SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote]
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Koop een crossmotorquote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef Andyy het volgende:
Elektrische mountainbikes zijn trouwens best lame. Je kan maar tot 25 kmh
Neem aan dat goed stijf de voorkeur heeft, behalve op kasseien?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan die fietsen zo stijf en slap maken als je zelf wilt he? Elke buis is in 3 verschillende diktes te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Neem aan dat goed stijf de voorkeur heeft, behalve op kasseien?Hangt er vanaf wat je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Neem aan dat goed stijf de voorkeur heeft, behalve op kasseien?Je kan een stijve fiets maken die toch comfortabel is hoor. Bracketstijfheid en torsiestijfheid is belangrijk, maar je ziet dat bijna elk merk tegenwoordig wel een comfortracer heeft waarmee de profs ook Parijs-Roubaix rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is dat met carbon wel eenvoudiger te realiseren denk ik. Alu is over het algemeen toch wat harder en meer stuiterig.
8 speed is ouderwets, maar lijkt me dat je die nog wel kan bestellen toch?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Leonos het volgende:
Waarom is het zo lastig om een 8 speeds ketting te bestellen?
Zie overal 9 of 10, heb ik verkeerd geteld?
En dan de gold SL jeweettoch.quote:
Ik vond het op mn giant wel sjiek staan. Die heeft al van die donkere ice grey derailleurs, en is verder ook helemaal zwart natuurlijk. Dan springt een gouden ketting er wel lekker uit.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:29 schreef Patroon het volgende:
Ik heb die gold ook op mijn fiets gehad, maar vond het geen porum. Met de zilver kleur van de andere onderdelen wordt het een druk beeld. Gewoon alles goud of alles zilverkleur
Die zit dubbelgevouwen op zn fiets man...quote:Op maandag 19 januari 2015 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Fietsketting mag dus wel goud.
En toch fietst ie ons allemaal lachend naar huisquote:Op maandag 19 januari 2015 15:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die zit dubbelgevouwen op zn fiets man...
Aldus Fretworkquote:Op maandag 19 januari 2015 15:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die zit dubbelgevouwen op zn fiets man...
Shiiit, waar heb je die foto gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Mij fietst ie in ieder geval naar huis.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En toch fietst ie ons allemaal lachend naar huis
Het vertekent ook wel een beetje in zo'n bocht.
JUNK!quote:Op maandag 19 januari 2015 16:33 schreef very het volgende:
www.tourdeachterdeur.nl
Heb me nog ingeschreven ook
Ik blow echt uiterst sporadisch...maar toch, lijkt me wel een geinig zooitje met allemaal wazige stoners die route fietsen.quote:
Je hoeft je voor mij niet te verdedigen hoor! Allemaal prima, anders zou ik hypocriet zijn met mijn whisky en bierliefde.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:39 schreef very het volgende:
[..]
Ik blow echt uiterst sporadisch...maar toch, lijkt me wel een geinig zooitje met allemaal wazige stoners die route fietsen.
Oh, ik bedoelde het meer als een soort verantwoording naar mezelfquote:Op maandag 19 januari 2015 16:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je hoeft je voor mij niet te verdedigen hoor! Allemaal prima, anders zou ik hypocriet zijn met mijn whisky en bierliefde.
Voor een randonneur rijdt Steve aardig door. Het is ook een verschil in concept. De variant van Kurt heeft als nadeel dat hij sneller blessures kan krijgen doordat hij in een hogere zone rijdt. Kurt heeft onderweg zijn vrouw bij zich met een volgwagen. Steve rijdt gewoon alleen en krijgt alleen ondersteuning op de overnachtingsplekken.quote:Op maandag 19 januari 2015 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een verschil in gem snelheid. Als je die fiets van Steven ziet lijkt me dat ook niet lekker door rijden. Tuurlijk moet je ook aan comfort denken bij zo'n recordpoging, maar als je daardoor iedere dag 3-4 uur langer in het zadel zit vraag ik me af hoeveel je er bij wint.
Liggen gewoon bij Decathlon op het schap.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Leonos het volgende:
Waarom is het zo lastig om een 8 speeds ketting te bestellen?
Zie overal 9 of 10, heb ik verkeerd geteld?
Juist ja. Moet je eens de debatten op YACF lezen, daar worden de voor en nadelen van die strategie uitgebreid besproken (wel erbij bedenken dat YACF nogal pro-Steve is).quote:Op maandag 19 januari 2015 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat zijn vrouw hem een jaar lang volgen?
maarja, af en toe neem ik er ook een. Maar knaag het fijne kruidje liever.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:39 schreef very het volgende:
[..]
Ik blow echt uiterst sporadisch...maar toch, lijkt me wel een geinig zooitje met allemaal wazige stoners die route fietsen.
Ik heb de fiets van kurk zeevogel nog niet gezien, maar die van stevie weegt zo'n 15 kg. Laat maar gaan,quote:Op maandag 19 januari 2015 18:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Voor een randonneur rijdt Steve aardig door. Het is ook een verschil in concept. De variant van Kurt heeft als nadeel dat hij sneller blessures kan krijgen doordat hij in een hogere zone rijdt. Kurt heeft onderweg zijn vrouw bij zich met een volgwagen. Steve rijdt gewoon alleen en krijgt alleen ondersteuning op de overnachtingsplekken.
Jeetje, laaang geleden alweer dat ik nog eens blowdequote:Op maandag 19 januari 2015 16:39 schreef very het volgende:
[..]
Nadeel van blowen is dat ik dan ook overmatig ga vreten, het liefst er ook gelijk een paar biertjes tegenaan gooi en de hele avond alleen nog maar hersendodende shit ga kijkenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:33 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Jeetje, laaang geleden alweer dat ik nog eens blowde
Eigenlijk is sporten en blowen gewoon een fantastische combinatie trouwens![]()
(eerst sporten en daarna blowen. andersom nooit geprobeerd
)
Ik heb trouwens serieus het idee dat door te blowen de 'roes' na het fietsen beter heb leren herkennen en waarderen.
Sporters zijn natuurlijk sowieso gewoon junks.
Scherp randje aan velglint? Is het gaatje bij het ventiel? Zitten er geen scherpe randjes rond het ventielgat?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:52 schreef Levitas het volgende:
@#$^%@#&& NondeKUT!
Nog geen 4km gefietst vanavond en ja hoor.. Wéér een lekke achterband. Dat is de 4e keer in 2 ritten. Ter plekke de buitenband en velg gecontroleerd, kon niks vinden, dus maar een nieuwe biba erop. Meteen omgekeerd naar huis omdat ik de bui alweer voelde hangen.
Thuis de kapotte biba in een bak water gelegd. Zelfde plek lek als zaterdag. Dus, buitenband (Continental Grand Prix 4000S ii) eraf. Hele velg nagelopen, voor de zekerheid schoongemaakt, maar was echt niks te vinden. Hele buitenband letterlijk binnenstebuiten gekeerd, millimeter voor millimeter nagelopen, ook niks te vinden. Vervolgens de velg én buitenband eens aan m`n pa gegeven om te laten checken, maar ook hij kon niks vinden.
Ik snap er werkelijk niks van![]()
![]()
Heb nu in een kleine 125km vier keer lek gereden. Durf dalijk niet meer van huis af met deze fietsWat kan er in godsnaam aan de hand zijn wat ik over het hoofd zie?
Edit: Oh ja, alle spaken zitten ook gewoon vast
Stoned de Avondetappe kijken (zonder het gezwam van Mart natuurlijk, dus geluid van de tv uit en een lekker muziekje erbij)quote:Op maandag 19 januari 2015 20:59 schreef very het volgende:
[..]
Nadeel van blowen is dat ik dan ook overmatig ga vreten, het liefst er ook gelijk een paar biertjes tegenaan gooi en de hele avond alleen nog maar hersendodende shit ga kijken
Nergens een scherp randje o.i.d te bekennen, dat is juist het vreemde.. Het gaatje zit ongeveer op 5 of 7 uur van het ventiel, dus schuin onderaan. Heeft, lijkt mij, niks met het ventiel of rondom het ventiel te makenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Scherp randje aan velglint? Is het gaatje bij het ventiel? Zitten er geen scherpe randjes rond het ventielgat?
Mmm heel gek, ik zou ff een mailtje sturen naar Canyon, dat je nu al voor de 4e x in 2 ritten lek rijdt en dat het steeds dezelfde plek is. Dat kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nergens een scherp randje o.i.d te bekennen, dat is juist het vreemde.. Het gaatje zit ongeveer op 5 of 7 uur van het ventiel, dus schuin onderaan. Heeft, lijkt mij, niks met het ventiel of rondom het ventiel te maken
Haal je buba er eens af en vouw hem binnenste buiten en dan echt dubbelvouwen, dan komt er misschien iets kleins scherps tevoorschijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nergens een scherp randje o.i.d te bekennen, dat is juist het vreemde.. Het gaatje zit ongeveer op 5 of 7 uur van het ventiel, dus schuin onderaan. Heeft, lijkt mij, niks met het ventiel of rondom het ventiel te maken
Dat heb ik dus net gedaan..quote:Op maandag 19 januari 2015 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
Haal je buba er eens af en vouw hem binnenste buiten en dan echt dubbelvouwen, dan komt er misschien iets kleins scherps tevoorschijn.
Geen sneetje te bekenen op 5 en 7 uur? Dan zou ik je banden effe wisselen en kijken wat dat doet.quote:
Ik bedenk me net... Die gaatjes zaten 2 keer op dezelfde plek op de biba. Hoe groot is de kans dat je de buitenband op precies dezelfde plek terug krijgt als je hem eraf haalt, dat een eventueel stukje glas o.i.d de biba op dezelfde plek lek prikt? Dat lijkt me zo goed als onmogelijk..quote:Op maandag 19 januari 2015 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen sneetje te bekenen op 5 en 7 uur? Dan zou ik je banden effe wisselen en kijken wat dat doet.
Als je je buba er helemaal afhaalt? Nihil.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik bedenk me net... Die gaatjes zaten 2 keer op dezelfde plek op de biba. Hoe groot is de kans dat je de buitenband op precies dezelfde plek terug krijgt als je hem eraf haalt, dat een eventueel stukje glas o.i.d de biba op dezelfde plek lek prikt? Dat lijkt me zo goed als onmogelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |