Jup. En heb gebulkt dus ik ben benieuwd.quote:
Verklaart een hoop.quote:
Als voorbereiding voor creatine?quote:Op maandag 19 januari 2015 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. En heb gebulkt dus ik ben benieuwd.
Misschien moet jij weer eens een lijstje posten?quote:
Nou, dan doe ik dat.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Misschien moet jij weer eens een lijstje posten?
Goed lijstjequote:Op maandag 19 januari 2015 09:42 schreef Lonaa het volgende:
O: Smoothie van halve liter water, 100 gram spinazie, 100 gram bosbessen, banaan, 80 gram komkommer, 1 tbsp chiazaad.
L: 300 gram champignons, 50 gram feta, 1 of 2 geroosterde boterhammen.
D: Zelfgetrokken eendenbouillon met eendenvlees, paksoi, gember, bosui en uhm, dat was het wel denk ik.
T: Griekse yoghurt met honing en walnoten.
1390. K 97 V 60 E 90quote:Op maandag 19 januari 2015 09:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed lijstjeGeen idee qua kcal, maar lijkt wel gezond
Ik weet die verhoudingen nooit, maar 1400 kcal is niet verkeerdquote:Op maandag 19 januari 2015 09:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
1390. K 97 V 60 E 90Vind ik best netjes.
Ik deed zaterdagavond 10 min, was al kapot gevrorenquote:Op maandag 19 januari 2015 09:51 schreef Lonaa het volgende:
Oh, en zo no geven 20 km fietsen natuurlijk.
Ik hou ze ook niet precies in de gaten, maar ze zijn allemaal nog ruim groen, ik zit redelijk in mn eiwitten en redelijk in mn vet (eiwit was eerder nog veel lager en vet veel hoger)quote:Op maandag 19 januari 2015 09:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik weet die verhoudingen nooit, maar 1400 kcal is niet verkeerd
Ik doe ook nog 13 km op oma tempo omdat meefietsen met duurloop.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik deed zaterdagavond 10 min, was al kapot gevrorenSterkte
Dan is het vast goedquote:Op maandag 19 januari 2015 09:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hou ze ook niet precies in de gaten, maar ze zijn allemaal nog ruim groen, ik zit redelijk in mn eiwitten en redelijk in mn vet (eiwit was eerder nog veel lager en vet veel hoger)
quote:Op maandag 19 januari 2015 09:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe ook nog 13 km op oma tempo omdat meefietsen met duurloop.
quote:Op maandag 19 januari 2015 09:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zo, goed resultaat
Tweede week op een rij met een mindering nu of niet?
Inderdaad bar koud buiten nuquote:Op maandag 19 januari 2015 09:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik deed zaterdagavond 10 min, was al kapot gevrorenSterkte
Gaat dat echt sneller? Ik heb dat ook wel eens geprobeerd om 'sochtend tijd te besparen, maar vond het niet echt sneller werken dan in de app zelf direct invoeren....quote:Op maandag 19 januari 2015 09:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan is het vast goed
Ik hou tegenwoordig mijn lijstjes bij in Evernote, puur in tekst vorm. Kan ik makkelijk copy pasten, kcal reken ik later dan ooit wel eens uit. Gaat stuk sneller
Edit: Zie dat ik net alleen sinds donderdagmiddag dat niet heb ingevuld
[..]Nog kutter.
Maar dat gevoel als je ergens warm binnenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |