abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:42:35 #31
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148876422
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus wat eet iedereen vanavond?
Vrouwmens is op de gezonde toer, dus zal wel rauwe biefstuk met ongekookte tofu worden ofzo _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148876845
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:42 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Vrouwmens is op de gezonde toer, dus zal wel rauwe biefstuk met ongekookte tofu worden ofzo _O-
Sterkte...
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:59:45 #33
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148876976
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Sterkte...
:P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 20 januari 2015 @ 16:09:43 #34
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_148877291
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus wat eet iedereen vanavond?
Patat!
Hmz...
  dinsdag 20 januari 2015 @ 16:10:01 #35
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_148877301
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:30 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Nog ontkennen ook :N

De hoek in jij... en ga er maar eens goed over nadenken! :(
Niet zo moeilijk, op het werk zit ik al in een hoek :P!
Hmz...
pi_148879926
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus wat eet iedereen vanavond?
Ik ga zodra ik zin heb kijken war de vriezer te bieden heeft. Maar weinig zin in eten vandaag ;(
pi_148880243
Paella, snert en restje bami. :9~
pi_148880394
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ga zodra ik zin heb kijken war de vriezer te bieden heeft. Maar weinig zin in eten vandaag ;(
Beterschap!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148880400
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:28 schreef Iemand91 het volgende:
Paella, snert en restje bami. :9~
Damn wat een combi :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148881829
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Damn wat een combi :D
Maar lekker! :9
pi_148885201
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ga zodra ik zin heb kijken war de vriezer te bieden heeft. Maar weinig zin in eten vandaag ;(
Geen honger door de verliefdheid? :P
pi_148892100
Even een vraagje voor degenen die ooit foto's verkocht hebben. Ik heb in november op een circuit foto's gemaakt. Nu heeft de organisator me gevraagd om een prijslijst te sturen voor een volgende track day.

Aangezien ik nog nooit geld heb gevraagd voor mijn foto's, heb ik geen enkel idee wat ik hiervoor mag vragen. De organisator wil de foto's uiteindelijk aan de deelnemers verkopen als een persoonlijke herinnering. Iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken?
  dinsdag 20 januari 2015 @ 22:49:53 #43
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148892922
Doodkapje heeft zijn servert opgeruimd -> Header sjtuk. Wie maakt een mooie nieuwe?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148893011
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:04 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Geen honger door de verliefdheid? :P
Misselijk ;(

Zondag griep, overal spierpijn/koorts/hoofdpijn. Gister ook nog en vandaag alleen maar ontzettend misselijk. Dus morgen nog maar niet werken ;(
pi_148893027
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef Merlijn het volgende:
Doodkapje heeft zijn servert opgeruimd -> Header sjtuk. Wie maakt een mooie nieuwe?
Jij? O+
  dinsdag 20 januari 2015 @ 22:57:03 #46
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148893219
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Jij? O+
Ik wil hem wel hosten. Zal morgen kijken of ik een bannertje kan fixen :)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148893306
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:57 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik wil hem wel hosten. Zal morgen kijken of ik een bannertje kan fixen :)
Ben benieuwd wat je er van maakt. Ik zou niet eens weten wat er stond :P
pi_148898441
Vroeg ;(

Op naar weissensee :Y

Superdoei! :P
  woensdag 21 januari 2015 @ 07:37:05 #49
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148899081
Lalalaa.... koffie!
Ik doe vandaag de cup-a-soup thuiswerk reclame na... Alleen geen zwembad of een serre...

Paula, voel je je al wat beter?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148899451
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 07:37 schreef Merlijn het volgende:
Lalalaa.... koffie!
Ik doe vandaag de cup-a-soup thuiswerk reclame na... Alleen geen zwembad of een serre...

Paula, voel je je al wat beter?
..en dan toch zo vroeg al op! Bang om in de file te staan naar je werk? :P
  woensdag 21 januari 2015 @ 08:21:14 #51
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148899492
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 08:15 schreef DonJames het volgende:

[..]

..en dan toch zo vroeg al op! Bang om in de file te staan naar je werk? :P
Vroeg :?

Uitslapen na half 8 lukt mij echt niet, tenzij ik later dan 1 uur naar bed ga :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 21 januari 2015 @ 09:15:03 #52
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148900250
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 08:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Vroeg :?

Uitslapen na half 8 lukt mij echt niet, tenzij ik later dan 1 uur naar bed ga :')
OMG... Ik lig het liefst in het weekend tot 11, half 12 in mijn nest :P

quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 08:15 schreef DonJames het volgende:

[..]

..en dan toch zo vroeg al op! Bang om in de file te staan naar je werk? :P
Zolderverbouwingsmateriaal kwam om 8u...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 21 januari 2015 @ 09:16:30 #53
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148900274
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:15 schreef Merlijn het volgende:

[..]

OMG... Ik lig het liefst in het weekend tot 11, half 12 in mijn nest :P

[..]

Zolderverbouwingsmateriaal kwam om 8u...
Uitslapen en bed uit zijn wel twee verschillende dingen :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148900373
Goedemorgen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148900521
Mogguh
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 21 januari 2015 @ 09:35:47 #56
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_148900630
Zilveren camera nominaties vandaag. Spannend *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_148900684
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zilveren camera nominaties vandaag. Spannend *O*
Als je wint, niet meenemen naar een show van Theo Maassen he! :P
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 21 januari 2015 @ 09:40:39 #58
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_148900728
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:38 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Als je wint, niet meenemen naar een show van Theo Maassen he! :P
Haha nee. _O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_148900852
https://iso.500px.com/

Mooie posts, foto verzamelingen, tutorials etc.
pi_148901788
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 07:37 schreef Merlijn het volgende:
Lalalaa.... koffie!
Ik doe vandaag de cup-a-soup thuiswerk reclame na... Alleen geen zwembad of een serre...

Paula, voel je je al wat beter?
Niet echt. Ik ben 't wel zat nu, dus ik wil gewoon dta het stopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')