SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote]
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Koop een crossmotorquote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef Andyy het volgende:
Elektrische mountainbikes zijn trouwens best lame. Je kan maar tot 25 kmh
Neem aan dat goed stijf de voorkeur heeft, behalve op kasseien?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan die fietsen zo stijf en slap maken als je zelf wilt he? Elke buis is in 3 verschillende diktes te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Neem aan dat goed stijf de voorkeur heeft, behalve op kasseien?Hangt er vanaf wat je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Neem aan dat goed stijf de voorkeur heeft, behalve op kasseien?Je kan een stijve fiets maken die toch comfortabel is hoor. Bracketstijfheid en torsiestijfheid is belangrijk, maar je ziet dat bijna elk merk tegenwoordig wel een comfortracer heeft waarmee de profs ook Parijs-Roubaix rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is dat met carbon wel eenvoudiger te realiseren denk ik. Alu is over het algemeen toch wat harder en meer stuiterig.
8 speed is ouderwets, maar lijkt me dat je die nog wel kan bestellen toch?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Leonos het volgende:
Waarom is het zo lastig om een 8 speeds ketting te bestellen?
Zie overal 9 of 10, heb ik verkeerd geteld?
En dan de gold SL jeweettoch.quote:
Ik vond het op mn giant wel sjiek staan. Die heeft al van die donkere ice grey derailleurs, en is verder ook helemaal zwart natuurlijk. Dan springt een gouden ketting er wel lekker uit.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:29 schreef Patroon het volgende:
Ik heb die gold ook op mijn fiets gehad, maar vond het geen porum. Met de zilver kleur van de andere onderdelen wordt het een druk beeld. Gewoon alles goud of alles zilverkleur
Die zit dubbelgevouwen op zn fiets man...quote:Op maandag 19 januari 2015 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Fietsketting mag dus wel goud.
En toch fietst ie ons allemaal lachend naar huisquote:Op maandag 19 januari 2015 15:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die zit dubbelgevouwen op zn fiets man...
Aldus Fretworkquote:Op maandag 19 januari 2015 15:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die zit dubbelgevouwen op zn fiets man...
Shiiit, waar heb je die foto gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Mij fietst ie in ieder geval naar huis.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En toch fietst ie ons allemaal lachend naar huis
Het vertekent ook wel een beetje in zo'n bocht.
JUNK!quote:Op maandag 19 januari 2015 16:33 schreef very het volgende:
www.tourdeachterdeur.nl
Heb me nog ingeschreven ook
Ik blow echt uiterst sporadisch...maar toch, lijkt me wel een geinig zooitje met allemaal wazige stoners die route fietsen.quote:
Je hoeft je voor mij niet te verdedigen hoor! Allemaal prima, anders zou ik hypocriet zijn met mijn whisky en bierliefde.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:39 schreef very het volgende:
[..]
Ik blow echt uiterst sporadisch...maar toch, lijkt me wel een geinig zooitje met allemaal wazige stoners die route fietsen.
Oh, ik bedoelde het meer als een soort verantwoording naar mezelfquote:Op maandag 19 januari 2015 16:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je hoeft je voor mij niet te verdedigen hoor! Allemaal prima, anders zou ik hypocriet zijn met mijn whisky en bierliefde.
Voor een randonneur rijdt Steve aardig door. Het is ook een verschil in concept. De variant van Kurt heeft als nadeel dat hij sneller blessures kan krijgen doordat hij in een hogere zone rijdt. Kurt heeft onderweg zijn vrouw bij zich met een volgwagen. Steve rijdt gewoon alleen en krijgt alleen ondersteuning op de overnachtingsplekken.quote:Op maandag 19 januari 2015 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een verschil in gem snelheid. Als je die fiets van Steven ziet lijkt me dat ook niet lekker door rijden. Tuurlijk moet je ook aan comfort denken bij zo'n recordpoging, maar als je daardoor iedere dag 3-4 uur langer in het zadel zit vraag ik me af hoeveel je er bij wint.
Liggen gewoon bij Decathlon op het schap.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Leonos het volgende:
Waarom is het zo lastig om een 8 speeds ketting te bestellen?
Zie overal 9 of 10, heb ik verkeerd geteld?
Juist ja. Moet je eens de debatten op YACF lezen, daar worden de voor en nadelen van die strategie uitgebreid besproken (wel erbij bedenken dat YACF nogal pro-Steve is).quote:Op maandag 19 januari 2015 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat zijn vrouw hem een jaar lang volgen?
maarja, af en toe neem ik er ook een. Maar knaag het fijne kruidje liever.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:39 schreef very het volgende:
[..]
Ik blow echt uiterst sporadisch...maar toch, lijkt me wel een geinig zooitje met allemaal wazige stoners die route fietsen.
Ik heb de fiets van kurk zeevogel nog niet gezien, maar die van stevie weegt zo'n 15 kg. Laat maar gaan,quote:Op maandag 19 januari 2015 18:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Voor een randonneur rijdt Steve aardig door. Het is ook een verschil in concept. De variant van Kurt heeft als nadeel dat hij sneller blessures kan krijgen doordat hij in een hogere zone rijdt. Kurt heeft onderweg zijn vrouw bij zich met een volgwagen. Steve rijdt gewoon alleen en krijgt alleen ondersteuning op de overnachtingsplekken.
Jeetje, laaang geleden alweer dat ik nog eens blowdequote:Op maandag 19 januari 2015 16:39 schreef very het volgende:
[..]
Nadeel van blowen is dat ik dan ook overmatig ga vreten, het liefst er ook gelijk een paar biertjes tegenaan gooi en de hele avond alleen nog maar hersendodende shit ga kijkenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:33 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Jeetje, laaang geleden alweer dat ik nog eens blowde
Eigenlijk is sporten en blowen gewoon een fantastische combinatie trouwens![]()
(eerst sporten en daarna blowen. andersom nooit geprobeerd
)
Ik heb trouwens serieus het idee dat door te blowen de 'roes' na het fietsen beter heb leren herkennen en waarderen.
Sporters zijn natuurlijk sowieso gewoon junks.
Scherp randje aan velglint? Is het gaatje bij het ventiel? Zitten er geen scherpe randjes rond het ventielgat?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:52 schreef Levitas het volgende:
@#$^%@#&& NondeKUT!
Nog geen 4km gefietst vanavond en ja hoor.. Wéér een lekke achterband. Dat is de 4e keer in 2 ritten. Ter plekke de buitenband en velg gecontroleerd, kon niks vinden, dus maar een nieuwe biba erop. Meteen omgekeerd naar huis omdat ik de bui alweer voelde hangen.
Thuis de kapotte biba in een bak water gelegd. Zelfde plek lek als zaterdag. Dus, buitenband (Continental Grand Prix 4000S ii) eraf. Hele velg nagelopen, voor de zekerheid schoongemaakt, maar was echt niks te vinden. Hele buitenband letterlijk binnenstebuiten gekeerd, millimeter voor millimeter nagelopen, ook niks te vinden. Vervolgens de velg én buitenband eens aan m`n pa gegeven om te laten checken, maar ook hij kon niks vinden.
Ik snap er werkelijk niks van![]()
![]()
Heb nu in een kleine 125km vier keer lek gereden. Durf dalijk niet meer van huis af met deze fietsWat kan er in godsnaam aan de hand zijn wat ik over het hoofd zie?
Edit: Oh ja, alle spaken zitten ook gewoon vast
Stoned de Avondetappe kijken (zonder het gezwam van Mart natuurlijk, dus geluid van de tv uit en een lekker muziekje erbij)quote:Op maandag 19 januari 2015 20:59 schreef very het volgende:
[..]
Nadeel van blowen is dat ik dan ook overmatig ga vreten, het liefst er ook gelijk een paar biertjes tegenaan gooi en de hele avond alleen nog maar hersendodende shit ga kijken
Nergens een scherp randje o.i.d te bekennen, dat is juist het vreemde.. Het gaatje zit ongeveer op 5 of 7 uur van het ventiel, dus schuin onderaan. Heeft, lijkt mij, niks met het ventiel of rondom het ventiel te makenquote:Op maandag 19 januari 2015 21:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Scherp randje aan velglint? Is het gaatje bij het ventiel? Zitten er geen scherpe randjes rond het ventielgat?
Mmm heel gek, ik zou ff een mailtje sturen naar Canyon, dat je nu al voor de 4e x in 2 ritten lek rijdt en dat het steeds dezelfde plek is. Dat kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nergens een scherp randje o.i.d te bekennen, dat is juist het vreemde.. Het gaatje zit ongeveer op 5 of 7 uur van het ventiel, dus schuin onderaan. Heeft, lijkt mij, niks met het ventiel of rondom het ventiel te maken
Haal je buba er eens af en vouw hem binnenste buiten en dan echt dubbelvouwen, dan komt er misschien iets kleins scherps tevoorschijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nergens een scherp randje o.i.d te bekennen, dat is juist het vreemde.. Het gaatje zit ongeveer op 5 of 7 uur van het ventiel, dus schuin onderaan. Heeft, lijkt mij, niks met het ventiel of rondom het ventiel te maken
Dat heb ik dus net gedaan..quote:Op maandag 19 januari 2015 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
Haal je buba er eens af en vouw hem binnenste buiten en dan echt dubbelvouwen, dan komt er misschien iets kleins scherps tevoorschijn.
Geen sneetje te bekenen op 5 en 7 uur? Dan zou ik je banden effe wisselen en kijken wat dat doet.quote:
Ik bedenk me net... Die gaatjes zaten 2 keer op dezelfde plek op de biba. Hoe groot is de kans dat je de buitenband op precies dezelfde plek terug krijgt als je hem eraf haalt, dat een eventueel stukje glas o.i.d de biba op dezelfde plek lek prikt? Dat lijkt me zo goed als onmogelijk..quote:Op maandag 19 januari 2015 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen sneetje te bekenen op 5 en 7 uur? Dan zou ik je banden effe wisselen en kijken wat dat doet.
Als je je buba er helemaal afhaalt? Nihil.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik bedenk me net... Die gaatjes zaten 2 keer op dezelfde plek op de biba. Hoe groot is de kans dat je de buitenband op precies dezelfde plek terug krijgt als je hem eraf haalt, dat een eventueel stukje glas o.i.d de biba op dezelfde plek lek prikt? Dat lijkt me zo goed als onmogelijk..
Volgens mij gaat je gemiddelde naar 15 km/h ipv 30quote:Op maandag 19 januari 2015 20:33 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Jeetje, laaang geleden alweer dat ik nog eens blowde
Eigenlijk is sporten en blowen gewoon een fantastische combinatie trouwens![]()
(eerst sporten en daarna blowen. andersom nooit geprobeerd
)
Ik heb trouwens serieus het idee dat door te blowen de 'roes' na het fietsen beter heb leren herkennen en waarderen.
Sporters zijn natuurlijk sowieso gewoon junks.
Heel wat anders dan Steve heeft:quote:Op maandag 19 januari 2015 18:54 schreef contrasta het volgende:
[..]
Ik heb de fiets van kurk zeevogel nog niet gezien, maar die van stevie weegt zo'n 15 kg. Laat maar gaan,
en dan heeft ie niet echt het weer mee. W.kracht 5-6 gehad, nu lichte vorst en 360+km. karren maar.
Ik heb al foto's gezien van Kurt's volgwagen met 3 reservefietsen erop. Hij wisselt iedere dag van wat fietsen, steeds voor een andere houding.quote:Kurt will have at least five bikes in his stable for the challenge.
"My main bike will be the Cervelo P2 time trial bike. I actually have two of these. The Cervelo was my primary bike on RAAM last year. For variety, I have also brought my Giant TCR road bike and a Giant Propel road bike. I will also be picking up a Bachetta CA2 recumbent bike." The recumbent will be a valuable asset, enabling him to rest his upper body while still riding many miles every day.
Cycle-dr wil het record vestigen van de meeste kilometers in 1 maand. Heeft ie denk ik een slechte maand voor uitgekozen. Staat toch wat raar als je de meeste kilometers in 1 maand claimt en iemand anders die voor het jaarrecord gaat klokt er meer.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:39 schreef contrasta het volgende:
aha, zie je dat. Vind ik de uitdaging van de britten veel orgineler. Want zoals ik las reed Godwin ook
op een Raleigh.
En niks geen circus met fietsen voor dit en voor dat. In Australie is er ook een bezig? Zag ik op strava
cycle-dr of zoiets.
Nee, hij wil elke dag 300 km fietsen.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:42 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Cycle-dr wil het record vestigen van de meeste kilometers in 1 maand. Heeft ie denk ik een slechte maand voor uitgekozen. Staat toch wat raar als je de meeste kilometers in 1 maand claimt en iemand anders die voor het jaarrecord gaat klokt er meer.
Balen man, klinkt zo goed als onmogelijk dit plan.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:26 schreef Gripper het volgende:
Het lijkt wel of mn vrienden me willen straffen omdat ik zoveel fiets....![]()
Ik krijg net een berichtje dat een van mn beste vrienden 19-6 heeft geprikt als zn trouwdatum.
Heel leuk natuurlijk, en dat wordt een supertof feest waar ik graag bij ben. Maar ik moet op 21 juni ook een of andere cyclo in Italie rijden. Dat wordt dus niet bepaald de beste voorbereiding....
Denk dat ik maar gewoon nuchter blijf op de bruiloft, en dan de hele nacht doorrij naar Italie. Zaterdag overdag de hele dag slapen, en daarna weer een normale nachtrust. Zondag vlammen in de GF Sportful!
Ideaal is anders. Geen goeie week voorbereiding. Niet lekker kamperen en elke dag lekker eten met mn fok vriendjes.![]()
Des te meer reden om ook voor de 3 ballons in te schrijven en daar de tijd van 2013 nog wat scherper te gaan zetten!
Marco Jan en Oksel gingen toch ook?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 06:44 schreef Patroon het volgende:
Erg klote grip. Ik moet nu maar zien of ik wel ga. Geen trek om er alleen heen te gaan.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:34 schreef MarcoD het volgende:
Zeker balen Gripper! Kan je daar niet heenvliegen ofzo dat iemand vanuit NL je fiets meeneemt want 10-12 uur rijden is alles behalve ideaal..
Ook niet verkeerd, wel wat veel witte details.quote:
Ja mooi Ivo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:39 schreef Z het volgende:
Bruin zadel en stuurlint was nog mooier geweest.
[ link | afbeelding ]
Alleen ben je er nog niet met 41.- Er komt nog vanalles bij aan toeslag en belasting, ticket is dan 41.- maar je zal wellicht op 80.-/90.- uitkomen. Dan nog transfers van Friesland naar Eindhoven en van Venetië naar Feltre.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:57 schreef dop het volgende:
[..]als je zonder fiets en bagage gaat (mee geven aan een van de andere) zou dit wel eens een goedkopere oplossing kunnen zijn als alleen met de auto.heen en weer.
tegenwoordig zijn er veel goedkope vluchten naar kleine vliegvelden.
ryanair: eindhoven - venetie enkele reis vertrek 20-6 8:00 uur 41 euro
blijft er zat geld over om benzine kosten te betalen voor vervoer spullen ophalen vliegveld
gok dat je benzine kosten met de auto enkele reis minstens 100 euro zijn
Hij hoeft geen bagage mee te nemen, dan komen er niet zo veel kosten meer bij volgens mij alleen credit card kosten van 6 euro. En Nieuwegein - Eindhoven is maar 45 minuten. Ventetie - Feltre 1,5 uur. Dus om 6 uur weg van huis, en voor twaalven op de camping.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alleen ben je er nog niet met 41.- Er komt nog vanalles bij, ticket is dan 41.- maar je zal wellicht op 80.-/90.- uitkomen. Dan nog transfers van Friesland naar Eindhoven en van Venetië naar Feltre.
Best een lange dag hoor en denk dat je niet goedkoper uitbent alles bij elkaar.
Wij gingen naar Griekenland; 3.5 u vliegen maar van deur tot deur 12u gereisd.
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:10 schreef janatwork het volgende:
[..]
Hij hoeft geen bagage mee te nemen, dan komen er niet zo veel kosten meer bij volgens mij alleen credit card kosten van 6 euro. En Nieuwegein - Eindhoven is maar 45 minuten. Ventetie - Feltre 1,5 uur. Dus om 6 uur weg van huis, en voor twaalven op de camping.
Is ook veel minder slopend, 6 uur van deur tot deur met vlucht dan 6 uur in een auto. Af en toe weer even stukje lopen, beentjes strekken, hapje eten tussendoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:10 schreef janatwork het volgende:
[..]
Hij hoeft geen bagage mee te nemen, dan komen er niet zo veel kosten meer bij volgens mij alleen credit card kosten van 6 euro. En Nieuwegein - Eindhoven is maar 45 minuten. Ventetie - Feltre 1,5 uur. Dus om 6 uur weg van huis, en voor twaalven op de camping.
Allebei haha je moet toch minstens 1u vanvoren aanwezig zijn op het vliegveld, en Patty moet ook zijn fiets en bagage nog eerst wegbrengen, dat komt er ook nog bij.quote:
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:13 schreef Patroon het volgende:
Heeft er nog iemand plek voor Patty en zijn fiets richting GF Sportful?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:30 schreef kaasplankje het volgende:
Laat mij btw maar lekker met de auto reizen dat vind ik veel relaxter. Lekker over de grens met Italië stoppen voor een espresso. Ben gek op autorijden lange stukken geen probleem.
Eigen muziek
Eigen reistempo
Eigen airco
Geen krijskids
Geen moslimterroristen
Geen drukke vliegvelden met wachtrijen
Meer beenruimte
Meer rotzooi mee kunnen nemen
etc.
Ik ga er niet heen vliegen. Als ik dat zou doen, dan zou ik fiets in fietskoffer gooien. Maar volgens mij heeft jan@work nog plek?!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ik las niet goed, je fiets wel. Mevrouw kaas gaat mee 95% zeker.
Ik kan zwz materiaal kwijt heb ruimte genoeg voor 2 fietsen extra en bagage evt. ook. Alleen geen zitplaatsen extra.
Ik heb plek zat.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen vliegen. Als ik dat zou doen, dan zou ik fiets in fietskoffer gooien. Maar volgens mij heeft jan@work nog plek?!
Als je zoals Adam Hansen 10 grote rondes achter elkaar wilt uitrijden moet je een beetje gek op de fiets zitten. Geen pan trouwens, ziet eruit als zo'n goedkoop jaren 70/80 frame van een onbekend Italiaans of Frans merk. Geef mij die Scott, Canyon of Focus maar.quote:
Hoezo moet je anders op de fiets als je 10 ipv 2 rondes rijd?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:44 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Als je zoals Adam Hansen 10 grote rondes achter elkaar wilt uitrijden moet je een beetje gek op de fiets zitten. Geen pan trouwens, ziet eruit als zo'n goedkoop jaren 70/80 frame van een onbekend Italiaans of Frans merk. Geef mij die Scott, Canyon of Focus maar.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alleen ben je er nog niet met 41.- Er komt nog vanalles bij aan toeslag en belasting, ticket is dan 41.- maar je zal wellicht op 80.-/90.- uitkomen. Dan nog transfers van Friesland naar Eindhoven en van Venetië naar Feltre.
Best een lange dag reizen ook hoor en denk dat je niet goedkoper uitbent alles bij elkaar.
Wij gingen naar Griekenland; 3.5 u vliegen maar van deur tot deur 12u gereisd.
Ik reageerde op marcoD en die had het over gripper die niet optijd weg kan omdat hij een trouwfeest heeftquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:04 schreef kaasplankje het volgende:
Grip komt pas zaterdag aan doppie, wij gaan kamperen. En het ging over Patty, ik ga zwz niet vliegen. Veel te lastig met al die spullen. Met de auto kan ik lekker de bbq meenemen, reservewielen, klapstoeltjes etc.
Bij tinkoff hadden ze nog wat kettingbladen van de vorige sponsor liggen denk ik. SRAM kettingbladen, Dura-Ace groepquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:01 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind die Trek wel mooi, Specialized's uiteraard ook. Alleen die FSA componenten vind ik niet zo super. Ik ben ook wel fan van Focus en die Scott's zien er vooral in de IAM kleuren in reallife schitterend uit.
Sws een mooi frame, die Foil.
Voor Grip is vliegen mss wel een optie, hij kan wel lekker int vliegtuig slapen ipv 11 uur lang rijden in zijn eentje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:06 schreef dop het volgende:
ik reageerde op marcoD en die had het over gripper die niet optijd weg kan omdat hij een trouwfeest heeft
voor patty is het zeker een stukje lastiger geen fatsoenlijk vliegveld dichtbij
Int vroege voorjaar is ook vaak nog niet alles voorradig bij de teams, dus vandaar dat ze soms dan nog rijden met "oud" spul.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Bij tinkoff hadden ze nog wat kettingbladen van de vorige sponsor liggen denk ik. SRAM kettingbladen, Dura-Ace groep
Rijden met FSA bladen hoor. Volgens mij ben je in de war met de SRM powermeterquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Bij tinkoff hadden ze nog wat kettingbladen van de vorige sponsor liggen denk ik. SRAM kettingbladen, Dura-Ace groep
Op die site met die lijst fietsen zit er toch een SRAM red buitenblad op die fiets?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rijden met FSA bladen hoor. Volgens mij ben je in de war met de SRM powermeter![]()
Zie bv rond 50 seconden :
Ja idd en een FSA crankquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Op die site met die lijst fietsen zit er toch een SRAM red buitenblad op die fiets?
nu twijfel ik ook
Klopt ja, had die link nog niet gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Op die site met die lijst fietsen zit er toch een SRAM red buitenblad op die fiets?
nu twijfel ik ook
Dat was een grapje. Hij rijdt met een crank van 180mm en heeft daarom z'n zadel naar voren staan. Eerst reed 'ie ook altijd met hele smalle stuurtjes maar daar is 'ie wel een beetje van afgestapt volgens mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo moet je anders op de fiets als je 10 ipv 2 rondes rijd?
met je nummer 1 en 2 ben ik het eens , over plaats 3 twijfel ik misschien toch de trek voor mijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:09 schreef muzas het volgende:
1) Scott Orica
2) Focus AG2R
3) Aeroad Katusha
(wel minpunten voor die srm-DA crank, 'gewone' is mooier.)
Beetje een tijdrijdershouding, als je niet teveel bochten hebt lijkt het me primaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:13 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Hij rijdt met een crank van 180mm en heeft daarom z'n zadel naar voren staan. Eerst reed 'ie ook altijd met hele smalle stuurtjes maar daar is 'ie wel een beetje van afgestapt volgens mij.
[ afbeelding ]
Hij zit als een idioot op de fiets.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Beetje een tijdrijdershouding, als je niet teveel bochten hebt lijkt het me prima
Belgische driekleurquote:
Door het ranke, vind ik deze dan weer wel een hele mooie keien ragbak.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:39 schreef Z het volgende:
Bruin zadel en stuurlint was nog mooier geweest.
[ link | afbeelding ]
Joh, laat die jonge wannabee prof lekker meerijden, achteringang, wel die van de camionet natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ik las niet goed, je fiets wel. Mevrouw kaas gaat mee 95% zeker.
Ik kan zwz materiaal kwijt heb ruimte genoeg voor 2 fietsen extra en bagage evt. ook. Alleen geen zitplaatsen extra.
Ik hoopte dat het een sarcastische verwijzing was naar elke willekeurige wielercommentator die de afgelopen drie jaar Hansen in beeld zag en minstens tweemaal per rit moest vertellen dat hij zijn eigen schoenen maakt.quote:
Ik rij vrij makkelijk en comfortabel in mn eentje lange afstanden, dus ik denk dat ik toch kies voor de auto ipv vliegen. Mn bzzzz-auto rijdt zuinig en goedkoop, en ik denk dat ik maar 50¤ voor een enkeltje naar Feltre hoef uit te geven (tankpas, dus voor de grens volgooien, en dan kom ik al gratis tot aan München)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voor Grip is vliegen mss wel een optie, hij kan wel lekker int vliegtuig slapen ipv 11 uur lang rijden in zijn eentje.
Ik vind 't persoonlijk ook wat onhandig om je trouwerij 5 maanden van te voren aan te kondigen, zeker als het in de zomer valt...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik rij vrij makkelijk en comfortabel in mn eentje lange afstanden, dus ik denk dat ik toch kies voor de auto ipv vliegen. Mn bzzzz-auto rijdt zuinig en goedkoop, en ik denk dat ik maar 50¤ voor een enkeltje naar Feltre hoef uit te geven (tankpas, dus voor de grens volgooien, en dan kom ik al gratis tot aan München)
Terug ietsiepietsie duurder, en de uitdaging is toch altijd om op de laatste druppel benzine Venlo binnen te rollen he![]()
T is verre van optimaal qua rust zo vlak voor de grote dag, maar er is weinig andere keus. Zeker als ik daarna nog een paar dagen wil blijven, dan moet ik toch allemaal kampeerspullen meenemen enzo.
Maar als vliegen uiteindelijk qua kosten en tijd toch beter doable blijkt, dan geef ik graag in de week vooraf de tipi en Simplon aan jou mee, voor achterin de camionette.
Uiteindelijk is na 21 juni nog een paar dagen langer blijven trouwens ook allerminst zeker, want in de week erna is er een grote launch van een nieuw palletsorteer-product waar ik naartoe moet. Ik weet nog niet waar in Europa en op welke datum, alleen dat het in Week26 is. Dus ik hoop niet dat ze dat op maandag in Stockholm plannen, want dan kan ik definitief niet naar de Sportlul.![]()
Verdorie, volgend jaar stuur ik mn trainings en rittenschema direct op 1 januari aan al mn vrienden en zakelijke relaties, dan kunnen ze daar tenminste rekening mee houden.
Qua dat het eigenlijk een vrij late aankondiging is, amper 5 maanden van te voren?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind 't persoonlijk ook wat onhandig om je trouwerij 5 maanden van te voren aan te kondigen, zeker als het in de zomer valt...
Uiteraard, die vrouwen kunnen al op hun vingers aanvoelen dat als jij het organiseert, dat de bruidegom dan sowieso een stripper of een hoer op schoot krijgt, en dat de kans op een slippertje 99% is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:12 schreef Oksel het volgende:
Ik mag echt nooit vrijgezellenfeesten organiseren.Denk dat daar dan de vrouwlijke partner achter zit..
Crashdiëtenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:51 schreef Oksel het volgende:
Ff omschakelen.
1600 Kcal / dag inname + sporten, de komende 4 weken. Eiwitten, eiwitten, eiwitten. Lekker kabeljouw met groente enzo
Ik zou die gast meteen unfrienden wat denkt hij wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik rij vrij makkelijk en comfortabel in mn eentje lange afstanden, dus ik denk dat ik toch kies voor de auto ipv vliegen. Mn bzzzz-auto rijdt zuinig en goedkoop, en ik denk dat ik maar 50¤ voor een enkeltje naar Feltre hoef uit te geven (tankpas, dus voor de grens volgooien, en dan kom ik al gratis tot aan München)
Terug ietsiepietsie duurder, en de uitdaging is toch altijd om op de laatste druppel benzine Venlo binnen te rollen he![]()
T is verre van optimaal qua rust zo vlak voor de grote dag, maar er is weinig andere keus. Zeker als ik daarna nog een paar dagen wil blijven, dan moet ik toch allemaal kampeerspullen meenemen enzo.
Maar als vliegen uiteindelijk qua kosten en tijd toch beter doable blijkt, dan geef ik graag in de week vooraf de tipi en Simplon aan jou mee, voor achterin de camionette.
Uiteindelijk is na 21 juni nog een paar dagen langer blijven trouwens ook allerminst zeker, want in de week erna is er een grote launch van een nieuw palletsorteer-product waar ik naartoe moet. Ik weet nog niet waar in Europa en op welke datum, alleen dat het in Week26 is. Dus ik hoop niet dat ze dat op maandag in Stockholm plannen, want dan kan ik definitief niet naar de Sportlul.![]()
Verdorie, volgend jaar stuur ik mn trainings en rittenschema direct op 1 januari aan al mn vrienden en zakelijke relaties, dan kunnen ze daar tenminste rekening mee houden.
Hoe lang zou die moeten van jou dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:25 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Belgische driekleur![]()
-17graden en te korte stuurpen
Ridley weet het iedere keer weer te presteren om een net niet fiets te bouwen. Maar smaken verschillen uiteraard.
Lopen de derriewieltjes soepel?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:07 schreef Andyy het volgende:
Iemand die weet wat ik hier aan kan doen? Irritant bij het wegrijden soms
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=72786quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:51 schreef Oksel het volgende:
Ff omschakelen.
1600 Kcal / dag inname + sporten, de komende 4 weken. Eiwitten, eiwitten, eiwitten. Lekker kabeljouw met groente enzo
Haha was ook mijn eerste reactie gister.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou die gast meteen unfrienden wat denkt hij wel.
Ah krijgen we dit halfjaarlijks fenomeen weer? Succes in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:51 schreef Oksel het volgende:
Ff omschakelen.
Jup, van de week nog losgehaald, schoongemaakt en voorzien van goede oliequote:
Zijn ook goed afgesteld, gebeurd niet alleen op de grootste versnelling achterquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:11 schreef quinoahipster het volgende:
Normale afstelling (kabel en limietschroefjes) is wel goed neem ik aan?
Veerspanning derailleur iets omhoog, zodat bovenste derailleurwieltje verder van cassette afzit?
Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ah krijgen we dit halfjaarlijks fenomeen weer? Succes in ieder geval
ketting wel schoon genoeg ?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:38 schreef Andyy het volgende:
Zijn ook goed afgesteld, gebeurd niet alleen op de grootste versnelling achter
Dat moet je dus juist in het voorjaar doen, keihard trainen als een mallequote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:23 schreef Levitas het volgende:
Normaal gesproken neem ik altijd een week vrij met carnaval. Dit jaar maar een keer niet, kan ik die week mooi een keer in het najaar gebruiken voor een uitje naar het buitenlandFietsen op Mallorca, Corsica of Italië bijvoorbeeld
Paar laagjes blanke lak erover heeft bij mij goed geholpen. Flink aanbrengen, kun je daarna naar gelang afschuren tot 'ie precies klemt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:57 schreef kaasplankje het volgende:
Vandaag effe mijn nieuwe CX geprobeerd. Rijdt goed alleen 1 probleempje. Zadelpen strop trekt niet goed aan. Ik denk combi van zadelpen en frame allebei carbon, is glad, zadelpen is eiks ietsie te dun, nagemeten is 31.5 ipv 31.6. Ook is de zitbuiswanddikte erg dun, op de strop zit een klein opstaand randje, dat is mss net iets dikker waardoor de klemming niet optimaal is. Snapt u mij nog?
Geprobeerd:
-andere strop
-stroeve pasta speciaal voor zadelpen
-stukje latoemkoper ertussen
Werkte wel allemaal maar nog niet voldoende.
Nu ga ik nog dat kleine opstaande randje afslijpen van de strop kijken of dat helpt. De zadelpen zit wel vast maar als ik een harde klap tegen de punt van het zadel geef staat ze scheef.
Op zich zit er wel een kern van waarheid in.quote:
-17 (en slammed) is the only way to go.quote:
Hangt natuurlijk helemaal af van hoe groot je frame is. Rij je op een 52 is 14cm pen echt geen porum. Profs rijden op kleinere frames omdat ze vaak dieper kunnen zitten, dan is logisch dat stem langer is. Voor recreant geen optie als er 3cm spacers bij komen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:17 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
-17 (en slammed) is the only way to go.
120mm is inderdaad wel het ab-so-lute minumum qua lengte.
52 frame, laaaange zadelpen met setback, zadel helemaal naar achteren en 14cm stuurpen, slammed!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:25 schreef Patroon het volgende:
Hangt natuurlijk helemaal af van hoe groot je frame is. Rij je op een 52 is 14cm pen echt geen porum.
post eens foto van je fiets?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:28 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
52 frame, laaaange zadelpen met setback, zadel helemaal naar achteren en 14cm stuurpen, slammed!
Ik zit trouwens te denken om mijn positie weer een beetje om te gooien. Heb het idee dat ik mss toch te lang zit, en dat het eigenlijk een beetje knelt bij mijn heup/lies.
Mss toch maar een iets kortere stuurpen (nu 135mm en ook nog een stuur met een lange reach), en zit er zelfs aan te denken eens dat setje 172,5mm cranks te proberen dat ik toch heb liggen (rij nu met 180)
Mwoa, misschien dat er nog ergens een (lang) weekendje tussendoor komt, maar denk dat ik het voorjaar gewoon lekker veel vlakke kilometers ga proberen te maken. Met hier en daar een zaterdagje in Limburg, gewoon voor de funquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:34 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat moet je dus juist in het voorjaar doen, keihard trainen als een malle
Dat is dan dus een ouwe lullen pen, maar dan verkeerd om gemonteerd? Anyway zo'n 17 of 20 graden pen moet toch minstens 120mm zijn om een beetje te smoelen. Met een 6 graden pen ziet het er tussen de 90 em 110mm prima uit. Bij een kortere pen heb ik altijd het idee dat zo'n diets zo uit de etalage van de lokale FM getrokken is. Opstappen en wegwezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:58 schreef ddx het volgende:
[..]
deda heeft geen 17 graden stuurpen, volgens mij is het dus de 20 graden pen van ze
Haha maak jij ook je eigen schoenen. Wat een kakgeometrie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:28 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
52 frame, laaaange zadelpen met setback, zadel helemaal naar achteren en 14cm stuurpen, slammed!
Ik zit trouwens te denken om mijn positie weer een beetje om te gooien. Heb het idee dat ik mss toch te lang zit, en dat het eigenlijk een beetje knelt bij mijn heup/lies.
Mss toch maar een iets kortere stuurpen (nu 135mm en ook nog een stuur met een lange reach), en zit er zelfs aan te denken eens dat setje 172,5mm cranks te proberen dat ik toch heb liggen (rij nu met 180)
Oh zoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het een sarcastische verwijzing was naar elke willekeurige wielercommentator die de afgelopen drie jaar Hansen in beeld zag en minstens tweemaal per rit moest vertellen dat hij zijn eigen schoenen maakt.
Sorry.
Ik hoorde dat voigt zoveel fietste omdat hij 6 kinderen heeft....quote:Op woensdag 21 januari 2015 06:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Oh zo
Net als dat verhaal van de vader van Voeckler die uit vissen ging
Precies dit ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Qua dat het eigenlijk een vrij late aankondiging is, amper 5 maanden van te voren?
En ik moet ook nog een vrijgezellenfeest gaan organiseren voor die jongen, normaal heb je al een halfjaar nodig om een datum te prikken waarop iedereen kan
Stel je niet aan, slampamper.quote:Op woensdag 21 januari 2015 06:57 schreef Tommeke het volgende:
Ja goffedomme. Moet zo koerieren. Ben ontzettend moe, totaal geen goesting
Die garmins zijn echt vele malen betrouwbaarder qua hoogtemeters dan smartphones. Ik hoor het sommigen nog zeggen hier.quote:Strava Climbing Challenge
Vincent N has climbed 3,071 m.
Knap dat je dat zo kunt zienquote:Op woensdag 21 januari 2015 06:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha maak jij ook je eigen schoenen. Wat een kakgeometrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is echt HET bewijs. Bel de krant!quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die garmins zijn echt vele malen betrouwbaarder qua hoogtemeters dan smartphones. Ik hoor het sommigen nog zeggen hier.
Correct elevation voor je gedaan. Hopelijk kom je de dag nu weer goed door.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dus een rondje waar iemand 21 hoogtemeters maakt, maakt de ander er ruim 700?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die garmins zijn echt vele malen betrouwbaarder qua hoogtemeters dan smartphones. Ik hoor het sommigen nog zeggen hier.
Het ging me helemaal niet daarom. Maar over de hippies die geen personen met smartphones willen toestaan op strava omdat er vanalles niet mee klopt (voornamelijk de hoogtemeters).quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Correct elevation voor je gedaan. Hopelijk kom je de dag nu weer goed door.
Ik ben het daar mee eens hoor, moet je eens zien hoe slecht sommige telefoons loggen. Dan kan je nog beter een aardappel gebruiken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het ging me helemaal niet daarom. Maar over de hippies die geen personen met smartphones willen toestaan op strava omdat er vanalles niet mee klopt (voornamelijk de hoogtemeters).
Voor zover ik weet ben jij daar geen van, maar jouw hoogtemeters vielen me op vanwege de challenge waar je aan mee doet.
Niet zo naar doen he?quote:
Stoppen met koerieren in deze barre tijd, als ik zo de NL weerberichten bekijk dan, kan echt niet hé. Die Prozac moet toch echt dagelijks bij al die ouwetjes bezorgd worden hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet zo naar doen he?
Ik dacht trouwens dat je ging stoppen met koerieren?
Spreek je hier uit eigen ervaringquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Stoppen met koerieren in deze barre tijd, als ik zo de NL weerberichten bekijk dan, kan echt niet hé. Die Prozac moet toch echt dagelijks bij al die ouwetjes bezorgd worden hoor.
kleine kanttekening , ik heb een bryton , en daar kloppen de hoogte meters meestal toch vrij aardig, in elk geval beter als de gps hoogtemeters. maar als ik naar strava upload maakt strava er nog steeds een zooitje van.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zat je maar te plagen schatje.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet zo naar doen he?
Ik dacht trouwens dat je ging stoppen met koerieren?
Om het goed te maken mag je vertellen of dit de juiste body is voor m'n zonda wielquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zat je maar te plagen schatje.
Klopt, vrijdag de laatste keer!
Die Mavic Cosmic Elite S, gekocht bij Merlin Cycles (288 eu all in)quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:46 schreef Questular het volgende:
Welke wielen had je nu uiteindelijk gekocht en waar?
SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:
Ik twijfel nog of ik dit in het vervolg met mijn MTB zal doen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
Dat zou ik echt niet op m'n racefiets doen
Ik kan me daar niet druk over maken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:08 schreef very het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik dit in het vervolg met mijn MTB zal doen.
Maar jongens....die bidonhouder. Dat is toch kut?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:08 schreef Questular het volgende:
Dan kocht ik inderdaad een andere fiets voor dr bij
Ik heb geen schuur en al twee fietsen, en mevrouw de vriendin heeft ook al een fietsquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
Stuur 'm terug anders? En ook met je MTB zou ik zonde vinden. Heb je daar geen stadfiets voor?
Ik vind jammerquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan me daar niet druk over maken.
Mijn huis is groot zat, daar ligt het niet aan. Maar niet ingericht om zoveel mogelijk fietsen te huizenquote:
Pff niet wielrenner.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:11 schreef very het volgende:
[..]
Mijn huis is groot zat, daar ligt het niet aan. Maar niet ingericht om zoveel mogelijk fietsen te huizen
Geen kelder hebben vol gereedschap en ruimte voor 20 fietsenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:11 schreef very het volgende:
[..]
Mijn huis is groot zat, daar ligt het niet aan. Maar niet ingericht om zoveel mogelijk fietsen te huizen
Het is inderdaad jammer. Ik zou graag een flinke schuur hebben met een goed ingerichte werk- en/of schoonmaakplaatsquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Geen kelder hebben vol gereedschap en ruimte voor 20 fietsen![]()
Maar goed dat is dan wel balen, want ik zou mn wielrenfiets nooit gebruiken voor zoiets, dan kocht ik eerder ergens nog een leuk 2e hands normaal fietsje
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:19 schreef kaasplankje het volgende:
Ja lijkt me erg vervelend als je zo onder de plak zit.
Ik denk 't wel (Staat erbij) maar er zijn volgens mij duizend en 1 soorten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:35 schreef Tommeke het volgende:
Ik weet niet of die past Kano
Moeje kaas vragen
Volgens mij wel van welk jaar zijn die zonda's dan staat bij vanaf 2014.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk 't wel (Staat erbij) maar er zijn volgens mij duizend en 1 soorten.
El frommagio, heb enig idee of die gaat passen op de zonda's?
2013 godverdommmmequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij wel van welk jaar zijn die zonda's dan staat bij vanaf 2014.
Zijn t geen stickers?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:08 schreef very het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik dit in het vervolg met mijn MTB zal doen.
Maar jongens....die bidonhouder. Dat is toch kut?
Zwarte typexquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:03 schreef very het volgende:
[..]
Nee, en zo snel kreeg ik het ook niet met een mesje eraf gekrabd
Ik ga kijken of ik het er met grof schuurpapier af krijg, en desnoods opnieuw spuitenquote:
Zou ik niet doen hoor. Dalijk ziet iemand dat je met TACX bidonhouders rijdtquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:04 schreef very het volgende:
Of ik laat het gewoon zitten en denk fuck it
Ik kreeg allemaal stickertjes van Mavic bij mn velgen...misschien plak ik die eroverheenquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Zou ik niet doen hoor. Dalijk ziet iemand dat je met TACX bidonhouders rijdt
Ik zou daar gewoon een fatsoenlijke verwarmde kelder voor nemen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:18 schreef very het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer. Ik zou graag een flinke schuur hebben met een goed ingerichte werk- en/of schoonmaakplaats
Slechts ruimte voor 20? Kleine kelder dan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Geen kelder hebben vol gereedschap en ruimte voor 20 fietsen![]()
Maar goed dat is dan wel balen, want ik zou mn wielrenfiets nooit gebruiken voor zoiets, dan kocht ik eerder ergens nog een leuk 2e hands normaal fietsje
Schuur, kelder, berging....whateverquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou daar gewoon een fatsoenlijke verwarmde kelder voor nemen.
Ach, dan stoken we toch een lekker fikkie om warm te blijvenquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Schuur, berging zijn meestal niet verwarmd.
Ik wil je wel een stukje verhuren. Er is nog wel wat ongebruikte oppervlakte over.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:37 schreef Leonos het volgende:
Ik heb niksFiets staat in een hoekje gepropt, moet op straat sleutelen
Auch. Welke zijn wel toegestaan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Zou ik niet doen hoor. Dalijk ziet iemand dat je met TACX bidonhouders rijdt
je moest eens weten ha. maar ok, geen mokkel die dat goed vind hoe ik het heb.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:11 schreef very het volgende:
[..]
Kijk wel ff naar de conditie van de rest van het wiel kano, als die velgen zowat doorgeremd zijn is het zonde geld er een nieuwe body op te zetten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2013 godverdommmme![]()
Effe verder zoeken maar weer.
Lijkt me niet. Velgen hebben nog geen 15000 km gelopen. Maar ik zal effe kijken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kijk wel ff naar de conditie van de rest van het wiel kano, als die velgen zowat doorgeremd zijn is het zonde geld er een nieuwe body op te zetten.
De carbonnenversie natuurlijk, daar staat die onzin mooi in het zwart opquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:32 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Auch. Welke zijn wel toegestaan?
Bij mijn winterfiets zijn de wielen met 15K kuis versleten. Vandaar dat daar khamsins inzitten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Velgen hebben nog geen 15000 km gelopen. Maar ik zal effe kijken.
Heb je al eens het servicepunt in Utrecht gebeld?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:33 schreef Levitas het volgende:
Gods wat frustrerend dit
Dat is 5x lek in nog geen 60km. Dit keer wel de voorband, dus er moet iets met de buitenband zijn.
Nogmaals band binnenstebuiten gekeerd, met een bureaulamp erop centimeter voor centimer omgebogen om te kijken of er ook maar een minuscuul iets tevoorschijn kwam wat dit steeds kan veroorzaken, maar ik zie niks en ik voel niks.
Denk dat ik de buitenband maar ga proberen terug te sturen naar Canyon ter vervanging o.i.d. Dit is echt belachelijk
Ik zal eens kijken wat er gebeurd met schuurpapierquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:55 schreef DrNick het volgende:
Jammer van die bidonhouder wel. Grit 3000 een optie?
wat loop je toch te klooien man pak gewoon een edding 3000quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:42 schreef very het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat er gebeurd met schuurpapier
Het zou niet nodig moeten zijn bij zo'n nieuwe fiets maar het vervangen van het velglint heeft bij bij een dergelijk probleem opgelost. Ik reed ook 6 x onverklaarbaar lek in korte tijd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:33 schreef Levitas het volgende:
Gods wat frustrerend dit
Dat is 5x lek in nog geen 60km. Dit keer wel de voorband, dus er moet iets met de buitenband zijn.
Nogmaals band binnenstebuiten gekeerd, met een bureaulamp erop centimeter voor centimer omgebogen om te kijken of er ook maar een minuscuul iets tevoorschijn kwam wat dit steeds kan veroorzaken, maar ik zie niks en ik voel niks.
Denk dat ik de buitenband maar ga proberen terug te sturen naar Canyon ter vervanging o.i.d. Dit is echt belachelijk
Yep. "Wissel voor en achter eens om. Daarna kunnen we je verder helpen". Dus morgen nog maar eens contact opnemen. Hoewel ik een beetje bang ben voor een antwoord als "Dan kijk je toch echt niet goed genoeg" ofzoquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:39 schreef Yankee het volgende:
[..]
Heb je al eens het servicepunt in Utrecht gebeld?
Het heeft dus niks met de velg of veldlint te maken. Buitenband voor en achter gewisseld en nu zit het lek voor..quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:50 schreef Z het volgende:
[..]
Het zou niet nodig moeten zijn bij zo'n nieuwe fiets maar het vervangen van het velglint heeft bij bij een dergelijk probleem opgelost. Ik reed ook 6 x onverklaarbaar lek in korte tijd.
Ik heb hier edding 4000 zelfs.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat loop je toch te klooien man pak gewoon een edding 3000
Ja, maar ik vind de vorm van het houdertje wel mooiquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:05 schreef Levitas het volgende:
![]()
![]()
Waarom zou je je in godsnaam druk maken over een merknaampje op een fucking bidonhouder? Als je het geen porem vind, stuur je het toch terug?
En wellicht de ietwast zielige discussie op de Strava Nederland groep?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het ging me helemaal niet daarom. Maar over de hippies die geen personen met smartphones willen toestaan op strava omdat er vanalles niet mee klopt (voornamelijk de hoogtemeters).
Voor zover ik weet ben jij daar geen van, maar jouw hoogtemeters vielen me op vanwege de challenge waar je aan mee doet.
Toch moet er iets inzetten. Heb je niet nog een ouwe band?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:33 schreef Levitas het volgende:
Gods wat frustrerend dit
Die was juist goedquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En wellicht de ietwast zielige discussie op de Strava Nederland groep?
Ah minder, wat voor bandjes zijn het eigenlijk?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yep. "Wissel voor en achter eens om. Daarna kunnen we je verder helpen". Dus morgen nog maar eens contact opnemen. Hoewel ik een beetje bang ben voor een antwoord als "Dan kijk je toch echt niet goed genoeg" ofzo
[..]
Het heeft dus niks met de velg of veldlint te maken. Buitenband voor en achter gewisseld en nu zit het lek voor..
Continental Grand Prix 4000S IIquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:35 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ah minder, wat voor bandjes zijn het eigenlijk?
Ik heb look. Waarom wil je een klein pendaal?quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:22 schreef very het volgende:
Wat voor pedalen systeem gebruiken jullie zoal? Voornamelijk SPD-SL? Of toch gewoon SPD?
SPD heb ik nu, en ik wil nieuwe "pendalen", maar die kleine pedalen (zoals de Eggbeaters van Crank Brothers) zijn meestal bedoeld voor mountainbikes. Maar zijn die niet ook gewoon goed geschikt voor racefietsen?
Om zo hard mogelijk door de bocht te gaan zonder te moeten stoppen met trappen ?quote:Op donderdag 22 januari 2015 05:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb look. Waarom wil je een klein pendaal?
Nou, ik heb nu dus deze pedalen:quote:Op donderdag 22 januari 2015 05:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb look. Waarom wil je een klein pendaal?
Cool! Zou een mooie upgrade van mijn alu frame zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:38 schreef Yankee het volgende:
[..]
De carbonnenversie natuurlijk, daar staat die onzin mooi in het zwart op
quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:40 schreef nogeenmaarten het volgende:
Heb ook ook look, omdat Schouten zei dat dat moest en dan is het zo.
Daar zit nauwelijks verschil in hoor. Wellicht kan je met een look/spdsl nog wel rapper omdat die geen inklik aan de onderkant heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:38 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Om zo hard mogelijk door de bocht te gaan zonder te moeten stoppen met trappen ?
Dan zou ik gewoon cheape SPD pedalen halen, heb ik ook 2 jaar mee gefietst. Look of spd-sl is wel fijner.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:40 schreef very het volgende:
[..]
Nou, ik heb nu dus deze pedalen:
[ afbeelding ]
Maar wil graag wat anders. Iets minder lomp.
Maar nog wel met SPD, want om nou ook gelijk nieuwe schoenen te halen is ook weer zoiets.
Uiteindelijk wil ik misschien wel andere, stevige schoenen met dan ook andere plaatjes, dus het mag nu ook niet teveel kosten
quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:09 schreef Levitas het volgende:
Mailtje van Canyon:
"Waarschijnlijk zal hier toch iets in zitten wat helaas niet te vinden is.. We zullen je echter gewoon een nieuwe opsturen om de problemen te verhelpen; dan kun je weer gaan genieten van de fiets."
Tot die tijd maar even de 23mm bandjes van m'n Cadex halenMaar hele nette service!
Ik vind het wel fijn dat ik normaal op die schoenen kan lopen ook. Dat wil nog wel eens voorkomen bij mij haha. Op werk of even door de stad. Dus het comfort van die schoenen is wel prettig. Ooit il ik dus wel eckte eckte halen met zo'n keiharde zool, maar dat zal nog even moeten wachten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:17 schreef Yankee het volgende:
Man man man SPD op een racefiets, dat kan dus echt niet hè
quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:40 schreef very het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar nog wel met SPD, want om nou ook gelijk nieuwe schoenen te halen is ook weer zoiets.
Uiteindelijk wil ik misschien wel andere, stevige schoenen met dan ook andere plaatjes, dus het mag nu ook niet teveel kosten
Nog aanraders? Zoiets ofzo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
Dan zou ik gewoon cheape SPD pedalen halen, heb ik ook 2 jaar mee gefietst. Look of spd-sl is wel fijner.
Welke zijn dit en zijn ze er ook in het zwart?quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:47 schreef dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik rij ook spd
zit op mijn ligfiets atb en dus ook op de racefiets
heb wel shimano (spd-sl) en look pedalen liggen maar geen passende schoenen er bij
pda 520 maar die zijn volgens mij niet in zwart te krijgenquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:48 schreef very het volgende:
[..]
Welke zijn dit en zijn ze er ook in het zwart?
Je hebt die edding 5000 toch liggen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:48 schreef very het volgende:
[..]
Welke zijn dit en zijn ze er ook in het zwart?
dat is een m520 die rij je in verhouding tot de m540 veel sneller aan bonkenquote:
Hier zit iig dat omhulsel niet omheenquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:01 schreef dop het volgende:
[..]
dat is een m520 die rij je in verhouding tot de m540 veel sneller aan bonken
maar 2 seizoenen gaan ze wel mee.
Was koud ja. Gister lagen de sloten hier allemaal al dicht. Of eergister.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanmorgen -4 bij vertrek, ijs op de rotte en nog wat sneeuw voorbij Leiden.
Heftig woon-werk ritje
Nieuwe schoenen omdat je andere pedalen koopt? Kunt toch gewoon de plaatjes op je schoenen vervangen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:40 schreef very het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onder MTB schoenen passen meestal geen SPD-SL plaatjes. Is een ander bevestigingssysteem.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen omdat je andere pedalen koopt? Kunt toch gewoon de plaatjes op je schoenen vervangen?
Ah, dus toch wel. Niks gezegdquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onder MTB schoenen passen meestal geen SPD-SL plaatjes. Is een ander bevestigingssysteem.
Op mijn schoenen passen enkel SPD plaatjes. Ik heb dezequote:Op donderdag 22 januari 2015 10:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen omdat je andere pedalen koopt? Kunt toch gewoon de plaatjes op je schoenen vervangen?
daar valt nog veel te winnen , dat is een schoen met een vrij slappen zool (altijd bij trekking schoenen).quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:11 schreef very het volgende:
[..]
Op mijn schoenen passen enkel SPD plaatjes. Ik heb deze
1 |
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:11 schreef very het volgende:
[..]
Man man man, verwijder maar snel voordat kaas of een andere soigneur het ziet!quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:11 schreef very het volgende:
[..]
Ja, tegen die tijd dat ik andere, betere schoenen wil gaan halen kom ik vast weer even peilenquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:18 schreef dop het volgende:
[..]
daar valt nog veel te winnen , dat is een schoen met een vrij slappen zool (altijd bij trekking schoenen).
maar lekker mee door fietsen , en tegen de tijd dat je nieuwe nodig hebt eens gaan kijken wat voor pedalen en schoenen je wil
Heb je je binnenband er toevallig met een bandenlichter er terug ingelegd?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:33 schreef Levitas het volgende:
Gods wat frustrerend dit
Waarom ga je voor eggbeaters?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:49 schreef very het volgende:
[..]
Ja, tegen die tijd dat ik andere, betere schoenen wil gaan halen kom ik vast weer even peilen
Maar tot die tijd wil ik toch iets minder lompe pedalen, maar ik denk dat ik dan toch voor van die kleintjes a la eggbeaters o.i.d. ga. Die kan ik dan te zijner tijd weer overzetten op mijn mountainbike
Ze pasten prima bij mijn vorige fiets:quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is niet echt in lijn met de eerste regel van je signature.
Omdat ik die dan over kan zetten naar mijn MTB wanneer ik op mijn racefiets Look of SPD-SL ga monteren. Dus dan haal ik nu die onwijs lompe trappers van mijn racefiets af en zet die voorlopig op mijn MTB.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom ga je voor eggbeaters?
Maar waarom specifiek eggbeaters? Er zijn zoveel systemen die je straks op je mtb kan gebruiken, waarom specifiek die eggbeaters.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:03 schreef very het volgende:
[..]
Omdat ik die dan over kan zetten naar mijn MTB wanneer ik op mijn racefiets Look of SPD-SL ga monteren. Dus dan haal ik nu die onwijs lompe trappers van mijn racefiets af en zet die voorlopig op mijn MTB.
Denk ik hoor. Misschien blijf ik ook nog wel even rijden met die lompe dingen en haal straks gewoon in 1 x eggbeaters voor mijn MTB en Look/SPD-SL + schoenen voor mijn racefiets.
Lastig. Maar ik weet alleen dat de huidige pedalen op mijn racefiets niet erg sexy zijn
Oh, niet perse die hoor, maar zulk soort. Ik dacht alleen dat die eggbeaters wel erg makkelijk schoon te houden zijn. Makkelijker dan die shimano SPD systemen, lijkt mij.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar waarom specifiek eggbeaters? Er zijn zoveel systemen die je straks op je mtb kan gebruiken, waarom specifiek die eggbeaters.
Lijkt me namelijk helemaal niet lekker rijden met je huidige schoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |