https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Je kunt je priority toch instellen bij een Bitcoin transactie ?? Welke bank heeft een functioneel systeem voor internationale transacties. Geld overmaken van bank A naar B duurt een dag (en de priority optie is een rip off).quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:33 schreef ZetaOS het volgende:
Transactie kosten van Bitcoin is best hoog.
Als voorbeeld 0.7BTC betaal je 0.0014BTC Fee kortom 24 cent voor 121 euro overboeken...met de bank is dat zelfs nog lager.
En dan die Wallet, +40GB are you serious!?
Even een berichtje bij een betaling mee sturen is niet mogelijk, lkkr makkelijk als je betaling geen referentie nummer heeft maar voor elke betaling eigenlijk maar een nieuw wallet adres aangemaakt moet worden.
Laat CBB vast zitten met zijn "gebakken lucht" aandeeltjes Facebook etc.: Leuk shorten maar ik hoop, dat hij ze dumpt voor de crash (2000 anyone?).
[..]
De bitcoin is voorbij, eind 2013 was het er op of er onder, het is eronder geworden.
Daarbij lees mijn reactie hierboven, plus het is onveilig, hack na hack na hack
O, er is weer een walvis aan het pompen zodat er straks een nog mooiere rode kaars naast kan komen dusquote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 13:48 schreef richolio het volgende:
Kut ik had moeten kopen. Nu durf ik niet meer.
quote:
Je verjaardagscadeau was dus BTC@195, nu alweer vrolijk naar de 222 gegaan. Ik loop qua slaaptijd nooit in sync met het BTC spectakel. Ging pitten om 1u want hij bleef maar sideways gaan op 200. Duikt ie natuurlijk pas rond 2:30 naar de 196/195 om tot 09:20 daar te blijven > word wakker om 09:55 en hij is alweer er van tussen naar 214quote:Op zondag 18 januari 2015 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, er is weer een walvis aan het pompen zodat er straks een nog mooiere rode kaars naast kan komen dus.
Ach, even een opleving. Staat binnen 24 uur wel weer rond de 200 of eronderquote:Op zondag 18 januari 2015 14:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je verjaardagscadeau was dus BTC@195, nu alweer vrolijk naar de 222 gegaan.
Laat dat dan maar op de laatste minuut van je verjaardag gebeurenquote:Op zondag 18 januari 2015 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, even een opleving. Staat binnen 24 uur wel weer rond de 200 of eronder.
Dank jequote:Op zondag 18 januari 2015 14:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Laat dat dan maar op de laatste minuut van je verjaardag gebeurenGefeliciteerd
SEPA overboeking gaat best snel hoor, naar Bitstamp bijna altijd 1 werkdag (soms 2), Kraken is helemaal snel, bijna altijd <1 dag.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:00 schreef Joosie200 het volgende:
En ja, dan kan ik wel geld sluizen naar Bitstamp en co, maar dat duurt frickin 3-5 werkdagen voordat je geld erop staatAls Bitonic nu hun service uitbreidt naar: plaats mijn order indien BTC <170 euro, maarja misschien dat clevercoin gebeuren maar eens proberen dan. Neem aan dat een storting daar sneller verwerkt kan en zal worden want Nederlands gebeuren.
Klopt. En dank jequote:Op zondag 18 januari 2015 14:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
SEPA overboeking gaat best snel hoor, naar Bitstamp bijna altijd 1 werkdag (soms 2), Kraken is helemaal snel, bijna altijd <1 dag.
Jarig DaMart? Feli!
Is mijn sell al aangetikt dan?quote:Op zondag 18 januari 2015 12:39 schreef roislecxe het volgende:
Beter crasht Solar weer een keer hard.
Neuh denk t niet. Bij mij ook niks, en ik heb van 1200 tot 1800 orders staan zoietsquote:Op zondag 18 januari 2015 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is mijn sell al aangetikt dan?
(Ja, die staat veel te hoog)
Zou mooi zijn, kom ik eindelijk eens aan Solar voor 1550quote:Op zondag 18 januari 2015 17:57 schreef roislecxe het volgende:
Solar gaat zakken komende week
Sellwall van 11btc bij elkaar bij de 2k.
Nice.
Waarom eigenlijk 1550?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, kom ik eindelijk eens aan Solar voor 1550.
Omdat mijn buy order daar staat. Toen ik die order zetten, lag de koers rond de 1700 en was 1550 nog een redelijke optie om aangetikt te worden. Lager was er al een te grote muur toenquote:
Mja het buysupport is niet vaak zo hoog als afgelopen week .Zal ook wel weer wat wegebben met die enorme sellwall nu.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat mijn buy order daar staat. Toen ik die order zetten, lag de koers rond de 1700 en was 1550 nog een redelijke optie om aangetikt te worden. Lager was er al een te grote muur toen.
Een order van tientallen Bitcoins, eentje die niet zo makkelijk verdwijnt.quote:
Perfect op het topje hoorquote:Op zondag 18 januari 2015 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Wow... ik ben nu echt vrolijk bij het openen van Bittrex
De order, waarvan ik dacht dat hij nog lang niet aangetikt zou worden door de hoogte, is gewoon aangetikt... nu heb ik bij elkaar 0,072BTC op Bittrex, wat ooit met 0,01 begon. Geweldig dit, go SLR!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2015 19:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Perfect op het topje hoor
Edit: Oh, je zei 'sell' daarstraks. Ik dacht nog steeds je buyorder op 1600
Makkelijke coin hequote:Op zondag 18 januari 2015 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voorspellingen doen is saai... ik zet wel weer een buy op 1600, werkt altijd
Viel me ook al op. Meer buysupport dan anders.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Ehh... bij nader inzien een buy op 1750. Te veel buysupport boven de 1600.
Ik ga je slaanquote:Op zondag 18 januari 2015 20:13 schreef roislecxe het volgende:
Zo, even een buyordertje gezet op 1751.
Prima.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar 1749 om vervolgens 10.000 te doen, ja?
Laatst was het een keer over de 12quote:
Solarquote:Op zondag 18 januari 2015 23:51 schreef richolio het volgende:
Ik ga me morgen maar ook eens verdiepen in Solar. Klinkt cool.
Aha, altijd cool je eigen onderzoek terug te lezen in reactiesquote:Op zondag 18 januari 2015 02:08 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je kunt je priority toch instellen bij een Bitcoin transactie ?? Welke bank heeft een functioneel systeem voor internationale transacties. Geld overmaken van bank A naar B duurt een dag (en de priority optie is een rip off).
Ik ga niet beweren, dat Bitcoin de oplossing gaat worden (of stiekem toch wel), maar cryptocurrencies absoluut wel om het baggersysteem van banken te verbeteren. En sommige banken gaan al in zee met Bitcoin en Ripple (al sta ik niet te springen om deze corrupte organisatie: Ex Mt Gox/ 20% pre-mining) maar het idee is brilljant!
40GB is niks tegenwoordig (enig idee hoe groot databases van banken zijn?). Je hebt wel een punt met het versturen van berichten via BTC, maar dat kan geforked worden (Bitmessage?).
BTW: Ga ZetaOS niet afzeiken (Geen CBB onzin, deze man)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, mijn berekening was met de standaard Multibit wallet fee. Lagere fee betekend soms weken wachten of zelfs een transactie die nooit aankomt.quote:Op zondag 18 januari 2015 02:08 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je kunt je priority toch instellen bij een Bitcoin transactie ?? Welke bank heeft een functioneel systeem voor internationale transacties. Geld overmaken van bank A naar B duurt een dag (en de priority optie is een rip off).
Een Bitcoin-betaling is er juist direct.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, mijn berekening was met de standaard Multibit wallet fee. Lagere fee betekend soms weken wachten of zelfs een transactie die nooit aankomt.
Daarbij worden de transactie tijden steeds langer bij Bitcoin..niet gemerkt? Soms moet je 2 uur wachten voor een betaling volledig binnen komt.
Iedereen zou dit moeten kijken, dit is exact wat ik zeg. Kijk dit en leer
0.0001 BTC fee is voldoende voor een standaard transactie, ook Multibit rekent standaard 0.0001 BTC.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, mijn berekening was met de standaard Multibit wallet fee. Lagere fee betekend soms weken wachten of zelfs een transactie die nooit aankomt.
Daarbij worden de transactie tijden steeds langer bij Bitcoin..niet gemerkt? Soms moet je 2 uur wachten voor een betaling volledig binnen komt.
Iedereen zou dit moeten kijken, dit is exact wat ik zeg. Kijk dit en leer
Kijk daar ga je al. Je vind iets een goede investering maar je weet er ondertussen helemaal niks van.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:35 schreef Sosa het volgende:
Ripple lijkt me wel een goede investering. Dat pre-mined gedeelte.. ach ja, ik weet er niks van. Maar het idee vind ik goed genoeg om er een kansje mee te wagen. Heb er toch maar wat gekocht.
Mt.Gox ging akkoord met 1 confirmatie om zijn klanten tevreden te houden, we weten allemaal hoe dat afgelopen is.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
0.0001 BTC fee is voldoende voor een standaard transactie, ook Multibit rekent standaard 0.0001 BTC.
En dat de transactietijden langer worden heb ik ook niet gemerkt. Kan dat ook niet terugzien in de statistieken: https://blockchain.info/charts/avg-confirmation-time Zit gemiddeld binnen de 10 minuten voor 1 confirmatie.
gokje wagen joh! wat moet je met al dat geld op de bankquote:Op maandag 19 januari 2015 16:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Kijk daar ga je al. Je vind iets een goede investering maar je weet er ondertussen helemaal niks van.
Erger nog je geeft het zelfs toe. Wat is er toch mis met sommige mensen
Prima helemaal mee eensquote:Op maandag 19 januari 2015 16:55 schreef Sosa het volgende:
[..]
gokje wagen joh! wat moet je met al dat geld op de bank
Wow, ik begin moeite te krijgen jou nog serieus te nemen...quote:Op maandag 19 januari 2015 16:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Mt.Gox ging akkoord met 1 confirmatie om zijn klanten tevreden te houden, we weten allemaal hoe dat afgelopen is.
De praktijk is dat iedereen bijna 4 confirmaties afwacht, ik merk dat dit langer duurt dan in 2010, veel langer. De Dude in de video heeft het ook al gemerkt.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben de Bitcoin zeer erkentelijk voor alles wat het mij heeft gebracht, maar de ontwerp fouten zijn er nou eenmaal ook. Net alsof Bitcoin nog in de Alpha-Fase van ontwikkeling zat. Maar ergens door gehaast op de markt werd gebracht.
Wat er mis ging bij Mt. Gox heeft 0,0 te maken met de duur van de confirmaties. Mt. Gox wachtte overigens niet 1, maar 6 confirmaties bij deposits van bitcoin (been there, done thatquote:Op maandag 19 januari 2015 16:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Mt.Gox ging akkoord met 1 confirmatie om zijn klanten tevreden te houden, we weten allemaal hoe dat afgelopen is.
De praktijk is dat iedereen bijna 4 confirmaties afwacht, ik merk dat dit langer duurt dan in 2010, veel langer. De Dude in de video heeft het ook al gemerkt.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben de Bitcoin zeer erkentelijk voor alles wat het mij heeft gebracht, maar de ontwerp fouten zijn er nou eenmaal ook. Net alsof Bitcoin nog in de Alpha-Fase van ontwikkeling zat. Maar ergens door gehaast op de markt werd gebracht.
Ik weet niks van geen 1 coin en klim van 0,1 naar 2.2 btcquote:Op maandag 19 januari 2015 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: Ik weet bijna niks van SLR, en heb toch al 700% winst. Volgens jouw advies had ik er überhaupt niet aan moeten beginnen.
Ik van 0,05 naar 0,40... maar om een of andere reden is dat allemaal verdwenenquote:Op maandag 19 januari 2015 18:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik weet niks van geen 1 coin en klim van 0,1 naar 2.2 btc
quote:Op maandag 19 januari 2015 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik van 0,05 naar 0,40... maar om een of andere reden is dat allemaal verdwenen
In de verpakking op de bank ligt ie nogquote:Op maandag 19 januari 2015 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je nog wel waar je hem hebt opgeborgen?.
Gast niemand heeft je gedwongen Hashes te kopen. Je bent zelfs nog gewaarschuwd. Je was nieuwsgierig en hebt een paar tientjes aan hashes gekocht. Als je goed is heb je nu 60% roi.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wow, ik begin moeite te krijgen jou nog serieus te nemen...
De bloktijd is 10 minuten en blijft 10 minuten tot het netwerk ophoudt te bestaan. De paar seconden erboven vlak voor een diff-verandering merk je amper, als de totale hashrate überhaupt al afneemt. (Nieuwtje: dat gebeurt niet/amper)
Je begint meer en meer anderen af te kraken en over hun rug geld te verdienen (geniet je nog van je gratis hashes van mij?). Wat boeit jou het nou of iemand niet weet wat een coin doet? De aandacht en het volume zeggen genoeg, en een beetje meeliften op de stijgingen is universeel en voor elke coin gelijk.
Ik geef je nergens van de schuld, wist best dat ik jouw zo hielp aan de gratis hashes en ik wist best dat er een risico was. Waar ik de indruk van kreeg is dat je zelf ook wat had ingelegd en er echt mee bezig was. Nu kom je meer en meer over als iemand die geld wilt verdienen ten koste van anderen, en kom je negatief over richting anderen met foute feiten.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gast niemand heeft je gedwongen Hashes te kopen. Je bent zelfs nog gewaarschuwd. Je was nieuwsgierig en hebt een paar tientjes aan hashes gekocht. Als je goed is heb je nu 60% roi.
Ik heb geen pistool op je hoofd gezet. Als de bitcoin naar 3000 euro was gegaan had je nu al dikke winst. Helaas niet gebeurd en nu ben je butthurt op mij
700 ja?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:49 schreef richolio het volgende:
Gaat goed met btc, hier heeft iedereen baat bij.
/sarcasm
twitter:CryptoRogue twitterde op maandag 19-01-2015 om 23:00:36$BTC bulls be like http://t.co/WCIigpyb7V reageer retweet
quote:We were approached by a large bitcoin holding whale. This whale wanted us to use our bitcoin to pump the coin but we want this coin to continue distribution at a fair price and allow the market decide how much bitcoin was traded for the coin. The whale said he needed to cash out his millions and millions of coins and said he wanted about 15+ bitcoin worth for his stash. To say the least we did not give in to his demands.
"So rather than dumping the market to 20 satoshi I prefer to offer them in private for a fair price" -Whale
Vanaf dat moment kan ik mijn doelstelling kopen tegenover mijn huidige aantal Bitcoinsquote:
Wil je nog steeds dat ding kopenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf dat moment kan ik mijn doelstelling kopen tegenover mijn huidige aantal Bitcoins
Nu kost ie een geweldige 2.5BTC
Jepquote:Op maandag 19 januari 2015 23:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wil je nog steeds dat ding kopen
We spraken destijds gewoon over Mining en Cloudmining, en dat met de toen geldende koers en diff je rond de kerst ROI zou draaien.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef je nergens van de schuld, wist best dat ik jouw zo hielp aan de gratis hashes en ik wist best dat er een risico was. Waar ik de indruk van kreeg is dat je zelf ook wat had ingelegd en er echt mee bezig was. Nu kom je meer en meer over als iemand die geld wilt verdienen ten koste van anderen, en kom je negatief over richting anderen met foute feiten.
Echt, ik heb niks tegen je om die miner. Met behulp van SLR zit ik al op 75% roi, er komt alleen niks meer binnen.
Wie is hun? En over wie zijn rug heb ik geld verdient?quote:En over hun rug geld te verdienen
Kom op Zeta, even in de spiegel kijken. Je moest er niet veel van weten toen er in oktober kritiek was op cloudmining en hangt blijkbaar ook nog van referrals aanelkaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 04:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
We spraken destijds gewoon over Mining en Cloudmining, en dat met de toen geldende koers en diff je rond de kerst ROI zou draaien.
Ik heb je toen een kortings- voucher gegeven, daar was je erg blij mee.
Helaas voor jouw is de koers veranderd en de Diff geëxplodeerd, als een klein kind sta je nu aan de zijlijn te trappelen en is het ineens mijn schuld en heb ik enorm geprofiteerd van jouw verlies.
Ondertussen heb je dus al 75% ROI nog geen maand na kerst. Klootzak!
[..]
Wie is hun? En over wie zijn rug heb ik geld verdient?
75% van de hoeveelheid Bitcoins dus, waarvan minstens de helft door het traden van SLR. Het minen levert zo goed als niets meer op.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 04:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ondertussen heb je dus al 75% ROI nog geen maand na kerst. Klootzak!
[..]
Wie is hun? En over wie zijn rug heb ik geld verdient?
Interessant...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:49 schreef Tourniquet het volgende:
Coinbase Raises $75M from DFJ Growth, USAA, NYSE, and More
Ik wilde de tekst uit de link nog erbij zetten, maar dan is mijn post steeds leeg na het editten.quote:
Heb ik eerder zien langskomen ja, idd een bugje. Gelukkig heeft FOK! een gigantisch team devs klaarstaan om het probleem te verhelpenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik wilde de tekst uit de link nog erbij zetten, maar dan is mijn post steeds leeg na het editten.Fok! bugje?
Goed nieuws dus, dus de prijs zal wel weer kelderen nu.quote:Coinbase Inc., provider of digital wallets for receiving and spending bitcoins, has raised $75 million in financing, which it said is the largest funding round yet for a bitcoin company.
The investment values the San Francisco startup at more than $400 million, according to a person with knowledge of the matter, who asked not to be identified because the valuation isn’t public. The round was led by DFJ Growth, with participation from existing investors including Andreessen Horowitz, Union Square Ventures and Ribbit Capital. The New York Stock Exchange, USAA Bank and Banco Bilbao Vizcaya Argentaria SA also participated.
The funding tops the $30 million that Blockchain Ltd., another bitcoin-wallet startup, received in October and brings Coinbase’s total financing to about $106 million to date. The investment also underscores how companies remain keen to invest in the virtual currency, even amid recent increased worries about bitcoin’s future. The price of bitcoin has declined 35 percent against the U.S. dollar so far this year, according to CoinDesk Bitcoin Price Index.
“This round really shows that smart money doesn’t pay attention to the price of bitcoin here,” Fred Ehrsam, co-founder of Coinbase, said in an interview. “Does the spot price of bitcoin matter to us? Not really. What smart money really cares about is the underlying technology.”
Ehrsam declined to comment on Coinbase’s valuation.
Coinbase will use the funds to expand to 30 countries by the end of this year, up from 18 today, Ehrsam said. The startup is considering offering services in India, Brazil, Argentina and the Philippines, he said.
Digital Cash
The money will also go toward boosting the number of large merchants that work with Coinbase and releasing new tools that will make it easier for developers to integrate Coinbase into their websites. The company services 2.1 million wallets, up from about 600,000 a year ago.
“This is a huge space, and we believe there’s going to be a lot of successful companies,” Barry Schuler, managing director of DFJ Growth and the former chairman of America Online Inc., said in an interview. “We believe that this technology is going to be immense. It’s the most elegant technology to be built on top of the Internet since the Internet arrived.”
NTT Docomo Inc., Japan’s largest wireless carrier, also participated in the funding round, along with Vikram Pandit, former chief executive officer of Citigroup Inc., and Tom Glocer, former CEO of Thomson Reuters Corp.
Klopt, ik heb ook gewoon gelijk gehad...keer op ker op keer, dan wordt je vanzelf een beetje arrogant van. Inderdaad vervelend als je keer op keer de foute beslissing neemt of bitcoins inkoop op 260 Dollar en de volgende dag de koers 60 dollar lager ligt En ik je nog gewaarschuwd had.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:07 schreef edraket31 het volgende:
Toch nog maar eens reageren hier....
Ik had t in het vorige topic al geschreven maar Zeta heeft het niet gezien of het genegeerd, maar noemde ik daar al een ongelooflijke eikel!
@zeta: je loopt de laatste tijd hier een beetje de wijsneus uit te hangen over een dooie bitcoin
Cloudmining is ook beter dan thuis mining, zeker met de 0.225 euro cent per kilowatt.quote:Tussendoor patsend hoeveel je wel weer verdiend hebt, maar je hebt gewoon een mede forummer bewust genaaid met dat ponzi-achtige cloudmining.
Puur en alleen voor eigen gewin. Het klopt dat jij hem niet gedwongen hebt om er in te investeren, maar in die periode stonden de topics vol met jouw hosanna berichten over cloud mining.
In mijn optiek doe je dat niet op een forum waar je regelmatig van gedachten wisselt met mede-forummers.
Nu katjes ROI vertraging oploopt zit je schamper te doen over een paar tientjes investering van hem. Zullen we het even in een ander perspectief zetten? Katje is een student, fietsend en treinend achter FOK! stokjes jagend zodat ie toch nog wat van de boze buitenwereld ziet...... Hij probeert wat te verdienen met altcoins en is al blij met een winst van 0,02btc.
Je bedoelt 2013 neem ik aan? Want 2014 was de BTC koers al gezakt hoor.quote:Als jij werkelijk zoveel verdiend hebt in 2014 zijn die paar tientjes van hem een paar duizend euro
Oke waarom begon je er dan alweer over? dat is dus al de 5x keer hé vriend.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
75% van de hoeveelheid Bitcoins dus, waarvan minstens de helft door het traden van SLR. Het minen levert zo goed als niets meer op.
Opnieuw: Ik heb niks tegen je om wat je toen deed of om het geld dat ik verloren ben
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:19 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zit al goed![]()
Je heb 5 MegaHash, die ga je wel terug verdienen hoor, tenzij er echt gekke dingen met de diff gebeuren.
Vannacht rond 4 uur zal je eerste betaling binnen komen.
Vergelijkingssite Coinwarz?
Wat bedoel je pressies?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja klopt wel ongeveer. Als je hem op BTC auto zet ben je waarschijnlijk rond kerst al ROI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |