En dan de vervolgvraag; hoe kunnen we ervoor zorgen dat dat hier ook plaats gaat vinden?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:48 schreef I-care het volgende:
[..]
Dit.
Onbegrijpelijk, zou dit in ons land ook zo zijn vraag ik mij af?
Ach, bekeken op de totale schoolgaande bevolking valt het allemaal nog wel mee qua harde (heuheuheu) aantallen denk ik. Maar neemt niet weg dat het inderdaad een aparte gewaarwording is, alsof er in de VS relatief meer vrouwelijke seksuele 'roofdieren' zijn en ze de afgelopen decennia allemaal lerares zijn geworden?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hier zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Maar dan nog, er komt echt elke week wel zo'n verhaal naar buiten. En dat zijn dus alleen de zaken die naar buiten komen. Kun je nagaan hoeveel van dat soort relaties er wel niet bestaan. Er is een epidemie van vrouwelijke verkrachters op middelbare scholen zeg ik je!
Ik zit nu eerder te denken aan hoe we deze jongens gaan begeleiden als het besef indaalt dat ze misbruikt zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dan de vervolgvraag; hoe kunnen we ervoor zorgen dat dat hier ook plaats gaat vinden?
Maar dan wel alleen bij vrouwelijke docenten en mannelijke leerlingen. Andersom moeten zijn ballen eraf godverdomme!quote:Op maandag 19 januari 2015 12:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dan de vervolgvraag; hoe kunnen we ervoor zorgen dat dat hier ook plaats gaat vinden?
Waarom denk jij dat die jongens zich misbruikt gaan voelen?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:52 schreef I-care het volgende:
[..]
Ik zit nu eerder te denken aan hoe we deze jongens gaan begeleiden als het besef indaalt dat ze misbruikt zijn.
Ja dat zijn natuurlijk vuile pedo's, da's heel wat andersquote:Op maandag 19 januari 2015 12:53 schreef TorroFernandes het volgende:
Maar dan wel alleen bij vrouwelijke docenten en mannelijke leerlingen. Andersom moeten zijn ballen eraf godverdomme!
Hoe zou dat anders zijn dan bij meiden dan? Als steeds meer naar buiten komt, of boven komt is het misbruik, wat het ook is natuurlijk. Dus gaan we daar over praten.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat die jongens zich misbruikt gaan voelen?
[..]
Ja dat zijn natuurlijk vuile pedo's, da's heel wat anders
Feliciteren met taart en koffie.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:52 schreef I-care het volgende:
[..]
Ik zit nu eerder te denken aan hoe we deze jongens gaan begeleiden als het besef indaalt dat ze misbruikt zijn.
Als je dat over de meiden zou roepen dan wordt het cake met koffie.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Feliciteren met taart en koffie.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:57 schreef I-care het volgende:
[..]
Hoe zou dat anders zijn dan bij meiden dan? Als steeds meer naar buiten komt, of boven komt is het misbruik, wat het ook is natuurlijk. Dus gaan we daar over praten.
Maar even serieus, dit is natuurlijk altijd onwenselijk, ongeacht het geslacht en ongeacht het uiterlijk van de dader.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zijn natuurlijk vuile pedo's, da's heel wat anders
Omdat het stoer zou zijn voor jongens ofzo? Mannen behoren dit allemaal leuk te vinden, maar als we het omdraaien dan zijn de meningen ineens tegengesteld, dat noem ik selectieve verontwaardiging. Dit kost mensenlevens!quote:Op maandag 19 januari 2015 13:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Wat is precies altijd onwenselijk? Een 17-jarige die seks heeft?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:02 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Maar even serieus, dit is natuurlijk altijd onwenselijk, ongeacht het geslacht en ongeacht het uiterlijk van de dader.
En nog steeds geen antwoord op de vraagquote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef I-care het volgende:
[..]
Omdat het stoer zou zijn voor jongens afzo? Mannen behoren dit allemaal leuk te vinden, maar als we het omdraaien dan zijn de meningen ineens tegengesteld, dat noem ik selectieve verontwaardiging. Dit kost mensenlevens!
Verschil in leeftijd is 1, punt twee ontwikkeling en het niet kunnen overzien van gevolgen.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat is precies altijd onwenselijk? Een 17-jarige die seks heeft?
En dat verandert meteen volledig op het moment dat je je 18e verjaardag viert?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:06 schreef I-care het volgende:
[..]
Verschil in leeftijd is 1, punt twee ontwikkeling en het niet kunnen overzien van gevolgen.
Welke vraag dan?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
En nog steeds geen antwoord op de vraag
Schijnbaar.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dat verandert meteen volledig op het moment dat je je 18e verjaardag viert?
quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 12:55 schreef DonJames het volgende:
...
Nee dus.quote:
Met zijn/haar docent wel ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat is precies altijd onwenselijk? Een 17-jarige die seks heeft?
Schrijf ik dat dat zo is? en verrassend, nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 19 januari 2015 13:10 schreef I-care het volgende:
[..]
Waarom is dit bij meiden dan anders?
quote:Op maandag 19 januari 2015 11:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heb je ooit mugshots gezien waarop iemand er wel goed uitziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwoah. Dat het juridisch onwenselijk is snap ik wel. Maar ik geloof niet dat een gemiddelde 17-jarige hiphopnegert die al vanaf z'n 12e seksueel actief is hier nou veel psychische schade van krijgt..quote:Op maandag 19 januari 2015 13:10 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Met zijn/haar docent wel ja.
Gasten van die leeftijd een beetje kennende lopen ze er nu gewoon over op te scheppen.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:06 schreef Chadi het volgende:
Wat een gedoe zeg. Ze zijn 17 en who cares hoe oud. Als het vrijwillig is waarom niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |