Koop je toch gewoon keys?quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:31 schreef Verbodsbord het volgende:
Is het nou tegenwoordig onmogelijk om uit de VS store iets te kopen met paypall? Titanfall is daar nu voor 12,50 namelijk, en dat leek me wel een mooie voor die prijs aangezien ik vandaag een One heb gekocht.
Werkt dat ook als mijn account in principe nederlands is?quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Koop je toch gewoon keys?
Ik gebruik geen cc en ook geen paypal. Gewoon een code kopen voor dollars, key invoeren in de US store en games uitzoeken.
Nee, als je in de US Store wilt kopen moet je ook een adres in Amerika invoeren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Werkt dat ook als mijn account in principe nederlands is?
Nopequote:Op woensdag 28 januari 2015 18:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Werkt dat ook als mijn account in principe nederlands is?
Nee, MS controleert of je een Amerikaanse creditcard hebt of je PayPal account geregistreerd is in Amerika. Wat nog wel kan is een Amerikaanse prepaid kaart kopen en zo tegoed op je account zetten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:31 schreef Verbodsbord het volgende:
Is het nou tegenwoordig onmogelijk om uit de VS store iets te kopen met paypall? Titanfall is daar nu voor 12,50 namelijk, en dat leek me wel een mooie voor die prijs aangezien ik vandaag een One heb gekocht.
Dan zoek je een adres uit in Amerika. Liefst uit een staat die geen btw rekent op digitale aankopen, zoals Nevadaquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, als je in de US Store wilt kopen moet je ook een adres in Amerika invoeren.
Ik sta ingeschreven in een hotel in Alaska.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dan zoek je een adres uit in Amerika. Liefst uit een staat die geen btw rekent op digitale aankopen, zoals Nevada
Ja, het zal wel een geldkwestie zijn. Ik las ook nog dit artikel, waarin iemand claimt dat demo's een ongekende (negatieve) impact hebben op sales.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Demo's kosten steeds meer tijd en geld. Vaak zijn het stukken van bestaande levels die speciaal voor de demo worden aangesneden en opgeklopt. Veel studio's nemen dus bewust het risico om niet een demo uit te brengen (maar maken het dus ook bewust moeilijker een spel te proberen vóór release en reviews, iets wat de laatste jaren nogal wat titels latere reputatieschade scheelde).
Ik snap het wel maar vind het idd jammer.
Wat is nu eigenlijk de manier om de uitnodiging van een party het snelste te accepteren als je de eerste uitnodiging gemist hebt? Bij de 360 had je een berichtje en kon je die alsnog accepteren.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat inderdaad wel, maar als je een party opent is er altijd zon irritant laadcirkeltje met wat vertraging. Überhaupt met het starten van apps, ook bijvoorbeeld je Friends ListAls je een achievement haalt, en dan je homeknop ingedrukt houdt om te kijken in een snap welke het is, ben je weer even aan het wachten. Ik snap zijn post wel, dit ging op de 360 wel sneller.
Volgens mij kan je ook richting dashboard, en dan helemaal links bovenin naar dat bolletje met notificaties gaan. Nog steeds vrij omslachtig, maar goedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:22 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk de manier om de uitnodiging van een party het snelste te accepteren als je de eerste uitnodiging gemist hebt? Bij de 360 had je een berichtje en kon je die alsnog accepteren.
Nu ga ik maar naar een persoon die ook in de party zit en dan join ik. Dit werkt inderdaad traag en zijn meer stappen dan de 360.
Vind het niet echt omslachtig, werkt sneller dan bij 360 bij mij.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook richting dashboard, en dan helemaal links bovenin naar dat bolletje met notificaties gaan. Nog steeds vrij omslachtig, maar goed
Het werkt bij mij langzamer, ook als ik direct accepteer. Dan snapt de party aan de rechterkant, en moet ik eerst een tijdje wachten met een laadcirkeltje. Ging op de 360 sneller. Het is niet hinderlijk, maar toch.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:17 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Vind het niet echt omslachtig, werkt sneller dan bij 360 bij mij.
Ah, dat klopt, dat duurt bij mij ook een tijdje. Maar ik bedoel meer de wijze van het accepteren van uitnodigingen. Bij de 360 duurt het altijd wel een seconde of 5 voordat je bij je berichten bent, bij de One heb je dan je uitnodiging al geaccepteerd, ook als je de pop-up gemist had.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het werkt bij mij langzamer, ook als ik direct accepteer. Dan snapt de party aan de rechterkant, en moet ik eerst een tijdje wachten met een laadcirkeltje. Ging op de 360 sneller. Het is niet hinderlijk, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |