abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2015 @ 10:52:16 #101
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148936644
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:41 schreef Puala het volgende:

[..]

Wat lief O+
Dit! Ontzettend tof!
Trekt dat nou nog flink wat stroom of niet?

quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:41 schreef Puala het volgende:

[..]

* Puala schenkt een bakkie koffie in. Koekje er bij?
Ik doe een sjookoolaatje... :)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148936740
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:49 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

idd! ze belden van de week toen ze niet thuis was.
Wist gewoon niet hoe ik erop moest reageren!
Zijn nu de zolder aan het opruimen, en heeeel misschien dat het traphekje eraan moet geloven.
het past allemaal NET of NET niet straks ;)
Haha, passen en meten :D

Altijd spannend ;)
pi_148936896
i
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:52 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Dit! Ontzettend tof!
Trekt dat nou nog flink wat stroom of niet?

[..]

Ik doe een sjookoolaatje... :)
ik geloof dat als ze er een half uur in zit dat het 50 cent aan stroom verbruikt.
Veel langer erin zitten is ook niet goed, dus max 50 cent per x.
laat ze er 4x per week in gaan (lijkt me aardig veel) dan zouden we 8 euro aan stroom per maand kwijt zijn aan dat ding.

edit.. ff googlen naar gelijkwaardige cabines. blijkt dat het verbruik de helft is.. zou dus 4 euro stroom per maand zijn met 4x gebruiken per week van een half uurtje :)

quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:55 schreef Puala het volgende:

[..]

Haha, passen en meten :D

Altijd spannend ;)
Ik kan gelukkig aardig meten (en ook wel een beetje klussen)
bouwopleiding he :P
Alleen hoe mijn schoonvader thuis de cabine heeft opgemeten is de vraag haha.
We zullen het zaterdag zien *D

[ Bericht 3% gewijzigd door Flipmoehoe op 22-01-2015 11:08:18 ]
pi_148937546
Ik denk dat het al het geld waard is als het maar helpt :Y

Mijn moeder is helaas voorzien van dezelfde diagnose ;( ik zou niet weten of zoiets voor haar zou werken. Die gaat regelmatig onder de zonnebank en dat werkt dan wel even :)
  donderdag 22 januari 2015 @ 11:28:58 #105
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148937587
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:00 schreef Flipmoehoe het volgende:
i

[..]

ik geloof dat als ze er een half uur in zit dat het 50 cent aan stroom verbruikt.
Veel langer erin zitten is ook niet goed, dus max 50 cent per x.
laat ze er 4x per week in gaan (lijkt me aardig veel) dan zouden we 8 euro aan stroom per maand kwijt zijn aan dat ding.

edit.. ff googlen naar gelijkwaardige cabines. blijkt dat het verbruik de helft is.. zou dus 4 euro stroom per maand zijn met 4x gebruiken per week van een half uurtje :)

[..]

Ik kan gelukkig aardig meten (en ook wel een beetje klussen)
bouwopleiding he :P
Alleen hoe mijn schoonvader thuis de cabine heeft opgemeten is de vraag haha.
We zullen het zaterdag zien *D
Kennis van me heeft hetzelfde, die hebben in de garage zo'n ding en dat helpt haar ook best aardig.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148937642
Ze heeft het vooral ook met regenachtig weer, meer deze periode.
Echte vorst dan valt het wel mee.

Bij haar ouders thuis knapt ze er aardig van op.
Denk dat het haar wel goed doet om er regelmatig in te gaan.
Dat is zeker het geld waard :)
  donderdag 22 januari 2015 @ 11:32:55 #107
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148937694
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:00 schreef Flipmoehoe het volgende:
i

[..]

ik geloof dat als ze er een half uur in zit dat het 50 cent aan stroom verbruikt.
Veel langer erin zitten is ook niet goed, dus max 50 cent per x.
laat ze er 4x per week in gaan (lijkt me aardig veel) dan zouden we 8 euro aan stroom per maand kwijt zijn aan dat ding.

edit.. ff googlen naar gelijkwaardige cabines. blijkt dat het verbruik de helft is.. zou dus 4 euro stroom per maand zijn met 4x gebruiken per week van een half uurtje :)

[..]

Ik kan gelukkig aardig meten (en ook wel een beetje klussen)
bouwopleiding he :P
Alleen hoe mijn schoonvader thuis de cabine heeft opgemeten is de vraag haha.
We zullen het zaterdag zien *D
Oh dat valt best wel mee :) Laat het mijn vriendin maar niet horen, kan ik de enige vrije hoek in de zolder straks nog even bijtrekken :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148937734
Verder nog genoeg projectjes staan om te doen thuis:
* bureautje maken met een krijtbord voor de kleine incl. 2 houten kistjes waar haar speelgoed in kan.
* Cinewall maken van regelwerk met daarop gipsplaten. deze behangen en voorzien van een verfje.
met een (zwevend) kastje voor de audio apparatuur en wat ander spul.
Rondom een ledstrip die te bedienen is met je telefoon/ipad en ook gewoon warm wit licht geeft :)
pi_148937768
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:32 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Oh dat valt best wel mee :) Laat het mijn vriendin maar niet horen, kan ik de enige vrije hoek in de zolder straks nog even bijtrekken :P
de platen zijn er nog niet.. ff paar regeltjes erbij in en hupla de vrouw ook weer tevreden ;)
(afmeting cabine, 130x110cm. kan je vast de grote van het kamertje bepalen :P
  donderdag 22 januari 2015 @ 11:37:20 #110
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148937833
Crap... dat past gewoon... :X
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:35 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

de platen zijn er nog niet.. ff paar regeltjes erbij in en hupla de vrouw ook weer tevreden ;)
(afmeting cabine, 130x110cm. kan je vast de grote van het kamertje bepalen :P
Oh nee. De hoogte vast niet -> schuin dak...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148937866
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:37 schreef Merlijn het volgende:
Crap... dat past gewoon... :X

[..]

Oh nee. De hoogte vast niet -> schuin dak...
ik hoop voor je dat ze dit topic niet leest >:)
erm, geloof 2 meter hoog, maar dat weet ik niet zeker
pi_148937869
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:34 schreef Flipmoehoe het volgende:
Verder nog genoeg projectjes staan om te doen thuis:
* bureautje maken met een krijtbord voor de kleine incl. 2 houten kistjes waar haar speelgoed in kan.
* Cinewall maken van regelwerk met daarop gipsplaten. deze behangen en voorzien van een verfje.
met een (zwevend) kastje voor de audio apparatuur en wat ander spul.
Rondom een ledstrip die te bedienen is met je telefoon/ipad en ook gewoon warm wit licht geeft :)
Ooh kort lijstje :P
pi_148937970
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:38 schreef Puala het volgende:

[..]

Ooh kort lijstje :P
valt idd mee, het eerste heb ik zo klaar..
straks ff de werkplaats timmerman wat planken laten schaven, kort ik ze zelf af en zet ik ze vast in de grondverf.
Daarna zet ik het spul wel een x in elkaar op een vrije dag.
Heb ik de werkplaats voor me alleen :P

Andere project is nog ff kijken qua afmeting en hoe het kastje moet worden.
Zal van het voorjaar wel een x gaan gebeuren.

en tja.. afgelopen jaren heb ik wel wat gedaan hoor :D
Vensterbanken, schroten van de muur en behang erop.
Slaapkamers boven behangen.
Nieuw laminaat beneden en boven.
overkapping / zitje achter het huis in de tuin (ook bij mijn schoonouders)
barbequemeubel
tafel voor buiten.
houten vloer onder de overkapping
Frame met wapening over de vijver.
houten kist voor dekbedden etc
houten mand voor de hond
en vergeet vast wel wat :P

elke keer ziet FrauFlip weer wat op Pinterest, daarna moet ik het weer realiseren :P
  donderdag 22 januari 2015 @ 11:46:11 #114
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148938097
Wat een klushelden hier.... I salute you _O_

Zelf ben ik niet zo'n held.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148938307
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:42 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

valt idd mee, het eerste heb ik zo klaar..
straks ff de werkplaats timmerman wat planken laten schaven, kort ik ze zelf af en zet ik ze vast in de grondverf.
Daarna zet ik het spul wel een x in elkaar op een vrije dag.
Heb ik de werkplaats voor me alleen :P

Andere project is nog ff kijken qua afmeting en hoe het kastje moet worden.
Zal van het voorjaar wel een x gaan gebeuren.

en tja.. afgelopen jaren heb ik wel wat gedaan hoor :D
Vensterbanken, schroten van de muur en behang erop.
Slaapkamers boven behangen.
Nieuw laminaat beneden en boven.
overkapping / zitje achter het huis in de tuin (ook bij mijn schoonouders)
barbequemeubel
tafel voor buiten.
houten vloer onder de overkapping
Frame met wapening over de vijver.
houten kist voor dekbedden etc
houten mand voor de hond
en vergeet vast wel wat :P

elke keer ziet FrauFlip weer wat op Pinterest, daarna moet ik het weer realiseren :P
Nice _O_

Ik heb ook nog wel een lijstje :')
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:00:55 #116
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148938549
Lijstje:

Trap kopen
Gordijnen ophangen
Lampen ophangen

Zou mooi zijn als dat zondagmiddag gebeurd is *)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:02:28 #117
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148938592
Mijn lijstje voor vandaag:

- dwarsbalken voorzolder afmaken
- rand vliezotrap plaatsen
- dwarswand isoleren
- gipsplaat ertegenaan
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148938598
ff wat foto's her en der opgezocht van mijn klusprojectjes *D

*bbq meubel


* onze eigen overkapping met houten vloer


* overkapping bij schoonouders


* lijst voor spiegel


*frame + wapening en de tafel


* tafel
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:05:00 #119
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148938675
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:02 schreef Flipmoehoe het volgende:
ff wat foto's her en der opgezocht van mijn klusprojectjes *D

*bbq meubel
[ link | afbeelding ]

* onze eigen overkapping met houten vloer
[ link | afbeelding ]

* overkapping bij schoonouders
[ link | afbeelding ]

* lijst voor spiegel
[ link | afbeelding ]

*frame + wapening en de tafel
[ link | afbeelding ]

* tafel
[ link | afbeelding ]
Gaaf! Mooi BBQ meubel :Y
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148938819
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:02 schreef Flipmoehoe het volgende:
ff wat foto's her en der opgezocht van mijn klusprojectjes *D

*bbq meubel
[ link | afbeelding ]

* onze eigen overkapping met houten vloer
[ link | afbeelding ]

* overkapping bij schoonouders
[ link | afbeelding ]

* lijst voor spiegel
[ link | afbeelding ]

*frame + wapening en de tafel
[ link | afbeelding ]

* tafel
[ link | afbeelding ]
Gaaf hoor :Y

Ik wil mijn BBQ ook nog in een meubel verwerken :D
pi_148938840
* Puala ijsbeert

M'n moeder is om 10u opgehaald voor de OK. Verdoving zetten zou 20 min duren, ingreep maximaal een uur. En nog geen nieuws.

Meh.
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:11:16 #122
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148938900
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:09 schreef Puala het volgende:
* Puala ijsbeert

M'n moeder is om 10u opgehaald voor de OK. Verdoving zetten zou 20 min duren, ingreep maximaal een uur. En nog geen nieuws.

Meh.
Meh.... * Merlijn mee ijsbeert.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148939665
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:05 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Gaaf! Mooi BBQ meubel :Y
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:08 schreef Puala het volgende:

[..]

Gaaf hoor :Y

Ik wil mijn BBQ ook nog in een meubel verwerken :D
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:09 schreef Puala het volgende:
* Puala ijsbeert

M'n moeder is om 10u opgehaald voor de OK. Verdoving zetten zou 20 min duren, ingreep maximaal een uur. En nog geen nieuws.

Meh.
Tnx! bbq meubel stelt echt weinig voor.
Met een halve dag had ik hem in elkaar.
Op het werk hebben we uiteraard ook al het gereedschap voor het grijpen :)

Sterkte met je moeder! wachten is nooit fijn...
pi_148939734
Ik heb een gas BBQ op wankelig onderstel en ik wil hem verwerken in een klein keukenblokje. Dus ook gelijk stromend water er bij als het even kan :)
pi_148939807
Ik wil straks zo'n stenen bbq anex pizza oven in de tuin.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:44:12 #126
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148939896
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil straks zo'n stenen bbq anex pizza oven in de tuin.
Die zijn duuuuuuur :(
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148939925
Dure smaak TP :+

Zo'n pizza oven of whatever dan ook met pizza zal bij mij nooit een wens worden. Allergie voor tomaat, paprika ed maakt het wel zo lastig om wat lekkers te vinden dat ik het heb opgegeven :P
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:53:39 #128
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148940204
Ik vind eignelijk geen reet aan BBQ'en. Duurt te lang voor het vlees klaar is en echt meerwaarde heeft het niet.

Gezellig is het wel vaak, dat dan weer wel.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148940522
Hehe, ze is terug van de OK en alles is goed gegaan.

* Puala haalt opgelucht adem
pi_148940919
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:05 schreef Puala het volgende:
Hehe, ze is terug van de OK en alles is goed gegaan.

* Puala haalt opgelucht adem
Goed nieuws, fijn *O*
pi_148940941
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:18 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Goed nieuws, fijn *O*
Ja best wel :D Ze hebben alleen niet de verdoving gedaan zoals afgesproken (alleen haar arm) maar haar even een geheel roesje gegeven. Ze keek net best stoned op de foto die ik zag _O-
pi_148941455
Ik heb idd een behoorlijk prijzige snaak.

En fijn dat ze van de OK af is Puala!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148946288
Dus alles is weer OK?
pi_148946492
quote:
12s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Dus alles is weer OK?
Los van dufheid van de narcose en een giga dot verband en pleisterwerk om haar hand wel ;)

Het is haar niet meegevallen ;(
pi_148946555
Ik heb net gewoon mijn raambekleding besteld O+ Wát een mijlpaal O+

Niet wat ik vanaf dag 1 in gedachten had (houten jaloezieën) ivm het dikke pakket wat je bovenaan hebt met ramen van 180/250 hoog. Maar gewoon aluminium wit. Toch soort van hetzelfde O+

En, wonderbaarlijk, alles van 1 en hetzelfde merk voor erker, openslaande deuren, keukendeur, keukenraam enz. En dat zijn best flink wat verschillende maten in 1 bestelling :D
pi_148947817

Sony FS7 Test door Jon Cole

This is What Your Friends Really Think of That Fancy New Camera of Yours
pi_148960376
Eigenlijk geen geschikt topic voor dit maar omdat het bijv. niet alleen voor Canon geldt toch maar hier posten:

Sigma 24-105 f/4 DG OS Discontinued
quote:
We posted back in the fall that Sigma had halted production indefinitely of the relatively new 24-105 f/4 DG OS lens. We’re now told that the lens is in fact discontinued and production has been halted forever.

There was no word as to why it was discontinued, I can only assume the market for a 24-105 on the Canon side is extremely saturated and that the Sigma wasn’t a big enough leap forward in terms of optical quality to purchase over the “kit” lens from Canon. There’s also a possibility the cost of production was too high to keep the price competitive.

We’re still waiting on an official release about this from Sigma
Pas eind 2013 aangekondigd...

  vrijdag 23 januari 2015 @ 12:53:48 #138
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148975421
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 22:14 schreef Iemand91 het volgende:
Eigenlijk geen geschikt topic voor dit maar omdat het bijv. niet alleen voor Canon geldt toch maar hier posten:

Sigma 24-105 f/4 DG OS Discontinued

[..]

Pas eind 2013 aangekondigd...

[ afbeelding ]
Ik ben dan ook prima tevreden met mijn Canon 24-105...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148976094
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:53 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik ben dan ook prima tevreden met mijn Canon 24-105...
same here! fijne universele lens ^O^
pi_148976446
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 13:19 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

same here! fijne universele lens ^O^
Idem, heb ook nooit begrepen waarom Sigma nou juist met die lens is gekomen.
pi_148976554
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 13:30 schreef DonJames het volgende:

[..]

Idem, heb ook nooit begrepen waarom Sigma nou juist met die lens is gekomen.
idd, ook qua prijs is de canon versie nog redelijk betaalbaar
pi_148976632
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 13:34 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

idd, ook qua prijs is de canon versie nog redelijk betaalbaar
Hij is goedkoper dan de Sigma, lichter, en er past een normale maat filter op. De Sigma schijnt optisch iets beter te zijn, maar aangezien de Canon ook gewoon prima is kiest men doorgaans voor de lens met de rode ring.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 23 januari 2015 @ 15:54:56 #144
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_148981106
Sowieso zijn ze goed bezig met die Art reeks.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_148981203
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 15:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sowieso zijn ze goed bezig met die Art reeks.
Idem de Sport reeks _O_ !
  vrijdag 23 januari 2015 @ 16:57:40 #146
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_148983380
Moet zeggen dat de 24-105 van canon mijn meestgebruikte lens is, en bevalt mij nog steeds erg goed.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_148984508
Mijn meest gebruikte is 17-55 (op crop)
pi_148984862
Weeeeeeeeeeeeeekkkkkkkeeeeeeeeeennnnnndddddd
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148984930
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeekkkkkkkeeeeeeeeeennnnnndddddd
*O* plannen?
pi_148985148
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:44 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

*O* plannen?
Ja zeker. We rijden nu het dorp in waar mijn ouders wonen. Gaan daar eten. Morgen voor badkamer sanitair kijken en voor badkamer tegels. Dan eten bij schoonouders en kaarten enzo. En zondag ga ik proberen helemaal niks te doen. En jij?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148985241
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja zeker. We rijden nu het dorp in waar mijn ouders wonen. Gaan daar eten. Morgen voor badkamer sanitair kijken en voor badkamer tegels. Dan eten bij schoonouders en kaarten enzo. En zondag ga ik proberen helemaal niks te doen. En jij?
Gezellig :D

Ik ga voor de kat van mijn broer zorgen, eten geven, beetje knuffelen. Morgen afspreken met een kennis, en dan naar mijn ouders om voetbal te kijken *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2015 17:53:20 ]
pi_148985387
Mocht ik ooit nog eens upgraden naar de 6D(2) dan is het geloof ik nog best moeilijk kiezen tussen de Canon 24-105mm en de Tamron 24-70mm...

Over nieuw spul gesproken, iemand nog van plan wat te kopen bij de Media Markt met de BTW-dagen volgende week?
Jammer dat externe HDD's niet meedoen; die heb ik toch wel eens een keer nodig.
pi_148985499
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja zeker. We rijden nu het dorp in waar mijn ouders wonen. Gaan daar eten. Morgen voor badkamer sanitair kijken en voor badkamer tegels. Dan eten bij schoonouders en kaarten enzo. En zondag ga ik proberen helemaal niks te doen. En jij?
Oh gezellig en eet smakelijk alvast *O*
pi_148985511
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:53 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Gezellig :D

Ik ga voor de kat van mijn broer zorgen, eten geven, beetje knuffelen. Morgen afspreken met een kennis, en dan naar mijn ouders om voetbal te kijken *O*
Ook leuk *O*
pi_148985529
Misschien ngo wat fotograferen dit weekend, wel zin in.
Misschien vanavond nachtfotografie.

Maar pin me er niet op vast :@
pi_148985547
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:57 schreef Iemand91 het volgende:
Mocht ik ooit nog eens upgraden naar de 6D(2) dan is het geloof ik nog best moeilijk kiezen tussen de Canon 24-105mm en de Tamron 24-70mm...

Over nieuw spul gesproken, iemand nog van plan wat te kopen bij de Media Markt met de BTW-dagen volgende week?
Jammer dat externe HDD's niet meedoen; die heb ik toch wel eens een keer nodig.
Ik heb ook nog een externe hdd nodig. Ook wil ik kijken naar een black rapid strap.
pi_148985604
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien ngo wat fotograferen dit weekend, wel zin in.
Misschien vanavond nachtfotografie.

Maar pin me er niet op vast :@
Het is zo koud buiten ;(
pi_148985742
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:03 schreef Puala het volgende:

[..]

Het is zo koud buiten ;(
Maar wel droog :P
pi_148986125
Tot middernacht wel geloof ik
pi_148986676
Nondeju op de gang van mijn app is het al koud :X
pi_148986753
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb :P
pi_148986773
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:48 schreef Puala het volgende:
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb :P
* Geo4kant zit straks op zijn hurken in de kou te kloten aan de cam.. "Goffetomme had ik maar naar Puala geluisterd"
pi_148986867
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:49 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

* Geo4kant zit straks op zijn hurken in de kou te kloten aan de cam.. "Goffetomme had ik maar naar Puala geluisterd"
Ik lig op de bank met de voetjes tegen de verwarming O+
pi_148989857
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb ook nog een externe hdd nodig.
Pas was op Amazon.de een 4TB 3.5" schijf voor ¤99.
Dom dat ik 'm toen niet gekocht hebt; dat is namelijk echt goedkoop ;( ...
pi_148990224
Hoe doen jullie de rode teksten?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148990425
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe doen jullie de rode teksten?
/ me zonder spatie en dan je tekst er achter
pi_148991030
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:34 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Pas was op Amazon.de een 4TB 3.5" schijf voor ¤99.
Dom dat ik 'm toen niet gekocht hebt; dat is namelijk echt goedkoop ;( ...
Almost too good to be true :o
Ik heb waarschijnlijk aan 1TB genoeg. Is een 3e kopie voor offsite.
pi_148991481
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:51 schreef Puala het volgende:

[..]

/ me zonder spatie en dan je tekst er achter
Ha weer wat geleerd..

Ibf newbie..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148991571
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
Almost too good to be true :o
Amazon heeft nogal vaak goede aanbiedingen.
quote:
Ik heb waarschijnlijk aan 1TB genoeg. Is een 3e kopie voor offsite.
Ik ook wel eigenlijk, maar koop liever zoiets op de groei.
Kunnen anderen ook een backup plaatsen bijvoorbeeld.
Maar gaat me vooral om, om m'n RAW's en bewerkte foto's die op m'n NAS staan veilig te stellen wat samen zo'n 60GB o.i.d. is.
Eigenlijk best link dat daar geen enkele backup van is. :X

En dan was die 4TB à ¤99 niet eens zo gek veel duurder dan een van bijvoorbeeld 2TB.
pi_148991893
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:24 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Amazon heeft nogal vaak goede aanbiedingen.

[..]

Ik ook wel eigenlijk, maar koop liever zoiets op de groei.
Kunnen anderen ook een backup plaatsen bijvoorbeeld.
Maar gaat me vooral om, om m'n RAW's en bewerkte foto's die op m'n NAS staan veilig te stellen wat samen zo'n 60GB o.i.d. is.
Eigenlijk best link dat daar geen enkele backup van is. :X

En dan was die 4TB à ¤99 niet eens zo gek veel duurder dan een van bijvoorbeeld 2TB.
Dat is link ja. :P Genoeg NAS'sen die gehacked worden en hardeschijven kunnen ook kapot gaan, wat regelmatig gebeurd.
pi_148995755
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:32 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dat is link ja. :P Genoeg NAS'sen die gehacked worden en hardeschijven kunnen ook kapot gaan, wat regelmatig gebeurd.
Gelukkig is het mij nog nooit overkomen.

Kon nooit bedenken of ik 2.5" of 3.5" wilde (wil nu gewoon 3.5") en hoeveel TB.
Ik moet gewoon een keus maken hoeveel TB ik wil en dan gewoon bestellen.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 23 januari 2015 @ 23:06:53 #172
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_148995866
Dat hele back-up systeem heeft me ook wel hersenbrekers gekost. Maar goed nu externe schijven, NAS bij ouders ergens verder in het land dus mocht de boel in de brand vliegen dan hebben we het ergens anders. Alsnog 16TB inmiddels :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_148997329
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat hele back-up systeem heeft me ook wel hersenbrekers gekost.
Alles staat op de NAS. Ook de RAW's en Lightroom previews etc.
En de bewerkte foto's ook.

Wil dus nu een externe schijf waar ik alles op pleur en bij familie leg.
quote:
Maar goed nu externe schijven, NAS bij ouders ergens verder in het land dus mocht de boel in de brand vliegen dan hebben we het ergens anders. Alsnog 16TB inmiddels :+
Maar jij bent dan ook profi :+
pi_149002631
Echt een ochtend om op de weg te zitten dit
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149002879
Zo slecht ja? Ik mag met een goed half uur ook de auto in. Geen zin in
pi_149003468
Ok. Ik stond verkeerd om op een kruispunt. Kutsneeuw.
pi_149004391
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 08:39 schreef Puala het volgende:
Zo slecht ja? Ik mag met een goed half uur ook de auto in. Geen zin in
Jup heel slecht. Vanochtend vertrokken met ijzel daarna regen en daarna dikke sneeuw. Rot weer
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149004532
Zo, fotoshoot gehad :9 ze zet nu de foto's op de pc en zo uitzoeken :)
  zaterdag 24 januari 2015 @ 11:59:08 #179
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_149005590
Wat een pracht weer _O_! Vanochtend om 10 uur vertrokken richting Groningen, normaal een ritje van 1,5 uur maar ben al ruim 2 uur onderweg omdat het eerst stuk nog helemaal ondergesneeuwd was :O! Maar dat mag de pret niet drukken, al 2 uur lang prachtige landschappen *O*!
Hmz...
pi_149006658
Betaald krijgen vanuit Amerika, wat een ellende :') ik moet die gasten bijna uitleggen wat internet bankieren is :') "kunnen we het niet gewoon in een enveloppe versturen?!" :'(

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2015 12:47:18 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 24 januari 2015 @ 13:00:49 #181
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149006987
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 12:46 schreef andreas612 het volgende:
Betaald krijgen vanuit Amerika, wat een ellende :') ik moet die gasten bijna uitleggen wat internet bankieren is :') "kunnen we het niet gewoon in een enveloppe versturen?!" :'(
Ja. Zo kreeg ik laatst een cheque die alleen te verzilveren was in de US :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149008973
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 11:01 schreef Puala het volgende:
Zo, fotoshoot gehad :9 ze zet nu de foto's op de pc en zo uitzoeken :)
Jij was het model?
pi_149008992
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 12:46 schreef andreas612 het volgende:
Betaald krijgen vanuit Amerika, wat een ellende :') ik moet die gasten bijna uitleggen wat internet bankieren is :') "kunnen we het niet gewoon in een enveloppe versturen?!" :'(
Altijd met hun tering cheques inderdaad :') waar je dus flink op achteruit gaat..
pi_149009503
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:00 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ja. Zo kreeg ik laatst een cheque die alleen te verzilveren was in de US :')
Goede reden om eens daar op vakantie te gaan. :P
pi_149022003
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:13 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Altijd met hun tering cheques inderdaad :') waar je dus flink op achteruit gaat..
volgens hen betaal je ook iets van 30$ fee omdat het via internet bankieren gaat.. maar volgens mij is dat veel minder..
pi_149024533
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 14:12 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Jij was het model?
:Y
pi_149024621
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:16 schreef Puala het volgende:

[..]

:Y
Ik vind dat altijd maar gek, voor de camera staan :D
pi_149024706
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:18 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd maar gek, voor de camera staan :D
Ik vind het tof mits goeie afspraken :)
pi_149024724
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:21 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik vind het tof mits goeie afspraken :)
Was het nude?
pi_149024979
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:21 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Was het nude?
Nee, maar ik hoef niet met mn hoofd op facebook als promotie van de studio oid ;)
pi_149024999
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:14 schreef andreas612 het volgende:

[..]

volgens hen betaal je ook iets van 30$ fee omdat het via internet bankieren gaat.. maar volgens mij is dat veel minder..
En als je het op een andere manier doet wordt er weer een fee gerekend omdat je het níet via internetbankieren doet.
Amerikanen en tarieven :')
pi_149025030
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:31 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee, maar ik hoef niet met mn hoofd op facebook als promotie van de studio oid ;)
Oke :) , ben wel benieuwd, dus als je wilt/ik mag, dan wil ik ze wel zien.
pi_149034522
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:31 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

En als je het op een andere manier doet wordt er weer een fee gerekend omdat je het níet via internetbankieren doet.
Amerikanen en tarieven :')
haha inderdaad
pi_149041096
24-70mm laten vallen :'( #stuk

Verder wel leuk hier hoor :W

pi_149041111
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 14:50 schreef Uncle het volgende:
24-70mm laten vallen :'( #stuk

Verder wel leuk hier hoor :W

[ afbeelding ]
Au :'(

Nog te repareren?
pi_149041126
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:33 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Oke :) , ben wel benieuwd, dus als je wilt/ik mag, dan wil ik ze wel zien.
Ga ik over nadenken ;) het duurt 2 weken voor de afdrukken er zijn dus moet zelf ook nog even geduld hebben :)
pi_149041135
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 14:50 schreef Puala het volgende:

[..]

Au :'(

Nog te repareren?
Geen idee, zal wel duur worden... Gelukkig verzekerd maar die kunnen we de komende 2 weken in elk geval alleen nog op 28mm gebruiken :P
pi_149044972
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 14:50 schreef Uncle het volgende:
24-70mm laten vallen :'( #stuk

Verder wel leuk hier hoor :W

[ afbeelding ]
Weer een toffe plaat
pi_149045096
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 14:50 schreef Uncle het volgende:
24-70mm laten vallen :'( #stuk

Verder wel leuk hier hoor :W

[ afbeelding ]
Klote man :X .
pi_149045852
quote:
15s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:56 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Klote man :X .
Jep, maar eigen schuld... zonnekap er niet op en iets te gehaast uit de tas gepakt waarbij de strap bleef steken en hij uit mijn handen viel precies op het filterrandje... dus zoom zit nu muurvast en filterdraad gebroken :{ Balen maar is niet anders.

Gelukkig kan ik de 24-70 op zich wel even missen, genoeg ander bij me... als de 300mm of de groothoek was gevallen was ik iets chagerijniger geweest nu :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')