Zeker als je aan de oostkant van een berg zit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:47 schreef ToniB het volgende:
In open gebied zal het tot 18.30 goed zicht zijn maar in het bos kun je daar gerust een uur vanaf trekken.
Dan vermoed ik dat daar iets gebeurd moet zijn, of dat ze zich iets gerealiseerd hebben.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:57 schreef ToniB het volgende:
Volgens mij is het vanaf de 1e Quebrada ongeveer vier kilometer tot aan de 1e kabelbrug. Als ze om 14.00 uur 1e Q waren en gemiddeld 1.5 km per uur lopen dan zouden ze rond half vijf (noodoproep 16.39) bij de eerste kabelbrug kunnen zijn uitgekomen.
1. Niet goed op de hoogte geweest dat ze, na de Mirador bereikt te hebben, hetzelfde pad weer moesten teruglopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:31 schreef agter het volgende:
[..]
Mijn grootste vraag is: waarom zijn ze doorgelopen na de top?
Na de top is er ergens ( vlgs de rode zoekroutekaart) een lang pad naar links ( ong. evenwijdig aan de CD) en een korte naar rechts.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:17 schreef ToniB het volgende:
Sinaproc ging vanaf 4 april echt zoeken volgens mij. In de Telegraaf van 5 april wordt er al melding gemaakt dat ze, de meisjes, het Pianist trail wilden gaan doen. Waarom dan Pata de Macho aflopen? Loopt dit pad ook via de Mirador? Als ik de video AFK bekijk dan zie ik echter maar 2 paden op de top . 1 terug naar Boquete en 1 naar de 1e Quebrada. Dan is er ook nog "steep aereo", maar of dat een pad is?
Het is de vraag of die route werkelijk zichtbaar is als je daar loopt. Als die route niet meer regelmatig gelopen wordt dan raakt hij overgroeid.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:48 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Na de top is er ergens ( vlgs de rode zoekroutekaart) een lang pad naar links ( ong. evenwijdig aan de CD) en een korte naar rechts.
Zo te zien, niet al te ver na de Mirador en voor de 2e Quebrada.
Die moeten vanaf de Pianistatrail te bereiken zijn, anders gaat Sinaproc daar niet zoeken?
De ouders zijn op de hoogte van die zoekroutes/kaart, neem ik aan. Dan weet je toch dat er ergens op dat ene pad, waar je niet kunt verdwalen, als je daar loopt, die route naar links en rechts te zien moet zijn?
... en MeloD en ToniBquote:El Matador en Domnivoor gaan dat allemaal uitzoeken, ook die steep area.
Gaan jullie met zijn viertjes Domnivoor?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is de vraag of die route werkeijk zichtbaar is als je daar loopt. Als die route niet meer regelmatig gelopen wordt dan raakt hij overgroeid.
[..]
... en MeloD en ToniB
Dat ligt nog niet vast maar deze vier hebben serieuze plannenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaan jullie met zijn viertjes Domnivoor?
Spannend!quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ligt nog niet vast maar deze vier hebben serieuze plannen
¤3000,- moet toch bij elkaar te sponsoren zijn? Maken jullie ook een documentaire? Dan kunnen jullie van deze opbrengst op een welverdiende vakantie.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:26 schreef ootjekatootje het volgende:
vliegticket retour:
ongeveer ¤ 700,-
Verblijven jullie ook in het gastgezin van K&L?
Wie willen er nu gaan?
sataliet telefoon ¤ 110,- per week, is dit met beltegoed of hoe werkt dit?
GPS systemen
Kleding
Vervoer van en naar vliegveld
Hoeveel moet het te sponsoren bedrag zijn? Wie gaan ermee en tentje in de jungle is leuk, maar van lekker ouwehoeren in het dorp kun je ook veel wijzer worden. En veel informatie vergaren.
Mijn hypothese was en blijft: ze zijn doorgelopen na de top, omdat ze zich niet realiseerden dat ze de verkeerde kant weer bergafwaarts liepen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:31 schreef agter het volgende:
Mijn grootste vraag is: waarom zijn ze doorgelopen na de top?
Okéquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:40 schreef RapaNui het volgende:
Domni, zou je Baru willen vragen waar quebrada Alejandro ligt?
de satelliet telefoonhuur is 'kaal' dus zonder "airtime", zie die website.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:26 schreef ootjekatootje het volgende:
vliegticket retour:
ongeveer ¤ 700,-
Wie willen er nu gaan?
GPS systemen
Kleding
Hoeveel moet het te sponsoren bedrag zijn? Wie gaan ermee en tentje in de jungle is leuk, maar van lekker ouwehoeren in het dorp kun je ook veel wijzer worden. En veel informatie vergaren.
Airtime heb je alleen nodig in geval van verdwalen of een misdrijf.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:22 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
de satelliet telefoonhuur is 'kaal' dus zonder "airtime", zie die website.
GPS hebben we - checkquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:26 schreef ootjekatootje het volgende:
vliegticket retour:
ongeveer ¤ 700,-
Wie willen er nu gaan?
GPS systemen
Kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |