abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 januari 2015 @ 16:49:05 #251
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148913270
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:47 schreef ToniB het volgende:
In open gebied zal het tot 18.30 goed zicht zijn maar in het bos kun je daar gerust een uur vanaf trekken.
Zeker als je aan de oostkant van een berg zit.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_148913502
Volgens mij is het vanaf de 1e Quebrada ongeveer vier kilometer tot aan de 1e kabelbrug. Als ze om 14.00 uur 1e Q waren en gemiddeld 1.5 km per uur lopen dan zouden ze rond half vijf (noodoproep 16.39) bij de eerste kabelbrug kunnen zijn uitgekomen.
pi_148914875
Ik neem aan de ouders op de hoogte waren van de zoekroutes (kaart met rode lijnen).
Ze waren er van overtuigd ( misschien mede door de bevindingen van Feliciano G.) dat hun dochter niet verder dan de 1e quebrada is geweest.
Waarom hebben ze niet, nu ze toch daar waren, gevraagd naar die 2 zoekroutes ten noorden van de Mirador? Je kon er niet verdwalen, maar wetende dat Synaproc naar links en rechts gezocht heeft, zou ik willen weten/zien hoe je daar vanaf het pad terecht kon komen.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_148915429
Wie heeft de coördinaten verstrekt van de 1e Q? Kloppen deze wel?
pi_148916368
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:57 schreef ToniB het volgende:
Volgens mij is het vanaf de 1e Quebrada ongeveer vier kilometer tot aan de 1e kabelbrug. Als ze om 14.00 uur 1e Q waren en gemiddeld 1.5 km per uur lopen dan zouden ze rond half vijf (noodoproep 16.39) bij de eerste kabelbrug kunnen zijn uitgekomen.
Dan vermoed ik dat daar iets gebeurd moet zijn, of dat ze zich iets gerealiseerd hebben.
Mijn grootste vraag is: waarom zijn ze doorgelopen na de top?
Make my day!
pi_148917842
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:31 schreef agter het volgende:

[..]

1. Niet goed op de hoogte geweest dat ze, na de Mirador bereikt te hebben, hetzelfde pad weer moesten teruglopen.

2. Door derden misleid om verder door te lopen, niet in de gaten hebbend ontvoerd te worden.
pi_148918054
Sinaproc ging vanaf 4 april echt zoeken volgens mij. In de Telegraaf van 5 april wordt er al melding gemaakt dat ze, de meisjes, het Pianist trail wilden gaan doen. Waarom dan Pata de Macho aflopen? Loopt dit pad ook via de Mirador? Als ik de video AFK bekijk dan zie ik echter maar 2 paden op de top . 1 terug naar Boquete en 1 naar de 1e Quebrada. Dan is er ook nog "steep aereo", maar of dat een pad is?
pi_148919188
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:17 schreef ToniB het volgende:
Sinaproc ging vanaf 4 april echt zoeken volgens mij. In de Telegraaf van 5 april wordt er al melding gemaakt dat ze, de meisjes, het Pianist trail wilden gaan doen. Waarom dan Pata de Macho aflopen? Loopt dit pad ook via de Mirador? Als ik de video AFK bekijk dan zie ik echter maar 2 paden op de top . 1 terug naar Boquete en 1 naar de 1e Quebrada. Dan is er ook nog "steep aereo", maar of dat een pad is?
Na de top is er ergens ( vlgs de rode zoekroutekaart) een lang pad naar links ( ong. evenwijdig aan de CD) en een korte naar rechts.
Zo te zien, niet al te ver na de Mirador en voor de 2e Quebrada.
Die moeten vanaf de Pianistatrail te bereiken zijn, anders gaat Sinaproc daar niet zoeken?
De ouders zijn op de hoogte van die zoekroutes/kaart, neem ik aan. Dan weet je toch dat er ergens op dat ene pad, waar je niet kunt verdwalen, als je daar loopt, die route naar links en rechts te zien moet zijn?

8-) El Matador en Domnivoor gaan dat allemaal uitzoeken, ook die steep area.
  woensdag 21 januari 2015 @ 20:11:44 #259
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148919932
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:48 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Na de top is er ergens ( vlgs de rode zoekroutekaart) een lang pad naar links ( ong. evenwijdig aan de CD) en een korte naar rechts.
Zo te zien, niet al te ver na de Mirador en voor de 2e Quebrada.
Die moeten vanaf de Pianistatrail te bereiken zijn, anders gaat Sinaproc daar niet zoeken?
De ouders zijn op de hoogte van die zoekroutes/kaart, neem ik aan. Dan weet je toch dat er ergens op dat ene pad, waar je niet kunt verdwalen, als je daar loopt, die route naar links en rechts te zien moet zijn?
Het is de vraag of die route werkelijk zichtbaar is als je daar loopt. Als die route niet meer regelmatig gelopen wordt dan raakt hij overgroeid.
quote:
8-) El Matador en Domnivoor gaan dat allemaal uitzoeken, ook die steep area.
... en MeloD en ToniB 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 21-01-2015 22:45:58 ]
pi_148920029
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:11 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Het is de vraag of die route werkeijk zichtbaar is als je daar loopt. Als die route niet meer regelmatig gelopen wordt dan raakt hij overgroeid.

[..]

... en MeloD en ToniB 8-)
Gaan jullie met zijn viertjes Domnivoor?
  woensdag 21 januari 2015 @ 20:17:27 #261
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148920185
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gaan jullie met zijn viertjes Domnivoor?
Dat ligt nog niet vast maar deze vier hebben serieuze plannen :)
pi_148920259
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:17 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Dat ligt nog niet vast maar deze vier hebben serieuze plannen :)
Spannend!
pi_148920616
Oké + Melo en Tony

Overwoekerd of niet, maakt niet uit. Synaproc heeft daar gezocht, staat op tekening, is bij ouders bekend. In AFK hebben we dr niks over gehoord. De gidsen die mee waren weten daar toch ook van? Dan vraag je er als ouders tocb minstens naar? Zo van " waar ong. was op 1 april een pad naar links en 1 naar rechts te zien waar onze meiden gelopen kunnen hebben?'
pi_148920650
vliegticket retour:
ongeveer ¤ 700,-

Verblijven jullie ook in het gastgezin van K&L?

Wie willen er nu gaan?

sataliet telefoon ¤ 110,- per week, is dit met beltegoed of hoe werkt dit?
GPS systemen
Kleding
Vervoer van en naar vliegveld

Hoeveel moet het te sponsoren bedrag zijn? Wie gaan ermee en tentje in de jungle is leuk, maar van lekker ouwehoeren in het dorp kun je ook veel wijzer worden. En veel informatie vergaren.
pi_148920840
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:26 schreef ootjekatootje het volgende:
vliegticket retour:
ongeveer ¤ 700,-

Wie willen er nu gaan?

GPS systemen
Kleding

Hoeveel moet het te sponsoren bedrag zijn? Wie gaan ermee en tentje in de jungle is leuk, maar van lekker ouwehoeren in het dorp kun je ook veel wijzer worden. En veel informatie vergaren.
¤3000,- moet toch bij elkaar te sponsoren zijn? Maken jullie ook een documentaire? Dan kunnen jullie van deze opbrengst op een welverdiende vakantie.
  woensdag 21 januari 2015 @ 20:53:00 #266
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148922008
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:31 schreef agter het volgende:
Mijn hypothese was en blijft: ze zijn doorgelopen na de top, omdat ze zich niet realiseerden dat ze de verkeerde kant weer bergafwaarts liepen.

Volgende vraag is dan: waarom realiseerden ze zich dat niet?

Daar heb ik weer de volgende hypotheses voor:

(a) Ze hadden überhaupt geen sterk ontwikkeld gevoel voor richting en afstand. Ze liepen de berg weer af, dat wisten ze nog wel want ze hadden op de heenweg moeten klimmen.

(b) Ze hadden een vage (en foutieve) herinnering van een kaartje dat ze hadden gezien, waarop er nog een andere route terug was aangegeven.

(c) Ze waren door iemand (al dan niet met opzet) op een dwaalspoor gezet. "Weet je wat leuk is? Na de mirador nog een stukje verder lopen. Daar komt bijna niemand, het is er prachtig en je komt vanzelf weer in het dorp uit".
pi_148922766
Hoeveel dagen duurt de hike vanaf het begin van het Pianistapad tot aan voorbij de 4e kabelbrug en weer terug naar Boquete?

Volgens mij is de vraag eerder gesteld, maar wat is de inschatting? En dan niet in looppas, maar relaxter, zoals neem ik aan, Kris en Lisanne ook hebben gedaan?
pi_148924253
Domni, zou je Baru willen vragen waar quebrada Alejandro ligt? ;)
  woensdag 21 januari 2015 @ 21:54:53 #269
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148924837
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef RapaNui het volgende:
Domni, zou je Baru willen vragen waar quebrada Alejandro ligt? ;)
Oké ;)
pi_148930821
quote:
vliegticket retour:
ongeveer ¤ 700,-

Wie willen er nu gaan?

GPS systemen
Kleding

de satelliet telefoonhuur is 'kaal' dus zonder "airtime", zie die website.
pi_148930945
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 00:22 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

de satelliet telefoonhuur is 'kaal' dus zonder "airtime", zie die website.
Airtime heb je alleen nodig in geval van verdwalen of een misdrijf. ;)
Of moet je dat van te voren inkopen?
Make my day!
pi_148931057
Nou dan moet die airtime er ook bij, we moeten niet hebben dan ze dan niet kunnen bellen omdat er geen beltegoed op zit :D . Dan moet er weer een zoekactie opgezet worden.
pi_148931094
Het hondenteam is net door de Panamese douane, op weg naar NL, lees ik net op twitter.
Make my day!
  donderdag 22 januari 2015 @ 00:40:24 #274
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148931261
quote:
vliegticket retour:
ongeveer ¤ 700,-

Wie willen er nu gaan?

GPS systemen
Kleding

GPS hebben we - check ^O^
We kunnen in het dorp wel wat mensen opzoeken, bv. leden van het WS-forum. Maar ik wil geen aandacht trekken.
  donderdag 22 januari 2015 @ 00:45:47 #275
430880 mig72
De Professional
pi_148931368
Ik zou eerder in een satelliettelefoon investeren ipv een gps of reguliere telefoon. Het signaal gaat direct de hemel in ipv naar een zendmast dus er is geen kwestie bereik en je kan letterlijk overal bellen ook in de jungle. Wordt vaak op zee gebruikt.

Neem ook een handgedraaide led noodlantaarn (geen batterij nodig, mechanische energie)

En last but not least neem allebei een Luger .45 pistool met 3 volle magazijnen voor verdediging tegen rovende criminelen en wilde dieren.

Succes!
  donderdag 22 januari 2015 @ 00:47:43 #276
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148931412
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

¤3000,- moet toch bij elkaar te sponsoren zijn? Maken jullie ook een documentaire? Dan kunnen jullie van deze opbrengst op een welverdiende vakantie.
Nee, geen documentaire. Ik hou het bij een verslagje voor hier en op WS ;)
pi_148931753
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 00:40 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

GPS hebben we - check ^O^
We kunnen in het dorp wel wat mensen opzoeken, bv. leden van het WS-forum. Maar ik wil geen aandacht trekken.
Dus een andere hoed ;)
pi_148931805
Kom op zeg, als je gaat, dan ook "all the way"
Bij voorkeur in korte broek met een normale telefoon slechts halfvol opgeladen.
Zorgen dat je om 13.00 uur op de mirador staat en dan doorlopen.
Kijken of je kunt verdwalen, voelen hoe het is om zonder iets in de jungle te overnachten en kijken wat je gevoel de volgende dag zegt: Omkeren of doorlopen.
Gewoon drinken uit de rivieren en kijken of je hutjes en mensen tegen komt.
En niet vergeten om vaak te checken of je bereik hebt.
pi_148931844
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 00:47 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Nee, geen documentaire. Ik hou het bij een verslagje voor hier en op WS ;)
Zitten daar ook eventuele sponsors? Dan wordt het een duur verslagje,
zoiets: het regende dus we konden niet verder zoeken..

[ Bericht 6% gewijzigd door ootjekatootje op 22-01-2015 01:11:56 ]
pi_148931867
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 01:04 schreef jackie12 het volgende:
Kijken of je kunt verdwalen, voelen hoe het is om zonder iets in de jungle te overnachten en kijken wat je gevoel de volgende dag zegt: Omkeren of doorlopen.
Een soort kruiswegstatie, dus.
En moeten ze met pasen ook aan het kruis gespijkerd worden?
Make my day!
pi_148931882
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 01:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dus een andere hoed ;)
Of helemaal geen hoed ;)
  donderdag 22 januari 2015 @ 01:10:46 #282
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148931923
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zitten daar ook eventuele sponsors?
Een sponsor van hier zit ook daar :7
  donderdag 22 januari 2015 @ 01:13:34 #283
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148931974
quote:
Vergeet je tas met twee beha's niet, jackie12. En succes ^O^
pi_148932033
zou jij niet willen gaan Jackie?
pi_148932058
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 00:33 schreef agter het volgende:
Het hondenteam is net door de Panamese douane, op weg naar NL, lees ik net op twitter.
Zij hebben hun goede werk weer gedaan met de honden O+ misschien wordt er een verslag geplaatst op hun website.

[ Bericht 1% gewijzigd door vronie op 22-01-2015 01:29:15 ]
pi_148932234
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 01:13 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Vergeet je tas met twee beha's niet, jackie12. En succes ^O^
Heerlijk die humor(of is het eigenlijk ongepast hier) :%
  donderdag 22 januari 2015 @ 01:52:59 #287
430880 mig72
De Professional
pi_148932588
quote:
En dan, voor het geval dat het niet meer wil lukken, al die reddingsmaterialen in een noodzakje klaar hebben zoals satelliettelefoon, reservebatterij, gps, lamp etc die je dan toepast om jezelf te redden.
pi_148932850
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 01:17 schreef ootjekatootje het volgende:
zou jij niet willen gaan Jackie?
Ik vind het haast beschamend dat mensen hier gesponsord willen worden en al roepen over een satelliettelefoon: "die gaat mee ^O^ ."
Een telefoon van meer dan 100 euro.
Ik hoef niet gesponsord te worden maar als ik dankzij sponsoring kon gaan dan zou ik compleet in dienst staan van mij sponsoren en liep ik niet te ouwehoeren over vakantie vieren en drank te drinken.

Maar om antwoord te geven op je vraag: Ja Ootje het begint te kriebelen !
Mn vriendin heeft de voorjaarsvakantie vrij genomen en ik vroeg haar vanavond nog of ze dat kan verzetten naar eind maart. (dan de ijssalon maar 2 weken later open!)
Aan de andere kant zou ik wel met Perico willen gaan. Hij kent de taal en ik hou van zijn droge, scherpe humor.

Maar ik meen wat ik zei: als ik ga dan op de manier als K en L.
pi_148935149
Zoals al meer als een maand geleden hier aangeboden, werk een goed plan uit.
Veilige reis en juiste middelen mee en dan ga ik sponsoren. El Matador heeft duidelijk aangegeven voor een vakantie te gaan en zelf te betalen, Prima dus.

Wanneer mensen gesponsord willen worden en willen meezoeken naar antwoorden op de vragen die we hier al maanden hebben. Dan kan ik dat alleen maar toejuichen en mijn bijdrage leveren. Er zijn nog 10 weken te gaan.

Ik heb zoals vele ook geen zin in een poppenkast of om instanties voor de voeten te lopen, maar zie zeker voordelen van een eigen expeditie.

geen plan, geen sponsor
pi_148935298
Ook is het naar mijn idee fijn er iemand bij te hebben die niet weet wat wij hier weten, om te zien welke keuzes deze persoon op welk moment kan maken. Wanneer wil deze omdraaien en hoe moe is deze persoon bij de top?

Iemand die niet weet bijvoorbeeld waar het dichte broekje ongeveer lag.

Ik vraag me af of je precies op 1 april naar boven zou moeten, een week eerder is imo ook een optie.

Nederlanders daar praten vaker over K&L (zie reisverslagen op waarbenjij.nu) dus dat is helemaal niet zo verdacht. En dan nog,
  donderdag 22 januari 2015 @ 10:28:27 #291
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148936134
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 02:18 schreef jackie12 het volgende:

Ik vind het haast beschamend dat mensen hier gesponsord willen worden en al roepen over een satelliettelefoon: "die gaat mee ^O^ ."
Een telefoon van meer dan 100 euro.
Ik hoef niet gesponsord te worden maar als ik dankzij sponsoring kon gaan dan zou ik compleet in dienst staan van mij sponsoren en liep ik niet te ouwehoeren over vakantie vieren en drank te drinken.
Ik heb nergens gezegd dat ik gesponsord wil worden. Dat is hier spontaan aangeboden. En we krijgen nu uit verschillende hoeken hulp aangeboden. Ook via PM van users die dat niet in de groep gooien. Dat vind ik geweldig en daar ben ik ze dankbaar voor. Het forum laat zich van een positieve kant zien :)
Ik heb het de afgelopen week ook niet over vakanties gehad. Ik ben 3 jaar niet op vakantie geweest; ik heb doorgewerkt om mijn opleiding te betalen en af te maken.

Ik vind de uitkomsten van het onderzoek onbevredigend. We komen achter onze computers ook niet verder en hier wil ik het niet bij laten.
Dus wij gaan naar Panama als we alles rond kunnen krijgen.
Wat jij daarvan vindt kan me niet schelen. Ik denk vooral aan de ouders die ik in november tegenkwam. Hoe moeten die zich voelen nu de laatste zoektocht helemaal niets heeft opgeleverd?

Ik zou zeggen: lees je eigen posts even terug en ga je daarvoor schamen. Deze bv.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:50 schreef jackie12 het volgende:
Ik ga eind maart naar Panama. Gooi daar wat mensen in de kofferbak voor een niet al te vriendelijk verhoor en al ga ik daarna jaren de bak in, alles beter dan deze kwelling hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 22-01-2015 10:35:00 ]
pi_148936255
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 00:45 schreef mig72 het volgende:
Ik zou eerder in een satelliettelefoon investeren ipv een gps of reguliere telefoon. Het signaal gaat direct de hemel in ipv naar een zendmast dus er is geen kwestie bereik en je kan letterlijk overal bellen ook in de jungle. Wordt vaak op zee gebruikt.
GPS is er al dus hoeft niet meer aangeschaft :) En lijkt me verdomde handig om de exacte route die gelopen wordt in kaart te brengen en foto's met coördinaten te kunnen markeren.

Wat betreft concreet plan: ik stap zometeen in het vliegtuig voor vakantie, in februari ga ik graag met wat mensen om de tafel zitten om een plan van aanpak op te stellen.
pi_148936300
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:34 schreef MeloD het volgende:

[..]

GPS is er al dus hoeft niet meer aangeschaft :) En lijkt me verdomde handig om de exacte route die gelopen wordt in kaart te brengen en foto's met coördinaten te kunnen markeren.

Wat betreft concreet plan: ik stap zometeen in het vliegtuig voor vakantie, in februari ga ik graag met wat mensen om de tafel zitten om een plan van aanpak op te stellen.
fijne vakantie!
  donderdag 22 januari 2015 @ 10:38:15 #294
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148936306
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:34 schreef MeloD het volgende:

[..]

Ja dat gaan we doen. Goede reis MeloD! :W
pi_148936605
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:28 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ik gesponsord wil worden. Dat is hier spontaan aangeboden. En we krijgen nu uit verschillende hoeken hulp aangeboden. Ook via PM van users die dat niet in de groep gooien. Dat vind ik geweldig en daar ben ik ze dankbaar voor. Het forum laat zich van een positieve kant zien :)
Ik heb het de afgelopen week ook niet over vakanties gehad. Ik ben 3 jaar niet op vakantie geweest; ik heb doorgewerkt om mijn opleiding te betalen en af te maken.

Ik vind de uitkomsten van het onderzoek onbevredigend. We komen achter onze computers ook niet verder en hier wil ik het niet bij laten.
Wat jij daarvan vindt kan me niet schelen. Ik denk vooral aan de ouders die ik in november tegenkwam. Hoe moeten die zich voelen nu de laatste zoektocht helemaal niets heeft opgeleverd?

Ik zou zeggen: lees je eigen posts even terug en ga je daarvoor schamen. Deze bv.

[..]

Klopt, maar El Matador wel en dat is prima maar maakt het wel wat verwarrend. Zeker wanneer er maar een verslagje uitkomt. Dan is het idee van een vakantie met een foto van jullie samen op de Mirador snel gemaakt.

Daarnaast was de toon van Jackie in het geciteerde deel geschreven in een periode van heftige discussies hier, Wordt zo een beetje uit zijn verband getrokken,
pi_148936786
Leet - time (ik neem aan dat jullie het iPhone & Samsung telefoonoverzicht kennen)

Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze van overwegend Engelse fonetische klanken door ze te vervangen door andere tekens die enige uiterlijke overeenkomst hebben. Het woord l33t is een verbastering van elite. Het duidt onder meer op het bereiken van een ingewikkeld doel oftewel elitestatus in bijvoorbeeld een computerspel of bij programmeren.
Ook wel military time genoemd...

Op 5 & 6 April werd er met de iPhone van Kris gebelt precies om 13:37...
Erg vreemd om midden in de jungle precies te weten wanneer je je mobiel aanzet...of toevallig aanzet...
1. Lijkt wel of er een Leet-time app aangezet is die precies om 13:37 afgaat...
2. Een hacker heeft de gevens veranderd of verkeerd doorgegeven...
3. Lisanne /Kris proberen ons iets duidelijk te maken...(gevangenschap?)

Wat verder met name opvalt zijn de redelijk vaste patronen waarmee de telefoons zijn gebruikt. Er zijn grofweg twee vaste blokken: een van 10:16 -10:43 en een van 13.:37 – 13:56. Dat lijken haast wel koffiepauze-momenten...
pi_148937636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:28 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

[..]

Zoals Ootje zei, compleet uit zijn verband getrokken.
Veel schaamtelozer vind ik dat als mensen je willen sponsoren en je gevraagd wordt of je een documentaire wilt maken je zegt:"Nee, geen documentaire. Ik hou het bij een verslagje voor hier en op WS ;)
Over je gaan schamen gesproken....
pi_148937851
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:57 schreef SoloDuo het volgende:
Leet - time (ik neem aan dat jullie het iPhone & Samsung telefoonoverzicht kennen)

Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze van overwegend Engelse fonetische klanken door ze te vervangen door andere tekens die enige uiterlijke overeenkomst hebben. Het woord l33t is een verbastering van elite. Het duidt onder meer op het bereiken van een ingewikkeld doel oftewel elitestatus in bijvoorbeeld een computerspel of bij programmeren.
Ook wel military time genoemd...

Op 5 & 6 April werd er met de iPhone van Kris gebelt precies om 13:37...
Erg vreemd om midden in de jungle precies te weten wanneer je je mobiel aanzet...of toevallig aanzet...
1. Lijkt wel of er een Leet-time app aangezet is die precies om 13:37 afgaat...
2. Een hacker heeft de gevens veranderd of verkeerd doorgegeven...
3. Lisanne /Kris proberen ons iets duidelijk te maken...(gevangenschap?)

Wat verder met name opvalt zijn de redelijk vaste patronen waarmee de telefoons zijn gebruikt. Er zijn grofweg twee vaste blokken: een van 10:16 -10:43 en een van 13.:37 – 13:56. Dat lijken haast wel koffiepauze-momenten...
Welkom SoloDuo
Zo te zien heb je er verstand van (tenminste dat hoop ik)
De vraag die ik al heel lang heb is: Is het ook mogelijk dat alle telefoonhandelingen niet op die datums is gedaan maar bijvoorbeeld pas begin juni?
Mijn dochter heeft een Iphone4 en als zij de tijd terugzet en belt dan zonder sim-kaartje (volgens mij hetzelfde effect als bellen in een gebied zonder bereik) dan registreert de telefoon dat wel maar omdat er geen contact wordt gemaakt met het netwerk, het netwerk/provider niet.

Kan dit?

[ Bericht 0% gewijzigd door jackie12 op 22-01-2015 11:44:43 ]
pi_148938015
Ook iets waarbij ik mijn vraagtekens zet, kloppen die telefoontijden?
Ik heb er totaal geen verstand van.

Wat ik verder wel opvallen vind is dat meerdere users/lezers hier het op zijn minst opmerkelijke vinden dat de telefoontijden overeenkomen met pauzetijden. In de video van 2 vandaag zagen we ook die telefoonlijst met tijden voorbij komen. Ik ben er tot op heden altijd vanuit gegaan dat het wel moest kloppen, ook al was het opmerkelijk.

[ Bericht 63% gewijzigd door ootjekatootje op 22-01-2015 12:18:30 ]
pi_148939627
quote:
16s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook iets waarbij ik mijn vraagtekens zet, kloppen die telefoontijden?
Ik heb er totaal geen verstand van.

Wat ik verder wel opvallen vind is dat meerdere users/lezers hier het op zijn minst opmerkelijke vinden dat de telefoontijden overeenkomen met pauzetijden. In de video van 2 vandaag zagen we ook die telefoonlijst met tijden voorbij komen. Ik ben er tot op heden altijd vanuit gegaan dat het wel moest kloppen, ook al was het opmerkelijk.

Dat wat SoloDuo in zijn post #296 schrijft heeft mij wel verder aan het denken gezet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')