Dus het is terecht?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik heb al best vaak gezegd wat ik daarover vind. Maar volgens mij snap je dat niet.
Wat ik ook van Pegida vindt en ondanks hun aangetoonde banden met neo-nazi's in verschillende steden, hoort geen enkele demonstratie afgelast te worden omdat radicale idioten mensen bedreigen.
Wel makkelijk om de ongewenste demonstratie onder het mom van terreurdreiging te verbieden.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:06 schreef Wespensteek het volgende:
Wel triest dat die demonstratie is afgelast. Het was een mooie gelegenheid om rond te lopen met "Ich bin Pegida"
Zie mijn bericht.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:09 schreef Igen het volgende:
http://www.faz.net/aktuel(...)ischen-13377588.html
- De politie heeft voor morgen *alle* demonstraties in Dresden verboden, ook tegendemonstraties.
- Terroristen werd opgeroepen om zich onder de massa te mengen en dan de organisator te vermoorden
- De politie ziet (i.t.t. wat Pegida zelf zegt) geen verband met IS; weet niet wie erachter zit.
Dat dachten ze 70 jaar geleden ook, iedereen weet wat de gevolgen waren. Of keur jij het verleden ook goed?quote:
Het is niet verboden. De organisatie ziet er zelf van af.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wel makkelijk om de ongewenste demonstratie onder het mom van terreurdreiging te verbieden.
Ah ok.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is niet verboden. De organisatie ziet er zelf van af.
Daarom gaan we nu ook allemaal op de straat en komen al die regeringsleiders langs. Arm in arm met Merkel: "Wir sind Pegida". Hebben ze ook een foldertje die we nu kunnen kopen?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wel makkelijk om de ongewenste demonstratie onder het mom van terreurdreiging te verbieden.
Half waar:quote:Op zondag 18 januari 2015 19:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ook wel slim natuurlijk. Hoeven ze niets te bewaken en zijn ze even af van de zogenaamde extreemrechtsen.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Intussen heeft de politie ook een verbod uitgevaardigd. Hier de betreffende politieverordening:quote:Op zondag 18 januari 2015 19:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hmmkay.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Intussen heeft de politie ook een verbod uitgevaardigd. Hier de betreffende politieverordening:
http://www.polizei.sachse(...)lgemeinverfXgung.pdf
De politie zegt:
- er is een "concreet" gevaar (i.t.t. een abstract gevaar)
- terroristen werd opgeroepen zich onder de menigte te begeven, maar de politie weet niet om wie het zou kunnen gaan
- de politie kan daarom de openbare veiligheid niet garanderen
- daarom zijn *alle* demonstraties en optochten morgen de hele dag verboden
Gewoon elke dag opnieuw, tot die smerige neonazi's stoppen met hun kritiek op islamisering.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:20 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe vaak zou je een protest mogen/kunnen verbieden om een gevaar?
Preciesquote:Op zondag 18 januari 2015 19:21 schreef El_Matador het volgende:
Gewoon elke dag opnieuw, tot die smerige neonazi's stoppen met hun kritiek op islamisering.
Godwinquote:Op zondag 18 januari 2015 19:13 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat dachten ze 70 jaar geleden ook, iedereen weet wat de gevolgen waren. Of keur jij het verleden ook goed?
Ik weet dat het juist bij van die nogal extreem-rechtse types in de mode is om juist de moslims min of meer voor neonazi's uit te maken. En ongetwijfeld liepen daar ook wat van rond bij de Pegida-demonstraties. Maar kun je daarmee zeggen dat dat is waar Pegida voor staat?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Pegida maakt natuurlijk totaal geen godwins zelf verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |