Is het goedgekomenquote:
Goeie bh ookquote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
Bonus klacht 14 jarige junk in motuarium.
Fapje gedaabquote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
Tettenquote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
wtf heeft ze in haar bh gestopt?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
Zo speciaal even deze aflevering terugkijken, thanksquote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij dat niet hangen?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:55 schreef BlueJeans het volgende:
Godver, krijg al rugpijn als ik naar kijk. Leuk voor de heren, maar dat lijkt me echt zwaar om te dragen, en ze is pas 14!
Met grote borsten.quote:
Pics van jouquote:Op zondag 18 januari 2015 19:55 schreef BlueJeans het volgende:
Godver, krijg al rugpijn als ik naar kijk. Leuk voor de heren, maar dat lijkt me echt zwaar om te dragen, en ze is pas 14!
picsquote:Op zondag 18 januari 2015 19:46 schreef Loll het volgende:
Klacht lijkt me duidelijk 14 jarige tieners met te grote borsten op TV.
Wat een lelijke tieten, dat moet wel heel veel vulling zijnquote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
Een verslaafde tiener.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:47 schreef Copthorne het volgende:
Waar gaat 't over? Waarom hebben ze dikke tieten? Waarom is dat hinderlijk.
OP laat veel vragen open.
Thanks.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een verslaafde tiener.
Ze heeft dikke tieten door al het alcohol.
Omdat TS jaloers is.
Ze heeft volgens mij genoeg secundaire kenmerken, dus pedo gaat niet geheel op.. Hooguit efebofiliequote:
Dus als een meisje haar tieten maar groot genoeg zijn, dan telt het niet meer dat ze minderjarig is? Dan mag een pedo ongestraft zijn gang gaan?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij genoeg secundaire kenmerken, dus pedo gaat niet geheel op.. Hooguit efebofilie
jaquote:Op zondag 18 januari 2015 22:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus als een meisje haar tieten maar groot genoeg zijn, dan telt het niet meer dat ze minderjarig is? Dan mag een pedo ongestraft zijn gang gaan?
Verdraai jij altijd zinnen in iets wat er niet staat?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus als een meisje haar tieten maar groot genoeg zijn, dan telt het niet meer dat ze minderjarig is? Dan mag een pedo ongestraft zijn gang gaan?
Mensen geboren na het jaar 1900quote:
vooral die dt fout in mijn post.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga jij nou serieus iemand de les lezen
Als de tieten groot genoeg zijn is het per definitie géén pedo meer, dat is juist het punt wat Bombvis maakt.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Slechte bh, kijk maar naar die beugels.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als de tieten groot genoeg zijn is het per definitie géén pedo meer, dat is juist het punt wat Bombvis maakt.
Pedofielen zijn viezerikken die juist slachtoffers willen die vóór de puberteit zitten.
Ontopic: wel dikke tetten maar slechte beha of rare vulling inderdaad
Oh nu zie ik het jaquote:Op maandag 19 januari 2015 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Slechte bh, kijk maar naar die beugels.
Die horen netjes aan te sluiten, niet halverwege iemand der tieten.
En het is een push-up variant.
U jelly, flatchest?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:55 schreef BlueJeans het volgende:
Ik durf zelfs zover te gaan om te zeggen dat ze een te kleine bh aan heeft. Deze lijkt gewoon een paar cupmaten te klein te zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Slechte bh, kijk maar naar die beugels.
Die horen netjes aan te sluiten, niet halverwege iemand der tieten.
En het is een push-up variant.
Zwaar naar boven gepushed.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:39 schreef Aesthetics_ het volgende:
Sowieso tieners met dikke tieten![]()
[ afbeelding ]
In de tieten?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:30 schreef corehype het volgende:
Godverdomme KIJK DIE TIETEN DAN
DAAAAAR MOE TEEN PIEMOLL INNN
Er tussen bedoelt hij natuurlijk. Of een piemol in haar.quote:
kenker. op. vieze vent.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:48 schreef AdoraBelle het volgende:
Er tussen bedoelt hij natuurlijk. Of een piemol in haar.
Maar ik laat het je wel zien zodra ik m'n boobjob gehad heb.
Jij hebt de jouwe nog. Ik hield me van de domme voor het komisch effect en nu heb jij het verneukt met je ranzigheid.quote:
Lekker toch!quote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
+ de hele brugklas loopt op je te geilen met al die hormoontjes. Inclusief de conciërge.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:55 schreef BlueJeans het volgende:
Gewoon lekker vrijlaten.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:54 schreef AdoraBelle het volgende:
Waarom koopt ze niet gewoon een bh die past? Zo duur zijn die dingen niet.
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
+ de hele brugklas loopt op je te geilen met al die hormoontjes. Inclusief de conciërge.
Doe maar niet, dan hangen ze al als ze pas 25 is.quote:
Ok werkmanquote:Op maandag 19 januari 2015 15:14 schreef politiekman het volgende:
Waarom wilt iedereen toch altijd maar grote tieten, het enige wat grote tieten kunnen is hangen. Als je 20 bent en je hebt groter D of groter hangen ze 9/10 keer al. Geef mij maar gewoon een B of een C'tje en een goede billen.
Gr gr.
Grote tetten gaan nou eenmaal altijd hangen, doe je niks an uiteindelijk.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan hangen ze al als ze pas 25 is.
Daarom B of C en goeie billen.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grote tetten gaan nou eenmaal altijd hangen, doe je niks an uiteindelijk.
Te klein.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:17 schreef politiekman het volgende:
[..]
Daarom B of C en goeie billen.
dus eigenlijk iedereen die nu nog leeft zo'n beetje? Wat een nare misantropische instelling. Wordt je wel geholpen? Lijkt me zwaar als je zo door het leven moet.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:11 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Mensen geboren na het jaar 1900
Als het naar rato met jouw geslachtsdeel gaat dan valt het wel mee denk ik.quote:
Niet zo stoer doen. Ik heb een hele dikke piemel, dus dikke tieten zijn gewenst.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:18 schreef politiekman het volgende:
[..]
Als het naar rato met jouw geslachtsdeel gaat dan valt het wel mee denk ik.
Oké, sorry.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen. Ik heb een hele dikke piemel, dus dikke tieten zijn gewenst.
Vreemd idd. Opstelten en Teeven vertelden me pas nog dat je onder de 18 niet meer kon drinken omdat de verkoop verboden is. En wat verboden is gebeurt nietquote:Op maandag 19 januari 2015 15:27 schreef piekartz87 het volgende:
ff die tieten buiten beschouwing gelaten.. hoe krijg je het voor elkaar alcohol verslaafd te zijn op je 14de. Daar moet je echt wel heel hard je best voor doen.
Als 16jarige kan je natuurlijk nog wel aan een biertje komen, ook zou je van je ouders dan wel thuis een biertje mogen.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:19 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vreemd idd. Opstelten en Teeven vertelden me pas nog dat je onder de 18 niet meer kon drinken omdat de verkoop verboden is. En wat verboden is gebeurt niet
Je kunt ieder moment stoppen zeker?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:26 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ik kreeg op mijn 15de mijn eerste biertje. Ik ben onderhand meer dan 10 jaar verder en ik ben nog geen alcoholist.
Minimaal C man, ook al is dit best klein imoquote:Op maandag 19 januari 2015 15:17 schreef politiekman het volgende:
[..]
Daarom B of C en goeie billen.
Dan is de schade nog te overzien.
Ik wou eigenlijk zeggen: Ik ben 10 jaar verder pas bijna een alcoholistquote:Op maandag 19 januari 2015 16:46 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Je kunt ieder moment stoppen zeker?
gewoon aanstellerijquote:Op maandag 19 januari 2015 17:00 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk zeggen: Ik ben 10 jaar verder pas bijna een alcoholist
Maar hoe the fuck krijg je het op je 14de voor elkaar.
ze moet iets passends gaan dragenquote:Op maandag 19 januari 2015 14:39 schreef Aesthetics_ het volgende:
Sowieso tieners met dikke tieten![]()
[ afbeelding ]
Daar gaat het niet om. pedofilie gaat over seksueel aangetrokken worden door kinderen ZONDER secundaire geslachtskenmerken.. (Maakt niet uit hoe oud die zijn)quote:Op zondag 18 januari 2015 22:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
deze man weetquote:Op maandag 19 januari 2015 15:14 schreef politiekman het volgende:
Waarom wilt iedereen toch altijd maar grote tieten, het enige wat grote tieten kunnen is hangen. Als je 20 bent en je hebt groter D of groter hangen ze 9/10 keer al. Geef mij maar gewoon een B of een C'tje en een goede billen.
Gr gr.
Dat is niet zo moeilijk hoor, denk dat veel mensen denken; zulke borsten, dat is wel iemand van 18+. Dus hoeft ze het alleen nog maar te kopen en op te drinken, moet kunnenquote:Op maandag 19 januari 2015 16:26 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Als 16jarige kan je natuurlijk nog wel aan een biertje komen, ook zou je van je ouders dan wel thuis een biertje mogen.
maar waar haalt een 14jarige het volume alcohol weg om een alcoholist te zijn?
ik kreeg op mijn 15de mijn eerste biertje. Ik ben onderhand meer dan 10 jaar verder en ik ben nog geen alcoholist.
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:14 schreef politiekman het volgende:
Gr gr.
en ik vind jou stoerquote:Op maandag 19 januari 2015 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik durf zelfs zover te gaan om te zeggen dat ze een te kleine bh aan heeft. Deze lijkt gewoon een paar cupmaten te klein te zijn.
Ik zou trouwens wel graag haar genen willen. Het lijkt me heerlijk om grote borsten te hebben.
Sow, wat een geile tietjes. Flink wat McDonalds gehad.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
Die BH is dus echt niet flatterend voor haar tetten.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
True storyquote:Op maandag 19 januari 2015 15:14 schreef politiekman het volgende:
Gr gr.
Ik zie niks.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:24 schreef Pluckie het volgende:
Als je al die dikke inzetcups en die push-up bh weghaalt houdt ze cup a of b over.
Ziet echt niemand dat nou?
Sowieso billen boven tieten.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Minimaal C man, ook al is dit best klein imo
wie is iedereen nog nooit gezien die userquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oja wacht iedereen op fok is dik
Wie ben jijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
wie is iedereen nog nooit gezien die user
Mooie hang D ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Het beste is eigenlijk als je rekening houdt met zwangerschap, als je vriendin ooit zo'n schijtmonster uit haar kut wil poepen kan ze het beste een volle B, kleine C hebben zodat die na zwangerschap een mooie D wordt.
Als ze verstandig is en liever kiest voor vrijheid, geld en vrije tijd moet ze eigenlijk al beginnen met een volle C/D, als ze dan haar gewicht een beetje op niveau houdt is het altijd goed.
Manmanman. Borsten gaan nu eenmaal hangen. Als je daar vies van bent moet je maar gay worden of een vriendin met AA nemen.quote:
Onzin.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Manmanman. Borsten gaan nu eenmaal hangen. Als je daar vies van bent moet je maar gay worden of een vriendin met AA nemen.
Ligt aan genetica en hoe ze met der tetten omgaat, het hoeven niet per se hang-D'tjes te worden.quote:
Ook b gaat na verloop van tijd hangen. Alle borsten. Of blijft jouw vriendin/vrouw voor altijd 18?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Onzin.
Geef mij maar een lekkere B cup ipv een paar E hangers die ze op haar schouders kan deponeren.
Dat is het voordeel van een opblaaspop.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ook b gaat na verloop van tijd hangen. Alle borsten. Of blijft jouw vriendin/vrouw voor altijd 18?
Sommige mannen doen de 40/20 shuffle...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ook b gaat na verloop van tijd hangen. Alle borsten. Of blijft jouw vriendin/vrouw voor altijd 18?
klopt die zijn er. Ik vind ze nasty!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:54 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Sommige mannen doen de 40/20 shuffle...
vooral dat mondjequote:Op maandag 19 januari 2015 18:13 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Dit, een mooi lichaam en een lelijk gezicht.
Zie hier de eeuwige maagd mensenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Onzin.
Geef mij maar een lekkere B cup ipv een paar E hangers die ze op haar schouders kan deponeren.
Ben getrouwd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zie hier de eeuwige maagd mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |