... ik ben zelf niet gaan kijken. Maar hij lag gewoon in zijn bedje te gillen, met zijn handjes naast zijn hoofdje en oogjes dichtquote:Op maandag 19 januari 2015 14:26 schreef Franny_G het volgende:
Burdie, hoe weet je dat hij last heeft van enge dromen? Ik vraag het me soms bij I ook wel eens af.
Herkenbaar die oververmoeidheidquote:Op maandag 19 januari 2015 21:11 schreef Zoë23 het volgende:
Man blijft komende week thuis. Ik blijf last houden van de oververmoeidheid. Van de ha moet ik uitrusten.. Heb veel klachten(pijn op de borst, slapeloosheid(slapen de baby's eindelijk..lukt het niet om in slaap te vallen) enz) ben er wel klaar mee eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ als het bij jou werkt, dan is dat goed. Soms is het misschien ook wel zo dat je in een vicieuze circel zit die je effe moet doorbreken ofzo. Zo klinkt het bij jou in ieder geval een beetje. Fijn dat het nu beter gaat!
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:37 schreef kwakz0r het volgende:
Heeft iemand hier mij net op FB toegevoegd? Ik herken de naam en de baby niet..
Hebben jullie gewoon een fb kliekje en mag ik niet meedoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Wacht maar...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Kan gebeuren DaD, inderdaad trial and error. Straf jezelf niet te hard he, hij is het zelf allang vergeten![]()
Ik ben dus weer ongesteld geworden en was door alle verhalen helemaal voorbereid op de moeder aller menstruaties. Is het gewoon na drie dagen over
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Kan gebeuren DaD, inderdaad trial and error. Straf jezelf niet te hard he, hij is het zelf allang vergeten![]()
Ik ben dus weer ongesteld geworden en was door alle verhalen helemaal voorbereid op de moeder aller menstruaties. Is het gewoon na drie dagen over
was het een progressief dingetje bij jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dikke knuffel voor jouquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:01 schreef BlueEyes het volgende:
Het was hier bij week 5 alweer gestart, zit alweer strak in een 28-30 dagenregime en werd met de keer meer en pijnlijker.
Weet meteen weer waarom ik zo blij was met de Mirena!
F knapt eindelijk op, rochelt nog flink maar de koorts is gezakt. Alleen in de avond nog klam en zweterig. Gelukkig gaat hij verder lekker en giegelt, lawaait, lacht en speelt. Nu even weer beter gaan drinken![]()
En met mij, gespannen op barsten staand bommetje, deze week horen we definitief hoe de behandeling eruit gaat zien van m'n vader.
Pootje paar seconden ingedrukt houden (maakt niet uit welk)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:25 schreef Butterflower het volgende:
Sterkte Blue, spannende week!
Beterschap Kwak! Wel weer beter zijn voor vrijdag hoor!!
Hoop dat je wat rust kan vinden Zoë!
S heeft volgens mij weer een tand die door gaat komen.
Ze is erg huilerig en weinig is goed. En dan ineens is ze weer de vrolijkheid zelve.
Ze slaapt iig wel de hele nacht gelukkig.
Gisteravond in bed gelegd samen met Ewan het Droomschaap. Maar daar is ze een beetje bang voor geloof ik![]()
En hoe zet je dat ding tussentijds uit? Is er nog een andere manier dan de batterijen er uit halen?![]()
Ik heb nog 15 minuten met een harpengeluidmakend schaap in bed tv liggen kijken terwijl vriendje S in slaap aan het wiegen was
Bedankt!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:29 schreef Jentin het volgende:
[..]
Pootje paar seconden ingedrukt houden (maakt niet uit welk)
Tijdelijk, jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:17 schreef BlueEyes het volgende:
On the bright side trouwens voor de hakende/ knutselende mama's;
Handwerken kan weer rustig vanaf 6 mnd als kind wakker is!
Shhht, laat mij in mn illusiequote:
Hier ook nog niks idd. Mis het niet, maar merk wel dat ik begin te hopen dat het op gang komt de komende maanden als de borstvoeding afneemt. Ben toch wel bang dat ik weer jaren geen cyclus heb.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:13 schreef Fazzoletti het volgende:
Sterkte Blue, hopelijk kan het snel starten en slaat het goed aan![]()
Je F heeft het ook goed te pakken gehad zeg, fijn dat het nu de goede kant op gaat!
Hier nog steeds geen bloed, ben er ook niet echt rouwig om
Die angst heb ik ook ja. Ik wil dan ook echt geen hormonen oid meer om te zien of er nu wel een cyclus komt of dat het weer een ritje zkh word tztquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:26 schreef Chanty het volgende:
Hier ook nog niks idd. Mis het niet, maar merk wel dat ik begin te hopen dat het op gang komt de komende maanden als de borstvoeding afneemt. Ben toch wel bang dat ik weer jaren geen cyclus heb.
Voor z'n zestiende is dat wel over jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:41 schreef BlueEyes het volgende:
Chanty had jij niet 6 wk na de 6mnd controle ook een afspraak bij het CB?
Trouwens, Rapleymama's, wordt de schrik om grote dingen in de mond minder?
Gisteren aten wij worteltjes en had ze iets te gaar geloof ik. F stak de dapper in zijn mond en zat er echt met smaak op te kauwen en hapte er zo stukjes af. Met als gevolg dat ik als Piet Paniek weer een groot stuk uit zijn waffeltje plukte omdat ik bang ben dat ik het er niet uit geheimlichd krijg als het vastzit
Ah, jullie ook met een omweggetje Fazz?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Die angst heb ik ook ja. Ik wil dan ook echt geen hormonen oid meer om te zien of er nu wel een cyclus komt of dat het weer een ritje zkh word tzt
+1. Ook al zit nummer 2 (nog lang) niet in de planning.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:42 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Die angst heb ik ook ja. Ik wil dan ook echt geen hormonen oid meer om te zien of er nu wel een cyclus komt of dat het weer een ritje zkh word tzt
Hier ook nog niet, maar misschien denk ik daar over een paar maanden wel heel anders overquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1. Ook al zit nummer 2 (nog lang) niet in de planning.
Nee pas 5 maart weer dus dat is 2,5 maand later pas, daarom wil ik even naar het weeguurtje (en die VPK ontwijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:41 schreef BlueEyes het volgende:
Gisteren aten wij worteltjes en had ze iets te gaar geloof ik. F stak de dapper in zijn mond en zat er echt met smaak op te kauwen en hapte er zo stukjes af. Met als gevolg dat ik als Piet Paniek weer een groot stuk uit zijn waffeltje plukte omdat ik bang ben dat ik het er niet uit geheimlichd krijg als het vastzit
Ik wil wel een 2equote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Hier ook nog niet, maar misschien denk ik daar over een paar maanden wel heel anders over
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:55 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Hier ook nog niet, maar misschien denk ik daar over een paar maanden wel heel anders over
Dat zou een mooi moment zijn voor een slokje water uit een rietjesbekerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:52 schreef Fazzoletti het volgende:
Blue, F kokt hier ook wel eens maar dan komt het gewoon z'n mond uit. Om het vervolgens weer op te pakken en weer in z'n mond te stoppen![]()
Wel houd hij soms stukken in z'n mond waardoor hij daarna niet kan drinken (geen vacuum kan zuigen) Die vis ik dan, met veel drama, uit z'n mond
Ik werd juist heel makkelijk doorgestuurd maar ik had toen ook al een hele zooi aan gegevens verzameld die lieten zien dat het gewoon niet klopte wat mijn lijf deed (of beter gezegd NIET deed). Geen menstruatie een half jaar na het stoppen met de pil, elke dag positieve ovutesten, en 3 maanden tempen wat alle kanten op schoot. Maar dat ga ik nu allemaal niet doen. Mag sowieso het eerste jaar niet eens zwanger worden. Als de bv minder is en er gebeurt nog steeds niks dan ga ik na 1,5 jaar denk ik een keertje langs de HA. Maar het komt vast goed, ik geef nu nog zoveel bv dat het denk ik niet raar is dat het nog niet op gang is en dan is er ook nog het enorme gewichtsverlies.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Jij bent dan ook nog een jonkie Skittles![]()
![]()
Chanty, ik vraag me ook wel af of je met zo'n voorgeschiedenis al eerder doorgestuurd zal worden of dat de huisarts je weer afscheept met 'eerst een jaar zelf proberen'Echt, ik heb moeten lullen als brugman voor ik die doorverwijzing kreeg
I heeft het echt best lang gehad. Mijn vriend vond het eng, ik niet zo. Want ik zie dat I het heel goed kan, ze spuugt heel rustig iets weer uit en net als de kleine van Fazz stopt ze het daarna vaak weer gewoon in haar mond.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:41 schreef BlueEyes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |