SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote]
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Koop een crossmotorquote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef Andyy het volgende:
Elektrische mountainbikes zijn trouwens best lame. Je kan maar tot 25 kmh
Neem aan dat goed stijf de voorkeur heeft, behalve op kasseien?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan die fietsen zo stijf en slap maken als je zelf wilt he? Elke buis is in 3 verschillende diktes te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Neem aan dat goed stijf de voorkeur heeft, behalve op kasseien?Hangt er vanaf wat je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Neem aan dat goed stijf de voorkeur heeft, behalve op kasseien?Je kan een stijve fiets maken die toch comfortabel is hoor. Bracketstijfheid en torsiestijfheid is belangrijk, maar je ziet dat bijna elk merk tegenwoordig wel een comfortracer heeft waarmee de profs ook Parijs-Roubaix rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is dat met carbon wel eenvoudiger te realiseren denk ik. Alu is over het algemeen toch wat harder en meer stuiterig.
8 speed is ouderwets, maar lijkt me dat je die nog wel kan bestellen toch?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Leonos het volgende:
Waarom is het zo lastig om een 8 speeds ketting te bestellen?
Zie overal 9 of 10, heb ik verkeerd geteld?
En dan de gold SL jeweettoch.quote:
Ik vond het op mn giant wel sjiek staan. Die heeft al van die donkere ice grey derailleurs, en is verder ook helemaal zwart natuurlijk. Dan springt een gouden ketting er wel lekker uit.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:29 schreef Patroon het volgende:
Ik heb die gold ook op mijn fiets gehad, maar vond het geen porum. Met de zilver kleur van de andere onderdelen wordt het een druk beeld. Gewoon alles goud of alles zilverkleur
Die zit dubbelgevouwen op zn fiets man...quote:Op maandag 19 januari 2015 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Fietsketting mag dus wel goud.
En toch fietst ie ons allemaal lachend naar huisquote:Op maandag 19 januari 2015 15:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die zit dubbelgevouwen op zn fiets man...
Aldus Fretworkquote:Op maandag 19 januari 2015 15:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die zit dubbelgevouwen op zn fiets man...
Shiiit, waar heb je die foto gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |