abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148821871
Iemand die zich als aanhanger van de PVV uitgeeft heeft een brief door de brievenbus gegooid van een moslim.
150118_80791_B7k8Uu6IIAAj9bL.jpg
http://frontpage.fok.nl/w(...)eigbrief-in-bus.html
Bron brief: https://twitter.com/abouhafs52/status/556542371186610176
pi_148821886
quote:
7s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou ja, de macht van overheden wordt steeds verder uitgebreid dankzij angstretoriek.
Dat klopt de reactie op terrorisme is volgens mij dus soms ook gevaarlijker dan het terrorisme. Maar ja na elke "ramp" schiet Nederland in de stress.
pi_148821887
hans teeuwen mag zichzelf laf vinden - hij heeft nog steeds grotere ballen dan wie ook als het gaat om zijn mening mbt de islam te geven.
pi_148821905
Lk citeert hans teeuwen.
Jullie twee: "onzin dat hij zo denkt"
Lk zucht...
pi_148821910
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:44 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat klopt de reactie op terrorisme is volgens mij dus soms ook gevaarlijker dan het terrorisme. Maar ja na elke "ramp" schiet Nederland in de stress.
ze vinden het volgens mij een prachtige kans om er van alles en nog wat door te drukken. maar dat is mijn persoonlijke beeld dat ik erbij heb. het is ironisch ook.
pi_148821932
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:42 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ja hoor, Een dreigbrief tegen een moslim is namaak omdat een moslim hem heeft ontvangen. Een opmerking van de pvda is fout want die komt van links. Een opmerking van wilders is fout want Wilders is van de PVV. Een opmerking van een PVV-er is fout om dezelfde reden.
Het kijken naar de afzender/ontvanger van een boodschap is natuurlijk zeer relevant. Een haatbrief naar Hitler dient anders te worden beoordeeld dan een haatbrief naar een onbekende moslim.
pi_148821939
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:44 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Precies. Er heerst al heel snel een soort reflex "dit mag nooit meer gebeuren, we gaan er alles aan doen om dit te voorkomen!".
pi_148821942
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hij noemt zichzelf laf.... Ik citeer hem hier vrij letterlijk.
Dat is niet zo gek als een van je beste vrienden als een zwijn werd afgeslacht in de Linneausstraat.

Als jij ook zo'n verhaal hebt, praten we verder, ok?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148821948
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:45 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ze vinden het volgens mij een prachtige kans om er van alles en nog wat door te drukken. maar dat is mijn persoonlijke beeld dat ik erbij heb. het is ironisch ook.
En vooral daadkracht tonen door onzinnig beleid in te voeren.
pi_148821958
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:45 schreef LelijKnap het volgende:
Lk citeert hans teeuwen.
Lk zucht...
hij ziet zichzelf als zwak om aan te geven dat hij zich schaamt dat hij niet meer durft te zeggen wat ie eigenlijk vindt. enige dat ik zeg is dat de rest nog veel erger is en dan vervolgens vraagt, op een forum nog wel, "ow en wie durft er zijn mening dan niet meer te geven"
pi_148821962
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:44 schreef SuperFood het volgende:
hans teeuwen mag zichzelf laf vinden - hij heeft nog steeds grotere ballen dan wie ook als het gaat om zijn mening mbt de islam te geven.
Precies... je kunt veel van Teeuwen zeggen, maar niet dat hij bang is om zijn mening te geven over de Islam. Dat is hij duidelijk niet.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_148821963
Dan heb je mazzel, Superfood. Niet alleen durven mensen nog steeds hun mening te geven over de islam, de religie wordt alleen maar harder afgezeken. Op Facebook wordt moslims van alles toegewenst. Zie die fan pagina van de PVV.

Heb jij ook weer je zin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148821983
quote:
7s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies. Er heerst al heel snel een soort reflex "dit mag nooit meer gebeuren, we gaan er alles aan doen om dit te voorkomen!".
Van "domme" VSAmerikanen verwacht je het hysterische gekrijs na die (valse) aanslagen van 9/11, Nederlanders achtte ik nuchterder, verstandiger en inhoudelijker.

Helaas. -O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148821999
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:46 schreef SuperFood het volgende:

[..]

hij ziet zichzelf als zwak om aan te geven dat hij zich schaamt dat hij niet meer durft te zeggen wat ie eigenlijk vindt. enige dat ik zeg is dat de rest nog veel erger is en dan vervolgens vraagt, op een forum nog wel, "ow en wie durft er zijn mening dan niet meer te geven"
Ik had het over Molurus.
pi_148822007
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
Dan heb je mazzel, Superfood. Niet alleen durven mensen nog steeds hun mening te geven over de islam, de religie wordt alleen maar harder afgezeken. Op Facebook wordt moslims van alles toegewenst. Zie die fan pagina van de PVV.

Heb jij ook weer je zin.
of je gaat ff bij je mama op schoot braaf naar een verhaaltje luisteren.
pi_148822025
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Precies... je kunt veel van Teeuwen zeggen, maar niet dat hij bang is om zijn mening te geven over de Islam. Dat is hij duidelijk niet.
Daar is Hans het mee oneens, Hans.
pi_148822037
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik had het over Molurus.
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:45 schreef LelijKnap het volgende:
Lk citeert hans teeuwen.
Lk zucht...
"onzin dat hij zo denkt" heb ik volgens mij nergens gezegd.
pi_148822055
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daar is Hans het mee oneens, Hans.
Jij lijkt Teeuwen gewoon niet begrepen te hebben.
pi_148822079
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:49 schreef Molurus het volgende:

[..]

Jij lijkt Teeuwen gewoon niet begrepen te hebben.
pi_148822105
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:48 schreef SuperFood het volgende:

[..]

of je gaat ff bij je mama op schoot braaf naar een verhaaltje luisteren.
Ik heb je niet al te hoog zitten, dus ik zal deze kinderachtige opmerking laten voor wat die is en doorgaan met onze 'discussie'.

Feit is dat aan de lopende band islamkritische stukken worden geschreven in dit land. Geenstijl dankt zijn bestaan aan islamkritiek.

Het valt dus allemaal wel mee.
pi_148822237
quote:
11s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Sorry hoor LelijKnap en SuperFood, maar als Molurus én Koos én ik het eens zijn, is er iets bijzonders aan de hand.

lol, ik had evenmin verwacht het ooit roerend eens te zijn met Koos.
pi_148822318
quote:
11s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Sorry hoor LelijKnap en SuperFood, maar als Molurus én Koos én ik het eens zijn, is er iets bijzonders aan de hand.
_O_

Dit is een bijzondere dag inderdaad.
  zondag 18 januari 2015 @ 21:55:51 #23
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148822330
quote:
10s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:53 schreef meth1745 het volgende:

[..]

lol, ik had evenmin verwacht het ooit roerend eens te zijn met Koos.
Een groot gedeelte van Nederland denkt gelukkig zo. Alleen de mensen die al een hekel aan de Islam hadden (of bang zijn voor de islam) zien nu hun kans schoon.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_148822471
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:45 schreef Childofthe90s het volgende:
Een haatbrief naar Hitler dient anders te worden beoordeeld dan een haatbrief naar een onbekende moslim.
Een haatbrief naar Hitler moet je ook op de inhoud beoordelen. Je kunt hem haten om wat hij heeft gedaan maar ook omdat hij het niet goed genoeg heeft gedaan.
pi_148822490
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb je niet al te hoog zitten, dus ik zal deze kinderachtige opmerking laten voor wat die is en doorgaan met onze 'discussie'.

Feit is dat aan de lopende band islamkritische stukken worden geschreven in dit land. Geenstijl dankt zijn bestaan aan islamkritiek.

Het valt dus allemaal wel mee.
goede argumenten :') enfin, niets te zien mensen, gewoon doorlopen. en voor jou het advies dat als het je dan toch niets doet het topic dan maar verder links te laten liggen. al was het maar om aan te geven dat je niet geraakt bent want stel je voor dat je zegt van wel dan geef je toe aan de terreur :')
pi_148822501
Dreigbrief. In Comic Sans. :')
Google is your friend, abuse your friends
  Forum Admin zondag 18 januari 2015 @ 21:59:56 #27
35723 crew  GGMM
pi_148822502
Het is duidelijk dat deze brief geschreven is door iemand met een bijzonder laag IQ.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_148822620
Trots op je land zijn en dan je eigen taal niet eens beheersen :')
pi_148822711
Deze zomer ga je op vakantie. Je staat met je partner uit te kijken over een prachtig meer in Centraal-Europa. Naast je zit een lokaal ouder echtpaar aan een tafeltje en ze knopen een gesprek met je aan. Zij vertellen enthousiast en jullie zeggen waar je vandaan komt. Ik kom uit Parijs, zegt je partner.

Het oudere echtpaar reageert verrast en geanimeerd over Parijs, mooie stad, zelf geweest, tof. Dan snelt de man van het stel te zeggen; "Ja, goeie club, die Al Qaeda in Jemen".

Je schrikt en kijkt je partner aan. Haar ogen puilen zowat uit haar mooie gezichtje.

Rustig leg je uit aan de man dat die club nou niet zo lekker is en aanslagen pleegt tegen onschuldige burgers. Dat het nou niet bepaald de club is die strijdt voor het goede, zoals de man denkt.

Vervolgens heb je nog een aantal leuke gesprekken, het echtpaar maakt foto's van jullie, de man geeft zijn visitekaartje aan jou en je neemt hartelijk afscheid van elkaar.

Wie kan zich de rustige reactie voorstellen?

pi_148822718
quote:
8s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:46 schreef El_Matador het volgende:
Dat is niet zo gek als een van je beste vrienden als een zwijn werd afgeslacht in de Linneausstraat.

Als jij ook zo'n verhaal hebt, praten we verder, ok?
Je doet net alsof ik niet meer durf te zeggen wat ik denk...
pi_148822821
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:59 schreef SuperFood het volgende:

[..]

goede argumenten :') enfin, niets te zien mensen, gewoon doorlopen. en voor jou het advies dat als het je dan toch niets doet het topic dan maar verder links te laten liggen. al was het maar om aan te geven dat je niet geraakt bent want stel je voor dat je zegt van wel dan geef je toe aan de terreur :')
Er wordt in ons land niet of nauwelijks kritiek geuit op moslims/de islam?

En jij schrijft dat ik bij 'mama op schoot moet gaan zitten' en dan ben jij vervolgens degene die klaagt over mijn argumentatie?
pi_148822862
Och, laat iedereen even zijn hart luchten per brief of online, dan kunnen we daarna gewoon weer verder met ons dagelijks leventje.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_148822913
quote:
10s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er wordt in ons land niet of nauwelijks kritiek geuit op moslims/de islam?

En jij schrijft dat ik bij 'mama op schoot moet gaan zitten' en dan ben jij vervolgens degene die klaagt over mijn argumentatie?
je argumentatie sloeg ook nergens op en dat bericht waar ik over het verhaaltje begon was ook op een domme post. enfin slukes en laat nou eens zien dat het je niets doet en ga uit dit topic. ^O^
pi_148822931
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:19 schreef Molurus het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat we momenteel genoeg andere dingen hebben om ons zorgen over te maken. Gebeurtenissen zoals die in Parijs zijn irritant, maar eigenlijk nauwelijks van belang. (Anders dan dat iedereen zich er heel erg druk om maakt.)
Datzelfde heb ik in een ander topic ook gezegd. De aandacht die eraan gegeven wordt is buiten alle proporties.
  zondag 18 januari 2015 @ 22:11:15 #35
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148822934
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:09 schreef Montagui het volgende:
Och, laat iedereen even zijn hart luchten per brief of online, dan kunnen we daarna gewoon weer verder met ons dagelijks leventje.
ik zag op nu.nl dat bovenaan stond dat Samson de aanval op CDA en D66 geopend had. Iets over lerarensalarissen. Het gaat dus de goede kant op
Maar diep van binnen lach ik.
pi_148822986
of deze man heeft de brief aan zichzelf gestuurd.
pi_148822990
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:10 schreef SuperFood het volgende:

[..]

je argumentatie sloeg ook nergens op en dat bericht waar ik over het verhaaltje begon was ook op een domme post. enfin slukes en laat nou eens zien dat het je niets doet en ga uit dit topic. ^O^
Het was een reactie op de post waarin ik stelde dat er nog volop kritiek wordt geuit op de islam in ons land.

Vertel, wat is er precies dom aan die feitelijke constatering?
pi_148823066
quote:
10s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het was een reactie op de post waarin ik stelde dat er nog volop kritiek wordt geuit op de islam in ons land.

Vertel, wat is er precies dom aan die feitelijke constatering?
lees je eens in waarom vrijheid van meningsuiting belangrijk is. de vrijheid moet ongelimiteerd zijn, zonder angst op geweld. dat er nog kritiek op de islam is moet een signaal zijn dat alles goed is? als jezelf niet begrijpt dat dat kant nog wal slaat dan houden we het hier gezellig bij. jou doet het sowieso allemaal niets. slaap zacht mijn kind!
pi_148823178
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:15 schreef SuperFood het volgende:

[..]

lees je eens in waarom vrijheid van meningsuiting belangrijk is. de vrijheid moet ongelimiteerd zijn, zonder angst op geweld. dat er nog kritiek op de islam is moet een signaal zijn dat alles goed is? als jezelf niet begrijpt dat dat kant nog wal slaat dan houden we het hier gezellig bij. jou doet het sowieso allemaal niets. slaap zacht mijn kind!
En dus ook de vrijheid van iemand die die daden goedkeurt (hoe bizar ook).

Bovenstaand verhaal heb ik letterlijk zo meegemaakt, als je Parijs vervangt door Colombia, Centraal-Europa door Ecuador en Al Qaeda in Jemen door de FARC.

Die vent stond gewoon recht in ons gezicht de FARC op te hemelen. En die hebben wel ff iets meer aanslagen gepleegd dan "de islam" :') in West-Europa.

Het beste wapen is vrijheid en onverzettelijkheid. Niet toegeven, niet veranderen, niet aanpassen aan die vijfde colonne van de geitenneukers. Je bent toch geen dhimmie?

pi_148823242
quote:

[..]

En ik stelde dat men zich in Nederland niet (of nauwelijks) laat leiden door die angst. Getuige de vele islamkritische stukken die in de verschillende media verschijnen.

En er bestaan geen grenzeloze vrijheid van meningsuiting. Dat is een illusie. Als jij iemand verrot gaat lopen schelden, dan loop je het risico een vuist om je smoel te krijgen. Dat is niet correct, maar het kan wel gebeuren.

En nee, daarmee zeg ik niet dat je kritiek op de islam uit de weg moet gaan. Mijn punt is alleen dat door jou gewenste ongelimiteerde vrijheid van meningsuiting nooit zal bestaan.
pi_148823268
quote:

[..]

Ongelimiteerde vrijheid van meningsuiting? Ben je nou helemaal gek geworden?

De vrijheid van meningsuiting heeft wettelijke kaders, en dat is maar goed ook.
pi_148823373
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:21 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ongelimiteerde vrijheid van meningsuiting? Ben je nou helemaal gek geworden?

De vrijheid van meningsuiting heeft wettelijke kaders, en dat is maar goed ook.
En hier divergeren Molurus en ik wederom naar de vertrouwelijke polen van het spectrum.

pi_148823407
quote:
6s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En hier divergeren Molurus en ik wederom naar de vertrouwelijke polen van het spectrum.
Mooi, en dan sluit ik mij ben jou aan. Amerikaanse standaard lijkt mij het meest wenselijk.
pi_148823468
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:12 schreef hans1985 het volgende:
of deze man heeft de brief aan zichzelf gestuurd.
Nee joh, dat is uitgesloten, moet haast wel van een tokkie komen.

Want wanneer je een doodsbedreiging ontvangt, zeker van iemand die beweert je te kennen, bel je niet de politie, laat je niet je sloten vervangen, maar pleur je het online. Logisch toch.

En dan zet je er voor het gemak even "geen afstand is instemmen" bij, om het (slechte spelling daargelaten) nog even lekker dik bovenop te doen.
pi_148823469
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mooi, en dan sluit ik mij ben jou aan. Amerikaanse standaard lijkt mij het meest wenselijk.
Zeker geen VSAmerikaanse standaarden.

Nou ja, de libertairen dan, maar die zijn veel te klein in de VS. -O-

pi_148823479
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

En ik dank god op mijn knieën dat ik niet in de VS hoef te wonen. En dat zeg ik als atheïst.
pi_148823491
quote:
11s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:26 schreef El_Matador het volgende:
Zeker geen VSAmerikaanse standaarden.

Nou ja, de libertairen dan, maar die zijn veel te klein in de VS.
VSAmerikaanse wet* dan
pi_148823542
quote:
6s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ach, er moet iets te kibbelen overblijven, nietwaar?
pi_148823608
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

VSAmerikaanse wet* dan
Ik heb niet zoveel met andermans wetjes en regeltjes, dat is het punt.

pi_148823740
quote:
6s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel met andermans wetjes en regeltjes, dat is het punt.
Wat ik eruit opmaak ben je een totale anarchist.
pi_148823842
quote:
10s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:33 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat ik eruit opmaak ben je een totale anarchist.
Dat is onmogelijk natuurlijk.

Maar het liefst wel zoveel ja.

En agorist als praktische uitvoering. Zoveel mogelijk de zwarte markt steunen. O+

pi_148823853
Als dit een brief is aan een teruggekeerde Syriëganger, dan zie ik het probleem niet. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_148824128
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als dit een brief is aan een teruggekeerde Syriëganger, dan zie ik het probleem niet. :)
alleen jammer dat ze niet meteen daad bij woord voegen.
pi_148824999
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:43 schreef hans1985 het volgende:

[..]

Zijn gezin opblazen met een gasleiding vindt jij niet wat extreem voor iemand die nog niet eens veroordeeld is?
pi_148825886
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
:')
pi_148825897
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:43 schreef hans1985 het volgende:

[..]

Hij is niet eens veroordeeld debiel.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2015 23:27:41 ]
pi_148826659
quote:
Is dit echt waar? :o

Dan zou Japan een van de weinige landen zijn om de opkomende islamisering te ontvluchten. Komt dat even goed uit. Het schijnt dat wij Nederlanders daar zo mogen wonen NWS / Vergeten open grens met Japan
pi_148826712
quote:
6s.gif Op zondag 18 januari 2015 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Is dit echt waar? :o

Dan zou Japan een van de weinige landen zijn om de opkomende islamisering te ontvluchten. Komt dat even goed uit. Het schijnt dat wij Nederlanders daar zo mogen wonen NWS / Vergeten open grens met Japan
Behalve dat nu dus moslims via Nederland in Japan kunnen komen _O-
pi_148826809
quote:

de opkomende islamisering te ontvluchten
In sprookjes van gekke Geert geloven _O- :')
pi_148826900
quote:

Dan zou Japan een van de weinige landen zijn om de opkomende islamisering te ontvluchten.
Geen moslim in de buurt hoor, hier. ^O^

Hoe is je Japans?

pi_148826967
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 23:52 schreef bamibij het volgende:

[..]

In sprookjes van gekke Geert geloven _O- :')
Hoezo, islamisering is gewoon een goede bewoording voor de steeds groter groeiende groep moslims met bijbehorende invloed in dit land. In heel west Europa eigenlijk. In Duitsland protesteren er al tienduizenden mensen tegen. In landen als Zwitserland en Oostenrijk wordt er zelfs specifieke wetgeving gemaakt tegen de islamisering.
pi_148827558
Heb je concrete voorbeelden van die invloed?
pi_148827601
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:16 schreef bamibij het volgende:
Heb je concrete voorbeelden van die invloed?
NWS / Aldi haalt 'moskeezeep' uit de schappen
pi_148827704
quote:
Nou, verschrikkelijk.
pi_148827748
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:20 schreef bamibij het volgende:

[..]

Nou, verschrikkelijk.
Oh, je wilt iets verschrikkelijks? Ook binnen twee seconden gevonden:
NWS / Aanslagen in Frankrijk #91
pi_148827782
Maak je vooral druk om fucking zeep vent. En een aanslag gepleegd door 1-3 waanzinnigen is ook een slecht voorbeeld van Islamisering.
pi_148827796
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:23 schreef bamibij het volgende:
Maak je vooral druk om fucking zeep vent. En een aanslag gepleegd door 1-3 waanzinnigen is ook een slecht voorbeeld van Islamisering.
Hoe zit het met de duizenden 'Europeanen' die in Syrië/Irak vechten?
pi_148827835
Wat veel spelfouten in die brief zeg man man.
blablablabla
pi_148827836
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:24 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Hoe zit het met de duizenden 'Europeanen' die in Syrië/Irak vechten?
Dat zijn er inderdaad een stuk of duizend op een Europese bevolking van >150 miljoen mensen.
pi_148827881
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:25 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dat zijn er inderdaad een stuk of duizend op een Europese bevolking van >150 miljoen mensen.
Ja, we hebben het dan ook niet over moslims die misdaden begaan, maar over moslims die terroristische organisaties steunen: dan zijn duizendtallen opeens zeer relevant.
pi_148827943
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:28 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ja, we hebben het dan ook niet over moslims die misdaden begaan, maar over moslims die terroristische organisaties steunen: dan zijn duizendtallen opeens zeer relevant.
Oké. Ik denk dat we zeker in Nederland, maar over het algemeen ook wel in de EU, goed omgaan met die duizend of wat debielen.

Vind jij dat niet?
pi_148828063
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:30 schreef bamibij het volgende:

[..]

Oké. Ik denk dat we zeker in Nederland, maar over het algemeen ook wel in de EU, goed omgaan met die duizend of wat debielen.

Vind jij dat niet?
Je kunt van alles wel of niet goed vinden aan de islam, maar ontkennen dat er islamisering heeft plaatsgevonden in Europa is echt je kop in het zand steken. In 1960 was er nog vrijwel geen enkele moslim in Nederland, inmiddels is in mijn stad 14,1% moslim. Ik zeg niet dat dat erg is (ik keur overigens alle religies af), maar het afdoen als zijnde niet waar of een sprookje van Wilders getuigt niet van realiteitszin.
pi_148828303
Ik vraag wat je vindt van hoe (potentiële) radicale moslims aangepakt worden.

Hint: je kan beter naar sociologen enzo luisteren op dat punt dan naar wat Wilders roept over 'harder aanpakken'.
pi_148828397
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:43 schreef bamibij het volgende:
Hint: je kan beter naar sociologen enzo luisteren
Ja, daar is me de afgelopen 40 jaar toch een hoop waardevols uitgekomen...!

pi_148828433
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:43 schreef bamibij het volgende:
Ik vraag wat je vindt van hoe (potentiële) radicale moslims aangepakt worden.

Hint: je kan beter naar sociologen enzo luisteren op dat punt dan naar wat Wilders roept over 'harder aanpakken'.
Wat betreft punt 1: ik vind het in en in triest dat het überhaupt nodig is om radicalisering van hier opgegroeide jongeren te moeten tegenhouden. Er wordt mijn inziens redelijk goed tegen opgetreden.

Wat betreft punt 2: ik ben helemaal geen volger van Wilders, ook nooit geweest. Neemt niet weg dat er islamisering heeft plaatsgevonden in de zin van de komst van een grote groep moslims naar Nederland. Dit hebben wij overigens vooral zelf gedaan/toegestaan.
pi_148828512
Wilt even zeggen dat de user bamibij niet helemaal snugger is.

Mag ik dat zeggen?

ja
pi_148828533
Dus islamisering betekent voor jou simpelweg 'veel moslims komen naar ons land'? Heel nauwe definitie imo.
pi_148828554
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:51 schreef killerkip69 het volgende:
Wilt even zeggen dat de user bamibij niet helemaal snugger is.

Mag ik dat zeggen?

ja
Ah gezellig Mart Smeets is er ook.
pi_148828602
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:35 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Je kunt van alles wel of niet goed vinden aan de islam, maar ontkennen dat er islamisering heeft plaatsgevonden in Europa is echt je kop in het zand steken. In 1960 was er nog vrijwel geen enkele moslim in Nederland, inmiddels is in mijn stad 14,1% moslim. Ik zeg niet dat dat erg is (ik keur overigens alle religies af), maar het afdoen als zijnde niet waar of een sprookje van Wilders getuigt niet van realiteitszin.
Het aantal moslims in Nederland is al meer dan tien jaar aan het dalen. Het landelijk gemiddelde is nu net iets minder dan 5%.
pi_148828666
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, daar is me de afgelopen 40 jaar toch een hoop waardevols uitgekomen...!
Inderdaad. Je bent sarcastisch maar er is inderdaad zeer waardevols uitgekomen. Hoeveel waardevols is er precies uit rechts-extremisten gekomen de afgelopen 40 jaar? Janmaat, Fortuyn, Wilders enzo. Wat hebben ze concreet bereikt?
pi_148828705
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:57 schreef bamibij het volgende:

[..]

Inderdaad. Je bent sarcastisch maar er is inderdaad zeer waardevols uitgekomen. Hoeveel waardevols is er precies uit rechts-extremisten gekomen de afgelopen 40 jaar? Janmaat, Fortuyn, Wilders enzo. Wat hebben ze concreet bereikt?
Nou als ze vat op jou hebben gehad, heeft het al niet gewerkt, want wat ik met deze bizarre zwart-wit keuze moet, weet ik niet...

pi_148828720
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nou als ze vat op jou hebben gehad, heeft het al niet gewerkt, want wat ik met deze bizarre zwart-wit keuze moet, weet ik niet...
Je zou mijn vraag wat de rechts-extremistische aanpak heeft bereikt kunnen beantwoorden bijvoorbeeld.
pi_148828732
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:55 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het aantal moslims in Nederland is al meer dan tien jaar aan het dalen. Het landelijk gemiddelde is nu net iets minder dan 5%.
Klopt, maar dan neem je ook provincies als Friesland, Limburg en Drenthe mee. In mijn stad is het aandeel 14,1% en dat is met de overwegend witte buitenwijken meegerekend.
pi_148828764
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 01:00 schreef bamibij het volgende:

[..]

Je zou mijn vraag wat de rechts-extremistische aanpak heeft bereikt kunnen beantwoorden bijvoorbeeld.
Fortuyn was geen rechts-extremist, dus daar ga je al de fout in. Weet je wat hij wel was? Socioloog? Nou, daar heb je hem dan toch!

Laten we van hem leren idd. Die was niet zo gek als Wilders en had veel meer oog voor de enorme gevaren van de EU.

pi_148828769
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 00:52 schreef bamibij het volgende:
Dus islamisering betekent voor jou simpelweg 'veel moslims komen naar ons land'? Heel nauwe definitie imo.
Ja, de verbreiding van het christelijk geloof wordt christianisatie genoemd, dat heb ik niet verzonnen.
pi_148828784
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 01:00 schreef Childofthe90s het volgende:
In mijn stad is het aandeel 14,1% en dat is met de overwegend witte buitenwijken meegerekend.
Is dat "niet-westerse allochtonen" of "moslims" of maakt dat allemaal niks meer uit, toch hetzelfde, kutvolk, kunnen we beter het land uit doen?

pi_148828807
quote:
15s.gif Op maandag 19 januari 2015 01:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is dat "niet-westerse allochtonen" of "moslims" of maakt dat allemaal niks meer uit, toch hetzelfde, kutvolk, kunnen we beter het land uit doen?
Dat is moslims, allochtonen is in sommige wijken 89%. Dus stop maar met je vooroordelen over mij, gaat je niet lukken.
pi_148828825
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 01:04 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dat is moslims, allochtonen is in sommige wijken 89%.
Sinds wanneer wordt religie gemeten? En hoe betrouwbaar is dat?

pi_148828845
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 01:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sinds wanneer wordt religie gemeten? En hoe betrouwbaar is dat?
Het wordt door het CBS gemeten, het gebeurt sinds jaren '70 geloof ik.
pi_148828855
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 01:02 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ja, de verbreiding van het christelijk geloof wordt christianisatie genoemd, dat heb ik niet verzonnen.
Kerstening, maar maakt niet uit.

Maar dat waren mensen die actief langs dorpen gingen om mensen te bekeren enzo he. Doen moslims dat hier ook massaal?
pi_148828915
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 01:07 schreef bamibij het volgende:

[..]

Kerstening, maar maakt niet uit.

Maar dat waren mensen die actief langs dorpen gingen om mensen te bekeren enzo he. Doen moslims dat hier ook massaal?
Nee, de islamisering hier is ontstaan door immigratie, en in heel kleine mate door bekering. Immigranten hebben hun cultuur en religie meegenomen naar het nieuwe land. Wat je daar verder van vindt, nogmaals, kan ieder voor zich weten, maar het is een feit dat dat is gebeurd.
pi_148829534
Ja, immigranten nemen hun cultuur mee.. point being?
pi_148829889
Zoveel discussie om een brief die hoogstwaarschijnlijk door de beste man zelf geschreven is :r.

Het ligt er gewoon te dik op. Die "geen afstand nemen is instemmen" erboven ook. Jeetje.
pi_148829950
Comic sans, treurig Nederlands, wat een ontzettende tokkie. :r
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_148829958
abouhafs52 twitterde op maandag 05-01-2015 om 16:00:50 Ben je een potentiële Syrieganger en opzoek naar iets dichter bij huis? Sluit je aan bij een #Jihadpeloton ter bescherming van moskeeën! reageer retweet
abouhafs52 twitterde op donderdag 08-01-2015 om 18:39:02 Is het nu oorlog? Kom maar op!Reactie op Nanninga's oorlogsverklaring op @JaltaNL http://t.co/FOicNyNxb7 reageer retweet
abouhafs52 twitterde op maandag 05-01-2015 om 08:57:41 Voor hen die oproepen tot een nieuwe kruistocht tegen moslims, vergeet niet hoe het de eerste keer afliep toen je dat wilde idee kreeg! reageer retweet
Je hoeft anders geen aanhanger van de PVV te zijn om als tokkie door het leven te gaan.

Niet genoeg aandacht? Geen inspiratie meer voor je pareltje van een twitter? Maak een dreigbrief!
pi_148830160
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 03:10 schreef havanagila het volgende:
abouhafs52 twitterde op maandag 05-01-2015 om 16:00:50 Ben je een potentiële Syrieganger en opzoek naar iets dichter bij huis? Sluit je aan bij een #Jihadpeloton ter bescherming van moskeeën! reageer retweet
abouhafs52 twitterde op donderdag 08-01-2015 om 18:39:02 Is het nu oorlog? Kom maar op!Reactie op Nanninga's oorlogsverklaring op @JaltaNL http://t.co/FOicNyNxb7 reageer retweet
abouhafs52 twitterde op maandag 05-01-2015 om 08:57:41 Voor hen die oproepen tot een nieuwe kruistocht tegen moslims, vergeet niet hoe het de eerste keer afliep toen je dat wilde idee kreeg! reageer retweet
Je hoeft anders geen aanhanger van de PVV te zijn om als tokkie door het leven te gaan.

Niet genoeg aandacht? Geen inspiratie meer voor je pareltje van een twitter? Maak een dreigbrief!
Laten we hopen dan dat er écht aangifte is gedaan. Dan zal het uitgezocht worden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_148830202
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 02:42 schreef havanagila het volgende:
Zoveel discussie om een brief die hoogstwaarschijnlijk door de beste man zelf geschreven is :r.

Het ligt er gewoon te dik op. Die "geen afstand nemen is instemmen" erboven ook. Jeetje.
Een soort Jules Croiset?
pi_148830258
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 23:27 schreef bamibij het volgende:

[..]

Hij is niet eens veroordeeld debiel.
Oh ja zal vast een lieve aardige knul zijn die nooit wat verkeerd deed.
OM zal hem niet voor niks onderzoeken en NOS meldt dat zeker ook voor de grap.
  maandag 19 januari 2015 @ 08:23:51 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148830749
maar deze jordi was feitelijk al terug in nederland voordat IS bestond...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')