Daarvoor speelt Rodgers te slecht.quote:
Wat te denken van al die SB bandwagon fans die pas eind januari de NFL ineens interessant vinden.quote:
No shit Sherlockquote:Op zondag 18 januari 2015 22:36 schreef Keyos het volgende:
Het wordt eens tijd voor Wilson om eens te laten zien dat hij een elite QB is. Die passing game slaat echt nergens op (in ieder geval vandaag, ik kijk niet heel veel Seahawks).
Hij is geen elite QB, daarvoor is zijn passing game veel te matig.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:36 schreef Keyos het volgende:
Het wordt eens tijd voor Wilson om eens te laten zien dat hij een elite QB is. Die passing game slaat echt nergens op (in ieder geval vandaag, ik kijk niet heel veel Seahawks).
Ga je nog eens normaal doen?quote:
Bandwagon?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:38 schreef Smoofie het volgende:
Packers bandwagon voor mij omdat als de pats het redden had ik liever de packs als tegenstander
De zon scheen, iedereen in Seattle van zijn apropos...quote:
" Anyone who claims they are a "fan" of a particular sports team, even though they had no prior support for/interest in the team until that team started winning. These types of fans only show playoff interest, have probably never watched a regular season game, don't own any type of team merchandise, nor would they buy any."quote:
Kan er weinig aan doen als mensen onzin uitkramenquote:
Mooi weer fans, alleen supporter in de goeie tijdenquote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 22:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
" Anyone who claims they are a "fan" of a particular sports team, even though they had no prior support for/interest in the team until that team started winning. These types of fans only show playoff interest, have probably never watched a regular season game, don't own any type of team merchandise, nor would they buy any."
Deze legt het wel aardig uit.
Thanks.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi weer fans, alleen supporter in de goeie tijden
Mensen die vragen wat bandwagon fans zijn zijn bandwagon fans.quote:
Laat mensen anders gewoon begrippen vragen? Zo krijgen we de sport nooit aan de manquote:Op zondag 18 januari 2015 22:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Mensen die vragen wat bandwagon fans zijn zijn bandwagon fans.
Sorry dat ik sinds een week kijk en nog geen team support.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Mensen die vragen wat bandwagon fans zijn zijn bandwagon fans.
Dit, PirE moet gewoon niet zo zuur doen en de boel hier leuk houden.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat mensen anders gewoon begrippen vragen? Zo krijgen we de sport nooit aan de man
No worries, kijk gewoon deze hele playoffs af en probeer dit of komend seizoen naar een team te groeien. Het is gewoon lastig om "ineens" voor een team te zijn met buitenlandse sporten.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Sorry dat ik sinds een week kijk en nog geen team support.
Ik kan uit ervaring spreken dat je niet de Buccaneers moet gaan supporterenquote:Op zondag 18 januari 2015 22:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Sorry dat ik sinds een week kijk en nog geen team support.
Ik heb het naar mijn zin hoor, geld tellen als een baasquote:Op zondag 18 januari 2015 22:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit, PirE moet gewoon niet zo zuur doen en de boel hier leuk houden.
Waarom niet?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring spreken dat je niet de Buccaneers moet gaan supporteren
Laten we het erop houden dat er bepaalde teams zijn waar je alleen maar gefrustreerd van zou worden als je fan bentquote:
Bills is for sale toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb het naar mijn zin hoor, geld tellen als een baas![]()
![]()
.
Vergelijk het met Fc Dordrecht.quote:
Vergelijk het met voetbal en ik snap het.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bills is for sale toch?
[..]
Vergelijk het met Fc Dordrecht.
Leuke van de Packers is trouwens dat het het enige team in de NFL is zonder een grote eigenaar. Als ik het goed begrijp zijn het de fans die eigenaar zijn van de club (en Green Bay is een groot dorp met 1 van de grootste NFL teams, ook leuk).quote:Op zondag 18 januari 2015 22:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vergelijk het met voetbal en ik snap het.
Ik zie de Pats ook veel liever tegen GB spelen. Tuurlijk heb ik sympathie voor Green Bay, maar met die Patriots O-line tegen de Seahawks defense...... dat maakt mij er niet gerust op.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:54 schreef Smoofie het volgende:
Leuke beschrijving van bandwagon, maar ik moet de packers niet, hoop alleen dat ze winnen ivm betere kansen pats.
Plofkip to the maxquote:Op zondag 18 januari 2015 22:59 schreef Smoofie het volgende:
10 nuggets voor $1,50. Blijft me verbazen telkens als ik het zie.
Ja. Geen mediabeest trouwensquote:Op zondag 18 januari 2015 23:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Die Lynch lijkt mij best wel een beest, klopt dat?
Die Running Backs (dat is de naam voor die positie voor het rennen met de bal) zijn vaak grote brede gasten die er gewoon keihard in raggen. Die Lynch is wel 1 van de betere ja. Zelfde geldt voor Lacy van de Packers.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Kijk, weet ik ook gelijk wat een running back is.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die Running Backs (dat is de naam voor die positie voor het rennen met de bal) zijn vaak grote brede gasten die er gewoon keihard in raggen. Die Lynch is wel 1 van de betere ja. Zelfde geldt voor Lacy van de Packers.
Die van amendola en edelman was wel wat beterquote:
Zeker, pakt goed uit. Was geen man in de buurt om die TD te voorkomen.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dit leek mij een zeer goede aanval.
Zijn nickname is dan ook Beast Mode. Welke hij dan ook commercieel goed uitbuit.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
51 yard play was dat volgens mij.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die van amendola en edelman was wel wat beter. Dit was ook fail defense.
2 scores met de staat waarin de offense nu verkeert is bijna onoverbrugbaar.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gaat denk ik erg lastig worden voor Seattle om dit nog te winnen?
Inderdaad. Als ze een TD maken krijgt GB de bal terug en die gaan dan alles doen om tijd te rekken.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Nog een aanvulling. Seattle gebruikt nu timeouts om de klok van de Packers te stoppen. Als je een timeout gebruikt stopt de klok en tikt die pas verder nadat de play start. Allemaal tactisch.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Slim!quote:Op zondag 18 januari 2015 23:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nog een aanvulling. Seattle gebruikt nu timeouts om de klok van de Packers te stoppen. Als je een timeout gebruikt stopt de klok en tikt die pas verder nadat de play start. Allemaal tactisch.
Hail mary?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:58 schreef BobW het volgende:
Uh oh, als het maar niet eindigt met een hail mary.
quote:Op zondag 18 januari 2015 23:59 schreef djmarshal het volgende:
@Toiletgebruiker en alles of niets worp om toch nog de winst of een gelijkspel te krijgen. Vaak van heel ver.. Hail Mary.. bidden voor een goede uitkomst
Flacco timequote:Op zondag 18 januari 2015 23:59 schreef djmarshal het volgende:
@Toiletgebruiker en alles of niets worp om toch nog de winst of een gelijkspel te krijgen. Vaak van heel ver.. Hail Mary.. bidden voor een goede uitkomst
Edit: hier de wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Hail_Mary_pass
Ik ben niet geheel objectief in dezequote:
Ik hield me hart vast bij die Hail Mary van de Ravens tegen de Patriots.quote:
Neequote:Op maandag 19 januari 2015 00:02 schreef hmmmz het volgende:
Kan je de SB nog steeds gratis kijken via gamepass?
Nee. Fox of BBCquote:Op maandag 19 januari 2015 00:02 schreef hmmmz het volgende:
Kan je de SB nog steeds gratis kijken via gamepass?
Hoiquote:Op zondag 18 januari 2015 22:36 schreef maerk het volgende:
[..]
Wat te denken van al die SB bandwagon fans die pas eind januari de NFL ineens interessant vinden.
Eenmalig superbowl tegen betaling kijken kan niet bij gamepass?quote:
Volgens mij heb je wel iets van een postseason package bij gamepassquote:Op maandag 19 januari 2015 00:06 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Eenmalig superbowl tegen betaling kijken kan niet bij gamepass?
Fox is ook tegen betaling toch?
Jip, 29,99 euro ..quote:Op maandag 19 januari 2015 00:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel iets van een postseason package bij gamepass
Ja, moet denk ik wel lukken.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:06 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als je Foxsports hebt dan niet. Anders BBC. Mis je alleen de SB reclames. Maar BBC heeft wel goede SB uitzending.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:06 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die package ook steeds goedkoper met de week. Je hebt een kans dat ze die prijs weer verlagen voor alleen de super bowl (en pro bowl).quote:Op maandag 19 januari 2015 00:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel iets van een postseason package bij gamepass
Ah, dat zou wel mooi zijn. Vond vorig jaar via gamepass kijken echt perfect.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die package ook steeds goedkoper met de week. Je hebt een kans dat ze die prijs weer verlagen voor alleen de super bowl (en pro bowl).
Probowl moet je geld bij krijgen om te kijkenquote:Op maandag 19 januari 2015 00:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die package ook steeds goedkoper met de week. Je hebt een kans dat ze die prijs weer verlagen voor alleen de super bowl (en pro bowl).
Dit!quote:Op maandag 19 januari 2015 00:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Probowl moet je geld bij krijgen om te kijken
Nou en of, twijfel of ik de volgende ook ga kijken. Begint wel laat te worden.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:10 schreef Keyos het volgende:
Je hebt wel een mooie wedstrijd gekozen Toiletgebruiker om de sport te leren hahaha.
Lol... en hoe....quote:Op maandag 19 januari 2015 00:10 schreef popolon het volgende:
2pt is good.
Wat een omslag.Het was zo saai en dan dit.
![]()
![]()
Jipquote:Op maandag 19 januari 2015 00:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Klopt het dat het bij een fieldgoal overtime wordt?
Yupquote:Op maandag 19 januari 2015 00:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Klopt het dat het bij een fieldgoal overtime wordt?
En heeft een aardige nice rack, maar die zal ze wel bedekken voor de kijkende kinders.quote:
Belchinezenquote:Op maandag 19 januari 2015 00:13 schreef Guard het volgende:
Het is eigenlijk gewoon verdacht dit...die laatste paar minuten
BBC 1 of BBC 2 ?quote:Op maandag 19 januari 2015 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je Foxsports hebt dan niet. Anders BBC. Mis je alleen de SB reclames. Maar BBC heeft wel goede SB uitzending.
Het is redelijk ver maar niet onmogelijk.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat is een beetje een fatsoenlijke afstand voor een fieldgoal?
1 dacht ik.quote:
Wens van de gedachte... Aaron is gewoon de betere QB, maar de toss is wel belangrijk...quote:
Yup.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:18 schreef Smoofie het volgende:
Shaait, pats begint ongeacht OT om 0040 of?
Mr. Rodgers.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 00:19 schreef djmarshal het volgende:
[..]
Wens van de gedachte... Aaron is gewoon de betere QB, maar de toss is wel belangrijk...
Die QB van Seattle is nog niet erg lekker bezig toch?quote:
#24 is de enige offense die Seattle heeftquote:Op maandag 19 januari 2015 00:20 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
[..]
Die QB van Seattle is nog niet erg lekker bezig toch?
QB van Seattle is overrated, hij had vorig jaar gewoon een super solid defense.. maar oke... je wint niet zomaar een superbowlquote:Op maandag 19 januari 2015 00:20 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
[..]
Die QB van Seattle is nog niet erg lekker bezig toch?
Heeft zijn werk gedaanquote:
Bepaalt wie de bal ontvangt.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom is de toss zo belangrijk?
Als je op de eerste possession een Td scoort is de wedstrijd over.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom is de toss zo belangrijk?
En een geweldige lynch natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 00:22 schreef djmarshal het volgende:
[..]
QB van Seattle is overrated, hij had vorig jaar gewoon een super solid defense.. maar oke... je wint niet zomaar een superbowl
Nu een Seattle TD en ze winnen. Bij een field goal krijgen ze Packers nog een kans.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Oké, en degene die als eerste een TD maakt wint?
Het is een teamsport, Seattle had vorig jaar het beste team. Met een goede QB alleen kom je er niet, zie Peyton Manning. Die was ook verschrikkelijk slecht in zijn Super Bowl season en heeft toen geluk gehad dat de Colts defense hem een Super Bowl gaf.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:22 schreef djmarshal het volgende:
[..]
QB van Seattle is overrated, hij had vorig jaar gewoon een super solid defense.. maar oke... je wint niet zomaar een superbowl
True!quote:Op maandag 19 januari 2015 00:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is een teamsport, Seattle had vorig jaar het beste team. Met een goede QB alleen kom je er niet, zie Peyton Manning. Die was ook verschrikkelijk slecht in zijn Super Bowl season en heeft toen geluk gehad dat de Colts defense hem een Super Bowl gaf.
Alleen op de eerste drive.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Oké, en degene die als eerste een TD maakt wint?
Jipquote:Op maandag 19 januari 2015 00:28 schreef TheFastOne het volgende:
Als Seattle nu moet punten en GB scoort een FG is het dan ook gedaan?
Yup.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:28 schreef TheFastOne het volgende:
Als Seattle nu moet punten en GB scoort een FG is het dan ook gedaan?
Hoeveel centjes rijker ben je nu?quote:
Feest begint pas.. nu komt de legende.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:31 schreef TheFastOne het volgende:
Welterusten allemaal, was een waar genoegen
fanboy smoofquote:Op maandag 19 januari 2015 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Feest begint pas.. nu komt de legende.
Tja, dat waren twee perfecte worpen..quote:Op maandag 19 januari 2015 00:33 schreef PirE het volgende:
Wilson nog steeds ongeslagen tegen die Elite QBs
Elite QBs![]()
![]()
Die gooien iig geen 4 INTquote:Op maandag 19 januari 2015 00:33 schreef PirE het volgende:
Wilson nog steeds ongeslagen tegen die Elite QBs
Elite QBs![]()
![]()
Die onside kick gewoon vangen en het is game over. Dan die two point conversion die nooit goed mocht vallen en dan win je nog met die FG. Maar ja, het mocht niet zo zijn blijkbaar...quote:Op maandag 19 januari 2015 00:34 schreef bambino het volgende:
Wat onverdiend. Misschien karma voor green bay van vorige week. Maar Seattle verdiend dit niet. 3 kwarten geen fuck laten zien. En door een paar foutje alsnog kunnen winnen.
Meer heb je niet nodigquote:Op maandag 19 januari 2015 00:34 schreef djmarshal het volgende:
[..]
Tja, dat waren twee perfecte worpen..
4 INTs of in b2b Super Bowls staan? I'll take 4 INTsquote:
Prevent defensequote:Op maandag 19 januari 2015 00:34 schreef bambino het volgende:
Wat onverdiend. Misschien karma voor green bay van vorige week. Maar Seattle verdiend dit niet. 3 kwarten geen fuck laten zien. En door een paar foutje alsnog kunnen winnen.
Daarmee wil ik zeggen dat het een teamprestatie is. De echte 'elite' maakt een minder team beter.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:35 schreef PirE het volgende:
[..]
4 INTs of in b2b Super Bowls staan? I'll take 4 INTs
NFC West = NFC Bestquote:Op maandag 19 januari 2015 00:37 schreef Moonlighter het volgende:
Wat the fuck just happened??? Ben met 4 minuten te gaan Las Vegas gaan kijken en zie opeens dat de Seahawks hebben gewonnen 😱😱😱
Op GamePass zien we nog niksquote:Op maandag 19 januari 2015 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Tering foxsports laat dan volkslied zien ipv kk reclame
Ik zie nog niets op Foxsports godveredomme. Waarom een uitreiking uitzenden als er een andere wedstrijd begint? Faggots.quote:
Ze zijn nog niet echt begonnen, maar rende het veld op.. mooie intro filmpje tussen luck en brady... duurt nog wel ff voor ze echt beginnen..quote:Op maandag 19 januari 2015 00:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zie nog niets op Foxsports godveredomme. Waarom een uitreiking uitzenden als er een andere wedstrijd begint? Faggots.
Ah, vandaar dat ze nog niet zijn overgeschakeld. Niets aan de hand dus.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:45 schreef djmarshal het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet echt begonnen, maar rende het veld op.. mooie intro filmpje tussen luck en brady... duurt nog wel ff voor ze echt beginnen..
Als je morgen niets belangrijks hebt, kijken.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent zelf een volkslied.
Slapen of kijken
Haha ja zelfde probleem, morgen om 8:00 opstaan om 09:00 eerste lift omhoog de piste op. Ik loop nu al op mijn reserves, volhouden maar.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wekker gaat om acht uur, kijken hoe lang we het volhouden.
Ik moet morgen voor vijf uur een essay inleveren. Heb de tekst al af, moet alleen nog beetje werken aan dingetjes als annotatie.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha ja zelfde probleem, morgen om 8:00 opstaan om 09:00 eerste lift omhoog de piste op te hebben. Ik loop nu al op mijn reserves, volhouden maar.
shut up!quote:Op maandag 19 januari 2015 00:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha ja zelfde probleem, morgen om 8:00 opstaan om 09:00 eerste lift omhoog de piste op te hebben. Ik loop nu al op mijn reserves, volhouden maar.
Dan zou ik gewoon wat later gaan skiën. Ik ben gewoon vrij vandaag, al ga ik naar bed zodra de adrenaline wat gezakt is en ik kijk deze dan morgenochtend terug.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha ja, mogen de Steelers wel bedanken dat ze hem hebben laten gaan. Geeft de Patriots in sommige wedstrijden toch een extra edge op RB gebied.quote:
Ziet er inderdaad goed uit voor ons Pats! Gebruik maken van de zwakke start en ze nooit in de wedstrijd laten komen. Mooie field position nu voor nog een TD drive.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:17 schreef djmarshal het volgende:
Colts hebben shaky hands.. gelukkig voor de Pats.
Vinatieri is stiekem ook gewoon pats .quote:Op maandag 19 januari 2015 01:19 schreef djmarshal het volgende:
Field goal attempt van 51.. domme actie zo vroeg in de game..
Hij had daar iets beter mee moeten doen. Was natuurlijk een gewaagde worp maar dit is zonde.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:48 schreef djmarshal het volgende:
Damned! Gronk werd gezocht, maar INT...
En 1st down!quote:Op maandag 19 januari 2015 02:20 schreef Keyos het volgende:
Gewoon ervoor gaan, denk dat je een redelijk grote kans op 1st down hebt.
Volgens mij krijgen ze een spuit adrenaline na elke quarter.quote:Op maandag 19 januari 2015 02:33 schreef djmarshal het volgende:
jezus die seahawks.. wat drinken ze daar?!
Ik zie de Pats die eerlijk gezegd niet meer weggeven. Het voelt totaal niet als een gelijkwaardige wedstrijd.quote:
As is verbrande turf...quote:Op maandag 19 januari 2015 04:06 schreef Kyran het volgende:
Patriots zouden de SB moeten kunnen winnen. Seahawks waren echt matig vandaag. Ze hebben gewonnen omdat de Packers te vroeg gas terugnamen. Als ze die INT gewoon hadden teruggelopen i.p.v. meteen te gaan liggen was het niet gebeurd.
Wilson en de offense begonnen matig maar dat is vrij normaal als je vaker naar Seattle kijkt, meestal beginnen ze met wat FG-drives nu waren het turnovers. Defense stopt GB 2x op de 1 yard-line zodat het maar 6-0 is ipv 14-0 en in het 4e kwart forceren ze 2 3-and-outs op een key-moment. Packers namen misschien gas terug maar Seattle gaf niet op, ook niet in een schijnbaar onmogelijke positie (dat is ook een kwaliteit). Seattle speelt een ander soort Football, Seattle speelt geen first to 50 points wins zoals de rest van de NFL doet.quote:Op maandag 19 januari 2015 04:06 schreef Kyran het volgende:
Patriots zouden de SB moeten kunnen winnen. Seahawks waren echt matig vandaag. Ze hebben gewonnen omdat de Packers te vroeg gas terugnamen. Als ze die INT gewoon hadden teruggelopen i.p.v. meteen te gaan liggen was het niet gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |