KLB / Wie heeft me aangestoken ? &*%$(&*^%quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi, duidelijkheid!
Beterschap. En over twee weken gaan we het gezonde regime hier controleren
conclusie? Je hebt jezelf aangestoken?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
KLB / Wie heeft me aangestoken ? &*%$(&*^%
Zoiets.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
conclusie? Je hebt jezelf aangestoken?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:35 schreef rubbereend het volgende:
goed carnavalskoestuum: Sportblog: Hamilton vrijgezel & scheids van 82 geschorst
voorzitten is ook een kwestie van wennen en doenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:15 schreef borisz het volgende:
Zo. De ALV weer vakkundig voorgezeten.
Nou ja het ging weer beter dan de vorige keer
Ja. Bestuursvergaderingen gaan prima. Maar nu 25 man is toch weer even andersquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voorzitten is ook een kwestie van wennen en doendat gaat per keer beter
en al helemaal met van die lastige d66'ersquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Bestuursvergaderingen gaan prima. Maar nu 25 man is toch weer even anders
Ja. Raar volk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en al helemaal met van die lastige d66'ers
slaap lekker en morgen hopelijk een beetje gezonder opquote:
dat komt vaker voor dan onweer in Amsterdamquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:41 schreef Againzender het volgende:
Zou zweren dat ik een donder van onweer uit de verte hoordezal wel weer een afrekening zijn
de laatste tijd wel ja. Schietpartij vandaag was een kilometer hier vandaan trouwens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat komt vaker voor dan onweer in Amsterdam
jammer dat er andere gasten warenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:51 schreef borisz het volgende:
TwitterThijssie nu op de bank bij Jinek
dat dacht ik al, dat het in de buurt was van julliequote:Op woensdag 4 februari 2015 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
de laatste tijd wel ja. Schietpartij vandaag was een kilometer hier vandaan trouwens.
De Kerkhofjes voegden echt niks toe aan dit verhaal/deze "discussie" .quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer dat er andere gasten waren
[..]
En die malloot van een Van den Heuvel ook niet. Nare manquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Kerkhofjes voegden echt niks toe aan dit verhaal/deze "discussie" .
Heb denk ik 2 keer 2 uur achter elkaar vast geslapen. Dat is al heel wat momenteel. Voel me brak, raak je aan gewend. Moet zo bloed prikken. Vervelende is dat ik daarvoor nuchter moet zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slaap lekker en morgen hopelijk een beetje gezonder op
Die scoorden beiden net niet zwakbegaafd op de Nationale IQ-test. Stelletje onnozelen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Kerkhofjes voegden echt niks toe aan dit verhaal/deze "discussie" .
Wie is dat ?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:51 schreef borisz het volgende:
TwitterThijssie nu op de bank bij Jinek
Waarom nare man ? Ik zag in het voorstukje dat ie van hardcore hield. Wat voor hardcore ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En die malloot van een Van den Heuvel ook niet. Nare man
Oh ja. Bloed is geprikt. Hoef er gelukkig voorlopig niet meer uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Thijs Slegers, de man van VI bij PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |