Is het goedgekomenquote:
Goeie bh ookquote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
Bonus klacht 14 jarige junk in motuarium.
Fapje gedaabquote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
Tettenquote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
wtf heeft ze in haar bh gestopt?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
Zo speciaal even deze aflevering terugkijken, thanksquote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij dat niet hangen?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:55 schreef BlueJeans het volgende:
Godver, krijg al rugpijn als ik naar kijk. Leuk voor de heren, maar dat lijkt me echt zwaar om te dragen, en ze is pas 14!
Met grote borsten.quote:
Pics van jouquote:Op zondag 18 januari 2015 19:55 schreef BlueJeans het volgende:
Godver, krijg al rugpijn als ik naar kijk. Leuk voor de heren, maar dat lijkt me echt zwaar om te dragen, en ze is pas 14!
picsquote:Op zondag 18 januari 2015 19:46 schreef Loll het volgende:
Klacht lijkt me duidelijk 14 jarige tieners met te grote borsten op TV.
Wat een lelijke tieten, dat moet wel heel veel vulling zijnquote:Op zondag 18 januari 2015 19:53 schreef Loll het volgende:
[ afbeelding ]
Een verslaafde tiener.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:47 schreef Copthorne het volgende:
Waar gaat 't over? Waarom hebben ze dikke tieten? Waarom is dat hinderlijk.
OP laat veel vragen open.
Thanks.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een verslaafde tiener.
Ze heeft dikke tieten door al het alcohol.
Omdat TS jaloers is.
Ze heeft volgens mij genoeg secundaire kenmerken, dus pedo gaat niet geheel op.. Hooguit efebofiliequote:
Dus als een meisje haar tieten maar groot genoeg zijn, dan telt het niet meer dat ze minderjarig is? Dan mag een pedo ongestraft zijn gang gaan?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij genoeg secundaire kenmerken, dus pedo gaat niet geheel op.. Hooguit efebofilie
jaquote:Op zondag 18 januari 2015 22:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus als een meisje haar tieten maar groot genoeg zijn, dan telt het niet meer dat ze minderjarig is? Dan mag een pedo ongestraft zijn gang gaan?
Verdraai jij altijd zinnen in iets wat er niet staat?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus als een meisje haar tieten maar groot genoeg zijn, dan telt het niet meer dat ze minderjarig is? Dan mag een pedo ongestraft zijn gang gaan?
Mensen geboren na het jaar 1900quote:
vooral die dt fout in mijn post.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga jij nou serieus iemand de les lezen
Als de tieten groot genoeg zijn is het per definitie géén pedo meer, dat is juist het punt wat Bombvis maakt.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Slechte bh, kijk maar naar die beugels.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als de tieten groot genoeg zijn is het per definitie géén pedo meer, dat is juist het punt wat Bombvis maakt.
Pedofielen zijn viezerikken die juist slachtoffers willen die vóór de puberteit zitten.
Ontopic: wel dikke tetten maar slechte beha of rare vulling inderdaad
Oh nu zie ik het jaquote:Op maandag 19 januari 2015 10:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Slechte bh, kijk maar naar die beugels.
Die horen netjes aan te sluiten, niet halverwege iemand der tieten.
En het is een push-up variant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |