Vrouwmens is op de gezonde toer, dus zal wel rauwe biefstuk met ongekookte tofu worden ofzoquote:
Sterkte...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vrouwmens is op de gezonde toer, dus zal wel rauwe biefstuk met ongekookte tofu worden ofzo
Niet zo moeilijk, op het werk zit ik al in een hoekquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nog ontkennen ook
De hoek in jij... en ga er maar eens goed over nadenken!
Beterschap!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga zodra ik zin heb kijken war de vriezer te bieden heeft. Maar weinig zin in eten vandaag
Geen honger door de verliefdheid?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga zodra ik zin heb kijken war de vriezer te bieden heeft. Maar weinig zin in eten vandaag
Misselijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen honger door de verliefdheid?
Jij?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef Merlijn het volgende:
Doodkapje heeft zijn servert opgeruimd -> Header sjtuk. Wie maakt een mooie nieuwe?
Ik wil hem wel hosten. Zal morgen kijken of ik een bannertje kan fixenquote:
Ben benieuwd wat je er van maakt. Ik zou niet eens weten wat er stondquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik wil hem wel hosten. Zal morgen kijken of ik een bannertje kan fixen
..en dan toch zo vroeg al op! Bang om in de file te staan naar je werk?quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:37 schreef Merlijn het volgende:
Lalalaa.... koffie!
Ik doe vandaag de cup-a-soup thuiswerk reclame na... Alleen geen zwembad of een serre...
Paula, voel je je al wat beter?
Vroegquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en dan toch zo vroeg al op! Bang om in de file te staan naar je werk?
OMG... Ik lig het liefst in het weekend tot 11, half 12 in mijn nestquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vroeg
Uitslapen na half 8 lukt mij echt niet, tenzij ik later dan 1 uur naar bed ga
Zolderverbouwingsmateriaal kwam om 8u...quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en dan toch zo vroeg al op! Bang om in de file te staan naar je werk?
Uitslapen en bed uit zijn wel twee verschillende dingenquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
OMG... Ik lig het liefst in het weekend tot 11, half 12 in mijn nest
[..]
Zolderverbouwingsmateriaal kwam om 8u...
Als je wint, niet meenemen naar een show van Theo Maassen he!quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zilveren camera nominaties vandaag. Spannend
Haha nee.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je wint, niet meenemen naar een show van Theo Maassen he!
Niet echt. Ik ben 't wel zat nu, dus ik wil gewoon dta het stopt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:37 schreef Merlijn het volgende:
Lalalaa.... koffie!
Ik doe vandaag de cup-a-soup thuiswerk reclame na... Alleen geen zwembad of een serre...
Paula, voel je je al wat beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |